quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Onweer in het oosten hoorde ik hehehehehehe
Mja, de opbouw ontbrak een beetje dit jaarquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
Nederlanders kunnen echt niet tegen warmte geloof ik
Was heerlijk vandaag had er ook weer 50km opzitten. Wel opvallend stil, maar denk dat de meeste mensen die vrij waren eerder naar het strand zijn of ergens anders.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:28 schreef ACT-F het volgende:
Lekker fietsweer met een softijsje erbijMorgen en overmorgen ontploffende bloemkolen
Hier staat vanaf zondag gewoon nog steeds 25 graden hoor voor die week.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:37 schreef Haags het volgende:
Vanaf zondag noordenwind en een graadje of 20, wel droog. Ook fijn.
Vandaag ook trouwens.
Vrij genomen vanmiddag. Fijn dat ik dat zelf allemaal kan bepalen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:51 schreef Salina het volgende:
Echt geen weer om te werken. En om vanavond te sporten. Twijfel om vrij te nemen. Keuzes, keuzes.
Ondertussen even flink weg te branden hier op het balkon. Stuk warmer dan gisteren en minder wind dan gisteren. Althans zo voelt het.
Excuus Frutsel je hebt helemaal gelijk. Zit nog in mijn dinsdag modus!quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij is de estofex van morgen er nog niet? Deze die ik nu op hun site zie loopt tot morgenochtend 600u
De nieuwe komt vanavond pas dacht ik?
Meiregen is zegen voor de tuinquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:38 schreef Stefanovich het volgende:
Heerlijk weer. Alles is ook zo mooi groen. Hopelijk blijft het dat wel, dus hopelijk volgt geen droge schroei-periode van maanden.
Met opbouw janken ze nog zodra het boven 22 wordt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, de opbouw ontbrak een beetje dit jaar
Een week geleden was het nog een beetje kwakkelen rond de 15.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met opbouw janken ze nog zodra het boven 22 wordt.![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
ik zie rode pitten zeeland binnenkomen
Vind het totaal niet erg. Laat maar lekker droog blijven en gewoon dit weer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ik al zij het schuift en schuift en schuift en tadaa, verdwenen uit de kaarten.
Wat schuift? Dit is toch wel behoorlijk prima en aangenaamquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ik al zij het schuift en schuift en schuift en tadaa, verdwenen uit de kaarten.
de zogenaamde onweer en regen voor morgen en vrijdag.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat schuift? Dit is toch wel behoorlijk prima en aangenaam
Wat is verdwenen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de zogenaamde onweer en regen voor morgen en vrijdag.
WaT iS VeRdWeNeN?quote:
Dat ziet er fantastisch uit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |