Het werd net niet ijskoffiequote:
quote:
Moet ik terug lezen om te weten wat langzame koffie is?quote:
Je dacht dat je moest dokken ?quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
Ik had een brief van de belastingdienst, het is 0. Ik verwacht een tweede omdat het niet klopt maar ik zeg lekker niks
Ja natuurlijk, ik heb een vermogen waar ik over moet betalenquote:
Ik wist dat ook, dat zie je op je aangifte. Het komt wel achteraf, maar ik doe er niks meequote:
Eindelijk mijn nieuwe slippers aanquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Zou het zondag dan eindelijk gaan gebeuren?
Zien is geloven, maar het zal tijd worden ja.quote:
Ze komen nog wel uit China, ik was even bang maar ze zijn best leuk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zien is geloven, maar het zal tijd worden ja.
Ja zo te zien welquote:
Joh weet ik veel. Ik heb ze en lopen lekker lichtquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat schip ligt nu aan de ketting ... hebben ze de containers er dan afgehaald ..?
39. Goddank dat het goed ging. Maar op sommige websites kan je niet zien of het uit China komt. Maar websites via Facebook is wel ellendequote:
Wat wil je koken?quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Komt maar niet uit zijn stoel om te gaan koken...
Waarom????? !!!quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de aardappelen al gekookt, aangezet toen ik thuis kwam...
Rundertartaartje van biologisch verwilderde buitenkoeien al ontdooit...
Nu moet ik nog de broccoli aanzetten en uiteindelijke het tartaartje bakken...
maar mijn stoel plakt.
( ok, de zak borrelnootjes heeft ook niet geholpen)
quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de aardappelen al gekookt, aangezet toen ik thuis kwam...
Rundertartaartje van biologisch verwilderde buitenkoeien al ontdooit...
Nu moet ik nog de broccoli aanzetten en uiteindelijk het tartaartje bakken...
maar mijn stoel plakt.
( ok, de zak borrelnootjes heeft ook niet geholpen)
Je hebt de piepers opgezet en de broccoli dan kan je ook een vleesje bakkenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ik moe ben en omdat ik energie nodig heb voor morgen
Jij snapquote:
Jij nietquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt de piepers opgezet en de broccoli dan kan je ook een vleesje bakken
Neequote:
Waar heb je morgen je energie voor nodig?quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wil er ook nog wat rode ui bij snipperen....
Goffer.. nog ff wachten.
Het is een mensquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar heb je morgen je energie voor nodig?
Werken, echter het is druk en heb beloofd om 6 uur te beginnen.. alweer.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar heb je morgen je energie voor nodig?
Oh hoezoe?quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook datAl vind ik mens tegenwoordig een ruim begrip.
Ik zie teveel koopzieke, imago nastrevende, niet nadenkende, oppervlakkige, totaal ontspoorde zombies teveel plaats in nemen.quote:
Dat betekent dat je goed moet eten juistquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werken, echter het is druk en heb beloofd om 6 uur te beginnen.. alweer.
Ik ben gewoon al weg als Pullup nog moet beginnen met de dierenplaatjes
I know... Ik heb zo'n raar trekje, dat ik op één of andere manier soms niet doe wat goed voor me is , terwijl ik me dat terdege besef.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat betekent dat je goed moet eten juist
Wat heeft dat met jou te maken?quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie teveel koopzieke, imago nastrevende, niet nadenkende, oppervlakkige, totaal ontspoorde zombies teveel plaats in nemen.
Ik weet niet wat ik speur. Laat iedereen zijn eigen gang gaanquote:
Daar heb ik momenteel ook last van zodra er chocolade in de buurt isquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I know... Ik heb zo'n raar trekje, dat ik op één of andere manier soms niet doe wat goed voor me is , terwijl ik me dat terdege besef.
Heel irritant
Ik snap het wel een beetje hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weinig, al leef ik er wel tussen.
Maar jij vroeg het
Is er geen eishockey op Servus?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet altijd de site waar
staat waar de streams vor fußball
en eishockey is
Ja, maar die werkt bij mij niet meer.. Maar kijk een op YTquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:30 schreef mario390 het volgende:
dat heb ik maar hoe werkt
daar de link??
http://www.livesportstreams.tv/en/home
je had toch en ander site geweest of
bniet
het is swe vs tsche en dat kann ik op ytubequote:Op donderdag 27 mei 2021 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar die werkt bij mij niet meer.. Maar kijk een op YT
probeer anders deze nog eens:quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:35 schreef mario390 het volgende:
de spel is erder uit als ik
en link vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo ben je de de ik denk?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Soms mis ik dat gelul hier.![]()
Ik lees dan ook af en toe mee. Ik mis Mo zo erg dat ik Fok! gewoon vermijdt vaak. Ik hoop wel dat het jullie allemaal goed gaat. Mij gaat het redelijk, werk veel, probeer mijn leven weer wat zin te geven.
Ik wil ook niet de nadruk leggen op de droevenis, live goes on.
bedankt het werktquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
@:mario390 hier wordt het allemaal uitgezonden:
TV channel
CT sport, Arena Sport (Cro), Arena Sport (Ser), CMore (Fin), CMore Sport (Fin), Match TV, RTS Deux, RTVS2, Slovenia TV2, Sport 1 (Hun), Sport TV (Por), Sport TV (Slo), SRF, SVT, Tivibu Spor, TV2 Sport X (Den), Viaplay (Nor), V Sport (Nor)
ja, en heel langzaam lezenquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik terug lezen om te weten wat langzame koffie is?
Is goed .. en begrijpelijk. Ik denk ook nog wel eens aan Mo, maar toch anders dan jij. Sterkte en je weet ons iig nog te vindenquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Ik lees dan ook af en toe mee. Ik mis Mo zo erg dat ik Fok! gewoon vermijdt vaak. Ik hoop wel dat het jullie allemaal goed gaat. Mij gaat het redelijk, werk veel, probeer mijn leven weer wat zin te geven.
Gewoon af en toe mee komen posten als je dat leuk vindt. Staat de kattenren al?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Heujjjj mario long time no seequote:
Ik heb nu ook beeld op de Spaanse via VPN, dat welquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt het werkt
de andere site was ähnlich maar kunnt
geen link openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je boek?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben heel druk bezig tegenwoordig geen tijd meer voor hier
Heel goed, we missen wel je mooie kip, steeg en bunker verhalen hoorquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben heel druk bezig tegenwoordig geen tijd meer voor hier
Mjah ik ken dat niet zo, vind het hier wel mooiquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben een beetje naar Twitch overgelopen
Ik zal wel wwer een paar pics postenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel goed, we missen wel je mooie kip, steeg en bunker verhalen hoor
Niets mis met fok!quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik ken dat niet zo, vind het hier wel mooi
We zouden weer een nachtploeg in moeten zetten ja.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Niets mis met fok!Ik mis jullie wel, maar dan is het opeens alweer 3 uur en slaapt iedereen al
Ik kijk de laatste tijd ook wel veel op Twitch. Moet er wel erg aan wennen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben een beetje naar Twitch overgelopen
Live muziek luisteren en nieuwe muzikanten ontdekken en zo hier en daar modden. En zelf streamen uiteraard.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:03 schreef pullup het volgende:
Wat kun je op twitch dat je hier niet kunt Ton?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu ook beeld op de Spaanse via VPN, dat welik heb tschechische link de stream werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar gaat waarschijnlijk nur meer 10 minutt
staat 2:3
Ah ok zelf streamen is wel geinig. Doet me weer denken aan Ustreamsquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Live muziek luisteren en nieuwe muzikanten ontdekken en zo hier en daar modden. En zelf streamen uiteraard.
Yep het is zeker wennen. In het begin dacht ik 'wat een smiley kermis' maar dat went en ben ik zelfs leuk gaan vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd ook wel veel op Twitch. Moet er wel erg aan wennen.
Ja daar ben ik ooit begonnen. Doe nog steeds dat teken gedoe.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok zelf streamen is wel geinig. Doet me weer denken aan Ustreams
En tekenen natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Live muziek luisteren en nieuwe muzikanten ontdekken en zo hier en daar modden. En zelf streamen uiteraard.
Het is voornamelijk een game streamers platform, maar er zijn verschillende takken van sport daar. Onder andere muziek dus. En het meer voor live streamen dan youtube. De chat is (iig in de muziek afdeling) ook leuker daar.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nooit op twitch gekeken is dat een soort youtube ?
OK, ik heb het ook in een scherm meedraaien dus ik weet de stand .. Voor wie ben je, nu Oostenrijk niet meedoet?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb tschechische link de stream werkt
maar gaat waarschijnlijk nur meer 10 minutt
staat 2:3
Gamers en van alles livestreams etc ..quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nooit op twitch gekeken is dat een soort youtube ?
Dat las ikquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat heeft maar niks gekostet
om dat ik angemeldet ben en punten had
In Polen heb ik wel eens een eitje voor ontbijt genomenquote:
Smiley kermisquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep het is zeker wennen. In het begin dacht ik 'wat een smiley kermis' maar dat went en ben ik zelfs leuk gaan vinden.
vor niemand ik will nur somige speenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ik heb het ook in een scherm meedraaien dus ik weet de stand .. Voor wie ben je, nu Oostenrijk niet meedoet?
Is dat het gevolg?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef chufi het volgende:
Miss
[..]
chien wel, maar ben het vergeten ..
Tis de leetijd.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef chufi het volgende:
Miss
[..]
chien wel, maar ben het vergeten ..
En waren dat Poolse eieren, of hadden ze die juist uit NL gehaald?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
In Polen heb ik wel eens een eitje voor ontbijt genomen
Dat zou ook zomaar kunnen natuurlijk, wellicht zijn al onze supermarkt eieren eigenlijk Poolse eierenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
En waren dat Poolse eieren, of hadden ze die juist uit NL gehaald?
De argentijnse spits van Valencia uit de jaren 80 ....quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor niemand ik will nur somige speen
misschien kijken
en speler heet mario kempe![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Smiley kermis
Ik snap vooral niks van die punten. En toch klik ik wel want ja, gratis puntenMaar wat kun je ermee?
Ik voel me nu met terugwerkende kracht bekochtquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou ook zomaar kunnen natuurlijk, wellicht zijn al onze supermarkt eieren eigenlijk Poolse eieren
Vroeger kwam er wel eens een Pool over de vloer en die kookte ook wel eens, maar ja het zal de leeftijd zijnquote:
Dat weet je nog wel? Dan ligt het toch aan de eieren.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kwam er wel eens een Pool over de vloer en die kookte ook wel eens, maar ja het zal de leeftijd zijn
Kijk aan Poolse paaseitjesquote:
over tijd waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Die lijken me niet geschikt voor consumptie
Moten we raden of vragen naar je eiergedoe of ga je het vertellen?quote:
Heb je geen voorproever?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moten we raden of vragen naar je eiergedoe of ga je het vertellen?
Die staat. Misschien kan Chuf wat laten zien .quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon af en toe mee komen posten als je dat leuk vindt. Staat de kattenren al?
de was in oostenrijk spelerquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
De argentijnse spits van Valencia uit de jaren 80 ....
Aha, en was dat een Poolse supermarkt in een Nederlands Getto, of was je ook echt in polen?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:24 schreef D. het volgende:
Ik was in een Poolse supermarkt en de eieren waren daar zo goedkoop dat er bijna wel iets mis mee moest zijn
Gaaf! Daar is ze zeker wel blij mee?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Die staat. Misschien kan Chuf wat laten zien .
Gewoon hierquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, en was dat een Poolse supermarkt in een Nederlands Getto, of was je ook echt in polen?
De Poolse PPE?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu willen we ook de PPPE weten
hallo jijquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Die kut Mo heeft mijn Gyazo verwijderd,quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Daar is ze zeker wel blij me
Ja plaatjes
Mario Kempes , ja dezelfdequote:Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de was in oostenrijk speler
de heeft kempeS geheten
Geen idee, ik spreek geen Poolsquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse PPPE
Toen hij aan het spoken was of voor die tijd al?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:29 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Die kut Mo heeft mijn Gyazo verwijderd,Dat werkte perfect.
Ha je ook garnalenpellers?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haalo, (her)intreders, uit- en inslapers
Voor die tijd. Maar ik zal eens zien.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen hij aan het spoken was of voor die tijd al?
Kan je toch weer downloaden.
Deze bv.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Is ook zonde als je de foto's kwijt bent die er op staan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:32 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Voor die tijd. Maar ik zal eens zien.
Ruimt lekker opquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook zonde als je de foto's kwijt bent die er op staan.
Gyazo werkt hier ook niet meer zoals voorheen... misschien opnieuw downloadenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:32 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Voor die tijd. Maar ik zal eens zien.
ALs ik hier met postimage afbeeldingen plaats ben ik ze daarna ook kwijt, misschien toch eens registreren.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ruimt lekker op
Ik was niet aangemeld.. dan ben je ze gelijk kwijt.
Dat is een flinke, ze vindt het zeker wel fijn?quote:
Why? Let it goquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ALs ik hier met postimage afbeeldingen plaats ben ik ze daarna ook kwijt, misschien toch eens registreren.
Ja inderdaadquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuut ... dat is wel heeeeeeel goedkoop.
Zit er wel wat in?
Zouden er gaatjes in hebben gezeten?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuut ... dat is wel heeeeeeel goedkoop.
Zit er wel wat in?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flinke, ze vind het zeker wel fijn?
Ja, maar dat weer hier.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flinke, ze vind het zeker wel fijn?
Was een tray van 30 voor 2 euroquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor 1 euro heb je dan 15 eieren... dat kan toch niet ?
Natuurlijk wel, bak of kook er 1, ruik eraan.quote:
Ja het is echt dramatisch, wat een klote voorjaar, maar het wordt de komende dagen beter.quote:
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch, wat een klote voorjaar, maar het wordt de komende dagen beter.
Ik vind het bizar.quote:
Ik heb ze niet gekochtquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, bak of kook er 1, ruik eraan.
Maar als je het zelf niet vertrouwt waarom heb je ze dan gekocht?
Ik koop mijn eieren hier bij een boer van echte buitenkippen graskippen.. en betaal 27 ct per stuk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht
Ik zag ze liggen, maar heb nu geen eieren nodig, en bedacht me dat ik een volgende keer wel een tray kon meenemen
Al vond ik ze wel zo goedkoop dat bijna 'when it sounds to good to be true...' bij me opkwam
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht
Ik zag ze liggen, maar heb nu geen eieren nodig, en bedacht me dat ik een volgende keer wel een tray kon meenemen
Al vond ik ze wel zo goedkoop dat bijna 'when it sounds to good to be true...' bij me opkwam
Was je al die tijd binnen gebleven?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
gestern vor velen velen jaren
heb ik de licht gezien
Oei.. dat klinkt als een draadje losquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Mijn slapen is kapot, ik was gistermorgen al om 04.15 wakker en heb daarna niet meer kunnen slapen, dus dacht gisteravond wel makkelijk in slaap te komen, maar ik sliep om 2 uur nog niet
Niet zichtbaar. Het waren 2 trays met eieren er tussen en seal eromheenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stonden er stempels op het ei?
Een draadje los, ja zo voelt het welquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oei.. dat klinkt als een draadje los
Was het een lompe kapper?
3x is scheepsrechtquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Mijn slapen is kapot, ik was gistermorgen al om 04.15 wakker en heb daarna niet meer kunnen slapen, dus dacht gisteravond wel makkelijk in slaap te komen, maar ik sliep om 2 uur nog niet
Stel dat het allemaal klopt...quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zichtbaar. Het waren 2 trays met eieren er tussen en seal eromheen
Ja vermoeiend, ik ga maar lezen dus nu lees ik wel weer eens wat boeken weg.quote:
Werkt hier als een dolle, zelfs bij niet saaie boekenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht
Anders wil een saai luisterboek wellicht helpen
Ik zal mijn pods mee naar bed nemenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht
Anders wil een saai luisterboek wellicht helpen
Het grote voordeel is dat je je ogen dan niet hoeft te gebruiken.quote:
Ik ben er bekend mee jaquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het grote voordeel is dat je je ogen dan niet hoeft te gebruiken.
Lekker liggen zoals je wilt... en laat het maar binnenkomen
Bingoquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er bekend mee jaIk viel binnen een paar minuten altijd al in slaap als ik een luisterboek luisterde, superirritant omdat je dan niet weet waar je gebleven bent. Maar misschien moet ik dag weer eens proberen in plaats van echt lezen.
naa uit mama gekomtquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal.. Wat heb je gedaan dan ?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:57 schreef D. het volgende:
Sinds vanmiddag is mijn 'nieuwe' auto niet meer schadevrij
T heb je gedaan?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:57 schreef D. het volgende:
stond r een Pool in de weg?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:57 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:57 schreef D. het volgende:
Oh no!!quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:57 schreef D. het volgende:
Op je telefoon?quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga alvast een boek klaarzetten op mijn telefoon
Een vent zeker? Die kunnen niet parkerenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand wiens auto groter was dan ie dacht wilde naast de mijne parkeren
GMSAquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga alvast een boek klaarzetten op mijn telefoon
Trusten en tot morgenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. 2200 uur.. Ik ga mijn luisterboek terugspoelen.
Adios, en tot morgen.. nemen we er een biertje bij
Een luisterboek ja, een eboek zet ik op mijn ereader.quote:
Luister ze/slaap zequote:Op donderdag 27 mei 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja, dat was er zo eentjequote:Op donderdag 27 mei 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vent zeker? Die kunnen niet parkeren
Tot morgen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ken dat niet. Een boek wat je niet leest, maar luistert?quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een luisterboek ja, een eboek zet ik op mijn ereader.
Net als vroeger je moeder of vader je een verhaaltje voorlas voor het slipe gaanquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken dat niet. Een boek wat je niet leest, maar luistert?
Oke...quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Net als vroeger je moeder of vader je een verhaaltje voorlas voor het slipe gaan
Net een verfilming van een boek, maar dan zonder beeld, enkel geluidquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Net een verfilming van een boek, maar dan zonder beeld, enkel geluid
Ja klopt, ik lees zelf altijd, maar misschien helpt het luisteren om in slaap te vallen. GOA en D. luisteren ook altijd.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, je hoort ook geen bijgeluiden, het wordt alleen voorgelezenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Net een verfilming van een boek, maar dan zonder beeld, enkel geluid
Zal je baas leuk vinden ...quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Achterlicht kapot, en wat krassen/vegen op de bumper
Ze zijn er wel, met bijgeluidenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, je hoort ook geen bijgeluiden, het wordt alleen voorgelezen
Balen zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Achterlicht kapot, en wat krassen/vegen op de bumper
Als het nodig is wel, even afwachten wat de garage zegtquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je tijdelijk een andere .. als het lang duurt
Echt?! Ik heb met sporten een paar luisterboeken geluisterd, maar ik ben er nooit één tegen gekomen.quote:
Stephen King heeft er een paarquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb met sporten een paar luisterboeken geluisterd, maar ik ben er nooit één tegen gekomen.
Het blijft altijd lastig dat in parkeren ... had de andere partij nog wat of was die er niet ?quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik zat zelf nog in de auto. Gelukkig maar, want je weet anders maar nooit....
Inderdaad, ik heb een paar weken geleden weer voor Ī800 schade laten repareren waarvan de dader onbekend is.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik zat zelf nog in de auto. Gelukkig maar, want je weet anders maar nooit....
Veegje op zijn rubber bumperquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft altijd lastig dat in parkeren ... had de andere partij nog wat of was die er niet ?
Johquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb een paar weken geleden weer voor Ī800 schade laten repareren waarvan de dader onbekend is.
Nee op de passagiers- en achterdeur deur zaten deuken van auto's die ernaast hadden gestaan en hun deur ertegenaan hadden geduwd en het glaasje van het knipperlicht op mijn spiegel was kapot.quote:
Me too! Zou denk ik niet meer zonder kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, ik lees zelf altijd, maar misschien helpt het luisteren om in slaap te vallen. GOA en D. luisteren ook altijd.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee op de passagiers- en achterdeur deur zaten deuken van auto's die ernaast hadden gestaan en hun deur ertegenaan hadden geduwd en het glaasje van het knipperlicht op mijn spiegel was kapot.
Echt, er is weinig respect voor andermans eigendomquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee op de passagiers- en achterdeur deur zaten deuken van auto's die ernaast hadden gestaan en hun deur ertegenaan hadden geduwd en het glaasje van het knipperlicht op mijn spiegel was kapot.
Feliquote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Vandaag onze jongste kleinzoon jarigEen jaar alweer.
![]()
Dat wordt een speciaal biertje vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |