Yep het is zeker wennen. In het begin dacht ik 'wat een smiley kermis' maar dat went en ben ik zelfs leuk gaan vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd ook wel veel op Twitch. Moet er wel erg aan wennen.
Ja daar ben ik ooit begonnen. Doe nog steeds dat teken gedoe.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok zelf streamen is wel geinig. Doet me weer denken aan Ustreams
En tekenen natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Live muziek luisteren en nieuwe muzikanten ontdekken en zo hier en daar modden. En zelf streamen uiteraard.
Het is voornamelijk een game streamers platform, maar er zijn verschillende takken van sport daar. Onder andere muziek dus. En het meer voor live streamen dan youtube. De chat is (iig in de muziek afdeling) ook leuker daar.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nooit op twitch gekeken is dat een soort youtube ?
OK, ik heb het ook in een scherm meedraaien dus ik weet de stand .. Voor wie ben je, nu Oostenrijk niet meedoet?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb tschechische link de stream werkt
maar gaat waarschijnlijk nur meer 10 minutt
staat 2:3
Gamers en van alles livestreams etc ..quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nooit op twitch gekeken is dat een soort youtube ?
Dat las ikquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat heeft maar niks gekostet
om dat ik angemeldet ben en punten had
In Polen heb ik wel eens een eitje voor ontbijt genomenquote:
Smiley kermisquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep het is zeker wennen. In het begin dacht ik 'wat een smiley kermis' maar dat went en ben ik zelfs leuk gaan vinden.
vor niemand ik will nur somige speenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ik heb het ook in een scherm meedraaien dus ik weet de stand .. Voor wie ben je, nu Oostenrijk niet meedoet?
Is dat het gevolg?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef chufi het volgende:
Miss
[..]
chien wel, maar ben het vergeten ..
Tis de leetijd.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef chufi het volgende:
Miss
[..]
chien wel, maar ben het vergeten ..
En waren dat Poolse eieren, of hadden ze die juist uit NL gehaald?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
In Polen heb ik wel eens een eitje voor ontbijt genomen
Dat zou ook zomaar kunnen natuurlijk, wellicht zijn al onze supermarkt eieren eigenlijk Poolse eierenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
En waren dat Poolse eieren, of hadden ze die juist uit NL gehaald?
De argentijnse spits van Valencia uit de jaren 80 ....quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor niemand ik will nur somige speen
misschien kijken
en speler heet mario kempe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |