Is er geen eishockey op Servus?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet altijd de site waar
staat waar de streams vor fußball
en eishockey is
Ja, maar die werkt bij mij niet meer.. Maar kijk een op YTquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:30 schreef mario390 het volgende:
dat heb ik maar hoe werkt
daar de link??
http://www.livesportstreams.tv/en/home
je had toch en ander site geweest of
bniet
het is swe vs tsche en dat kann ik op ytubequote:Op donderdag 27 mei 2021 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar die werkt bij mij niet meer.. Maar kijk een op YT
probeer anders deze nog eens:quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:35 schreef mario390 het volgende:
de spel is erder uit als ik
en link vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo ben je de de ik denk?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Soms mis ik dat gelul hier.![]()
Ik lees dan ook af en toe mee. Ik mis Mo zo erg dat ik Fok! gewoon vermijdt vaak. Ik hoop wel dat het jullie allemaal goed gaat. Mij gaat het redelijk, werk veel, probeer mijn leven weer wat zin te geven.
Ik wil ook niet de nadruk leggen op de droevenis, live goes on.
bedankt het werktquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
@:mario390 hier wordt het allemaal uitgezonden:
TV channel
CT sport, Arena Sport (Cro), Arena Sport (Ser), CMore (Fin), CMore Sport (Fin), Match TV, RTS Deux, RTVS2, Slovenia TV2, Sport 1 (Hun), Sport TV (Por), Sport TV (Slo), SRF, SVT, Tivibu Spor, TV2 Sport X (Den), Viaplay (Nor), V Sport (Nor)
ja, en heel langzaam lezenquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik terug lezen om te weten wat langzame koffie is?
Is goed .. en begrijpelijk. Ik denk ook nog wel eens aan Mo, maar toch anders dan jij. Sterkte en je weet ons iig nog te vindenquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Ik lees dan ook af en toe mee. Ik mis Mo zo erg dat ik Fok! gewoon vermijdt vaak. Ik hoop wel dat het jullie allemaal goed gaat. Mij gaat het redelijk, werk veel, probeer mijn leven weer wat zin te geven.
Gewoon af en toe mee komen posten als je dat leuk vindt. Staat de kattenren al?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Heujjjj mario long time no seequote:
Ik heb nu ook beeld op de Spaanse via VPN, dat welquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt het werkt
de andere site was ähnlich maar kunnt
geen link openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je boek?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben heel druk bezig tegenwoordig geen tijd meer voor hier
Heel goed, we missen wel je mooie kip, steeg en bunker verhalen hoorquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben heel druk bezig tegenwoordig geen tijd meer voor hier
Mjah ik ken dat niet zo, vind het hier wel mooiquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben een beetje naar Twitch overgelopen
Ik zal wel wwer een paar pics postenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel goed, we missen wel je mooie kip, steeg en bunker verhalen hoor
Niets mis met fok!quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik ken dat niet zo, vind het hier wel mooi
We zouden weer een nachtploeg in moeten zetten ja.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Niets mis met fok!Ik mis jullie wel, maar dan is het opeens alweer 3 uur en slaapt iedereen al
Ik kijk de laatste tijd ook wel veel op Twitch. Moet er wel erg aan wennen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben een beetje naar Twitch overgelopen
Live muziek luisteren en nieuwe muzikanten ontdekken en zo hier en daar modden. En zelf streamen uiteraard.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:03 schreef pullup het volgende:
Wat kun je op twitch dat je hier niet kunt Ton?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu ook beeld op de Spaanse via VPN, dat welik heb tschechische link de stream werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar gaat waarschijnlijk nur meer 10 minutt
staat 2:3
Ah ok zelf streamen is wel geinig. Doet me weer denken aan Ustreamsquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Live muziek luisteren en nieuwe muzikanten ontdekken en zo hier en daar modden. En zelf streamen uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |