quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Smiley kermis
Ik snap vooral niks van die punten. En toch klik ik wel want ja, gratis puntenMaar wat kun je ermee?
Leg Walesaquote:
quote:
Ik voel me nu met terugwerkende kracht bekochtquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou ook zomaar kunnen natuurlijk, wellicht zijn al onze supermarkt eieren eigenlijk Poolse eieren
Vroeger kwam er wel eens een Pool over de vloer en die kookte ook wel eens, maar ja het zal de leeftijd zijnquote:
Dat weet je nog wel? Dan ligt het toch aan de eieren.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kwam er wel eens een Pool over de vloer en die kookte ook wel eens, maar ja het zal de leeftijd zijn
Kijk aan Poolse paaseitjesquote:
over tijd waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Die lijken me niet geschikt voor consumptie
Moten we raden of vragen naar je eiergedoe of ga je het vertellen?quote:
Heb je geen voorproever?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moten we raden of vragen naar je eiergedoe of ga je het vertellen?
We wachtenquote:
Die staat. Misschien kan Chuf wat laten zien .quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon af en toe mee komen posten als je dat leuk vindt. Staat de kattenren al?
de was in oostenrijk spelerquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
De argentijnse spits van Valencia uit de jaren 80 ....
Aha, en was dat een Poolse supermarkt in een Nederlands Getto, of was je ook echt in polen?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:24 schreef D. het volgende:
Ik was in een Poolse supermarkt en de eieren waren daar zo goedkoop dat er bijna wel iets mis mee moest zijn
Gaaf! Daar is ze zeker wel blij mee?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Die staat. Misschien kan Chuf wat laten zien .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |