Ik vind het bizar.quote:
Ik heb ze niet gekochtquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, bak of kook er 1, ruik eraan.
Maar als je het zelf niet vertrouwt waarom heb je ze dan gekocht?
Ik koop mijn eieren hier bij een boer van echte buitenkippen graskippen.. en betaal 27 ct per stuk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht
Ik zag ze liggen, maar heb nu geen eieren nodig, en bedacht me dat ik een volgende keer wel een tray kon meenemen
Al vond ik ze wel zo goedkoop dat bijna 'when it sounds to good to be true...' bij me opkwam
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht
Ik zag ze liggen, maar heb nu geen eieren nodig, en bedacht me dat ik een volgende keer wel een tray kon meenemen
Al vond ik ze wel zo goedkoop dat bijna 'when it sounds to good to be true...' bij me opkwam
Was je al die tijd binnen gebleven?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
gestern vor velen velen jaren
heb ik de licht gezien
Stonden er stempels op het ei?quote:
Oei.. dat klinkt als een draadje losquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Mijn slapen is kapot, ik was gistermorgen al om 04.15 wakker en heb daarna niet meer kunnen slapen, dus dacht gisteravond wel makkelijk in slaap te komen, maar ik sliep om 2 uur nog niet
Niet zichtbaar. Het waren 2 trays met eieren er tussen en seal eromheenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stonden er stempels op het ei?
Een draadje los, ja zo voelt het welquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oei.. dat klinkt als een draadje los
Was het een lompe kapper?
3x is scheepsrechtquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Mijn slapen is kapot, ik was gistermorgen al om 04.15 wakker en heb daarna niet meer kunnen slapen, dus dacht gisteravond wel makkelijk in slaap te komen, maar ik sliep om 2 uur nog niet
Stel dat het allemaal klopt...quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zichtbaar. Het waren 2 trays met eieren er tussen en seal eromheen
Ja vermoeiend, ik ga maar lezen dus nu lees ik wel weer eens wat boeken weg.quote:
Werkt hier als een dolle, zelfs bij niet saaie boekenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht
Anders wil een saai luisterboek wellicht helpen
Ik zal mijn pods mee naar bed nemenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht
Anders wil een saai luisterboek wellicht helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |