Gyazo werkt hier ook niet meer zoals voorheen... misschien opnieuw downloadenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:32 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Voor die tijd. Maar ik zal eens zien.
ALs ik hier met postimage afbeeldingen plaats ben ik ze daarna ook kwijt, misschien toch eens registreren.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ruimt lekker op
Ik was niet aangemeld.. dan ben je ze gelijk kwijt.
Whuuuut ... dat is wel heeeeeeel goedkoop.quote:
Dat is een flinke, ze vindt het zeker wel fijn?quote:
Why? Let it goquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ALs ik hier met postimage afbeeldingen plaats ben ik ze daarna ook kwijt, misschien toch eens registreren.
Ja inderdaadquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuut ... dat is wel heeeeeeel goedkoop.
Zit er wel wat in?
Zouden er gaatjes in hebben gezeten?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuut ... dat is wel heeeeeeel goedkoop.
Zit er wel wat in?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flinke, ze vind het zeker wel fijn?
Ja, maar dat weer hier.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flinke, ze vind het zeker wel fijn?
Voor 1 euro heb je dan 15 eieren... dat kan toch niet ?quote:
Was een tray van 30 voor 2 euroquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor 1 euro heb je dan 15 eieren... dat kan toch niet ?
Natuurlijk wel, bak of kook er 1, ruik eraan.quote:
Ja het is echt dramatisch, wat een klote voorjaar, maar het wordt de komende dagen beter.quote:
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch, wat een klote voorjaar, maar het wordt de komende dagen beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |