abonnement Unibet Coolblue
pi_199629035
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_199629595
950 military ballots went 100% for Biden & came back in sequential order

There appears to have been fraudulent voting in Georgia in 2020.

John Fredericks, the host of Outside the Beltway, reports on this clip that as many as 30,000 fake ballots were counted in 2020 in Georgia. That is according to six witnesses — who submitted sworn affidavits. There is also a question of some counted twice. The ballots in question went for Biden and the two Democrat senators by 97%.

Another example Mr. Fredericks gave was of 950 military ballots that went 100% to Biden. That’s impossible for military ballots. Not only that, they were in sequential order. Every ballot that came in the mail was in exact order?

If a judge finds they are fraudulent, Republicans are ready to begin the process of de-certifying.

https://www.independentse(...)in-sequential-order/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199629828
Wel een hoop statistische onwaarschijnlijkheden deze verkiezingen. Toevallig hoor!
pi_199630164
Zou niet te vroeg juichen, vrienden. Die nieuwssite roept blijkbaar om de haverklap dat er fraude is ontdekt, meermaals met de toevoeging 'BOMBSHELL'.

Maar houd de hoop levend!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199630881
Hunter Biden en Hillary hadden volgens de vele bewijzen die door de GOP propaganda machine aangedragen werden toch ook al jaren in de cel moeten zitten. :D
pi_199630955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:10 schreef Basp1 het volgende:
Hunter Biden en Hillary hadden volgens de vele bewijzen die door de GOP propaganda machine aangedragen werden toch ook al jaren in de cel moeten zitten. :D
Ja, maar dat komt weer door d66-rechters.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199631018
Corrupte links progressieve d66-rechters van de linkse kerk, welteverstaan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199631074
Een ingehuurd IT-bedrijf heeft het ook wel gehad met de 'audit'.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:46:20 #9
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199631355
De kans dat trump c.s. Een burgeroorlog starten is klein, maar nog steeds niet 100% uit te sluiten
pi_199631392
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Kijkertje het volgende:
Een ingehuurd IT-bedrijf heeft het ook wel gehad met de 'audit'.

[ twitter ]
Tsja, het kan in het bedrijfsleven wel eens voorkomen dat je al projecten hebt ingepland na contracttermijnen.
pi_199631641
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:49 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Tsja, het kan in het bedrijfsleven wel eens voorkomen dat je al projecten hebt ingepland na contracttermijnen.
Dat zal het vast zijn!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199631665
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat zal het vast zijn!
Het is een logische aanname. En het mooie is, dat die geen religieuze onderbouwing nodig heeft.
pi_199631711
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het is een logische aanname. En het mooie is, dat die geen religieuze onderbouwing nodig heeft.
Logische aanname hoor! Totaal niet religieus ook :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199631728
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Logische aanname hoor!
Ben je niet bekend met hoe het bedrijfsleven werkt?
pi_199631746
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ben je niet bekend met hoe het bedrijfsleven werkt?
Meer dan jij vermoed ik
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199631769
quote:
82s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Meer dan jij vermoed ik
Wederom is de wens de vader van de gedachte.
pi_199631790
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wederom is de wens de vader van de gedachte.
En jij kan het weten! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:15:24 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199631807
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel een hoop statistische onwaarschijnlijkheden deze verkiezingen. Toevallig hoor!
Welke dan?
Huilen dan.
pi_199632248
pi_199632403
De boze Trumpetjes in Michigan willen nu ook zo'n amateuristische audit:

twitter


quote:
Michigan’s top election official and the company whose voting equipment has been the subject of baseless claims of fraud are cautioning local governments in the state that outside audits of the 2020 election results like the one underway in Maricopa County, Ariz., would be illegal and would void the machines’ security warranties.

The warnings come amid a growing campaign by former president Donald Trump and his supporters to pressure county governments to launch audits reviewing ballots cast in the last presidential election, which they claim without evidence was tainted by large-scale fraud and votes manipulated on equipment purchased from Dominion Voting Systems.

The Arizona recount, which has been denounced by election experts as unprofessional and insecure, is being touted as an inspiration by small cohorts of angry residents across the country. State leaders, Dominion officials and local residents are now trying to block such examinations sought by activists in several Michigan counties.

In letters sent to the Cheboygan and Antrim county clerks last week, the office of Michigan Secretary of State Jocelyn Benson said the county boards have “no authority” to order audits — and instructed election clerks not to provide access to unaccredited outside parties to conduct them.

“Interest in granting access to unqualified third parties to conduct a ‘forensic audit’ may stem from misplaced reliance on ongoing misinformation, which has been repeatedly, comprehensively, and definitively debunked,” wrote Jonathan Brater, director of the Michigan Bureau of Elections, in a letter to Cheboygan County Clerk Karen Brewster.

In a separate letter to all Michigan counties that use its equipment, Dominion warned that transferring machines to unaccredited auditors could void licensing agreements and render the equipment “unqualified for official use.”

The letter also warned that restoring certification to machines examined by third parties could be costly — and that cost would fall on local governments.

“Remember, your voting system is deemed critical infrastructure by the U.S. government and should be utilized, maintained and protected as such,” states the letter, which was sent in early May. “Chain of custody breaches may require a separate forensic audit and software reinstallation by an accredited lab.”

Last week, Arizona Secretary of State Katie Hobbs advised Maricopa County officials that it should replace all voting machines that were turned over to a private contractor for the ongoing audit there, citing “grave concerns regarding the security and integrity” of the machines that make them unusable for future elections.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199632485
Dominion en de fraudeurs zweten.
pi_199632515
Oeh, een nieuwe boodschap van ordonnans Griffin. Even lezen hoor ..
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ben je niet bekend met hoe het bedrijfsleven werkt?
Dat lijkt mij niet toch niet. Ik zou niet weten hoe een druk bestaan in het bedrijfsleven te combineren valt met de fameuze nachtelijke Twitter-praktijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 19:51:30 ]
pi_199632545
quote:
11s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:51 schreef Dejannn het volgende:
Oeh, een nieuwe boodschap van ordonnans Griffin. Even lezen hoor ..
[..]

Dat lijkt mij niet toch niet. Ik zou niet weten hoe een druk bestaan in het bedrijfsleven te combineren valt met de fameuze nachtelijke Twitter-praktijken.
Of met hele dagen op Fok zitten? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 26-05-2021 20:02:09 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199632673
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Of met hele dagen op Fok zitten. :)
Geen idee eigenlijk, maar jij hebt er wel ervaring mee begrijp ik?
pi_199632683
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:00 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, maar jij hebt er wel ervaring mee begrijp ik?
Ik was het vraagteken vergeten. Maar hoe doe jij dat dan? Heb je tips?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:05:10 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199632749
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:49 schreef QuidProJoe het volgende:
Dominion en de fraudeurs zweten.
Nee hoor, dominion had Powell en wat andere advocaten van Orange man aangeklaagd, en die kwamen ineens met de bekentenis dat je super achterlijk moest zijn om de verhaaltjes wat ze eerst vertelden zou geloven.
En de aanklacht hebben ze laten vallen.

Gek h..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199632765
Aaawww My Pillow Guy mocht niet meedoen met de grote mensen -O-

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199632772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor, dominion had Powell en wat andere advocaten van Orange man aangeklaagd, en die kwamen ineens met de bekentenis dat je super achterlijk moest zijn om de verhaaltjes wat ze eerst vertelden zou geloven.
En de aanklacht hebben ze laten vallen.

Gek h..
Zo stond het geschreven. Amen.
pi_199632802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor, dominion had Powell en wat andere advocaten van Orange man aangeklaagd, en die kwamen ineens met de bekentenis dat je super achterlijk moest zijn om de verhaaltjes wat ze eerst vertelden zou geloven.
En de aanklacht hebben ze laten vallen.

Gek h..
Dominion en zweten is ook heel logisch! Heb je geen onderbuikgevoelens bij nodig :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199632903
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik was het vraagteken vergeten. Maar hoe doe jij dat dan? Heb je tips?
Geen idee, ik ben niet full-time actief in het bedrijfsleven. En ik heb ook sterk het vermoeden dat jij met 43k posts de klappen van de zweep wel zult kennen.
pi_199632969
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:14 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben niet full-time actief in het bedrijfsleven.
Dan is het wel vrij kansloos om tegen anderen tekeer te gaan dat ze 's nachts posten, niet?

quote:
En ik heb ook sterk het vermoeden dat jij met 43k posts de klappen van de zweep wel zult kennen.
Ik mag van het personeelshandboek zelfs internetten in de baas zijn tijd. _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door xpompompomx op 26-05-2021 20:21:44 (Worstvingers) ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199633145
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:19 schreef xpompompomx het volgende:
Dan is het wel vrij kansloos om tegen anderen tekeer te gaan dat ze 's nachts posten, niet?
Er wordt tegen niemand tekeer gegaan. Er wordt slechts gesteld een druk bestaan in het bedrijfsleven waarschijnlijk niet te combineren valt met nachtelijke Twitter-praktijken. Dat is een vrij simpele en algemene redenering lijkt mij.
quote:
2s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:19 schreef xpompompomx het volgende:
Ik mag van het personeelshandboek zelfs internetten in de baas zijn tijd. _O_
En dan heb je dus hiermee je eigen vraag kunnen beantwoorden. Zo zie je maar, als de emotie even achterwege wordt gelaten en er kritisch wordt nagedacht kom je nog eens tot heldere inzichten! Ik zou dit zeker ook op andere vlakken in je leven toepassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 20:30:31 ]
  woensdag 26 mei 2021 @ 20:33:13 #33
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199633199
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dominion en zweten is ook heel logisch! Heb je geen onderbuikgevoelens bij nodig :D
aha we zijn weer bij Dominion

https://www.thedailybeast(...)trumps-election-loss

Allemaal de schuld van Hugo! Die Verdomde communisten ook altijd
pi_199633211
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:30 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Er wordt tegen niemand tekeer gegaan. Er wordt slechts gesteld een druk bestaan in het bedrijfsleven waarschijnlijk niet te combineren valt met nachtelijke Twitter-praktijken. Dat is een vrij simpele en algemene redenering lijkt mij.
[..]
Maar toch kon je het laten het te benoemen. Waarschijnlijk omdat je zeer bezorgt bent over deze user?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199633212
Redeneringen kunnen soms vrij simpel zijn idd :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199633284
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar toch kon je het laten het te benoemen. Waarschijnlijk omdat je zeer bezorgt bent over deze user?
Als je goed had gelezen, had je kunnen constateren dat het een reactie was op een gestelde vraag. Maar zit mijn post je zo dwars dan? Dat was niet de bedoeling hoor :*.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 20:38:46 ]
pi_199637285
Nog even tijd gehad om op deze in te gaan *O*

quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Dominion blames 'human error' for voting machines not showing GOP ballots in Pennsylvania county
[..]

Bijzonder weer, al die "foutjes" in het nadeel van de Republikeinen. Bijzonder weer, dat de verkiezingscommissie het een "coding error" noemt, en Dominion een "human error".
Het verbaast mij helemaal niets. Het is het logische gevolg van een jarenlange propagandacampagne van Trump & Co dat de Democraten fraude gaan plegen. Als je het maar vaak genoeg herhaalt en het goedgelovige domvolk inprent hoe vreselijk onrechtvaardig dat is gaan ze dat vanzelf geloven met alle gevolgen vandien.

En als je ze dan vervolgens oproept om vooral het stemmen en het tellen van de stemmen in de gaten te houden op verdachte handelingen (we hebben de beelden van de woedende meutes gezien) moet je het niet gek vinden dat dat allerlei figuren aantrekt die geen enkel verstand hebben van de procedure maar wel overal iets verdachts in zien.

De meeste gevallen blijken dan achteraf een doodgewone verklaring te hebben maar natuurlijk worden juist de gevallen waarbij er iets mis ging en waarvan de Republikeinen de benadeelden waren uitvergroot en opgeblazen. Dat het de uitkomst verder niet verandert boeit blijkbaar niet. Ik denk niet dat ze de behoefte hebben om zich zo op te winden over gevallen waarbij Democraten benadeeld werden denk je niet? Daar zijn ze immers niet naar op zoek? :D

Soort self fulfilling prophesy zeg maar :P

Wie de schuld is van de fout in je voorbeeld boeit toch verder ook helemaal niet als het de uitslag niet beinvloed heeft? Lijkt me logischer dat het een 'human error' is anders zouden andere machines daar ook massaal last van hebben gehad nietwaar.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199637328
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Mensen die denken dat het hertellen van foute data een goede conclusie oplevert :')
Je verwacht dat de data verandert? 8)7
pi_199637342
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 06:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Je verwacht dat de data verandert? 8)7
De welbekende kameleon biljetten die een stel boze GOP gelovigen al tijden aan het zoeken zijn. :D
  donderdag 27 mei 2021 @ 07:55:26 #40
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199637552
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 06:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Je verwacht dat de data verandert? 8)7
Q zegt hier niets anders mee dan dat het onderzoek er niet toe doet. Als de conclusies niet naar zijn zin zijn dan ligt het vanaf nu aan de brondata. Dat is ook geen verrassing natuurlijk, de Q's en de D's weten dat er fraude is gepleegd, alleen het bewijs moet nog gefabriceerd worden.
pi_199638460
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:30 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Er wordt tegen niemand tekeer gegaan. Er wordt slechts gesteld een druk bestaan in het bedrijfsleven waarschijnlijk niet te combineren valt met nachtelijke Twitter-praktijken. Dat is een vrij simpele en algemene redenering lijkt mij.
Lukt hier anders prima hoor. :) Het bedrijfsleven bestaat uit meer dan enkel 9 tot 5, en er bestaat ook nog zoiets als tijdzones. :P
pi_199638637
Het kan ook nog zijn dat iemand 40 jaar in het bedrijfsleven heeft gezeten en nu met pensioen is, om maar wat te noemen. Niet dat dit voor mij geldt verder.
pi_199638812
Lijkt mij stug dat er hier mensen zitten van 65+. Ik heb altijd in elk geval een beetje het gevoel dat iedereen hier toch wel onder de 30/35 is. Enkele uitzonderingen daargelaten misschien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2021 10:34:27 ]
pi_199638854
quote:
11s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:34 schreef Dejannn het volgende:
Lijkt mij stug dat er hier mensen zitten van 65+. Ik heb altijd in elk geval een beetje het gevoel dat iedereen hier toch wel onder de 30/35 is. Enkele uitzonderingen daargelaten misschien.
Ik weet met zekerheid van 2 gepensioneerden dat ze op fok rondhangen en deelnemen aan discussies over Amerikaanse politiek. En aangezien fok! sinds 1999 bestaat zijn mensen die toen al erbij waren en studeerden bv. een jaar of 40-50 inmiddels. Ik vermoed dat velen een stuk ouder zijn dan jij denkt.
pi_199639069
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ouder zijn dan jij denkt.
En daardoor ook snel door veel onzin van de jonge lullos prikken. Biertje van binsbergen. :D :P
pi_199639185
Of de moderne jongelingen zien de gedateerde kennis van de oudjes.
pi_199639318
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik weet met zekerheid van 2 gepensioneerden dat ze op fok rondhangen en deelnemen aan discussies over Amerikaanse politiek. En aangezien fok! sinds 1999 bestaat zijn mensen die toen al erbij waren en studeerden bv. een jaar of 40-50 inmiddels. Ik vermoed dat velen een stuk ouder zijn dan jij denkt.
Opmerkelijk allemaal. Dat had ik inderdaad niet verwacht.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En daardoor ook snel door veel onzin van de jonge lullos prikken. Biertje van binsbergen. :D :P
Dat ligt er geheel aan wie je bedoelt natuurlijk. Als je het over jezelf hebt, nou nee. Kijkende naar postgedrag, creert dat bij mij meer het beeld van een 16-jarige. Ook het overvloedige gebruik van de ' :D :D :D' achter elke post, komt redelijk infantiel over.
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:25:03 #48
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199639363
Tja, wat is gedateerde kennis en wat is (nog) de kracht van ervaring? Ook daarin denk ik dat een zekere balans nodig is om echte innovatie te kunnen onderscheiden van "oude wijn in nieuwe zakken".

Wanneer het gaat over politiek dan zie ik dat de "illusie van maakbaarheid" en de waangedachte dat de jongeren van nu het echt allemaal beter gaan doen dan de boomers bij veel jeugdigen aanwezig. Bij veel ouderen het idee dat de wereld hetzelfde is als in het pre-internet, pre sociale media tijdperk.

Geruststellend is dat ook de huidige generatie jeugdigen later te horen krijgen hoe kut ze het allemaal wel niet gedaan hebben. Dat is een redelijk universeel gegeven door de eeuwen heen.
pi_199639469
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En daardoor ook snel door veel onzin van de jonge lullos prikken. Biertje van binsbergen. :D :P
Geh, hejje nog geneukt?! Zelf ook van fases gehad dat je "vraagtekens" zette en dacht kritisch te zijn terwijl dat zo terugkijkend wel meeviel allemaal of een libertarische fase..
zelfs kort nog even Alex Jones gevolgd. Ach ja. Voor de goede orde, ik ben niet gepensioneerd he, heb nog zo'n 20-30 jaar te gaan. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 27-05-2021 11:42:43 ]
pi_199639526
quote:
11s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:20 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Opmerkelijk allemaal. Dat had ik inderdaad niet verwacht.
[..]

Dat ligt er geheel aan wie je bedoelt natuurlijk. Als je het over jezelf hebt, nou nee. Kijkende naar postgedrag, creert dat bij mij meer het beeld van een 16-jarige. Ook het overvloedige gebruik van de ' :D :D :D' achter elke post, komt redelijk infantiel over.
Nee, giechelend mede-users een hak proberen te zetten en standaard alle bijdragen van je forumvriendje liken komt lekker volwassen over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199639655
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, giechelend mede-users een hak proberen te zetten en standaard alle bijdragen van je forumvriendje liken komt lekker volwassen over.
Aha! Ik wist wel dat al mijn posts bijdragen waren! Toch mooi om dat ook in de woorden van anderen te zien. Zo heerlijk positief O+
pi_199639721
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, giechelend mede-users een hak proberen te zetten en standaard alle bijdragen van je forumvriendje liken komt lekker volwassen over.
Giechelend nog wel, toe maar. Ik ben benieuwd hoe je zoiets kunt constateren op een online forum. Of is dit weer de magische en alleswetende geest van de links-en progressief georinteerde journalist die hier aan het werk is? Wat een orakels zijn dat toch! Ik begrijp steeds meer waarom sommigen hun sacrale geschriften als de onomstreden waarheid beschouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2021 11:51:58 ]
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:10:05 #53
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199640013
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:50 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Giechelend nog wel, toe maar. Ik ben benieuwd hoe je zoiets kunt constateren op een online forum. Of is dit weer de magische en alleswetende geest van de links-en progressief georinteerde journalist die hier aan het werk is? Wat een orakels zijn dat toch! Ik begrijp steeds meer waarom sommigen hun sacrale geschriften als de onomstreden waarheid beschouwen.
De enige die ik dat eigenlijk volcontinu zie doen ben jij.

Posts als Een genuanceerde, rationele user zoals ik trapt namelijk niet in dergelijke optische illusies. Daar kunnen bepaalde cholerici hier, wiens denkbeelden niet teren op kritisch denken maar onderbuikgevoelens, nog veel van leren komen toch best vaak voorbij. Dejann als de meetlat voor kritisch denken, nuance, rationaliteit en objectiviteit, dat idee heb je echt volgens mij. Uitermate grappig.

Een tip, zodra twijfel onderdeel van je gedachtepatroon wordt zou het kunnen zijn dat je een volgend stadium in je volwassen worden hebt bereikt.
pi_199640032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

De enige die ik dat eigenlijk volcontinu zie doen ben jij.

Posts als Een genuanceerde, rationele user zoals ik trapt namelijk niet in dergelijke optische illusies. Daar kunnen bepaalde cholerici hier, wiens denkbeelden niet teren op kritisch denken maar onderbuikgevoelens, nog veel van leren komen toch best vaak voorbij. Dejann als de meetlat voor kritisch denken, nuance, rationaliteit en objectiviteit, dat idee heb je echt volgens mij. Uitermate grappig.

Een tip, zodra twijfel onderdeel van je gedachtepatroon wordt zou het kunnen zijn dat je een volgend stadium in je volwassen worden hebt bereikt.
Ik twijfel aan jouw oordeel. Ik twijfel ook aan de integriteit van de Amerikaanse verkiezingen. Ik ben zeer volwassen.
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:12:45 #55
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199640058
quote:
14s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik twijfel aan jouw oordeel.
Zodra je gaat twijfelen aan je eigen oordelen mag je terugkomen voor de volgende volwassenheidsmeting.
pi_199640098
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Zodra je gaat twijfelen aan je eigen oordelen mag je terugkomen voor de volgende volwassenheidsmeting.
Dat klinkt niet erg logisch. Wanneer kan je zeker zijn van je eigen oordeel en toch volwassen zijn?

Ook een leuke: Hoe oordeel jij over je eigen volwassenheid?

[ Bericht 5% gewijzigd door QuidProJoe op 27-05-2021 12:23:21 ]
pi_199640123
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

De enige die ik dat eigenlijk volcontinu zie doen ben jij.

Posts als Een genuanceerde, rationele user zoals ik trapt namelijk niet in dergelijke optische illusies. Daar kunnen bepaalde cholerici hier, wiens denkbeelden niet teren op kritisch denken maar onderbuikgevoelens, nog veel van leren komen toch best vaak voorbij. Dejann als de meetlat voor kritisch denken, nuance, rationaliteit en objectiviteit, dat idee heb je echt volgens mij. Uitermate grappig.

Een tip, zodra twijfel onderdeel van je gedachtepatroon wordt zou het kunnen zijn dat je een volgend stadium in je volwassen worden hebt bereikt.
Uitstekend punt imho.
pi_199640707
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

De enige die ik dat eigenlijk volcontinu zie doen ben jij.

Posts als Een genuanceerde, rationele user zoals ik trapt namelijk niet in dergelijke optische illusies. Daar kunnen bepaalde cholerici hier, wiens denkbeelden niet teren op kritisch denken maar onderbuikgevoelens, nog veel van leren komen toch best vaak voorbij. Dejann als de meetlat voor kritisch denken, nuance, rationaliteit en objectiviteit, dat idee heb je echt volgens mij. Uitermate grappig.

Een tip, zodra twijfel onderdeel van je gedachtepatroon wordt zou het kunnen zijn dat je een volgend stadium in je volwassen worden hebt bereikt.
Je zit mij een links-en progressief georinteerde journalist zijn met een magische en alleswetende geest? Helaas, maar dit argument wordt niet gemaakt.
  donderdag 27 mei 2021 @ 13:48:05 #59
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199641628
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:51 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Je zit mij een links-en progressief georinteerde journalist zijn met een magische en alleswetende geest? Helaas, maar dit argument wordt niet gemaakt.
Ik zie jou regelmatig met erg veel stelligheid verkondigen hoe objectief, neutraal en redelijk je toch wel niet bent. De onfeilbaarheid zelve die op geen enkele manier aan menselijke emoties als de vier B's (bang / boos / blij / bedroefd) onderhevig is en die altijd zonder enige emotie kan reageren en in het dagelijks leven acteren.

Sterker nog, zodra anderen aangeven te begrijpen dat ze wel menselijk zijn, aangeven te begrijpen dat bij regelgeving menselijk gedrag en menselijk falen onderdeel van de regelgeving moet zijn, dan lijk jij daar niets van te begrijpen. Jezelf als onfeilbaar beschouwen (of beschrijven) zou ik als zwakte zien, niet als kracht.

En nee, daarbij zie ik je niet als links of progressief georinteerd. Dat valt dan weer mee toch?
pi_199644876
twitter


Surprised Pikachu.

Wel sneu voor Hunter. Zijn vader verliest zijn baan, en opeens is hij de helft minder waard. Raar hoor.
pi_199645087
2017 verloor hij dus zijn loon, waarschijnlijk had men in de Oekrane wat mensen uit de trump posse gevonden die men beter kon omkopen. :D
pi_199645115
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:13 schreef Basp1 het volgende:
2017 verloor hij dus zijn loon, waarschijnlijk had men in de Oekrane wat mensen uit de trump posse gevonden die men beter kon omkopen. :D
Ik hoop dat jij je realiseert welk punt je nu daadwerkelijk maakt.
pi_199645304
Oeh, een nieuwe boodschap van ordonnans Miller. Even lezen hoor ...
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199650913
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het is een logische aanname. En het mooie is, dat die geen religieuze onderbouwing nodig heeft.
Enorm logisch ja.

The contract with Wake TSI ended May 14, the original completion date for the hand count, and the company chose not to renew its contract, according to Randy Pullen, an audit spokesperson and former state GOP chair.

"They were done," he said. "They didn't want to come back."


Een republikeinse vertegenwoordiger van de audit zegt dat ze er genoeg van hebben en niet meer terug willen komen. Mocht hij de mogelijkheid hebben om te verkondigen dat ze niet mee konden doen vanwege contractuele verplichtingen elders, zou hij dat natuurlijk niet benoemen - hij kiest voor deze negatieve stelling waarbij hij zijn partij in een slecht daglicht zet.

Ik denk persoonlijk dat je logica stuk is. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien handig om het daadwerkelijke filmpje erbij te pakken.

twitter


Dan valt je misschien op dat de vraag wordt gesteld nadat Biden men bedankt heeft, en al wegloopt.

Wellicht is het een idee om vragen te stellen tijdens de vragenronde, en niet terwijl de man al wegloopt?

Ik noem maar een dwarsstraat. 8)7
quote:
11s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:34 schreef Dejannn het volgende:
Lijkt mij stug dat er hier mensen zitten van 65+. Ik heb altijd in elk geval een beetje het gevoel dat iedereen hier toch wel onder de 30/35 is. Enkele uitzonderingen daargelaten misschien.
Vrijwel iedereen die ik ken op Fok is, net als ik, 35 of ouder. Je intuitie laat je weer eens in de steek maat.

Het komt overigens een klein beetje obsessief over dat je met letterlijk 75% van al je posts hele bingokaarten volkrijgt. Houdt alles wat "linksgerienteerd" is je echt elke dag, de hele dag bezig? :P
pi_199651020
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:16 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je realiseert welk punt je nu daadwerkelijk maakt.
Prosecutors Investigating Whether Ukrainians Meddled in 2020 Election

En de winnaar is Giuliani. :D
  vrijdag 28 mei 2021 @ 07:58:53 #66
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199651295
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:16 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je realiseert welk punt je nu daadwerkelijk maakt.
Natuurlijk is Hunter Biden, de cokesnuivende alcholist die de vrouw van zijn overleden broer aanduwde aangenomen omdat zijn vader vice-president was. Natuurlijk was de achterliggende gedachte dat er een ingang bij de Amerikaanse regering zou ontstaan.

Dat laatste is uitgebreid onderzocht en van dat laatste is nooit een flinter bewijs gevonden. Kortom, voor de zoveelste maal, Hunter Biden is (of misschien was) een betrekkelijk waardeloos stukje mens. Daar is eigenlijk iedereen het wel over eens. Maar er is geen flintertje bewijs, er zijn zelfs geen aanwijzingen, dat Joe Biden in zijn periode als vice-president cadeautje's aan Ukraine heeft uitgedeeld omdat zijn zoon daar zat.

En dat is jouw probleem. Je rent continu met je tong uit je bek achter allerlei verhaaltjes aan, maar zonder bewijs zijn het precies dat. Verhaaltjes uit het alternatieve sprookjesboek.
pi_199651650
The mcmlxiv doth protest (and project) too much, methinks!

Maar goed, jij mag vinden wat je wil. Erkennen wat je wil. De waarheid heeft jouw toestemming niet nodig om te zijn.
pi_199652261
De waarheid ha ha. Winnaars schrijven geschiedenis en trump is hier de loser dus zal de geschiedenis echt niet zo worden als trump hoopt dat deze wordt. 8-)
pi_199653158
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:38 schreef Basp1 het volgende:
De waarheid ha ha. Winnaars schrijven geschiedenis en trump is hier de loser dus zal de geschiedenis echt niet zo worden als trump hoopt dat deze wordt. 8-)
Tsja, de een denkt dat de waarheid de waarheid is, omdat die ook bestaat zonder auteur. De ander denkt dat de waarheid de waarheid is omdat het staat geschreven.

Amen.
pi_199653528
Hier nog een aantal geschreven waarheden:

'Georgia's new voter laws are Jim Crow 2.0'
'Trump's claim that Covid-19 may have leaked from a Chinese laboratory is a conspiracy theory'
'Under Cuomo, New York has had a good pandemic. His book trumpets successes and settles scores'
'There is no one parameter that makes a person biologically male or female'
'DeSantis guilty of pay-for-play with vaccine distribution'
'Boys in ‘MAGA’ hats mob native elderly man at Indigenous Peoples March'

Oops! Maar dit maakt niets uit voor de links-en progressieve geest. De waarheid bestaat voor velen van hen namelijk vooral uit wat zij willen dat dit is, in plaats van de werkelijke realiteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2021 11:32:03 ]
pi_199653599
En men wilde ons laten geloven dat Chiraq MAGA-country is.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:36:29 #72
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199654201
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Tsja, de een denkt dat de waarheid de waarheid is, omdat die ook bestaat zonder auteur. De ander denkt dat de waarheid de waarheid is omdat het staat geschreven.

Amen.
Nog een ander begrijpt dat hij/zij niet weet wat de waarheid en eerbiedigt het uitgangspunt "onschuldig tot bewezen schuldig".

Dus dat Hunter Biden, de coke snuivende alcoholist die de vrouw van zijn overleden broer aanduwde, een nogal discutabel figuur met een nogal discutabele reputatie is? Dat zal ongetwijfeld kloppen (vindt hijzelf volgens mij overigens ook). Dat Joe Biden, al dan niet toevallig zijn vader, daarmee ook discutabel is? Nee dus, want geen bewijs, zelfs geen aanwijzingen daarvoor.

Kortom, als jij iets hebt wat lijkt op echte aanwijzingen of bewijs dan vinden wij Joe ook niet deugen, zolang jij die niet hebt, hebben wij geen reden om aan Joe te twijfelen.
pi_199654368
Wat een mentale gymnastiek. En ook die zekerheid. Dat is geen teken van volwassenheid. Volwassenen, die twijfelen.

En het mooie aan twijfels, die hebben geen "bewijs" nodig. Het zijn immers aanwijzingen die leiden tot twijfel. Het zijn bewijzen die leiden tot conclusies/zekerheid. Maar ik heb het gevoel dat voor sommigen, zaken als "bewijs" "definionfluid" zijn.
pi_199654550
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:51 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat een mentale gymnastiek. En ook die zekerheid. Dat is geen teken van volwassenheid. Volwassenen, die twijfelen.

En het mooie aan twijfels, die hebben geen "bewijs" nodig. Het zijn immers aanwijzingen die leiden tot twijfel. Het zijn bewijzen die leiden tot conclusies/zekerheid. Maar ik heb het gevoel dat voor sommigen, zaken als "bewijs" "definionfluid" zijn.
Maar je weet wel met complete zekerheid dat grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd.

Die zekerheid h, dat is geen teken van volwassenheid. Volwassenen, die twijfelen.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:06:01 #75
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199654557
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:51 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat een mentale gymnastiek. En ook die zekerheid. Dat is geen teken van volwassenheid. Volwassenen, die twijfelen.

En het mooie aan twijfels, die hebben geen "bewijs" nodig. Het zijn immers aanwijzingen die leiden tot twijfel. Het zijn bewijzen die leiden tot conclusies/zekerheid. Maar ik heb het gevoel dat voor sommigen, zaken als "bewijs" "definionfluid" zijn.
Lastig he, wanneer je verder op basis van feiten niet verder komt? Dan moet je weer terugvallen op persoonlijke aanvallen. Best wel jammer, maar wel een goede verklaring waarom je in jouw bubbel zit.

Kijk dit krijg je wanneer er bewijs is:

pi_199654695
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Lastig he, wanneer je verder op basis van feiten niet verder komt? Dan moet je weer terugvallen op persoonlijke aanvallen. Best wel jammer, maar wel een goede verklaring waarom je in jouw bubbel zit.

Kijk dit krijg je wanneer er bewijs is:

[ afbeelding ]
"Muh Russia." :') Niks aan de hand joh!

Kijk dat stabiele genie zich eens in bochten wringen :P
pi_199655477
Zo'n sleepnetonderzoek van de corrupte FBI en dan enkel met zulke zwakke aanklachten komen. Honk Honk!
pi_199655529
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:06 schreef mcmlxiv het volgende:
Lastig he, wanneer je verder op basis van feiten niet verder komt? Dan moet je weer terugvallen op persoonlijke aanvallen. Best wel jammer, maar wel een goede verklaring waarom je in jouw bubbel zit.
Hahaha! Hardop gelachen!
pi_199655533
Dat is nogal een insuatie dat de FBI corrupt is.

Hoeveel kost 1 ton coke doorlaten. :+
pi_199655598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:09 schreef Basp1 het volgende:
Dat is nogal een insuatie dat de FBI corrupt is.

Hoeveel kost 1 ton coke doorlaten. :+
Het is observeerbaar.

Alhoewel, ik kan ook geloven dat er hier types zijn die terwijl ze in de regen staan, niet willen erkennen dat het daadwerkelijk regent omdat de weerman heeft gezegd dat het niet zou regenen.
pi_199655754
Het enige wat hier observeerbaar is, is de hoeveelheid onzin jij uit je dikke duim zuigt.

^O^ 2 duimpjes voor je om dubbel te zuigen en nog meer onzin te verzinnen. :W
pi_199655832
Het onfortuinlijke aan het mijzelf bevinden in de voorhoede van de informatiecurve, is dat ik geduldig moet zijn tot mijn gelijk wordt bewezen door de integere en betrouwbare geschriften. Het andere onfortuinlijke is dat diegenen in de groep behoren die veel vertrouwen heeft, in de grafiek van het Dunning-Kruger-effect, zich helaas nooit realiseren dat zij er altijd naast zitten. Die zitten immers weer vol vertrouwen in de volgende leugen. De pionnen in de Heilige Informatieoorlog.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 28-05-2021 14:41:26 ]
pi_199656130
Wel slim trouwens, van Michael Flynn, om schuldig te pleiten. Wie weet welke informatie nu legaal verkregen is en de FBI, of andere veiligheidsorganisaties, niet kunnen ontkennen. Wie weet welke informatie gebruikt kan worden voor andere zaken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:23:41 #85
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199656406
In de voorhoede van de informatiecurve doen feiten en bewijs er niet toe? Gevoelens en emoties zijn voldoende? En toe maar het “Dunning Kruger effect”. Best wel een beetje tang/varken en kut/Dirk, maar ach laten we het daar eens over hebben.

Jij denkt dat je in de fase “nu begin ik het te begrijpen” of nog wat verderop zit, maar kom amuseer ons en laat ons eens meegenieten van de fases daarvoor. De fases van twijfel, zeker weten, nieuwe twijfel en daarna groeiende zekerheid. Want in al jouw gedaanten heb ik die fases bij jou gemist. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Mocht jij nou ontdekken dat jij die fases ook niet terug kunt vinden, bedenk dan dat jij nu zeer waarschijnlijk op het eerste bergje “the peak of mr. Stupid” zit. Ik weet het niet h, maar dat zou dan kunnen.
pi_199656472
Wederom zit je verkeerd in de kern van je denken. Jij denkt dat ik dezelfde motivatie heb, namelijk het bekeren van anderen. Maar dat is mijn doel helemaal niet. Streng gelovigen zijn niet te overtuigen met "bewijzen". Bij hen komt de verandering na schokkende persoonlijke ervaringen. Ik kan ze enkel vertellen dat er realiteiten buiten de echokamer bevinden. De motivatie daar buiten te treden, die moet van binnen komen.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:34:22 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656512
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:36 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]


Dus dat Hunter Biden, de coke snuivende alcoholist die de vrouw van zijn overleden broer aanduwde,

Daarover gesproken... was er niet iets met laptops of zo. Hoe staat het daar eigenlijk mee?
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:35:04 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656517
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:31 schreef QuidProJoe het volgende:
"bewijzen"
Welke?
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:37:56 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656555
Of bedoel je dit daarmee?

quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel een hoop statistische onwaarschijnlijkheden deze verkiezingen. Toevallig hoor!
Nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag wat die statistische onwaarschijnlijkheden dan zijn.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:41:05 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656590
Daarnaast is een statistische onwaarschijnlijkheid geen bewijs maar hoogstens een aanwijzing om iets nader te onderzoeken zodat je de statistische onwaarschijnlijkheid kan verklaren. Misschien kom je dan tot bewijs, of tot een prima alternatieve verklaring voor de waargenomen afwijking.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:43:27 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656622
Verder is statistische onwaarschijnlijheid in de context van de Amerikaanse verkiezingen vaker dan niet een synoniem gebleken voor een al dan niet bewust verkeerde weergave van de feiten.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:44:34 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656635
Oh boy waarom begin ik hier ook eigenlijk aan :')
Huilen dan.
pi_199656713
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Daarnaast is een statistische onwaarschijnlijkheid geen bewijs maar hoogstens een aanwijzing om iets nader te onderzoeken zodat je de statistische onwaarschijnlijkheid kan verklaren. Misschien kom je dan tot bewijs, of tot een prima alternatieve verklaring voor de waargenomen afwijking.
Dat is een goede post. Vooral omdat dit extreme gelijkenissen vertoont met wat ik eerder vandaag heb gepost.

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
Oh boy waarom begin ik hier ook eigenlijk aan :')
Tsja, als het compulsief is, dan kan je er ook niet zo veel aan doen.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:54:05 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656727
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat is een goede post.
Mijn leven is volmaakt. Nu kan ik vredig sterven.
Huilen dan.
pi_199656736
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
Oh boy waarom begin ik hier ook eigenlijk aan :')
Misschien in de hoop toch iemand te kunnen overtuigen van je stellig vermeende gelijk?
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:56:47 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199656751
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Misschien in de hoop toch iemand te kunnen overtuigen van je stellig vermeende bewezen gelijk?
Welnee. Ik denk dat het eerder een kwestie van gemakzuchtig vermaak is.
Huilen dan.
pi_199656853
Ach, je hebt altijd POL nog voor de echte discussies. Mensen met diverse opinies. Mensen met een frisse kijk op zaken. Waar mensen met alle mogelijke meningen fatsoenlijk worden behandeld.
pi_199656900
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mijn leven is volmaakt. Nu kan ik vredig sterven.
RIP aan de nabestaanden ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 16:23:11 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199657036
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:06 schreef QuidProJoe het volgende:
Ach, je hebt altijd POL nog voor de echte discussies. Mensen met diverse opinies. Mensen met een frisse kijk op zaken. Waar mensen met alle mogelijke meningen fatsoenlijk worden behandeld.
Ik gaf je zojuist een handvat, maar blijkbaar geef je liever af op een onderdeel van het forum waar je (terecht?) veel tegenspraak ervaart. Ok.
Huilen dan.
pi_199657145
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik gaf je zojuist een handvat, maar blijkbaar geef je liever af op een onderdeel van het forum waar je (terecht?) veel tegenspraak ervaart. Ok.
Het was gewoon een algemene post, waar "je" niet als "jij" werd bedoeld. Ik gaf enkel aan dat er een subforum is waar mensen een oprechte discussie kunnen vinden. Waar mensen geen vooringenomenheid hebben, en waar mensen open staan voor nieuwe ideen.

Dan rest enkel de vraag, waarom die mensen de discussie hier zoeken? Wat is hier, dat zo gewenst is voor de gezonde discussie, dat in POL ontbreekt? Vooral als men zo hamert op dat wat al is bewezen. Vooral als het zo belangrijk is dat men de correcte bronnen gebruikt.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 16:33:52 #101
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199657196
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:31 schreef QuidProJoe het volgende:
Wederom zit je verkeerd in de kern van je denken. Jij denkt dat ik dezelfde motivatie heb, namelijk het bekeren van anderen. Maar dat is mijn doel helemaal niet. Streng gelovigen zijn niet te overtuigen met "bewijzen". Bij hen komt de verandering na schokkende persoonlijke ervaringen. Ik kan ze enkel vertellen dat er realiteiten buiten de echokamer bevinden. De motivatie daar buiten te treden, die moet van binnen komen.
Ik heb helemaal geen idee van wat jij wil bereiken. Dat vind ik ook verbijsterend oninteressant wat jij wil bereiken.

Ik vind je gewoon uitermate grappig. Streng gelovig (Trump=goed - Biden=slecht - Fraude=gepleegd - Corona=griepje - Klimaat=geen=probleem) en er heilig van overtuigd dat jouw gelijk onomstotelijk is. Dat jouw gelijk niet bewezen hoeft te worden. Dat jouw gelijk, zodra je maar het licht gezien hebt via "schokkende persoonlijke ervaringen" ook het gelijk van de ander wordt.

Als ik ooit iemand religieus heb zien zijn, dan ben jij het. Religie is namelijk het geloven in "feiten" zonder bewijzen (of op zijn minst sterke aanwijzingen). Religie is het niet toestaan van twijfel rondom die "feiten". Jij "bewijst" dat keer op keer.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 16:42:15 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199657344
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het was gewoon een algemene post, waar "je" niet als "jij" werd bedoeld. Ik gaf enkel aan dat er een subforum is waar mensen een oprechte discussie kunnen vinden. Waar mensen geen vooringenomenheid hebben, en waar mensen open staan voor nieuwe ideen.

Dan rest enkel de vraag, waarom die mensen de discussie hier zoeken? Wat is hier, dat zo gewenst is voor de gezonde discussie, dat in POL ontbreekt? Vooral als men zo hamert op dat wat al is bewezen. Vooral als het zo belangrijk is dat men de correcte bronnen gebruikt.
Als een verspreking je sterkste bewijs is...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199657381
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als een verspreking je sterkste bewijs is...
Inderdaad een verspreking. Het was een dement persoon die per ongeluk de waarheid vertelde.
pi_199657481
Liegen is zo normaal voor Links, dat de waarheid een verspreking is.
pi_199657634
Misschien nog een keertje naar dat plaatje met veroordelingen kijken.
pi_199657691
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen idee van wat jij wil bereiken. Dat vind ik ook verbijsterend oninteressant wat jij wil bereiken.

Ik vind je gewoon uitermate grappig. Streng gelovig (Trump=goed - Biden=slecht - Fraude=gepleegd - Corona=griepje - Klimaat=geen=probleem) en er heilig van overtuigd dat jouw gelijk onomstotelijk is. Dat jouw gelijk niet bewezen hoeft te worden. Dat jouw gelijk, zodra je maar het licht gezien hebt via "schokkende persoonlijke ervaringen" ook het gelijk van de ander wordt.

Als ik ooit iemand religieus heb zien zijn, dan ben jij het. Religie is namelijk het geloven in "feiten" zonder bewijzen (of op zijn minst sterke aanwijzingen). Religie is het niet toestaan van twijfel rondom die "feiten". Jij "bewijst" dat keer op keer.
Je projecteert.

BNW is bedoelt als plek waar onderwerpen kunnen worden besproken die achter de faade van alledag ligt. Logischerwijs worden er hier dus ook bronnen geraadpleegd en gedeeld die buiten de mainstream media afkomstig zijn.

Vanuit dat oogpunt is het opmerkelijk te noemen dat we continue een terugkerend kliekje users zien dat juist met theorien vanuit de mainstream media, obsessief hun gelijk proberen te halen en BNW gerelateerd gedachtegoed trachten te tackelen. Die krampachtige reflex is religieus te noemen. Men kan het simpelweg niet laten.

Denken dat er wellicht tch fraude is gepleegd tijdens de verkiezingen, Biden zijn recente opmerkingen verdacht vinden of een voorstander zijn van de audits zoals in Arizona is niet religieus, dat bespreken en theorien omtrent deze onderwerpen verkennen is letterlijk de bedoeling van deze topicreeks en dit subforum.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:09:34 #107
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199657713
Trump moet wel een erg links figuur zijn. Liegen is tenslotte zo normaal voor links. Kijk speciaal voor jou gemaakt:



Nog maar een keer uitleggen aan de hand van wat plaatjes dan:

Leugens en fraude bewezen geeft dit resultaat:



Verhaaltjes over zonen die niet deugen en fraude zonder enig bewijs geven dit resultaat:

  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:11:05 #108
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199657732
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:07 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Je projecteert.

BNW is bedoelt als plek waar onderwerpen kunnen worden besproken die achter de faade van alledag ligt. Logischerwijs worden er hier dus ook bronnen geraadpleegd en gedeeld die buiten de mainstream media afkomstig zijn.

Vanuit dat oogpunt is het opmerkelijk te noemen dat we continue een terugkerend kliekje users zien dat juist met theorien vanuit de mainstream media, obsessief hun gelijk proberen te halen en BNW gerelateerd gedachtegoed trachten te tackelen. Die krampachtige reflex is religieus te noemen. Men kan het simpelweg niet laten.

Denken dat er wellicht tch fraude is gepleegd tijdens de verkiezingen, Biden zijn recente opmerkingen verdacht vinden of een voorstander zijn van de audits zoals in Arizona is niet religieus, dat bespreken en theorien omtrent deze onderwerpen verkennen is letterlijk de bedoeling van deze topicreeks en dit subforum.
Leuk! Laten we opmerkelijke feiten gaan bespreken op basis van alternatieve media! Helemaal voor. Perfect idee.

Dat is niet wat er gebeurd in jouw kamp he. Jullie komen niet verder dan 1 vergeten woordje en verder helemaal niets. Geen flintertje bewijs of zelfs maar aanwijzingen.
pi_199657770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:09 schreef mcmlxiv het volgende:
Trump moet wel een erg links figuur zijn. Liegen is tenslotte zo normaal voor links. Kijk speciaal voor jou gemaakt:

[ afbeelding ]

Nog maar een keer uitleggen aan de hand van wat plaatjes dan:

Leugens en fraude bewezen geeft dit resultaat:

[ afbeelding ]

Verhaaltjes over zonen die niet deugen en fraude zonder enig bewijs geven dit resultaat:

[ afbeelding ]
Weer allerlei random plaatjes uit de mainstream media. Ja, goed dat je nog een keer probeert. Wie weet lukt het dit keer wl, wie weet krijg je eindelijk je gewenste reactie: 'Dit heeft mij weten te overtuigen, jij hebt gelijk'.

Ik denk het niet, maar je weet het nooit natuurlijk!
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:16:29 #110
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199657791
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:14 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Weer allerlei random plaatjes uit de mainstream media. Ja, goed dat je nog een keer probeert. Wie weet lukt het dit keer wl, wie weet krijg je eindelijk je gewenste reactie: 'Dit heeft mij weten te overtuigen, jij hebt gelijk'.

Ik denk het niet, maar je weet het nooit natuurlijk!
Die mensen zijn niet veroordeeld? Biden/Harris is niet “in Office”?

Het wordt steeds vreemder. Vertel wie is dan de president?
pi_199657932
Ik weet dat Kamala Harris de "border czar" is, maar niemand haar ooit in de buurt van de grens heeft gezien.

Democratische Daadkracht!
pi_199658045
Trump in interview:

quote:
President Trump: “I think, well frankly, I think there’s gonna be a big problem because when people find out that all of these states are gonna flip, does that mean you go three-and-a-half years with somebody that is destroying our country?…

Wayne Allyn Root: Well, that’s the question. What happens when you find out..?

President Trump: Well, it’s gonna be interesting to see what happens… All I do is…I sit back and watch.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:49:20 #113
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199658132
Het gaat nu echt gebeuren Ensiferum? De verkiezingsfraude gaat echt aangetoond worden? Spannend man! Kan niet wachten.

Laat ik vast een bijpassende afbeelding plaatsen…..

pi_199658288
Om de een of andere reden noemen mensen mij Ensiferum wanneer een zekere mate van getriggerd zijn of andere boosheid is bereikt. Weer eens wat anders dan Q. Al ontken ik niet Q te zijn. Het verklaart immers waarom ik doorgaans zo goed genformeerd ben.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 18:15:50 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199658408
Kijk een stukje over de maricopa audit uit conservatieve hoek. https://www.nationalrevie(...)unty-election-audit/
pi_199658484
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:15 schreef mcmlxiv het volgende:
Kijk een stukje over de maricopa audit uit conservatieve hoek. https://www.nationalrevie(...)unty-election-audit/
Haha, de auteur is een van de fraudeurs!
  vrijdag 28 mei 2021 @ 18:36:03 #117
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199658637
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:22 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Haha, de auteur is een van de fraudeurs!
Verduveld, die onbetrouwbare Republikeinen ook! Volkomen onbetrouwbaar
pi_199658692
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:36 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Verduveld, die onbetrouwbare Republikeinen ook! Volkomen onbetrouwbaar
Ja. Er zijn een hoop onbetrouwbare Republikeinen.

Ik hoop toch niet dat dat de kern van je argument was? Dat ik X betrouwbaar moet vinden omdat hij lid is van partij Y? Da's namelijk wel erg tribaal.
pi_199658963
Breaking: Windham Auditors Tampered With Machine Tape Data

The forensic audit in Windham, New Hampshire is over, but the momentum to keep it alive is just getting started. Late Thursday, Marilyn Todd of NH Voter Integrity Group made some bombshell discoveries.

Last Friday, when the machine reports were being printed at the audit, Todd, who has kept a close watch on Hursti, took pictures of them. Late Thursday, she had the report pictures up on her computer when something earth-shattering caught her eye. She spoke about it Thursday evening in a live video with Nick Moseder, CammCon, Susan Dee Settenbrino, and Professor David Clements.

Gaat verder:

https://uncoverdc.com/202(...)h-machine-tape-data/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199659039
BREAKING: USPS Worker Admits To Dumping Election Ballots In New Jersey Dumpsters

Nearly 100 general election ballots were tossed in dumpsters alongside other mail

United States Postal Service worker Nicholas Beauchene, 26, of Kearny, New Jersey pleaded guilty on Thursday to discarding over 2,000 pieces of federal mail in October 2020, including nearly 100 general election ballots for resident’s in New Jersey’s Orange and West Orange municipalities.
Beauchene pleaded guilty in a Newark federal court to one count of desertion of mails after being accused of dumping ballots into dumpsters in North Arlington and West Orange in late September and early October of 2020, just a few weeks before the presidential election.

Court documents cited by the U.S. Attorney’s office go into greater detail about the mail discarded in the trash by Beauchene:

Beauchene admitted that on Sept. 28, Oct. 1, and Oct. 2, 2020, he discarded into dumpsters in North Arlington, New Jersey, and West Orange 1,875 pieces of mail that he was assigned to deliver to postal customers in West Orange and Orange, New Jersey. This mail included 627 pieces of first-class mail, 873 pieces of standard class mail, two pieces of certified mail, 99 general election ballots destined for residents in West Orange, and 276 campaign flyers from local candidates for West Orange Town Council and Board of Education. Law enforcement recovered the mail on Oct. 2, 2020, and Oct. 5, 2020, and placed it back into the mail stream for delivery.

The desertion of mail charge is punishable by a maximum penalty of one year in prison and a $100,000 fine. Sentencing has been scheduled for Sept. 21, 2021.

While reports of discarded ballots were widespread on social media were widespread both during and after the 2020 presidential, claims of ballot dumping have been near-universally branded “conspiracy theories” by sociac media tech monopolies and accredited fact-checking organizations.

https://nationalfile.com/(...)ew-jersey-dumpsters/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:35:56 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199659613
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:44 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Inderdaad een verspreking. Het was een dement persoon die per ongeluk de waarheid vertelde.
Als je sterkste bewijs dusdanig zwak is, wat valt er dan nog te discussiren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199659756
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je sterkste bewijs dusdanig zwak is, wat valt er dan nog te discussiren.
Dat het "mijn" "sterkste" bewijs is, dat zijn niet mijn woorden.

Maar je hebt de vrijheid om te geloven dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. Je mag er zelfs heilig van overtuigd zijn.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:47:25 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199659785
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat het "mijn" "sterkste" bewijs is, dat zijn niet mijn woorden.

Maar je hebt de vrijheid om te geloven dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. Je mag er zelfs heilig van overtuigd zijn.
Anders vertel ons nog even wat meer over die statistische onwaarschijnlijkheden van je.
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:47:50 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199659795
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat het "mijn" "sterkste" bewijs is, dat zijn niet mijn woorden.

Maar je hebt de vrijheid om te geloven dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. Je mag er zelfs heilig van overtuigd zijn.
Sure, het meest duidelijke dan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199659835
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Anders vertel ons nog even wat meer over die statistische onwaarschijnlijkheden van je.
Misschien een ander keertje. Jouw vraagstelling is niet echt motiverend.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:54:09 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199659911
Jouw reactie op de vorige keer dat ik je ernaar vroeg was ook niet echt motiverend voor mij. Dat middelt elkaar mooi uit, dus kom maar op met de geit *O* .
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 19:54:54 #127
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199659924
Grappig dat het begrijpen dat bewijs noodzakelijk is bij het beoordelen of er een misdrijf gepleegd is hetzelfde is als “heilig overtuigd zijn “.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd en dan dit….
pi_199660013
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
Jouw reactie op de vorige keer dat ik je ernaar vroeg was ook niet echt motiverend voor mij. Dat middelt elkaar mooi uit, dus kom maar op met de geit *O* .
Dat is Low Energy. Je bent toch niet stiekem Jeb Bush?
pi_199660730
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke?
Kijk, het is heel simpel. Als je maar lang genoeg dezelfde bingowoorden herhaalt om je denkbeeldige tegenstanders te kleineren, en daarbij keer op keer verkondigt dat "de gelovtgen" niet te overtuigen zijn met bewijzen, dan kun je net doen alsof je bewijs hebt, maar dat niet hoeft te presenteren - het dient immers toch geen nut.

@QuidProJoe is een stabiel genie van onfeilbare moraal. Gelukkig heeft Hij, net als Trump, de waarheid aan zijn zijde. Misschien moeten we allemaal maarin Hem geloven, want bewijs gaat Hij toch niet presenteren.

Ik wou dat ik zoals Hem was. _O_
pi_199660776
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:07 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Je projecteert.

BNW is bedoelt als plek waar onderwerpen kunnen worden besproken die achter de faade van alledag ligt. Logischerwijs worden er hier dus ook bronnen geraadpleegd en gedeeld die buiten de mainstream media afkomstig zijn.

Vanuit dat oogpunt is het opmerkelijk te noemen dat we continue een terugkerend kliekje users zien dat juist met theorien vanuit de mainstream media, obsessief hun gelijk proberen te halen en BNW gerelateerd gedachtegoed trachten te tackelen. Die krampachtige reflex is religieus te noemen. Men kan het simpelweg niet laten.

Denken dat er wellicht tch fraude is gepleegd tijdens de verkiezingen, Biden zijn recente opmerkingen verdacht vinden of een voorstander zijn van de audits zoals in Arizona is niet religieus, dat bespreken en theorien omtrent deze onderwerpen verkennen is letterlijk de bedoeling van deze topicreeks en dit subforum.
Oh, maar dat betekent niet dat die theorien dan als waarheid geaccepteerd moeten worden. Vooral als je het niet kunt onderbouwen noch bewijzen. :D
pi_199661409
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:41 schreef QuidProJoe het volgende:
Trump in interview:
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL

"All i do is sit back and watch"

En zeiken, zeiken, zeiken, en om de haverklap de ene na de andere onbewezen claim uiten, en leugens de wereld in helpen, het volk tegen elkaar opstoken, etc. Maar hij heeft de waarheid aan zijn zijde hoor. :P
pi_199662154
twitter


Ach gossie, geen geschiedvervalsing voor de Democraten. Pelosi moet verantwoording afleggen voor haar weigering om de Nationale Garde, op verzoek van Trump, op te roepen.
pi_199662454
Een bipartisan commission is natuurlijk ook wel heel eng voor de republikeinen, die zouden wel eens gedegen onderzoek kunnen doen. Nee, dan liever audits door wappies als de CyberNinjas.
pi_199662548
De fraudeurs en hun supporters zijn ziedend!
pi_199662576
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:49 schreef QuidProJoe het volgende:
De fraudeurs en hun supporters zijn ziedend!
Daar ging inderdaad dit hele onderzoek over, de ziedende supporters die zich door de fraudeur hadden laten opnaaien om het Capitool te bestormen.
pi_199662585
Kut, loop ik toch weer de trol te voeren.
pi_199662765
twitter


Brrrr! Gelukkig is het maar een verspreking!
pi_199663023
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:58 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Brrrr! Gelukkig is het maar een verspreking!
Ja, niets achter zoeken!



"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 28 mei 2021 @ 22:15:18 #139
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199663049
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:58 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Brrrr! Gelukkig is het maar een verspreking!
Nee dan trump….

pi_199663340
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Om de een of andere reden noemen mensen mij Ensiferum wanneer een zekere mate van getriggerd zijn of andere boosheid is bereikt. Weer eens wat anders dan Q. Al ontken ik niet Q te zijn. Het verklaart immers waarom ik doorgaans zo goed genformeerd ben.
Volgens mij noemen mensen jou @Ensiferum omdat je in het begin dacht dat dat niet overduidelijk was. Het is een manier om op ludieke wijze aan te duiden dat jij keer op keer heilig overtuigd bent van dingen die eigenlijk heel anders in elkaar zitten. :Y

quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat het "mijn" "sterkste" bewijs is, dat zijn niet mijn woorden.

Maar je hebt de vrijheid om te geloven dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. Je mag er zelfs heilig van overtuigd zijn.
De enige die ergens heilig van overtuigd is ben jij, namelijk dat het niet eerlijk is verlopen, zoals je al meerdere malen claimt. Anderen zeggen alleen dat er geen bewijs is voor hetgeen jij beweert, dat is iets anders. Als jij zegt dat er wl bewijs is, maar daar vervolgens niet mee op de proppen "wil" komen - maar eigenlijk niet "kan" komen, is dat uiteraard waar jij keihard faalt. Iets wat overduidelijk is.

Waar velen wel heilig van overtuigd zijn, is dat jij absoluut niet weet waar je het over hebt. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:46 schreef Kansenjongere het volgende:
Een bipartisan commission is natuurlijk ook wel heel eng voor de republikeinen, die zouden wel eens gedegen onderzoek kunnen doen. Nee, dan liever audits door wappies als de CyberNinjas.
Jep, en als degelijke partijen niet terug willen komen bij zo'n shitshow, wat de GOP spokesperson niet anders kon dan verklappen, wordt het gedraaid alsof ze misschien elders contractuele verplichtingen hebben. _O-
pi_199663379
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:49 schreef QuidProJoe het volgende:
De fraudeurs en hun supporters zijn ziedend!
:D

Ik denk dat de fraudeurs inderdaad ziedend zijn, aangezien ze deze verkiezingen hebben verloren, meerdere malen keihard op hun bek gaan en op hun plek gezet worden, en dat de audits wederom niet in hun voordeel worden beslecht. De Democraten daarentegen, zullen wel in hun vuistje aan het lachen zijn. :P
pi_199663635
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Om de een of andere reden noemen mensen mij Ensiferum wanneer een zekere mate van getriggerd zijn of andere boosheid is bereikt. Weer eens wat anders dan Q. Al ontken ik niet Q te zijn. Het verklaart immers waarom ik doorgaans zo goed genformeerd ben.
Ik word aangezien voor ene Elzies en de_tevreden_atheist, maar ondertussen zou er achter QuidProJoe en Dejannn ook dezelfde user zitten. Terwijl QuidProJoe dan weer gelinkt wordt aan Ensiferum. Deze theorien zijn in elk geval heel erg passend voor BNW.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2021 22:47:58 ]
pi_199664187
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:46 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik word aangezien voor ene Elzies en de_tevreden_atheist, maar ondertussen zou er achter QuidProJoe en Dejannn ook dezelfde user zitten. Terwijl QuidProJoe dan weer gelinkt wordt aan Ensiferum. Deze theorien zijn in elk geval heel erg passend voor BNW.
Behalve het feit dat hij het gewoon heeft bevestigd c.q. toegegeven. :P

Word je niet moe van al dat falen?
pi_199664316
Al dat falen nog wel ;(. Misschien een beetje, want ik ben best moe. Zo lekker ronken dus.
pi_199664821
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:24 schreef Dejannn het volgende:
Al dat falen nog wel ;(. Misschien een beetje, want ik ben best moe. Zo lekker ronken dus.
Ah, dat verklaart het wel. :) Jezelf voorliegen is ook heel vermoeiend, wellicht speelt dat ook mee.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:03:54 #146
323401 Kijkertje
met filter
pi_199665232
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:34 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Ach gossie, een geschiedvervalsing voor de Democraten. Pelosi moet verantwoording afleggen voor haar weigering om de Nationale Garde, op verzoek van Trump, op te roepen.
Dus de Republikeinen hebben nu eigenlijk hun kans om Pelosi onder ede te horen laten lopen? Hoe gaat ze anders verantwoording afleggen? :D

Maar maak je geen zorgen, ze krijgen vast nog wel een kans *O*

twitter

twitter


Gaan ze haar vast wel dagvaarden ^O^

Er is alleen wel een klein probleempje:

Pelosi did not reject appeals for troops to secure US Capitol

En zeg nou zelf: het is ook wel een beetje heel gestoord dat zo'n Commissie er niet komt terwijl de Senaat met 54-35 vrstemde en polls uitwezen dat ook een meerderheid van de bevolking erachter staat vind je niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 29-05-2021 04:06:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:12:15 #147
323401 Kijkertje
met filter
pi_199665282
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:58 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Brrrr! Gelukkig is het maar een verspreking!
Waarom zou dit een verspreking zijn?

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja, niets achter zoeken!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dus jij zoekt hier wel iets achter? Jij kan je niet voorstellen dat hij meisjes (jongens/ mannen/ vrouwen) liefdevol aanraakt zonder daarbij seksuele gedachten te hebben? Waarom niet eigenlijk? Is dat uit eigen ervaring?

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten :{w

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 29-05-2021 01:52:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199665335
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dus jij zoekt hier wel iets achter? Jij kan je niet voorstellen dat hij meisjes (jongens/ mannen/ vrouwen) liefdevol aanraakt zonder daarbij seksuele gedachten te hebben? Waarom niet eigenlijk? Is dat uit eigen ervaring?

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten :{w
Sneue types. 1 simpele google search op "Trump little girl"... 2e resultaat



1e resultaat:



@Probably_on_pcp wat vind je hier dan van?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:21:43 #149
323401 Kijkertje
met filter
pi_199665350
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Sneue types. 1 simpele google search op "Trump little girl"... 2e resultaat

[ afbeelding ]

1e resultaat:

[ afbeelding ]

@:probably_on_pcp wat vind je hier dan van?
Ja idd, ik heb er ook nog eentje:



De HOMO! :(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199665379
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja idd, ik heb er ook nog eentje:

[ afbeelding ]

De HOMO! :(
Ja, nou ja, die past er net niet bij, hoewel ik altijd moet lachen om deze foto. Zo'n mooie blik van die vent, zo van "wat moet hij nou?", terwijl Biden zoiets uitstraalt van "ik moet hem even aanraken voor zijn gemak in deze situatie" (en het volstrekt verkeerd inschat) :D
  zaterdag 29 mei 2021 @ 01:36:24 #151
323401 Kijkertje
met filter
pi_199665437
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, nou ja, die past er net niet bij, hoewel ik altijd moet lachen om deze foto. Zo'n mooie blik van die vent, zo van "wat moet hij nou?", terwijl Biden zoiets uitstraalt van "ik moet hem even aanraken voor zijn gemak in deze situatie" (en het volstrekt verkeerd inschat) :D
Past wel prima als je zou willen suggereren dat hij als homo andere mannen ongepast aanraakt (ik moet ook altijd erg lachen om deze foto). Maar idd foto's van jonge meisjes lenen zich natuurlijk nog veel beter voor een lastercampagne. Biden is gewoon een empatische man die heel vaak mensen aanraakt bij ontmoetingen en dat valt niet altijd even goed :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 29 mei 2021 @ 02:45:18 #152
323401 Kijkertje
met filter
pi_199665675
quote:
Er valt dan ook veel over te melden :Y

De laatste ontwikkelingen maar dan met wat meer inhoud dan de jouwe :P

twitter


Proverbial 'smoking gun' of Trump camp giving info to Russia seen in unredacted records
quote:
Rachel Maddow reports on what is revealed in newly removed redactions for court documents in the case of Trump campaign manager Paul Manafort, showing Manafort giving campaign polling data to Russian intelligence officer Konstantin Kilimnik, who U.S. intelligence now says gave that information to the Russian government, which was trying to help Donald Trump get elected.
En over Oekraine ook trouwens. Je weet wel dat verhaal dat voor een groot deel gebaseerd is op Russische misinformatie :

twitter

twitter

twitter


Ook weer best vreemd dat de Bidens nooit aangeklaagd zijn als er zoveel bewijs is voor corruptie als ze pretenderen te hebben vind je niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 29-05-2021 04:29:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 29 mei 2021 @ 05:19:36 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_199665867
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:07 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Je projecteert.
Nope :N

quote:
BNW is bedoelt als plek waar onderwerpen kunnen worden besproken die achter de faade van alledag ligt. Logischerwijs worden er hier dus ook bronnen geraadpleegd en gedeeld die buiten de mainstream media afkomstig zijn.
Welke bronnen zijn dat nou die buiten de 'MSM' vallen? Ik krijg daar nl nooit antwoord op. Wat ik wel regelmatig zie zijn onbetrouwbare bronnen. Maar doorgaans wordt er gewoon een bewering gedaan zonder enige onderbouwing, bron of bewijs juist omdat dat in BNW wl toegestaan is waar dat elders niet geaccepteerd wordt omdat het niet voldoet aan de eisen van een kwalitatief goed debat.

quote:
Vanuit dat oogpunt is het opmerkelijk te noemen dat we continue een terugkerend kliekje users zien dat juist met theorien vanuit de mainstream media, obsessief hun gelijk proberen te halen en BNW gerelateerd gedachtegoed trachten te tackelen. Die krampachtige reflex is religieus te noemen. Men kan het simpelweg niet laten.
Dat is niet zo vreemd. Hier worden beweringen gedaan die meestal eenvoudig te ontkrachten/te verklaren zijn. Krampachtig of religieus zou ik het niet noemen, het is gewoon heel verleidelijk en bovendien erg amusant.

quote:
Denken dat er wellicht tch fraude is gepleegd tijdens de verkiezingen, Biden zijn recente opmerkingen verdacht vinden of een voorstander zijn van de audits zoals in Arizona is niet religieus, dat bespreken en theorien omtrent deze onderwerpen verkennen is letterlijk de bedoeling van deze topicreeks en dit subforum.
Dat is dan wel weer 'religieus' te noemen. Je gelooft immers in zaken waar geen bewijs voor is/ aanwijzingen voor zijn en dat is nu juist ht concept van een religie. Dit subforum is er zodat users die ergens in geloven zonder een logische onderbouwing en/of bewijs ook hun zegje kunnen doen zonder dat ze serieuze(re) subforums over hetzelfde onderwerp voortdurend vervuilen met hun one-liners, memes, ongefundeerde meningen, riooljournalistiek en/of complottheorien.

Prachtige voorbeelden:

quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Het onfortuinlijke aan het mijzelf bevinden in de voorhoede van de informatiecurve, is dat ik geduldig moet zijn tot mijn gelijk wordt bewezen door de integere en betrouwbare geschriften. Het andere onfortuinlijke is dat diegenen in de groep behoren die veel vertrouwen heeft, in de grafiek van het Dunning-Kruger-effect, zich helaas nooit realiseren dat zij er altijd naast zitten. Die zitten immers weer vol vertrouwen in de volgende leugen. De pionnen in de Heilige Informatieoorlog.
Ik weet het zeker dankzij 'mijn informatiecurve in de voorhoede' ( :? _O- ), het moet alleen nog bewezen worden! 8)7

En dan ook nog eens laten blijken het Dunning-Kruger effect niet te begrijpen :D

Wel een mooie gelegenheid om John Cleese weer eens te posten *O*


quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:31 schreef QuidProJoe het volgende:
Wederom zit je verkeerd in de kern van je denken. Jij denkt dat ik dezelfde motivatie heb, namelijk het bekeren van anderen. Maar dat is mijn doel helemaal niet. Streng gelovigen zijn niet te overtuigen met "bewijzen". Bij hen komt de verandering na schokkende persoonlijke ervaringen. Ik kan ze enkel vertellen dat er realiteiten buiten de echokamer bevinden. De motivatie daar buiten te treden, die moet van binnen komen.
Welke 'bewijzen'? En er zijn meerdere 'realiteiten'? Is dat net zoiets als 'alternatieve' feiten? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 29-05-2021 07:13:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199666166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Behalve het feit dat hij het gewoon heeft bevestigd c.q. toegegeven. :P

Word je niet moe van al dat falen?
Zoals Biden heeft toegegeven dat de Democraten verantwoordelijk zijn voor de omvangrijkste en meest inclusieve stemfraudeorganisatie in de geschiedenis?

quote:
5s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 01:12 schreef Kijkertje het volgende:
Waarom zou dit een verspreking zijn?
Omdat dat het standaardexcuus is voor Biden.
pi_199667061
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
Welke bronnen zijn dat nou die buiten de 'MSM' vallen? Ik krijg daar nl nooit antwoord op. Wat ik wel regelmatig zie zijn onbetrouwbare bronnen. Maar doorgaans wordt er gewoon een bewering gedaan zonder enige onderbouwing, bron of bewijs juist omdat dat in BNW wl toegestaan is waar dat elders niet geaccepteerd wordt omdat het niet voldoet aan de eisen van een kwalitatief goed debat.
Ik denk dat jij dit zelf heel goed kunt invullen, maak maar een lijstje van outlets die jijzelf niet vertrouwt. Ik denk dat je dan al aardig in de richting zit.
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
Dat is niet zo vreemd. Hier worden beweringen gedaan die meestal eenvoudig te ontkrachten/te verklaren zijn. Krampachtig of religieus zou ik het niet noemen, het is gewoon heel verleidelijk en bovendien erg amusant.
Jawel, het is krampachtig en religieus. Het komt er eigenlijk op neer dat men het simpelweg niet kan accepteren dat er users zijn die een afwijkende mening hebben. En keer op keer moet er worden getracht hen te bekeren en gelijk te krijgen. Dan kun je spreken van een religieus en vooral zeer obsessieve tendens.
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
Dat is dan wel weer 'religieus' te noemen. Je gelooft immers in zaken waar geen bewijs voor is/ aanwijzingen voor zijn en dat is nu juist ht concept van een religie. Dit subforum is er zodat users die ergens in geloven zonder een logische onderbouwing en/of bewijs ook hun zegje kunnen doen zonder dat ze serieuze(re) subforums over hetzelfde onderwerp voortdurend vervuilen met hun one-liners, memes, ongefundeerde meningen, riooljournalistiek en/of complottheorien.
Nee hoor. En het beste voorbeeld daarvan is wat we momenteel zien omtrent de 'Wuhan lab-leuk theory', dat was niet waar, en enkel een complottheorie, "de wetenschappers" zeiden het immers. Nou ... oops! Dat blijkt wellicht toch heel anders te zitten dan aanvankelijk gepresenteerd door de media.

Ik geloof helemaal geen zaken waar geen bewijs voor is, ik heb ook nooit hier gesteld dat er bijvoorbeeld naar mijn mening zekere verkiezingsfraude is, ik vind het simpelweg interessant om er dingen over te lezen en erover te discussiren. Ik denk kritisch na, en geloof niet direct berichtgeving of een op-ed blind. Jij en anderen hier doen dat wl, alles wat bepaalde mainstream media of journalisten spuwen is direct de onomstreden waarheid. Jij gaat af op de berichtgever(s), niet de inhoud. Vandaar ook dat jij in sprookjes gelooft zoals dat de Georgia voter laws zogenaamd Jim Crow 2.0 zijn. Of de 'pay-to-play' theorie omtrent Ron DeSantis.

Kortom, knap staaltje projectie weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2021 10:16:19 ]
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:33:16 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199667198
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 07:16 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Zoals Biden heeft toegegeven dat de Democraten verantwoordelijk zijn voor de omvangrijkste en meest inclusieve stemfraudeorganisatie in de geschiedenis?
[..]

Omdat dat het standaardexcuus is voor Biden.
Je vergeet daar een 'anti-'
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199667217
Jammer dat nog niemand een antwoord heeft gegeven op mijn vraag waarom mensen, die zo veel geven om de juiste bronnen, en dat wat is bewezen, hier zijn. Wat is hier te vinden, dat zich niet bevindt in de subfora waar die aspecten zo belangrijk zijn? Ik vind het maar raar hoor. Alsof je migreert naar een ander land, en dan klaagt dat de cultuur daar ruk is.
pi_199667223
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je vergeet daar een 'anti-'
Ik vergeet helemaal niets. Het zijn voormalig Vice-President Bidens woorden.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:44:43 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199667287
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik vergeet helemaal niets. Het zijn voormalig Vice-President Bidens woorden.
Zijn woorden en toespraak gaan inderdaad over een anti-fraude eenheid. Dat zijn zijn eigen woorden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199667327
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zijn woorden en toespraak gaan inderdaad over een anti-fraude eenheid. Dat zijn zijn eigen woorden.
"We have put together, I think, the most extensive and exclusive voter fraud organisation in the history of American politics."

Zijn exacte woorden. En daar gaat het toch om? Is Trump ook niet zo behandeld?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:54:10 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199667354
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

"We have put together, I think, the most extensive and exclusive voter fraud organisation in the history of American politics."

Zijn exacte woorden. En daar gaat het toch om? Is Trump ook niet zo behandeld?
En de rest van de toespraak? Wat zegt hij daar?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199667361
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de rest van de toespraak? Wat zegt hij daar?
Doet er niet toe. Dit is de behandeling die acceptabel was voor Trump. Nou, dan is het ook acceptabel voor Biden.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:01:44 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199667424
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Dit is de behandeling die acceptabel was voor Trump. Nou, dan is het ook acceptabel voor Biden.
Tuurlijk doet die er wel toe. Dus zeg maar, waar gaat die toespraak over?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199667453
Nee, het doet er niet toe. Net zoals het er bij Trump niet toe deed. Dit is de standaard van de door de Dave Van Zandt goedgegkeurde media.

Had je maar net zo kritisch moeten zijn toen Trump onjuist werd gequote.
pi_199667484
Alhoewel, ik heb Biden juist perfect qequote.
pi_199667546
Mooi dat het kwartje na een paar minuten alsnog valt bij Ensiferum, wanneer hij beseft dat hij erkent Biden verkeerd te citeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199667575
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi dat het kwartje na een paar minuten alsnog valt bij QuidProJoe, wanneer hij beseft dat hij erkent Biden verkeerd te citeren.
Nee Koos. Ik ging mee in het hypothetische spelletje. Want de conclusie is immers dat het er niet toe doet, omdat dat de standaard is die is gezet door de betrouwbare en integere media. Je weet wel, die media die het beste met het volk voor hebben. Waar ze een strikte scheiding tussen opinie en nieuws kent.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:59:24 #168
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199667909
Klap voor trump dat de Republikeinen in de senaat geen onderzoek naar 6 januari wil.

Wat is het woord ook alweer? Oh ja witheet. Witheet moeten de trumpanzees toch wel zijn dat het onderzoek naar de picknick van 6 januari niet doorgaat. Nu blijft voor altijd de stank van een poging tot staatsgreep aan hem kleven. Zo jammer, partijbelang voor landsbelang. Bijna democratische streek!
pi_199668002
Trumpanzees?
pi_199668095
Waarom hebben die "trumpanzees" eigenlijk de wapens thuis gelaten voor die "staatsgreep"?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:23:01 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199668121
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Nee, het doet er niet toe. Net zoals het er bij Trump niet toe deed. Dit is de standaard van de door de Dave Van Zandt goedgegkeurde media.

Had je maar net zo kritisch moeten zijn toen Trump onjuist werd gequote.
Je weet ook wel dat je fout zit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199668136
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je weet ook wel dat je fout zit.
Ik volg de lijn van de integere media.

Je mag ook erkennen dat de media fout zitten? Al weet ik niet hoe heiligschennis wordt behandeld in bepaalde kringen.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:26:51 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199668153
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:24 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik volg de lijn van de integere media.
Nee je zit gewoon fout. Je bent aan het cherry picken en daarmee de waarheid aan het verdraaien. En dat is dan het meest duidelijke bewijs wat je hebt :D Dan blijft er ook bijzonder weinig over.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:28:36 #174
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199668172
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom hebben die "trumpanzees" eigenlijk de wapens thuis gelaten voor die "staatsgreep"?
Ach…..

https://www.fbi.gov/video(...)tion-030921.mp4/view
pi_199668174
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee je zit gewoon fout. Je bent aan het cherry picken en daarmee de waarheid aan het verdraaien. En dat is dan het meest duidelijke bewijs wat je hebt :D Dan blijft er ook bijzonder weinig over.
Ik behandel Biden op de manier dat de media Trump behandelden. Ik snap niet hoe dat onacceptabel is. Als je problemen hebt met het ondergaan van de gevolgen van je eigen ideologie, misschien moet je jezelf iets beters aanmeten?
pi_199668175
quote:
En van wie is die?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:29:50 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199668179
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik behandel Biden op de manier dat de media Trump behandelden. Ik snap niet hoe dat onacceptabel is. Als je problemen hebt met het ondergaan van de gevolgen van je eigen ideologie, misschien moet je jezelf iets beters aanmeten?
Oh dus je doet het hier expres in jouw ogen fout?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199668182
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh dus je doet het hier expres in jouw ogen fout?
Ik quote Biden.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:31:40 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199668195
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:30 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik quote Biden.
Nee je misquote Biden, en daar ben je blijkbaar bewust van.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199668204
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee je misquote Biden, en daar ben je blijkbaar bewust van.
Nee, het was een directe quote. Precies zoals integere journalisten quoten.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:33:04 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199668209
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:32 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nee, het was een directe quote. Precies zoals integere journalsiten quoten.
Dus je doet het hier expres fout?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:33:57 #182
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199668216
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom hebben die "trumpanzees" eigenlijk de wapens thuis gelaten voor die "staatsgreep"?
Daarom picknick! Dat wil je toch niet? Dat de stank van een poging tot staatsgreep aan jouw geliefde leider blijft plakken? Witheet zou ik zijn! De kans om de onschuld van de geliefde leider en zijn trouwe volgelingen wordt door vuige Republikeinen om zeep geholpen!
pi_199668220
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus je doet het hier expres fout?
Geen idee of het fout is, ik pas de goedgekeurde journalistieke methode toe.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:35:40 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199668230
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Geen idee of het fout is, ik pas de goedgekeurde journalistieke methode toe.
Nee dat doe je niet, en dat heb je goed door. Ik weet in ieder geval genoeg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199668233
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Daarom picknick! Dat wil je toch niet? Dat de stank van een poging tot staatsgreep aan jouw geliefde leider blijft plakken? Witheet zou ik zijn! De kans om de onschuld van de geliefde leider en zijn trouwe volgelingen wordt door vuige Republikeinen om zeep geholpen!
Och arme mcmlxiv, alsof de waarheid/schuld door een commissie wordt bepaald. Daar in gleloven is... bijzonder.
pi_199668235
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat doe je niet, en dat heb je goed door. Ik weet in ieder geval genoeg.
Hoe behandel ik Biden anders dan dat de media Trump behandelden?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:37:27 #187
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199668239
Een onderzoek naar 6 januari is niet belangrijk begrijp ik? Wat vreemd, ze hebben toch niets te verbergen?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:38:34 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199668249
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Een onderzoek naar 6 januari is niet belangrijk begrijp ik? Wat vreemd, ze hebben toch niets te verbergen?
Tuurlijk niet :) lekker stoken is veel belangrijker.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199668267
Ik snap wel dat jullie de meerwaarde van een politieke onderzoekscommissie naar 6 januari zien. Vooral vanwege de belangenverstrengeling. Maar jullie zijn dezelfde types die controles op de verkiezingen door fraudeurs zelf betrouwbaar genoeg vinden. Tsja.
pi_199668456
Waarom eigenlijk alleen 6 januari onderzoeken? En bijvoorbeeld niet die maandenlange rellen van vorig jaar die werden aangemoedigd door menig Democratisch politicus? Gevalletje do as we say, not as we do. Dat blijkt keer op keer typerend bij de Democratische Partij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2021 13:04:41 ]
pi_199668487
Hoe kun je eigenlijk het maandenlang belegeren van een federaal gerechtsgebouw benoemen? En hoe noem je het als een destijds (vice-)presidentskandidaat geld doneert aan die belegeraars?
pi_199668532
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:04 schreef Dejannn het volgende:
Waarom eigenlijk alleen 6 januari onderzoeken? En bijvoorbeeld niet die maandenlange rellen van vorig jaar die werden aangemoedigd door menig Democratisch politicus? Gevalletje do as we say, not as we do. Dat blijkt keer op keer typerend bij de Democratische Partij.
Iets zegt mij dat ze dat absoluut niet willen. Gek genoeg werd daar in veel gevallen bewust niet ingegrepen.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:55:12 #193
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199668791
Goh de aandacht wordt afgeleidt, wat zou er aan de hand zijn. Het hele webcare-team is opeens wakker, bijzonder.
pi_199668831
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:55 schreef mcmlxiv het volgende:
Goh de aandacht wordt afgeleidt, wat zou er aan de hand zijn. Het hele webcare-team is opeens wakker, bijzonder.
Weet je al wie de pijpbom heeft geplaatst? Klinkt namelijk wel erg false-flagachtig! Zou Trump zijn rally juist daarom een uur later begonnen zijn? Omdat de militanten het geduld niet hadden om op de Trump-supporters te wachten? En die John Earle Sullivan, da's een echte Trump-supporter.

Nee, die commissie is niet nodig. De waarheid weten we allemaal al. De echte waarheid. Niet de geschreven waarheid. Niet de goedgekeurde waarheid. Slechts de waarheid.
pi_199668841
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Een onderzoek naar 6 januari is niet belangrijk begrijp ik? Wat vreemd, ze hebben toch niets te verbergen?
Nergens voor nodig. Uiteraard wel de verkiezingen onderzoeken, wie kan er nu tegen een onderzoek zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_199668901
Democraten die incidenten willen onderzoeken in plaats van structurele problemen
pi_199668914
Democraten die boos zijn dat de uniparty-neocons uit de Repuplikeinse partij worden gezuiverd.
pi_199668930
Zouden ze nog steeds geloven dat er op 6 januari een agent werd vermoord?
pi_199668993
Eigenlijk wel fascinerend dat op dergelijke momenten de politie als helden naar voren worden geschoven, maar op andere momenten wordt het hele politie-instituut weggezet als verdorven, racistisch en vermeend "white supremacist".

Het blijft interessant hoe sommigen zich een weg door de wereld willen banen, geheel stoelende op subjectiviteit en een levensgroot koekblik aan dubbele standaarden.
pi_199669042
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:25 schreef Dejannn het volgende:
Eigenlijk wel fascinerend dat op dergelijke momenten de politie als helden naar voren worden geschoven, maar op andere momenten wordt het hele politie-instituut weggezet als verdorven, racistisch en vermeend "white supremacist".

Het blijft interessant hoe sommigen zich een weg door de wereld willen banen, geheel stoelende op subjectiviteit en een levensgroot koekblik aan dubbele standaarden.
In Clown World is alles mogelijk!
  zaterdag 29 mei 2021 @ 14:38:15 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199669093
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe kun je eigenlijk het maandenlang belegeren van een federaal gerechtsgebouw benoemen? En hoe noem je het als een destijds (vice-)presidentskandidaat geld doneert aan die belegeraars?
Wist je dat Orange man nu 65 miljoen dollar aan donaties heeft opgehaald voor zijn juridische bijstand voor de verkiezingen.
Hij in totaal 0,0 heeft betaald aan zijn advocaten.
En dat de supporters nu wekelijks als een soort van abbo geld van hun rekening word afgeschreven omdat ze een vinkje zijn te vergeten af te chekken.

over oplichting gesproken!!!

ik denk dat ik hier ook maar eens de anti Rutte supporters ga opjutten het torentje laat bestormen en geld ga vragen voor mijn rechtsbijstand terwijl ik voorlijk voor de buis zit te kijken hoe het geld binnen stroomt.
w/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199669182
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wist je dat Orange man nu 65 miljoen dollar aan donaties heeft opgehaald voor zijn juridische bijstand voor de verkiezingen.
Hij in totaal 0,0 heeft betaald aan zijn advocaten.
En dat de supporters nu wekelijks als een soort van abbo geld van hun rekening word afgeschreven omdat ze een vinkje zijn te vergeten af te chekken.

over oplichting gesproken!!!

ik denk dat ik hier ook maar eens de anti Rutte supporters ga opjutten het torentje laat bestormen en geld ga vragen voor mijn rechtsbijstand terwijl ik voorlijk voor de buis zit te kijken hoe het geld binnen stroomt.
w/
Een prachtig antwoord op een argument dat niemand heeft gemaakt.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 14:51:25 #203
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199669197
Oplichting door trump is een bewonderenswaardig feit. Dat is onderdeel van de cult.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 14:58:23 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199669252
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:51 schreef mcmlxiv het volgende:
Oplichting door trump is een bewonderenswaardig feit. Dat is onderdeel van de cult.
Agh ja toen hij verschillende bouw projecten in New York deed.
Werd bijna elk bouwbedrijf door hem opgelicht en hij liep met een smak geld weg.

Prachtig voorbeeld is de restauratie van de new york ijsbaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199671277
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:49 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Een prachtig antwoord op een argument dat niemand heeft gemaakt.
Dat komt omdat je nooit een argument maakt. :D
pi_199671280
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:51 schreef mcmlxiv het volgende:
Oplichting door trump is een bewonderenswaardig feit. Dat is onderdeel van de cult.
Soort Stockholm-syndroom. :P
pi_199691344
Het is rustig hier, BNW petje op.

Begint de GOP propaganda geld stroom op te drogen en houden hierom de oppertunistische trumpfans het nu maar voor gezien. :D
pi_199694303
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:36 schreef Basp1 het volgende:
Het is rustig hier, BNW petje op.

Begint de GOP propaganda geld stroom op te drogen en houden hierom de oppertunistische trumpfans het nu maar voor gezien. :D
Ze zijn nog steeds onder de indruk van de duizelingwekkende cijfers van Trump's blogje.
pi_199696405
Kamala Harris had zich ook weer eens van haar beste kant laten zien afgelopen dagen. Bij een altijd ingrijpend weekend voor vele Amerikaanse families als Memorial Weekend, kwam mevrouw zich even op social media laten zien door te posten 'enjoy the long weekend', zonder ook maar enige vermelding te geven van Memorial Weekend. Dat leverde uiteraard veel negatieve reacties op:



Ze heeft tot op heden weinig goeds weten te verrichten, ze zou die crisis bij de grens toch ook nog oplossen? Maar ondertussen is haar schoondochter (een of ander apart hipster figuur) wel bediend met een contract als model, dus dat is in elk geval nog wat.
  maandag 31 mei 2021 @ 17:58:23 #210
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199696902
quote:
11s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:01 schreef Dejannn het volgende:
Kamala Harris had zich ook weer eens van haar beste kant laten zien afgelopen dagen. Bij een altijd ingrijpend weekend voor vele Amerikaanse families als Memorial Weekend, kwam mevrouw zich even op social media laten zien door te posten 'enjoy the long weekend', zonder ook maar enige vermelding te geven van Memorial Weekend. Dat leverde uiteraard veel negatieve reacties op:

[ afbeelding ]

Ze heeft tot op heden weinig goeds weten te verrichten, ze zou die crisis bij de grens toch ook nog oplossen? Maar ondertussen is haar schoondochter (een of ander apart hipster figuur) wel bediend met een contract als model, dus dat is in elk geval nog wat.
Bedankt voor dit super boeiende nieuws.
pi_199696947
Geen probleem! O+

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2021 18:03:09 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 18:43:12 #212
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199697520
Gelukkig heeft trump wel memorial weekend met het nodige respect en bipartisan gedachtengoed behandeld.

https://www.donaldjtrump.com/desk/desk-vu8krgp2ef/
pi_199697985
twitter


Zouden het dezelfde personen zijn die Epstein in de gaten moesten houden?
  maandag 31 mei 2021 @ 19:28:40 #215
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199698096
quote:
Ik wist dat hij het in zich had! Zo jammer dat vier jaar oefenen niet voldoende was om het eruit te krijgen. Te laat gepiekt noemen we dat.
pi_199698246
Het is weer eens wat anders. Nu wordt het normaal geacht wanneer voormalig Vice-President Biden zich openlijk verlekkert aan de gekruisde benen van een basisschoolmeisje.
pi_199698387
quote:
Prima tekst dit inderdaad. Maar dat hoef je van sommige Democraten niet verwachten helaas. Wellicht het resultaat van een diepe haat jegens de VS, een vermeend verschrikkelijk racistisch land.
pi_199698471
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 19:46 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Prima tekst dit inderdaad. Maar dat hoef je van sommige Democraten niet verwachten helaas. Wellicht het resultaat van een diepe haat jegens de VS, een vermeend verschrikkelijk racistisch land.
Socialisten en globalisten zijn volledig onbekend met vaderlandsliefde.
pi_199698770
De natiestaat wordt inderdaad veracht en gezien als een achterhaald fenomeen. Bovendien vormt het een obstakel voor "justice", "fairness" en "equity" op mondiaal niveau.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2021 20:04:45 ]
pi_199698849
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:04 schreef Dejannn het volgende:
De natiestaat wordt inderdaad veracht en gezien als een achterhaald fenomeen. Bovendien vormt het een obstakel voor "justice", "fairness" en "equity" op mondiaal niveau.
Mooie synoniemen voor het "verarmen van blanken".
pi_199699678
Een gouwe ouwe:

Weet iemand trouwens waarom Georgia state senator Elena Parent zo angstig en defensief reageert? Je ziet trouwens wel de gebruikelijke reflex. Gewoon zeggen dat het "debunked" is, en dan is het ook zo.
  maandag 31 mei 2021 @ 21:11:42 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199699824
quote:
11s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:01 schreef Dejannn het volgende:
Kamala Harris had zich ook weer eens van haar beste kant laten zien afgelopen dagen. Bij een altijd ingrijpend weekend voor vele Amerikaanse families als Memorial Weekend, kwam mevrouw zich even op social media laten zien door te posten 'enjoy the long weekend', zonder ook maar enige vermelding te geven van Memorial Weekend. Dat leverde uiteraard veel negatieve reacties op:

[ afbeelding ]

Ze heeft tot op heden weinig goeds weten te verrichten, ze zou die crisis bij de grens toch ook nog oplossen? Maar ondertussen is haar schoondochter (een of ander apart hipster figuur) wel bediend met een contract als model, dus dat is in elk geval nog wat.
_O- Wat een vreselijk wijf! (doe ik het zo goed). Hoe durft ze iedereen een goed weekend toe te wensen. bah!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 31 mei 2021 @ 22:01:25 #224
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199700479
quote:
14s.gif Op maandag 31 mei 2021 19:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Socialisten en globalisten zijn volledig onbekend met vaderlandsliefde.
Met socialisten bedoel je waarschijnlijk op sociale democraten. Maar nee, dat sluit elkaar niet bepaald uit.
  maandag 31 mei 2021 @ 22:24:18 #225
323401 Kijkertje
met filter
pi_199700790
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 21:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Een gouwe ouwe:

Weet iemand trouwens waarom Georgia state senator Elena Parent zo angstig en defensief reageert? Je ziet trouwens wel de gebruikelijke reflex. Gewoon zeggen dat het "debunked" is, en dan is het ook zo.
Ah gossie, jij gelooft daar nog steeds in? :D

Helaas ook dat was een voorbeeld van mensen die iets hl verdachts zagen, geen idee hadden wat er zich afspeelde en dus moest het wel fraude zijn! :')

No, Georgia election workers didn’t kick out observers and illegally count ‘suitcases’ of ballots etc etc maar ja de MSM he!

quote:
Our ruling

Social media posts claim that video from Georgia shows suitcases filled with ballots pulled from under a table and illegally counted after election observers were told to leave. That's wrong.

State officials have said there was no suitcase, no instruction to leave, and no illegal counting of ballots. The video does not prove that the bins shown contained fraudulent ballots, either.

We rate these Facebook posts False.
Wel heel gek ook dat (als het waar zou zijn) de verantwoordelijken daar nooit voor aangeklaagd en veroordeeld zijn vind je niet? Of had je dat als kritische en objectieve BNW-er met informatie uit de 'voorhoede' nog niet geobserveerd of zo :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 01-06-2021 02:01:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199702119
quote:
Niets mis met deze boodschap, ik ben oprecht benieuwd waar dan precies het probleem ligt bij mcmlxiv.
pi_199702213
quote:
Meanwhile ... lezen meer mensen Kamala Harris die iedereen prettig weekend wenst. :D

Beste cringe factor trouwens, zo'n oranje man die koste wat het kost relevant wilt blijven. :P
pi_199702217
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 02:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niets mis met deze boodschap, ik ben oprecht benieuwd waar dan precies het probleem ligt bij mcmlxiv.
Kan je niet lezen dan? Volgens mij zegt hij dat gewoon. :?

Too little too late, snappez vous?
pi_199702268
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 05:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Kan je niet lezen dan? Volgens mij zegt hij dat gewoon. :?

Too little too late, snappez vous?
Hoezo too late? Jij vind dat hij het een dag eerder had moeten doen?
pi_199702389
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 06:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoezo too late? Jij vind dat hij het een dag eerder had moeten doen?
Nee ik vermoed ongeveer 4 jaar lang toen hij een rol had die een land zou moeten verbinden. :D
  dinsdag 1 juni 2021 @ 08:14:08 #231
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199702566
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 06:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoezo too late? Jij vind dat hij het een dag eerder had moeten doen?
Zo ongeveer vier jaar en een paar maanden eerder, toen het mannetje nog daadwerkelijk net de president was. Dat is ook het echt sneue met Trump. Tijdens zijn eerste honderd dagen had hij daadwerkelijk de kans om een president voor beide partijen te worden.
pi_199702613
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 22:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah gossie, jij gelooft daar nog steeds in? :D

Helaas ook dat was een voorbeeld van mensen die iets hl verdachts zagen, geen idee hadden wat er zich afspeelde en dus moest het wel fraude zijn! :')

No, Georgia election workers didn’t kick out observers and illegally count ‘suitcases’ of ballots etc etc maar ja de MSM he!
[..]

Wel heel gek ook dat (als het waar zou zijn) de verantwoordelijken daar nooit voor aangeklaagd en veroordeeld zijn vind je niet? Of had je dat als kritische en objectieve BNW-er met informatie uit de 'voorhoede' nog niet geobserveerd of zo :?
Zo staat het geschreven. Amen.
pi_199702639
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 07:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee ik vermoed ongeveer 4 jaar lang toen hij een rol had die een land zou moeten verbinden. :D
Tijdens Memorial Day leverde hij altijd een prima speech. Ik snap niet goed wat het probleem is.
pi_199702793
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 02:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niets mis met deze boodschap, ik ben oprecht benieuwd waar dan precies het probleem ligt bij mcmlxiv.
TDS. Diepe haat jegens alles omtrent Trump. Vandaar ook altijd termen zoals 'Trumpanzees' of 'dat vuile varken'. Ondertussen zit meneer woedend achter zijn beeldscherm als hij de naam Trump ziet, niets is zo'n grote trigger als dat. Opmerkelijk natuurlijk en vooral zeer pathologisch.

Het blijft fascinerend om te zien dat die man zo ontzettend veel emotie bij sommigen weet op te roepen. Ik heb dat ook met eigen ogen mogen aanschouwen, mensen kunnen ziedend, hevig aangeslagen met tranen in de ogen staan als het om Trump gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 08:57:15 ]
pi_199702860
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 08:56 schreef Dejannn het volgende:

[..]

TDS. Diepe haat jegens alles omtrent Trump. Vandaar ook altijd termen zoals 'Trumpanzees' of 'dat vuile varken'. Ondertussen zit meneer woedend achter zijn beeldscherm als hij de naam Trump ziet, niets is zo'n grote trigger als dat. Opmerkelijk natuurlijk en vooral zeer pathologisch.

Het blijft fascinerend om te zien dat die man zo ontzettend veel emotie bij sommigen weet op te roepen. Ik heb dat ook met eigen ogen mogen aanschouwen, mensen kunnen ziedend, hevig aangeslagen met tranen in de ogen staan als het om Trump gaat.
Juist! Maar zelfs TDS is slechts een symptoom van een veel groter probleem. Elke ideologie die gebaseerd is op haat, (Islam, Linksisme), heeft een vijand nodig. Een ontvanger van de haat. Als die er niet (direct) is, dan moet er immers in de eigen kringen worden gezocht. In de Islam manifesteert dat zich in de aanvallen richting hen die niet de juiste versie aanhangen. In het Linksisme worden zij die niet woke genoeg zijn geslacht. Of als rechtse groeperingen niet op komen dagen bij een protest, dan moeten er toch mensen in elkaar worden geslagen volgens de Linkse traditie, dus gaan ze met elkaar op de vuist.

Trump, die zonder twijfel een van de beste presidenten in de Amerikaanse geschiedenis is, was slechts datgene voor het Linksisme wat de Jood voor de Islam is.

En ook op het forum zie je dat rare haatgedrag. Hoe users in de gaten worden gehouden, wanneer ze niet (meer) posten. De radeloosheid bij de Linksisten wanneer de vijand verdwijnt. De vijand die zo van vrijheid houdt. En een ideologie die van vrijheid houdt, heeft geen anderen nodig om te gedijen. Daarom zie je ook al die haat jegens libertarirs. Die kunnen gelukkig zijn zonder anderen. Die hebben geen anderen nodig om voor hen te zorgen.
pi_199702903
Ik vraag mij af waarom sommige users nog om pakweg kwart voor drie s'nachts op zijn en bezig met de Amerikaanse politiek. Wat doe je overdag dan? Slapen neem ik aan. Vreemd ritme, lijkt mij niet erg optimaal eigenlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199703055
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 09:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Juist! Maar zelfs TDS is slechts een symptoom van een veel groter probleem. Elke ideologie die gebaseerd is op haat, (Islam, Linksisme), heeft een vijand nodig. Een ontvanger van de haat. Als die er niet (direct) is, dan moet er immers in de eigen kringen worden gezocht. In de Islam manifesteert dat zich in de aanvallen richting hen die niet de juiste versie aanhangen. In het Linksisme worden zij die niet woke genoeg zijn geslacht. Of als rechtse groeperingen niet op komen dagen bij een protest, dan moeten er toch mensen in elkaar worden geslagen volgens de Linkse traditie, dus gaan ze met elkaar op de vuist.

Trump, die zonder twijfel een van de beste presidenten in de Amerikaanse geschiedenis is, was slechts datgene voor het Linksisme wat de Jood voor de Islam is.

En ook op het forum zie je dat rare haatgedrag. Hoe users in de gaten worden gehouden, wanneer ze niet (meer) posten. De radeloosheid bij de Linksisten wanneer de vijand verdwijnt. De vijand die zo van vrijheid houdt. En een ideologie die van vrijheid houdt, heeft geen anderen nodig om te gedijen. Daarom zie je ook al die haat jegens libertarirs. Die kunnen gelukkig zijn zonder anderen. Die hebben geen anderen nodig om voor hen te zorgen.
Tja, de grootste onderliggende verklaring is natuurlijk de combinatie van totalitarisme, waarvan de tendensen bij links duidelijk merkbaar zijn zoals jij al aangeeft, maar ook het onvermogen om politiek op een juiste manier te benaderen. Voor sommige links-en progressief georinteerden is politiek namelijk geen geheel van conflicterende visies, maar simpelweg een strijd tussen de "waarheden" en de "onwaarheden". Zij zien rechtsgeorinteerden als mensen die constant 1+1 = 3 zeggen, en centristen als mensen die 1+1 = 2.5 zeggen, zij zijn de enige die zien dat 1+1 resulteert in 2.

En hoe rechtser en conservatiever iemand is, hoe fouter en moreel verwerpelijker. Dus een VVD is al een doorn in het oog, maar met wat linkse-en progressieve partijen erbij in een kabinet nog te verdragen en simpelweg het resultaat van onwetende en domme burgers die helaas stemrecht hebben. Maar een JA21, SGP of Forum overschrijdt grenzen. En dat kan enkel worden beantwoord met hysterie, woede en veel haat. In de VS is dat zichtbaar met de Republikeinen, waar Trump slechts een ontvanger was van alle diepgewortelde emotie. Immers reageerde men vroeger schijnbaar niet anders op Bush, en zoals al vaker benadrukt, mocht over vier jaar pakweg DeSantis of Haley worden verkozen tot presidentskandidaat, gaan ook compleet worden verketterd.
pi_199703081
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 09:16 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vraag mij af waarom sommige users nog om pakweg kwart voor drie s'nachts op zijn en bezig met de Amerikaanse politiek. Wat doe je overdag dan? Slapen neem ik aan. Vreemd ritme, lijkt mij niet erg optimaal eigenlijk.
Het wel vrij kansloos om tegen anderen tekeer te gaan omdat ze 's nachts posten, niet?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 12:19:51 #239
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199704684
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 09:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Juist! Maar zelfs TDS is slechts een symptoom van een veel groter probleem. Elke ideologie die gebaseerd is op haat, (Islam, Linksisme), heeft een vijand nodig. Een ontvanger van de haat. Als die er niet (direct) is, dan moet er immers in de eigen kringen worden gezocht. In de Islam manifesteert dat zich in de aanvallen richting hen die niet de juiste versie aanhangen. In het Linksisme worden zij die niet woke genoeg zijn geslacht. Of als rechtse groeperingen niet op komen dagen bij een protest, dan moeten er toch mensen in elkaar worden geslagen volgens de Linkse traditie, dus gaan ze met elkaar op de vuist.

Trump, die zonder twijfel een van de beste presidenten in de Amerikaanse geschiedenis is, was slechts datgene voor het Linksisme wat de Jood voor de Islam is.

En ook op het forum zie je dat rare haatgedrag. Hoe users in de gaten worden gehouden, wanneer ze niet (meer) posten. De radeloosheid bij de Linksisten wanneer de vijand verdwijnt. De vijand die zo van vrijheid houdt. En een ideologie die van vrijheid houdt, heeft geen anderen nodig om te gedijen. Daarom zie je ook al die haat jegens libertarirs. Die kunnen gelukkig zijn zonder anderen. Die hebben geen anderen nodig om voor hen te zorgen.
Zo staat het geschreven. Amen!
pi_199704702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:19 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Zo staat het geschreven. Amen!
Linksisme. _O-

Zie het nu pas, lees die shit niet eens meer. :P Bij twijfel, gewoon iemand links noemen, ook al is diegene alles behalve links, zoals ik om maar een voorbeeld te noemen.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:57:45 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199707417
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Linksisme. _O-

Zie het nu pas, lees die shit niet eens meer. :P Bij twijfel, gewoon iemand links noemen, ook al is diegene alles behalve links, zoals ik om maar een voorbeeld te noemen.
En over als je iemand die voor Orange man opkomt een trumporter noemt..

Als je tegen Orangeman bent ben je automatisch Biden fan, persoonlijk gezien vind ik het eerder dat het Uber dramatisch dat een machtig land als de VS met niet beters op de proppen kan komen dan een pathologische leugenaar en zakenman en een 30 jaar over zijn hoogtepunt slaap tablet van een opa.

De VS politiek en eigenlijk alles wat er omheen gebeurt is tegenwoordig een grote comedy show..je zou je bijna kapot schamen als inwoner..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199707524
Misschien is het probleem niet zo Links te worden genoemd, maar meer je als Links aangesproken te voelen.
pi_199708381
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Misschien is het probleem niet zo Links te worden genoemd, maar meer je als Links aangesproken te voelen.
:')
pi_199708397
Misschien is het probleem wel zo simpel te zijn dat je mensen denkt te kunnen indelen.

Vind je Trump een mongool? Biden-fan.
Vind je Trump een mongool? Linksgerienteerd.
Vind je Trump een mongool? Religieuze Democraat.
pi_199708427
twitter

Gelukkig is er nog iemand die opkomt voor de rechten van vrouwen. Goed besluit van DeSantis.
pi_199708474
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig is er nog iemand die opkomt voor de rechten van vrouwen. Goed besluit van DeSantis.
Gelukkig dat hij zijn spaarzame tijd aan dit werkelijk e.n.o.r.m. grote probleem weet te besteden. _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199708534
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig is er nog iemand die opkomt voor de rechten van vrouwen. Goed besluit van DeSantis.
Prima ontwikkelingen. DeSantisGod :7

Dat hele Pride Month sowieso, een maand lang trots zijn op je seksuele voorkeur :')_!, alsof ik mijn tijd niet beter kan besteden. Ook schrikbarend hoe er tegenwoordig wordt getracht allerlei zaken omtrent dat Pride gebeuren bij kinderen op te dringen:


Dat gezegd hebbende, sommige ouders nemen zelfs hun kinderen mee naar een Pride. Dat levert dit soort enge en discutabele taferelen op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 17:46:11 ]
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:48:11 #248
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199708559
Gelukkig de Joods-gristelijke waarden zijn weer veiliggesteld in Florida. Zo grappig dat de normen, waarden en gebruiken van gristelijke reli-conservatieven voor 99% overeenstemmen met die van islamieten.

En dan noemen ze ons islam vriendjes. DeSantis, jij stiekeme moslim!
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:48:51 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199708566
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gelukkig dat hij zijn spaarzame tijd aan dit werkelijk e.n.o.r.m. grote probleem weet te besteden. _O_
Gezien de ophef van kleine bedrijfjes tot multinationals en overheden die dit soort meuk de hele dag bespreken is het blijkbaar enorm belangrijk ja.

Dus prima dat er nog iemand met gezond verstand aan het roer is ergens....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199708616
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Gelukkig de Joods-gristelijke waarden zijn weer veiliggesteld in Florida. Zo grappig dat de normen, waarden en gebruiken van gristelijke reli-conservatieven voor 99% overeenstemmen met die van islamieten.

En dan noemen ze ons islam vriendjes……
Interessant. Waar precies in Florida worden de homo's gestenigd of vastgebonden en geblinddoekt van een gebouw gegooid?

Zeer matige poging dit om conservatisme te demoniseren en in de bres te springen voor de Islam. Blijft een opmerkelijke tendens bij sommige links-en progressieve geesten, een blinde woede jegens conservatisme in de Westerse wereld, maar tegelijkertijd een bizarre reflex hebben om de Islam en moslims te willen verdedigen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 17:56:52 ]
pi_199708624
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gelukkig dat hij zijn spaarzame tijd aan dit werkelijk e.n.o.r.m. grote probleem weet te besteden. _O_
Fantastische man is het inderdaad, een harde werker die voor alles tijd heeft. Hij vind zelfs de tijd om de wat minder grote problemen voortvarend aan te pakken.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:22:28 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199708914
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Waar precies in Florida worden de homo's gestenigd of vastgebonden en geblinddoekt van een gebouw gegooid?
Ehm... Wat dacht je van moordpartij van +- 50 homo's paar jaar terug?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Orlando_nightclub_shooting

Misschien niet gestenigd of vastgebonden en geblinddoekt van een gebouw gegooid?

Maar wel doodgeschoten met ak47...
Omdat ze homo zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:25:28 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199708939
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Fantastische man is het inderdaad, een harde werker die voor alles tijd heeft. Hij vind zelfs de tijd om de wat minder grote problemen voortvarend aan te pakken.
Doe niet eens zo irritant, als Biden en Harris er een speerpunt van maken, het Amerikaanse leger er een hele campagne aan heeft besteed en het op cereal boxes voor kleuters wordt gezet etc is dit weldegelijk een belangrijk discussiepunt in de VS.

Dan heeft jouw pedante toontje echt geen nut, het is namelijk overal terug te vinden. Lees eens wat over de grens.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199708983
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe niet eens zo irritant, als Biden en Harris er een speerpunt van maken, het Amerikaanse leger er een hele campagne aan heeft besteed en het op cereal boxes voor kleuters wordt gezet etc is dit weldegelijk een belangrijk discussiepunt in de VS.

Dan heeft jouw pedante toontje echt geen nut, het is namelijk overal terug te vinden. Lees eens wat over de grens.
Volgens mij meent hij het hoor. :P
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 18:37:13 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199709048
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig is er nog iemand die opkomt voor de rechten van vrouwen. Goed besluit van DeSantis.
_O-

Tja, hadden ze maar een pretpark moeten openen in Florida want daarvoor wijkt alles bij DeSantis. Een echte Mickey Mouse gouverneur dus :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199709122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

_O-

Tja, hadden ze maar een pretpark moeten openen in Florida want daarvoor wijkt alles bij DeSantis. Een echte Mickey Mouse gouverneur dus :D
Weer eens wat anders dan een gouverneur die tienduizenden mensen in verzorgingstehuizen actief de dood heeft ingejaagd.
pi_199709201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ehm... Wat dacht je van moordpartij van +- 50 homo's paar jaar terug?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Orlando_nightclub_shooting

Misschien niet gestenigd of vastgebonden en geblinddoekt van een gebouw gegooid?

Maar wel doodgeschoten met ak47...
Omdat ze homo zijn.
De dader hier was een geradicaliseerde moslim. Het ontgaat mij in zijn geheel welk punt je hier nu probeert te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 18:56:52 ]
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:14:19 #258
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199709393
kijk wat Joods/gristelijke waarden

Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.

Weet u niet dat wie onrecht doet geen deel zal hebben aan het koninkrijk van God? Vergis u niet. Ontuchtplegers noch afgodendienaars, overspeligen, schandknapen noch knapenschenders, dieven noch geldwolven, dronkaards, lasteraars noch uitbuiters zullen deel hebben aan het koninkrijk van God.

Dwaal niet! Ontuchtplegers, afgodendienaars, overspelers, schandknapen, mannen die met mannen slapen, dieven, hebzuchtigen, dronkaards, lasteraars en rovers zullen het Koninkrijk van God niet berven

Het lijken wel moslims die smerige conservatieven
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:16:32 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199709413
Niet inzien dat we hier sinds 1950 de kerk eruit hebben getrapt omdat we die mafkezen zat waren.

Raar dat we dan niet positief staan tegen de volgende "kerk" die in de rij staat :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199709450
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Niet inzien dat we hier sinds 1950 de kerk eruit hebben getrapt omdat we die mafkezen zat waren.

Raar dat we dan niet positief staan tegen de volgende "kerk" die in de rij staat :').
Raar dat je zo positief staat tegen de vorige kerk, die in de VS verre van eruit is getrapt.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:22:02 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199709459
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:20 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Raar dat je zo positief staat tegen de vorige kerk, die in de VS verre van eruit is getrapt.
Ik sta helemaal niet positief tegenover de kerk, alleen woon ik niet in de VS en had hij het over moslims.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199709523
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:14 schreef mcmlxiv het volgende:
kijk wat Joods/gristelijke waarden

Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.

Weet u niet dat wie onrecht doet geen deel zal hebben aan het koninkrijk van God? Vergis u niet. Ontuchtplegers noch afgodendienaars, overspeligen, schandknapen noch knapenschenders, dieven noch geldwolven, dronkaards, lasteraars noch uitbuiters zullen deel hebben aan het koninkrijk van God.

Dwaal niet! Ontuchtplegers, afgodendienaars, overspelers, schandknapen, mannen die met mannen slapen, dieven, hebzuchtigen, dronkaards, lasteraars en rovers zullen het Koninkrijk van God niet berven

Het lijken wel moslims die smerige conservatieven
Dit zijn stukken uit oude Joodse, dan wel Christelijke, wetboeken. Interessant hoor. Nu nog even de concrete link met conservatisme maken, ik neem aan dat je dat voor de volgende post wilde bewaren en de laatste zin hier dus een soort cliffhanger is? Spannend! Ik ben benieuwd ...
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:46:06 #263
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199709653
Grappig hoe onze Joods/gristelijke conservatieve vrienden wel sommige acties die goed passen in de beste Joods/gristelijke (moslim) tradities toejuichen, maar daarna weer in de ontkenningsfase terechtkomen. Goh, dat komt me bekend voor. Doen moslims dat ook niet volgens diezelfde vrienden? Worden die moslims dan niet hypocriet genoemd!

Zouden onze Joods/gristelijke conservatieve vrienden hypocriet zijn? Nee toch?

En nou gaat Joe ook nog naar een BLM herdenking! Te gruwelijk! Was er nog maar een echte president. Zo’n racistisch type die een goede lynchpartij nog weet te waarderen.
pi_199710383
OAN Reporter Christina Bobb Announces Pennsylvania Sent Delegation to AZ Today — Will Get On the Scene Tour Wednesday of Audit Floor!

quote:
Christina Bobb broke this news moments ago on One America News that Pennsylvania sent a delegation out to Arizona on Tuesday. They expressed interest in the Arizona audit and will get on-the-scene tour of the audit facility on Wednesday.

Christina Bobb: Pennsylvania sent a delegation out here. They’ve expressed interest in the Arizona audit and replicating this in Pennsylvania. So there is a delegation of state legislators from Pennsylvania that are arrive in Arizona today. They are getting a behind the scene tour tomorrow. I’m hoping to catch up with them tomorrow so hopefully we’ll have some of that.
Wat een interessante ontwikkeling!
pi_199710554
Dat zou natuurlijk prima nieuws zijn. Hoop zeker dat men ook in Pennsylvania een dergelijke audit kan bewerkstelligen als daar de wens voor is. Bovendien is het natuurlijk altijd genieten van ziedende reacties uit het kamp van de Democraten.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:05:08 #266
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199710748
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:46 schreef Dejannn het volgende:
Dat hele Pride Month sowieso, een maand lang trots zijn op je seksuele voorkeur :')_!, alsof ik mijn tijd niet beter kan besteden. Ook schrikbarend hoe er tegenwoordig wordt getracht allerlei zaken omtrent dat Pride gebeuren bij kinderen op te dringen:
Alsof jij je tijd niet beter kunt besteden? Discutabele uitspraak, dat de SJW-er uit hangen op FOK! nuttiger is dan een feestje vieren. Maar goed, ieder z'n ding.

En leven en laten leven lijkt me een waardevol motto, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.

quote:
Dat gezegd hebbende, sommige ouders nemen zelfs hun kinderen mee naar een Pride. Dat levert dit soort enge en discutabele taferelen op.
Nou, wat eng zeg! Straks moet je je kinderen uit gaan leggen dat mensen vroeger niet zichzelf konden zijn en dat dat nu wel steeds meer mogelijk is.
pi_199710938
Pedofilie willen normaliseren :')
pi_199710948
Poem_ denkt: verdorie, kritiek op een progressief feestje. Hier moet ik voor in de bres springen! Ik zal die kritiek wel even bagatelliseren en counteren! Ik weet immers wat moreel juist is!
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:05 schreef Poem_ het volgende:
En leven en laten leven lijkt me een waardevol motto, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.
Niemand betwist dit.
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:05 schreef Poem_ het volgende:
Nou, wat eng zeg! Straks moet je je kinderen uit gaan leggen dat mensen vroeger niet zichzelf konden zijn en dat dat nu wel steeds meer mogelijk is.
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt. Dit soort propaganda voor kinderen is niet nodig om dit punt te maken.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:22:11 #269
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199710976
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Pedofilie willen normaliseren :')
Met pedofilie heeft dit weinig van doen natuurlijk.
pi_199710986
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:22 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Met pedofilie heeft dit weinig van doen natuurlijk.
Een argument gemaakt door naeve personen en pedofielen
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:25:24 #271
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711006
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:19 schreef Dejannn het volgende:
Niemand betwist dit.
Neuh, maar wel dagelijks zitten zeiken op mensen die willen vieren dat de tolerantie t.a.v. LBTQ+ vooruit is gegaan.

quote:
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt. Dit soort propaganda voor kinderen is niet nodig om dit punt te maken.
Propaganda ook echt. :D Koekoek.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:27:10 #272
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711024
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Een argument gemaakt door naeve personen en pedofielen
Nieuw niveautje zwaktebod dit, allemachtig.
pi_199711028
Wacht, je denkt echt dat publieke nichtenfeestjes de tolerantie verbeteren?

Ik denk eerder dat de mensen het als walgelijk ervaren. En ook de mensen die toevallig homofiel/lesbisch zijn, (en geen relnichten), zullen hier niets van moeten hebben.
pi_199711060
Tsja, met Biden is pedofilie weer salonfhig geworden. Dat was gelukkig anders onder Trump.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:29:48 #275
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711061
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Wacht, je denkt echt dat publieke nichtenfeestjes de tolerantie verbeteren?
Waar lees jij verbeteren?

quote:
Ik denk eerder dat de mensen het als walgelijk ervaren. En ook de mensen die toevallig homofiel/lesbisch zijn, (en geen relnichten), zullen hier niets van moeten hebben.
Uhu, net als de figuren die roepen dat ze heus niet racistisch zijn maar door alle drama omtrent Zwarte Piet nu toch wel racistisch beginnen te worden. :D
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:33:42 #276
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711118
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Tsja, met Biden is pedofilie weer salonfhig geworden. Dat was gelukkig anders onder Trump.
Goeie troll bait wel.
pi_199711125
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:29 schreef Poem_ het volgende:

Waar lees jij verbeteren?
Nergens, dat zijn mijn woorden. Maar die zijn een logisch gevolg van wat jij schreef. Jij schreef immers dat ze de vooruitgang in tolerantie willen vieren. Wat denk je dat die publieke pedo- en nichtenfeestjes doen met die vooruitgang?
quote:
Uhu, net als de figuren die roepen dat ze heus niet racistisch zijn maar door alle drama omtrent Zwarte Piet nu toch wel racistisch beginnen te worden. :D
Poeh, dom argument weer. En ook something something whataboutism.

En daarbij, is het daadwerkelijk racistisch, of is het kritiek/walging van een bepaalde cultuur? En als het het laatste is, dan is dat prima. Cultuur is immers vormbaar, en geen genetisch probleem.
pi_199711151
quote:
"I love those barrettes in your hair, man," Biden told the girl. "I tell you what, look at her, she looks like she’s 19 years old, sitting there like a little lady with her legs crossed."
Volkomen normaal om te zeggen over een basisschoolmeisje. Steun voor Biden is steun voor pedofilie.
pi_199711156
Geen wonder dat de Lincoln Project zo pro-Biden is!

Wel grappig, het is een van de groepen waar de anti-Trumpers grote liefhebbers van zijn.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:39:34 #280
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199711179
Pedofielen! Help enge pedofielen! In de kelder van die pizzeria!
Zo moslim om LGBTQ pedofilie aan te smeren.

En we weten, onze Joods/gristelijke conservatieve vrienden hebben helemaal geen moeite met de sexuele voorkeuren van anderen, zolang ze maar in de kast blijven! En ja de neef van de oom van hun oud-tante vindt het leuk om damesjurken aan te trekken en daar hebben ze laatst toch maar mooi anderhalf uur naast gezeten tijdens de verjaardag van die oom!
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:40:34 #281
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711196
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nergens, dat zijn mijn woorden. Maar die zijn een logisch gevolg van wat jij schreef. Jij schreef immers dat ze de vooruitgang in tolerantie willen vieren.
Inderdaad, vieren, ja.

quote:
Wat denk je dat die publieke pedo- en nichtenfeestjes doen met die vooruitgang?
Ik denk dat jouw onderbuik daar vast al wel een mooi gelegenheidsargument in heeft gevonden.

quote:
Poeh, dom argument weer.
Niet echt, het principe is precies hetzelfde.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:41:59 #282
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711218
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Volkomen normaal om te zeggen over een basisschoolmeisje. Steun voor Biden is steun voor pedofilie.
Als je argumenten echt op zijn kun je dit inderdaad prima roepen.
pi_199711238
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:40 schreef Poem_ het volgende:
Ik denk dat jouw onderbuik daar vast al wel een mooi gelegenheidsargument in heeft gevonden.
Ach gut, je kan niet eens een antwoord geven. Gemakshalve ga ik er dan maar van uit dat ik het bij het juiste eind heb.
quote:
Niet echt, het principe is precies hetzelfde.
Niet echt.
pi_199711257
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Pedofilie willen normaliseren :')
Ijzersterke trolpoging weer, Ensiferum. Hulde! _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199711280


Trump _O_
pi_199711295
Trump steunen is incest steunen. _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199711305
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:46 schreef xpompompomx het volgende:
Trump steunen is incest steunen. _O_
Dat zeggen met een beschikbare Biden voor dat argument :D
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:48:03 #288
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199711317
Pedo paleizen in Washington DC

https://www.google.com/ma(...)8IA04Q_AUoAXoECAIQAQ

Vrienden van Conservatieven in Washington DC

https://www.google.com/ma(...)8IA04Q_AUoAXoECAIQAQ

Run Ensiferum run….
pi_199711370
According to our source, the diary also details Ashley Biden’s unhealthy relationship with sex, and the “probably not appropriate” showers she shared as a young girl with her father, Joe Biden.

quote:
The author then explored why she felt this need to have sex, saying she believes she was molested as a child.

“Was I molested. I think so – I can’t remember specifics but I do remember trauma,” wrote the author, before listing a series of potential incidents, one of which may have included Ashley Biden’s cousin Caroline Biden, as the author says she remembers “being somewhat sexualized” alongside a person named “Caroline.”

The author then wrote that she remembers “showers with my dad” that were “probably not appropriate.”
Zie ook:
REPORT: Underage Images On Hunter's Hard Drive Belonged To Biden Family Member
pi_199711381
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef Poem_ het volgende:
Neuh, maar wel dagelijks zitten zeiken op mensen die willen vieren dat de tolerantie t.a.v. LBTQ+ vooruit is gegaan.
Nee beste Poem_, het is de manier waarop. Wat dacht je bijvoorbeeld van een feestje waar voor de verandering eens iedereen de kleren aanhoud en mensen niet als een of andere uitgedoste hysterische circusact aan de start verschijnt? Dit gedrag heeft namelijk niets te maken met het hebben van een bepaalde seksuele voorkeur.
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Wacht, je denkt echt dat publieke nichtenfeestjes de tolerantie verbeteren?

Ik denk eerder dat de mensen het als walgelijk ervaren. En ook de mensen die toevallig homofiel/lesbisch zijn, (en geen relnichten), zullen hier niets van moeten hebben.
Ik heb inderdaad nooit begrepen dat men iets wil proberen te "normaliseren" door zo abnormaal mogelijk te doen. Prima dat je opkomt voor LGBT'ers, maar waarom moeten mannen daarvoor als vrouw aangekleed, halfnaakt en gedrogeerd op een boot staan te dansen? Of idioten die als hond door de straat kruipen. Het is absurd en abnormaal. Maar genoeg progressieve geesten die dit fantastisch vinden. Hoe vreemder en afwijkender, hoe beter! Men ziet dit namelijk als een soort van 'anti-cultuur' tegen alles wat traditioneel en beschaafd is.
pi_199711404
"Keeping it in the family" is immers het motto van de Bidens. Of het nu seks of criminaliteit is.
pi_199711438
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad nooit begrepen dat men iets wil proberen te "normaliseren" door zo abnormaal mogelijk te doen. Prima dat je opkomt voor LGBT'ers, maar waarom moeten mannen daarvoor als vrouw aangekleed, halfnaakt en gedrogeerd op een boot staan te dansen? Of idioten die als hond door de straat kruipen. Het is absurd en abnormaal. Maar genoeg progressieve geesten die dit fantastisch vinden. Hoe vreemder en afwijkender, hoe beter! Men ziet dit namelijk als een soort van 'anti-cultuur' tegen alles wat traditioneel en beschaafd is.
Ik denk dat ze het deels voor de lol doen en deels om het kortzichtig conservatieve deel van de bevolking over de zeik te helpen. Zo te zien lukt ze het beide prima.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:58:49 #293
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199711459
Aha onze Joods/gristelijk conservatieve vrienden zijn “beschaafd”. Zeg dat dan direct. Dat had ik even gemist. De islam is ook al een oude beschaving, houden ook niet van abnormaal gedrag. Kijk weer een overeenkomst. Volgens mij zijn het gewoon stiekeme moslims!
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:00:18 #294
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199711522
quote:
Da's weer eens wat anders dan ongepaste douches met je minderjarige familie en ongepaste foto's van (minderjarigen) uit je familie.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:03:17 #296
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711531
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee beste Poem_, het is de manier waarop. Wat dacht je bijvoorbeeld van een feestje waar voor de verandering eens iedereen de kleren aanhoud en mensen niet als een of andere uitgedoste hysterische circusact aan de start verschijnt? Dit gedrag heeft namelijk niets te maken met het hebben van een bepaalde seksuele voorkeur.
Een symbool voor X heeft niets te maken met X. Bijzondere redenering wel.

quote:
Ik heb inderdaad nooit begrepen dat men iets wil proberen te "normaliseren" door zo abnormaal mogelijk te doen. Prima dat je opkomt voor LGBT'ers, maar waarom moeten mannen daarvoor als vrouw aangekleed, halfnaakt en gedrogeerd op een boot staan te dansen?
Je vraagt je af waarom mensen drugs gebruiken en waarom sommige mensen het fijn vinden om schaars gekleed rond te lopen? Kom je net op deze planeet kijken, ofzo?

quote:
Hoe vreemder en afwijkender, hoe beter! Men ziet dit namelijk als een soort van 'anti-cultuur' tegen alles wat traditioneel en beschaafd is.
Je komt al in de buurt!
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:05:13 #297
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711567
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:58 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha onze Joods/gristelijk conservatieve vrienden zijn “beschaafd”. Zeg dat dan direct. Dat had ik even gemist. De islam is ook al een oude beschaving, houden ook niet van abnormaal gedrag. Kijk weer een overeenkomst. Volgens mij zijn het gewoon stiekeme moslims!
Vrouwen onder een tafelkleed met een kijkgat laten lopen en homo's vastgebonden van een dak gooien heeft weinig met beschaving te maken. Maar erg schattig hoe je constant in de bres probeert te springen voor de Islam en moslims. Je bent een goede social justice warrior mcmlxiv!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 22:07:28 ]
pi_199711582
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Steun je Trump dan steun je incest.
Weer eens wat anders dan incest EN pedofiel, zoals creepy uncle Joe en zijn zoon.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:07:46 #300
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199711585
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Steun je Trump dan steun je incest.
Das ook het beste wat je van trump kunt zeggen. Waarschijnlijk is hij geen pedofiel. Klopt ook wel, grote meisjes hebben een grotere blaas.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:07:54 #301
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199711586
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Vrouwen onder een tafelkleed met een kijkgat laten lopen en homo's vastgebonden van een dak gooien heeft weinig met beschaving te maken.
De meest excessieve situaties gebruiken om de meest verdeelde groep te kunnen eh... demoniseren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')