Nee, meer punten hebben ze niet gehaald. Maar dat vertekent ook wel. In 2020 speelde PSV maar 1 wedstrijd tegen de directe concurrentie, en verloren ze prompt tegen Vitesse. Bovendien werden ze in de EL uitgeschakeld na onder meer een dramatische nederlaag tegen PAOK (ik denk dat dit het breekpunt was voor Schmidt).quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat overstappen heeft toch niet meer punten opgeleverd, die 2e plek is ondanks maar niet dankzij, het is dat AZ het seizoen zo slecht is begonnen.
Gelukkig heeft damsco zijn tijdmachine gebruikt, dan hoeven wij de voorrondes iig niet te kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je bijdrage.
Doen we verder niks mee
Nooit zien spelen.quote:
Ramalho is een Braziliaan die met name Engels spreektquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Allemaal weer Duits sprekend onkruid wat binnen gehaald wordt.
Zit Ooijer nog bij de club eigenlijk? Die spreekt ook vloeiend Drommels.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ramalho is een Braziliaan die met name Engels spreekt
Drommel spreekt Marokkaanse straattaal
Mwene zal idd Duits spreken
Moet je Noa Lang eens horen pratenquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zit Ooijer nog bij de club eigenlijk? Die spreekt ook vloeiend Drommels.
Graag gedaan broerquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je bijdrage.
Doen we verder niks mee
quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:05 schreef damsco het volgende:
Champions League gaat het niet worden voor jullie, dat is toch echt een paar treden te hoog voor PSV. Europa League zal al lastig genoeg worden om te halen, ik ga er vooralsnog vanuit dat de conference league meer een plek is waar jullie kunnen schitteren. Wellicht dat je dan binnen een paar jaar weer wat in de EL kan betekenen (overwinteren bijvoorbeeld).
quote:De interesse van PSV in Steven Berghuis is niet vervaagd. Volgens het Algemeen Dagblad volgt de Eindhovense club alle ontwikkelingen rondom de aanvaller van Feyenoord nog altijd nauwgezet en heeft men ‘op reguliere basis’ contact met het management van de 27-jarige Oranje-international.
Feyenoord Transfermarkt maakte donderdag als eerste melding van de interesse van VfL Wolfsburg, en een of meerdere clubs in het Midden-Oosten, in Berghuis. Mark van Bommel, die op het punt staat om als nieuwe trainer van de Bundesliga-club te worden voorgesteld, is idolaat van de aanvaller en volgens het dagblad zijn er inderdaad ‘initiërende gesprekken’ gevoerd.
Berghuis kan dankzij een clausule voor vier miljoen euro worden losgeweekt bij Feyenoord. Hij is door binnenlandse clubs voor hetzelfde bedrag te kopen, omdat de opslagclausule voor Ajax en PSV inmiddels is vervallen. Het valt dan ook niet uit te sluiten dat PSV een nieuwe poging waagt. Twee jaar geleden was de vraagprijs van tien miljoen euro nog immers een te groot obstakel voor PSV en dat leidde tot onvrede bij Van Bommel, die destijds voor de selectie van de Eindhovenaren stond.
quote:
Is het die homo opmerking van Alex die je droevig maakt?quote:
27-jarige...quote:
Soort heimwee snaptequote:Op donderdag 27 mei 2021 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is het die homo opmerking van Alex die je droevig maakt?
Nostalgie.quote:
Super. Een aanval waarbij Gakpo de gemiddelde leeftijd naar 29 trekt.quote:
En wat is die Berghuis vaak goed in de wedstrijden die er toe doen he.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super. Een aanval waarbij Gakpo de gemiddelde leeftijd naar 29 trekt.
Verkopen als ie lastig blijft doen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Madueke dan?
Berghuis heeft wel kwaliteit maar is ook een gek in het veld.
En zichzelf. De ex hoofd scouting.. Al jarenlang wanbeleid.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
John de Jong ontsla alle scouts aub en snel
Het is me zo langzamerhand wel duidelijk dat de club onder Van Bommel bijna 'ten gronde' is gericht. Als je zelfs Van den Heuvel weet weg te jagen......quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Afgelopen dagen de Skiete Willy podcast aflevering met Mart van den Heuvel geluisterd (ondanks de lange zit wel een aanrader). Van den Heuvel serveert Van Bommel even af zeg.![]()
Ik schrok er van.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is me zo langzamerhand wel duidelijk dat de club onder Van Bommel bijna 'ten gronde' is gericht. Als je zelfs Van den Heuvel weet weg te jagen......
Zoiets repareer je niet zomaar in een paar maanden.
Mainz wilde verlengen, Mwene had ook toegezegd om te verlengen, maar uiteindelijk toch niet gedaan en naar PSV gegaan. Beetje Lammers-stijl. Bovendien transfervrij, dus lijkt me prima om te kijken of het wat is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja, ik weet nou niet of iemand die bij Mainz geen nieuw contract krijgt diegene is waar je een deel van je 50 miljoen aan investeringen moet uitgeven. Voelt als een nieuwe Schwaab of Baumgartl.
Nouja, we moeten ook niet de illusie hebben dat PSV 'echte toppers' binnen kan halen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ben benieuwd, vind dit geen echte topper
Met Götze kom je toch al redelijk in de buurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, we moeten ook niet de illusie hebben dat PSV 'echte toppers' binnen kan halen.
Nouja, dat is ook wel een beetje uitgerangeerd, maar vooruit.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Met Götze kom je toch al redelijk in de buurt.
daarom, lijkt me ook een prima aankoop en op tijd voor de voorbereiding, de echte buitenkansjes komen meestal pas los tegen het sluiten van het transferwindow en dan kan het voor PSV al te laat zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, we moeten ook niet de illusie hebben dat PSV 'echte toppers' binnen kan halen.
Ook wel een beetje afhankelijk in welk opzicht je een echte topper ziet natuurlijk. En zelfs wanneer je het over de absolute wereldtop hebt denk ik dat Götze in een aantal elftallen toch nog behoorlijk zou moeten kunnen meedraaien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook wel een beetje uitgerangeerd, maar vooruit.
Zelfs Ajax haalt niet zomaar even absolute toppers binnen, buiten spelers die de Eredivisie al kennen misschien (maar dan noem je Klaassen, Blind of Tadic een absolute topper), en die hebben veel meer budget.
denk dat die tijd wel voorbij isquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook wel een beetje afhankelijk in welk opzicht je een echte topper ziet natuurlijk. En zelfs wanneer je het over de absolute wereldtop hebt denk ik dat Götze in een aantal elftallen toch nog behoorlijk zou moeten kunnen meedraaien.
Zie hem geen elftal op sleeptouw nemen noch ergens de missing link te zijn. Maar in een elftal dat al degelijk staat goed meedraaien zou geen probleem mogen zijn. Goed, is de hele discussie ook niet natuurlijk. Clubs in Nederland zijn niet op zoek naar 'de echte toppers' of er moet zich een gouden kans voordoen. De kunst is om de toekomstige toppers te ontdekken en dit vervolgens uit de balanceren met alles wat net geen top is.quote:
Dat is dus het punt, natuurlijk heeft hij een geweldig inzicht en een mooie balbehandeling maar je moet hem op andere vlakken ontzien (snelheid, actieradius), dan komt het er op neer of z'n acties genoeg zijn om de rest op de koop toe te nemen en dat kan meestal niet in de top. Ik hoop dat hij blijft hoor en nog een stap kan maken want een speciale speler, zeker voor de eredivisie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie hem geen elftal op sleeptouw nemen noch ergens de missing link te zijn. Maar in een elftal dat al degelijk staat goed meedraaien zou geen probleem mogen zijn. Goed, is de hele discussie ook niet natuurlijk. Clubs in Nederland zijn niet op zoek naar 'de echte toppers' of er moet zich een gouden kans voordoen. De kunst is om de toekomstige toppers te ontdekken en dit vervolgens uit de balanceren met alles wat net geen top is.
Ik vind het vooral vreselijk luie scouting, al maakt zijn prijs hem nog wel enigszins interessant. Moet wel het complete en bij Schmidt heilige systeem om volgend seizoen, wat ik overigens helemaal niet erg zou vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die interesse in Berghuis is toch hoop ik een grapje hè? Dat is toch qua mentaliteit en beleving geen PSV materiaal?
Ik vind 4 miljoen voor een 29-jarige koekwaus nogal wat geld. Die ga je nooit meer met winst verkopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreselijk luie scouting, al maakt zijn prijs hem nog wel enigszins interessant. Moet wel het complete en bij Schmidt heilige systeem om volgend seizoen, wat ik overigens helemaal niet erg zou vinden.
Mwene heeft zich goed laten zien in de 2e seizoenshelft toen Mainz zich veilig speelde door o.a. van Rasenball, Bayern en Wolfsburg te winnen. Dat hele elftal bestond uit inglorious Basterds die elders niet goed genoeg waren maar zich goed hebben herpakt. Hij wilde trouwens zelf weg, heeft een aanbieding geweigerd en is toen met PSV gaan praten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja, ik weet nou niet of iemand die bij Mainz geen nieuw contract krijgt diegene is waar je een deel van je 50 miljoen aan investeringen moet uitgeven. Voelt als een nieuwe Schwaab of Baumgartl.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:33 schreef Sabata het volgende:
Baumgartl was inderdaad niet zo'n slimme aankoop. Ik verdenk de scouting er nog steeds van dat ze eigenlijk zijn bijna naamgenoten Baumgartlinger (bayer04) of Baumgartner (Hoffenheim) bedoelden en de fout niet meer konden terugdraaien.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Baumgartl was inderdaad niet zo'n slimme aankoop. Ik verdenk de scouting er nog steeds van dat ze eigenlijk zijn bijna naamgenoten Baumgartlinger (bayer04) of Baumgartner (Hoffenheim) bedoelden en de fout niet meer konden terugdraaien.
Maakt niet uit, beker gewonnen.quote:
Altijd zoquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver, weer een uitwedstrijd
https://www.psv.nl/nieuws(...)-heracles-almelo.htm
En de laatste wedstrijd van het seizoen is ook weer een uitwedstrijd. WTF!quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver, weer een uitwedstrijd
https://www.psv.nl/nieuws(...)-heracles-almelo.htm
quote:4. zaterdag 11 september 2021 AZ PSV 21:00
UCL G1 din. 14 / woe. 15 september 2021 Ajax / PSV (?)
UEL G1 donderdag 16 september 2021 PSV (?) / AZ (?)
5. zondag 19 september 2021 PSV Feyenoord 14:30
Met voorrondes erbij speel je nogal wat Europese potten he, anders kan je die duels nooit plannenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zetten ze altijd 2 topper voor/na een europese wedstrijd?
[..]
Beter een uitwedstrijd naar Heerenveen op zaterdag 21:00. Ja toch.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zetten ze altijd 2 topper voor/na een europese wedstrijd?
[..]
HAHAHAHAHAH. Leuke grap wel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zonde. Had hem liever bij een topclub gezien.
Ik meen het. Hij zet een stap terug qua club en competitie.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH. Leuke grap wel.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet joh idioot. PSG is DE club op dit moment. Finale, halve finale CL. Er is niks hogers en kijk even naar het elftalquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik meen het. Hij zet een stap terug qua club en competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |