https://www.parool.nl/nie(...)egen-molde~bd326e94/quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-roepen-tegen-osijek
Hun competities beginnen eind juli al terwijl de onze pas eind augustus start. Zij zijn dus waarschijnlijk 3/4 weken voor op ons. Juist in die periode scheelt dat (Denemarken/Oostenrijk iig).quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:28 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Klopt. Maar de tegenstander zit ook in de voorbereiding dus dat streep ik even tegen elkaar weg.
Feyenoord leaguequote:Op donderdag 27 mei 2021 03:21 schreef Jason22 het volgende:
Hoe zit het als je de tweede voorronde verliest? Ben je dan al helemaal klaar of mag je nog naar de voorronde EL?
Rapid Wien lijkt mij de makkelijkste tegenstander.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:06 schreef Intint het volgende:
[..]
Tegen M-land zal PSV het knap lastig gaan krijgen
Dan mag PSV eerst naar de voorronde EL en als ze er dan uit vliegen mogen ze nog de voorronde Conference Liek proberen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 03:21 schreef Jason22 het volgende:
Hoe zit het als je de tweede voorronde verliest? Ben je dan al helemaal klaar of mag je nog naar de voorronde EL?
Eerst Gala en daarna Fener zou wel dodelijk zijn. De rest moet PSV wel kunnen hebben, maar je weet het nooit he?quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:43 schreef tompsv18 het volgende:
Mogelijke tegenstanders voorronde Europa League zijn ook al bekend.
Derde voorronde: St. Johnstone, FK Jablonec, of Anorthosis Famagusta
Vierde voorronde/play-offs: Fenerbahce, Zorya Luhansk, Royal Antwerp, Sturm Graz, of Randers FC.
Hm, vond Midgetland ook vrij zwak tegen Ajax. Tegen Oostenrijkse clubs doet Nederland het de laatste jaren nou niet echt goed (PSV tegen Linz, Feyenoord tegen Wolfsberger, Ajax eerder tegen Salzburg). Doe mij de Denen maar, daarna wel Rapid ja en als laatste Gala.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rapid Wien lijkt mij de makkelijkste tegenstander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax tegen Salzburg is onderhand 5 jaar terug als het niet meer is.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hm, vond Midgetland ook vrij zwak tegen Ajax. Tegen Oostenrijkse clubs doet Nederland het de laatste jaren nou niet echt goed (PSV tegen Linz, Feyenoord tegen Wolfsberger, Ajax eerder tegen Salzburg). Doe mij de Denen maar, daarna wel Rapid ja en als laatste Gala.
Daarom zeg ik ook eerderquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax tegen Salzburg is onderhand 5 jaar terug als het niet meer is.
2014 volgens mij. Toen stonden we met mannen als Lerin Duarte, Rhijn, Bojan, Siem en Kolbeinn in de basis, als ik me niet vergis. We hadden wel topper Cillessen op goal, maar die stopte nooit een penalty, dus tijdens die ruime thuis nederlaag ook niet. Nu is Ajax uiteraard van een heel ander niveau. Denk dat we toen een centraal duo met Veltman en Moisander hadden.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax tegen Salzburg is onderhand 5 jaar terug als het niet meer is.
Omdat de eerste met name vormgegeven werd door de mindere goden van de eredivisie natuurlijk. Goed, ze mogen het nu laten zien.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:07 schreef Tarado het volgende:
Beetje cliché maar de grootste tegenstander is PSV zelf, de 2e seizoenshelft was minder dan de 1e dus je kan niet stellen dat er progressie in zit, dan is het afwachten wie er weggaan en wat er voor terugkomt goed genoeg is en ook nog eens op tijd voor die 1e wedstrijden.
dat doet verder weinig af aan de constatering dat er geen progressie is gemaaktquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat de eerste met name vormgegeven werd door de mindere goden van de eredivisie natuurlijk. Goed, ze mogen het nu laten zien.
Mijns inziens kwam dat vooral omdat het Schmidt niet lukte met deze selectie zijn beoogde spelwijze te gaan spelen. Daarvoor is het middenveld gewoon te gebrekkig. Op gegeven moment stapte hij over naar een eenvoudigere manier van spelen wat uiteindelijk wel de 2e plaats heeft opgeleverd maar waardoor je nu eigenlijk geen stap verder bent dan een jaar geleden.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doet verder weinig af aan de constatering dat er geen progressie is gemaakt
maar dat overstappen heeft toch niet meer punten opgeleverd, die 2e plek is ondanks maar niet dankzij, het is dat AZ het seizoen zo slecht is begonnen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:33 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Mijns inziens kwam dat vooral omdat het Schmidt niet lukte met deze selectie zijn beoogde spelwijze te gaan spelen. Daarvoor is het middenveld gewoon te gebrekkig. Op gegeven moment stapte hij over naar een eenvoudigere manier van spelen wat uiteindelijk wel de 2e plaats heeft opgeleverd maar waardoor je nu eigenlijk geen stap verder bent dan een jaar geleden.
Van Bommel had hetzelfde probleem. Die begon ook heel enthousiast met hoog druk zetten tot hij erachter kwam dat zijn spelers niet fit/slim/dynamisch/vulmaarin genoeg waren om dit vol te houden.
Oké, bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:05 schreef damsco het volgende:
Champions League gaat het niet worden voor jullie, dat is toch echt een paar treden te hoog voor PSV. Europa League zal al lastig genoeg worden om te halen, ik ga er vooralsnog vanuit dat de conference league meer een plek is waar jullie kunnen schitteren. Wellicht dat je dan binnen een paar jaar weer wat in de EL kan betekenen (overwinteren bijvoorbeeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |