Dat is dus het punt, natuurlijk heeft hij een geweldig inzicht en een mooie balbehandeling maar je moet hem op andere vlakken ontzien (snelheid, actieradius), dan komt het er op neer of z'n acties genoeg zijn om de rest op de koop toe te nemen en dat kan meestal niet in de top. Ik hoop dat hij blijft hoor en nog een stap kan maken want een speciale speler, zeker voor de eredivisie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie hem geen elftal op sleeptouw nemen noch ergens de missing link te zijn. Maar in een elftal dat al degelijk staat goed meedraaien zou geen probleem mogen zijn. Goed, is de hele discussie ook niet natuurlijk. Clubs in Nederland zijn niet op zoek naar 'de echte toppers' of er moet zich een gouden kans voordoen. De kunst is om de toekomstige toppers te ontdekken en dit vervolgens uit de balanceren met alles wat net geen top is.
Ik vind het vooral vreselijk luie scouting, al maakt zijn prijs hem nog wel enigszins interessant. Moet wel het complete en bij Schmidt heilige systeem om volgend seizoen, wat ik overigens helemaal niet erg zou vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die interesse in Berghuis is toch hoop ik een grapje hè? Dat is toch qua mentaliteit en beleving geen PSV materiaal?
Ik vind 4 miljoen voor een 29-jarige koekwaus nogal wat geld. Die ga je nooit meer met winst verkopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreselijk luie scouting, al maakt zijn prijs hem nog wel enigszins interessant. Moet wel het complete en bij Schmidt heilige systeem om volgend seizoen, wat ik overigens helemaal niet erg zou vinden.
Mwene heeft zich goed laten zien in de 2e seizoenshelft toen Mainz zich veilig speelde door o.a. van Rasenball, Bayern en Wolfsburg te winnen. Dat hele elftal bestond uit inglorious Basterds die elders niet goed genoeg waren maar zich goed hebben herpakt. Hij wilde trouwens zelf weg, heeft een aanbieding geweigerd en is toen met PSV gaan praten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja, ik weet nou niet of iemand die bij Mainz geen nieuw contract krijgt diegene is waar je een deel van je 50 miljoen aan investeringen moet uitgeven. Voelt als een nieuwe Schwaab of Baumgartl.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:33 schreef Sabata het volgende:
Baumgartl was inderdaad niet zo'n slimme aankoop. Ik verdenk de scouting er nog steeds van dat ze eigenlijk zijn bijna naamgenoten Baumgartlinger (bayer04) of Baumgartner (Hoffenheim) bedoelden en de fout niet meer konden terugdraaien.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Baumgartl was inderdaad niet zo'n slimme aankoop. Ik verdenk de scouting er nog steeds van dat ze eigenlijk zijn bijna naamgenoten Baumgartlinger (bayer04) of Baumgartner (Hoffenheim) bedoelden en de fout niet meer konden terugdraaien.
Maakt niet uit, beker gewonnen.quote:
Altijd zoquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver, weer een uitwedstrijd
https://www.psv.nl/nieuws(...)-heracles-almelo.htm
En de laatste wedstrijd van het seizoen is ook weer een uitwedstrijd. WTF!quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver, weer een uitwedstrijd
https://www.psv.nl/nieuws(...)-heracles-almelo.htm
quote:4. zaterdag 11 september 2021 AZ PSV 21:00
UCL G1 din. 14 / woe. 15 september 2021 Ajax / PSV (?)
UEL G1 donderdag 16 september 2021 PSV (?) / AZ (?)
5. zondag 19 september 2021 PSV Feyenoord 14:30
Met voorrondes erbij speel je nogal wat Europese potten he, anders kan je die duels nooit plannenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zetten ze altijd 2 topper voor/na een europese wedstrijd?
[..]
Beter een uitwedstrijd naar Heerenveen op zaterdag 21:00. Ja toch.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zetten ze altijd 2 topper voor/na een europese wedstrijd?
[..]
HAHAHAHAHAH. Leuke grap wel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zonde. Had hem liever bij een topclub gezien.
Ik meen het. Hij zet een stap terug qua club en competitie.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH. Leuke grap wel.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet joh idioot. PSG is DE club op dit moment. Finale, halve finale CL. Er is niks hogers en kijk even naar het elftalquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik meen het. Hij zet een stap terug qua club en competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |