quote:
Wat zijn dts ers nou weer?quote:
Mag Dees lekker doenquote:
TT,s kunnen alleen de modjes nogquote:
En soms ook wel logisch.quote:
Zullen dan wel een aantal zijn die constant de TT gaan veranderen. Wat ook niet de bedoeling is.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En soms ook wel logisch.
Zie er een deel wel voor aan een TT te verknallen als ze de reacties in een topic niet bevalt.
Maar goed, een tiepvaut oid zelf eruit halen zou nauturlijk wel handig zijn.
Leezn is smos tcoh wel moieljik, je brien vlut deeln voor je in.quote:
Ja klopt. Alle klinkers weglaten. En dan nog kun je het lezen.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leezn is smos tcoh wel moieljik, je brien vlut deeln voor je in.
quote:
Bijzonder spel lijkt me dat danquote:
Bizar wel. Ik had de fout niet eens gezien....quote:Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja klopt. Alle klinkers weglaten. En dan nog kun je het lezen.
Ik zal braaf blijven en jullie niet aan nog meer trouwma helpenquote:
Gelukkig is het maar een spelletjequote:Op maandag 24 mei 2021 17:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja haalt soms het slechtste in mensen naar boven.
Je hebt het nu over de COR-topics hier?quote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de COR-topics hier?
Geen idee, ik post daar niet meer. Wel geprobeerd in het begin, maar was het vrij snel zat.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de COR-topics hier?
Dat is een mooie herhaling van zetten elke dagquote:Op maandag 24 mei 2021 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, ik post daar niet meer. Wel geprobeerd in het begin, maar was het vrij snel zat.
Jeuhquote:Op maandag 24 mei 2021 17:20 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Het positiviteitstopic is wel leuk nu. Kelderende cijfers.
Alleen volgen? Of post je er ook?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een mooie herhaling van zetten elke dagWel grappig om te volgen
Af en toe, geen hele verhandelingenquote:
Cijfertjes volgen is leuk en inderdaad dat positiviteits topic is aangenaam. Zelfs toen er daadwerkelijk niets positiefs te melden was deed men daar moedige pogingenquote:
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Cijfertjes volgen is leuk en inderdaad dat positiviteits topic is aangenaam. Zelfs toen er daadwerkelijk niets positiefs te melden was deed men daar moedige pogingen
Begin het steeds irritanter te vinden daar.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een mooie herhaling van zetten elke dagWel grappig om te volgen
Dat bedoel ik. De wappies zitten ook hier op FOK!quote:Op maandag 24 mei 2021 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin het steeds irritanter te vinden daar.
Zitten er een paar tussen die echt hulp nodig hebben
Er zitten er in ieder geval genoeg tussen waarbij ik blij ben dat die niet het beleid bepalenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De wappies zitten ook hier op FOK!
Ik moet echt afkicken geloof ikquote:
Nou idd ja.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er in ieder geval genoeg tussen waarbij ik blij ben dat die niet het beleid bepalen
Soms best leuk met de mod knopjes spelen hoorquote:Op maandag 24 mei 2021 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er in ieder geval genoeg tussen waarbij ik blij ben dat die niet het beleid bepalen
Met een Facebook-smiley 👍quote:Op maandag 24 mei 2021 16:55 schreef shiitake het volgende:
Oei, benieuwd hoeveel er op deze TT afkomen.
Als en wanneer het hier feest isquote:
AJB niet rot opquote:
Beterquote:
Ja best wel.quote:
Nee dat niet echt ............ Zo moe vanquote:
Rot opquote:
NOICE !!!!quote:
Ga je nu hier je gezeik neer zettenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig was ik hier al voordat ik in dts was.
Bestaat ook nog niet heel lang. Ik zat hier ook eerder dan daar.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig was ik hier al voordat ik in dts was.
PMS geval ook ?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Bestaat ook nog niet heel lang. Ik zat hier ook eerder dan daar.
Ik jou nietquote:
Maar ik post daar niet meerquote:Op maandag 24 mei 2021 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Inderdaad... Over DTS lullen doe maar in DTS
Anders valt er weinig meer te juichen
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar ik post daar niet meer![]()
Zal er mee stoppen
Vanaf donderdag is het primaquote:
Wat liefquote:
Dat is veel te moeilijk voor mijquote:
Je pi zegt wat andersquote:
Lief aanbod, maar ik snap dat gewoon niet?quote:
BAH !!!!!quote:Op maandag 24 mei 2021 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Lief aanbod, maar ik snap dat gewoon niet?![]()
![]()
![]()
Met hartjes![]()
![]()
Met alle respect, dat heb je vaker geroepen en vervolgens zat je weer daar.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar ik post daar niet meer![]()
Zal er mee stoppen
Dat is waar. Ik zeg ook niet nooit meerquote:Op maandag 24 mei 2021 18:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met alle respect, dat heb je vaker geroepen en vervolgens zat je weer daar.
Als Dotteke er isquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie, andere onderwerpen komen vanzelf
Zo werkt dat iddquote:Op maandag 24 mei 2021 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie, andere onderwerpen komen vanzelf
weet je wat.quote:
Does es nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
ja maarquote:Op maandag 24 mei 2021 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat je zelf lekker vind en graag wil delen
Ik BBQ prima met een biertje... Mocht dat te lastig zijn dan gewoon Rumquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik BBQ prima met een biertje... Mocht dat te lastig zijn dan gewoon Rum
Doe mij maar brandquote:Op maandag 24 mei 2021 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hertog jan of grolsch?
of liever een speciale?
D'n Hertog gaat er prima inquote:Op maandag 24 mei 2021 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hertog jan of grolsch?
of liever een speciale?
dat kan ookquote:
Ik verwelkom het sneue BOLK volkquote:Op maandag 24 mei 2021 18:11 schreef aloa het volgende:
Het is wel een feit dat er meer is dan dat ene topic op FOK!
Vuurkorven...quote:Op maandag 24 mei 2021 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We hebben ook hangmatten nodig
quote:
Ja dat komt nog kan je nagaanquote:Op maandag 24 mei 2021 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom komt dat DTS-volk hier weer eens binnenvallen? Defect TelSysteem?
aaah das lief mag ik die van jou gebruikenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met je kut smileys Gebruik dan deze muts[ link | afbeelding ]
Dit wordt feestquote:Op maandag 24 mei 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die kunnen dan mooi tussen de mensen om het GROTE kampvuur
Veiligheid voor alles...quote:Op maandag 24 mei 2021 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Zolang het maar in de korven blijft.
Daar gaat het feest...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ze missen me en willen me hier ook weg treiterenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom komt dat DTS-volk hier weer eens binnenvallen? Defect TelSysteem?
Gooien we de kerstbomen er ook bijquote:Op maandag 24 mei 2021 18:27 schreef greysbones het volgende:
Paasvuur want die hebben we gemist dit jaar![]()
Gewoon blijven jijquote:Op maandag 24 mei 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze missen me en willen me hier ook weg treiteren
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gooien we de kerstbomen er ook bij
Echt he?quote:
Ik miste je welquote:Op maandag 24 mei 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze missen me en willen me hier ook weg treiteren
Typisch rebelsquote:Op maandag 24 mei 2021 18:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met alle respect, dat heb je vaker geroepen en vervolgens zat je weer daar.
Deze mag ookquote:Op maandag 24 mei 2021 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah das lief mag ik die van jou gebruiken![]()
![]()
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 24 mei 2021 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of Alzheimer, dan zit tie hier ook goed
wat liefquote:Op maandag 24 mei 2021 18:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft @:Flory voor me gemaakt. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan je helemaal uit elkaar trekkenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft @:Flory voor me gemaakt. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:36 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat het hier zo gaat regenenNice en het duurt wel even zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zo zo hier nietquote:Op maandag 24 mei 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier schijnt warempel al ff heerlijk de zo
Hier nu niet meerquote:Op maandag 24 mei 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier schijnt warempel al ff heerlijk de zon
quote:
Heb je die ellende weer op je vrije dagquote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
De zon schijnt hier. Blauwe lucht alles.
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan je helemaal uit elkaar trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snuif ook liever glasquote:
Als het wel positief was was het ook negatief. En ach een snuifje nu en dan doet niemand kwaadquote:
Ik had portabello, je bent vandaag nog veilig voor mequote:
Morgen aan de bak dus? Ben je nerveus.quote:
Een beetje maar niet echt. Het is voornamelijk weer even wennen aan het ritme. Dat als de wekker gaat dat ik er dan ook echt uit moet.quote:
Het gaat je lukken. Succesquote:Op maandag 24 mei 2021 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje maar niet echt. Het is voornamelijk weer even wennen aan het ritme. Dat als de wekker gaat dat ik er dan ook echt uit moet.
quote:
Dank jullie, ik ga natuurlijk mijn best doen en ik heb er veel zin in.quote:
Zin in hebben is belangrijkquote:Op maandag 24 mei 2021 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie, ik ga natuurlijk mijn best doen en ik heb er veel zin in.
Zekers, ik had wel een probleempje dat ze om 7.00 uur beginnen en dat was voor mij onmogelijk. Gelukkig zijn ze akkoord gegaan dat ik 3 kwartier later kan beginnen.quote:
je had dan geen goede aansluiting toch?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik had wel een probleempje dat ze om 7.00 uur beginnen en dat was voor mij onmogelijk. Gelukkig zijn ze akkoord gegaan dat ik 3 kwartier later kan beginnen.
Idd, dan ben ik 2 uur onderweg. Dan moet ik nachtbussen nemen om op CS te komen.Alleen op CS te komen kost mij 45 min. terwijl het normaal 15 min. kost.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je had dan geen goede aansluiting toch?
ja das dan niet leuk meerquote:Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dan ben ik 2 uur onderweg. Dan moet ik nachtbussen nemen om op CS te komen.Alleen op CS te komen kost mij 45 min. terwijl het normaal 15 min. kost.
Ik wil graag werken maar niet tegen elke prijs. Net zoals dat mij een tijd geleden een baan aangeboden werd in Zwolle.quote:
3 uur reistijdquote:Op maandag 24 mei 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil graag werken maar niet tegen elke prijs. Net zoals dat mij een tijd geleden een baan aangeboden werd in Zwolle.
Dank je chufi.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef chufi het volgende:
Succes SBE ..
En nu pas begint het te regenen en te onweren
Hou het maar op min. 5 uur p/d met het ov.quote:
Dank je ieni.quote:
Pittige unitsquote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef chufi het volgende:
Succes SBE ..
En nu pas begint het te regenen en te onweren
Het werk wat ik moet gaan doen lijkt mij erg leuk dus daar ga ik wel van uit.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
Succes SBE en ik hoop dat je het er naar je zin hebt
Het ging hier rond een uur of 6 ook even goed tekeer met het onweer, lekker buiten eten terwijl het dondert en bliksemtquote:
Ik was daar al toen het ging donderen en bliksemenquote:Op maandag 24 mei 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom zou je buiten willen eten als het dondert en bliksemt?
buiten op een terrasje met een goed afdakquote:Op maandag 24 mei 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom zou je buiten willen eten als het dondert en bliksemt?
Ja top show vaakquote:Op maandag 24 mei 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
buiten op een terrasje met een goed afdak
ik hou wel van Live onweer
Precies, en terrasverwarming.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
buiten op een terrasje met een goed afdak
ik hou wel van Live onweer
1 keer van die prachtige rolwolken mogen aanschouwen.. met een dikke onweersbui erachterquote:Op maandag 24 mei 2021 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, en terrasverwarming.
Ik hou ook van flink onweer, 's nachts ga ik er vaak mijn bed voor uit
En toen? Heb je het overleefd? Hou me niet langer in spanning.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was daar al toen het ging donderen en bliksemen
En dan vliegeren met een sleuteltje eraan?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, en terrasverwarming.
Ik hou ook van flink onweer, 's nachts ga ik er vaak mijn bed voor uit
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan vliegeren met een sleuteltje eraan?
Wattes?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan vliegeren met een sleuteltje eraan?
Jij niet weet?quote:
En van die mooie lange bliksemschichten, me likequote:Op maandag 24 mei 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 keer van die prachtige rolwolken mogen aanschouwen.. met een dikke onweersbui erachter
prachtig
Neequote:Op maandag 24 mei 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En toen? Heb je het overleefd? Hou me niet langer in spanning.
RIP deisyyquote:
Ah nu gaat er wel een belletje rinkelenquote:Op maandag 24 mei 2021 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Benjamin Franklin
"vlieger en sleutel - experiment"
Wil je mijn aandelen Sudocreme erven?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RIP deisyy![]()
"het was zo een fijn en lief mens" verteld ene Solidas met witte neusgaten. (NB het is bij de redactie niet bekend waarom hij witte neusgaten heeft)
komt hier een lucht aan.. dat komt niet daar vandaanquote:
er was een glas gevallen en je keek alleen evenquote:Op maandag 24 mei 2021 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RIP deisyy![]()
"het was zo een fijn en lief mens" verteld ene Solidas met witte neusgaten. (NB het is bij de redactie niet bekend waarom hij witte neusgaten heeft)
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt hier een lucht aan.. dat komt niet daar vandaan
Het zal tijd worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ah nu gaat er wel een belletje rinkelen
Het moet het water inderdaad ook nog over, jammer....quote:Op maandag 24 mei 2021 20:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Trekt wel mijn kant op, maar onweer lijkt wat minder te worden.
Heb je een kat?quote:
Ik heb ook geen idee van wie het belletje isquote:Op maandag 24 mei 2021 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja! Zo eentje!
Neem ik aan dan, het was niet mijn belletje
Misschien kan Engine het ons vertellenquote:Op maandag 24 mei 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee van wie het belletje is
Dan zijn die het nietquote:
Onderzoek is nog bezig.quote:
We volgen de ontwikkelingen vol spanningquote:Op maandag 24 mei 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zijn die het niet
[..]
Onderzoek is nog bezig.
Ga terug!quote:
Zonde man.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn met uitsmelten bedreigt
Ze worden ook veel lastig gevallen door hopeloze vrouwmensenquote:
Ze zullen worden gemist..quote:Op maandag 24 mei 2021 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze worden ook veel lastig gevallen door hopeloze vrouwmensen![]()
[ afbeelding ]
De vrouwenmensen?quote:
Er is nog hoop !quote:
Ah ja...eensquote:
Mooie fotoquote:
lolquote:Op maandag 24 mei 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet mijn pica's hoor, keigoed gejat van omroep GLD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |