Dank je ieni.quote:
Pittige unitsquote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef chufi het volgende:
Succes SBE ..
En nu pas begint het te regenen en te onweren
Het werk wat ik moet gaan doen lijkt mij erg leuk dus daar ga ik wel van uit.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
Succes SBE en ik hoop dat je het er naar je zin hebt
Eerder vanavond een blikseminslag hier in Utrecht.quote:
Het ging hier rond een uur of 6 ook even goed tekeer met het onweer, lekker buiten eten terwijl het dondert en bliksemtquote:
Ik was daar al toen het ging donderen en bliksemenquote:Op maandag 24 mei 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom zou je buiten willen eten als het dondert en bliksemt?
buiten op een terrasje met een goed afdakquote:Op maandag 24 mei 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom zou je buiten willen eten als het dondert en bliksemt?
Ja top show vaakquote:Op maandag 24 mei 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
buiten op een terrasje met een goed afdak
ik hou wel van Live onweer
Precies, en terrasverwarming.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
buiten op een terrasje met een goed afdak
ik hou wel van Live onweer
1 keer van die prachtige rolwolken mogen aanschouwen.. met een dikke onweersbui erachterquote:Op maandag 24 mei 2021 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, en terrasverwarming.
Ik hou ook van flink onweer, 's nachts ga ik er vaak mijn bed voor uit
En toen? Heb je het overleefd? Hou me niet langer in spanning.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was daar al toen het ging donderen en bliksemen
En dan vliegeren met een sleuteltje eraan?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, en terrasverwarming.
Ik hou ook van flink onweer, 's nachts ga ik er vaak mijn bed voor uit
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan vliegeren met een sleuteltje eraan?
Wattes?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan vliegeren met een sleuteltje eraan?
Jij niet weet?quote:
En van die mooie lange bliksemschichten, me likequote:Op maandag 24 mei 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 keer van die prachtige rolwolken mogen aanschouwen.. met een dikke onweersbui erachter
prachtig
Neequote:Op maandag 24 mei 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En toen? Heb je het overleefd? Hou me niet langer in spanning.
RIP deisyyquote:
Ah nu gaat er wel een belletje rinkelenquote:Op maandag 24 mei 2021 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Benjamin Franklin
"vlieger en sleutel - experiment"
Wil je mijn aandelen Sudocreme erven?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RIP deisyy![]()
"het was zo een fijn en lief mens" verteld ene Solidas met witte neusgaten. (NB het is bij de redactie niet bekend waarom hij witte neusgaten heeft)
komt hier een lucht aan.. dat komt niet daar vandaanquote:
er was een glas gevallen en je keek alleen evenquote:Op maandag 24 mei 2021 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RIP deisyy![]()
"het was zo een fijn en lief mens" verteld ene Solidas met witte neusgaten. (NB het is bij de redactie niet bekend waarom hij witte neusgaten heeft)
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt hier een lucht aan.. dat komt niet daar vandaan
Het zal tijd worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ah nu gaat er wel een belletje rinkelen
Het moet het water inderdaad ook nog over, jammer....quote:Op maandag 24 mei 2021 20:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Trekt wel mijn kant op, maar onweer lijkt wat minder te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |