quote:Op maandag 24 mei 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan je helemaal uit elkaar trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snuif ook liever glasquote:
Als het wel positief was was het ook negatief. En ach een snuifje nu en dan doet niemand kwaadquote:
Ik had portabello, je bent vandaag nog veilig voor mequote:
Morgen aan de bak dus? Ben je nerveus.quote:
Een beetje maar niet echt. Het is voornamelijk weer even wennen aan het ritme. Dat als de wekker gaat dat ik er dan ook echt uit moet.quote:
Het gaat je lukken. Succesquote:Op maandag 24 mei 2021 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje maar niet echt. Het is voornamelijk weer even wennen aan het ritme. Dat als de wekker gaat dat ik er dan ook echt uit moet.
quote:
Dank jullie, ik ga natuurlijk mijn best doen en ik heb er veel zin in.quote:
Zin in hebben is belangrijkquote:Op maandag 24 mei 2021 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie, ik ga natuurlijk mijn best doen en ik heb er veel zin in.
Zekers, ik had wel een probleempje dat ze om 7.00 uur beginnen en dat was voor mij onmogelijk. Gelukkig zijn ze akkoord gegaan dat ik 3 kwartier later kan beginnen.quote:
je had dan geen goede aansluiting toch?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik had wel een probleempje dat ze om 7.00 uur beginnen en dat was voor mij onmogelijk. Gelukkig zijn ze akkoord gegaan dat ik 3 kwartier later kan beginnen.
Idd, dan ben ik 2 uur onderweg. Dan moet ik nachtbussen nemen om op CS te komen.Alleen op CS te komen kost mij 45 min. terwijl het normaal 15 min. kost.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je had dan geen goede aansluiting toch?
ja das dan niet leuk meerquote:Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dan ben ik 2 uur onderweg. Dan moet ik nachtbussen nemen om op CS te komen.Alleen op CS te komen kost mij 45 min. terwijl het normaal 15 min. kost.
Ik wil graag werken maar niet tegen elke prijs. Net zoals dat mij een tijd geleden een baan aangeboden werd in Zwolle.quote:
3 uur reistijdquote:Op maandag 24 mei 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil graag werken maar niet tegen elke prijs. Net zoals dat mij een tijd geleden een baan aangeboden werd in Zwolle.
Dank je chufi.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef chufi het volgende:
Succes SBE ..
En nu pas begint het te regenen en te onweren
Hou het maar op min. 5 uur p/d met het ov.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |