Echt he?quote:
Ik miste je welquote:Op maandag 24 mei 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze missen me en willen me hier ook weg treiteren
Typisch rebelsquote:Op maandag 24 mei 2021 18:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met alle respect, dat heb je vaker geroepen en vervolgens zat je weer daar.
Deze mag ookquote:Op maandag 24 mei 2021 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah das lief mag ik die van jou gebruiken![]()
![]()
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 24 mei 2021 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of Alzheimer, dan zit tie hier ook goed
wat liefquote:Op maandag 24 mei 2021 18:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft @:Flory voor me gemaakt. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan je helemaal uit elkaar trekkenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft @:Flory voor me gemaakt. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:36 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat het hier zo gaat regenenNice en het duurt wel even zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zo zo hier nietquote:Op maandag 24 mei 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier schijnt warempel al ff heerlijk de zo
Hier nu niet meerquote:Op maandag 24 mei 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier schijnt warempel al ff heerlijk de zon
quote:
Heb je die ellende weer op je vrije dagquote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
De zon schijnt hier. Blauwe lucht alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |