nicequote:Op maandag 24 mei 2021 13:35 schreef Recce het volgende:
@:BoonDockSaint Te wapen! Ze hebben je bunker beklad!![]()
[ afbeelding ]
Waar keken jullie naar? Haai! :pquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:tonja zit meer op Twitch en @:espri weet ik niet. Essss kijk je mee?
Ja, ze mogen zoveel klanten per m2, maar als ze al die vierkante meters volzetten met spullen, en al die klanten door een klein gangpad moeten, dan wordt het toch lastig.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen dat je je dan niet prettig voelt
geeft niet toch.. tis ook zon blegghhh dagquote:Op maandag 24 mei 2021 16:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb alleen niet zoveel te vertellen vandaag. Ben een beetje aan het lurken.
Ja klopt.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niet toch.. tis ook zon blegghhh dag
quote:
ook de laatste outsiders???quote:Op maandag 24 mei 2021 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Had gisteren nog wel panic geluisterd ja. Was gaaf
Nee moest werken zaterdagnacht. Was het weer leuk?quote:
ja hij was echt lekker en de laatste voorlopigquote:Op maandag 24 mei 2021 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee moest werken zaterdagnacht. Was het weer leuk?
Weet niet of ik die terug kan kijken.
Ja das het probleem....,...quote:Op maandag 24 mei 2021 15:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ze mogen zoveel klanten per m2, maar als ze al die vierkante meters volzetten met spullen, en al die klanten door een klein gangpad moeten, dan wordt het toch lastig.
ok ik ben wel weer wegquote:
Ah zondequote:Op maandag 24 mei 2021 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hij was echt lekker en de laatste voorlopig
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zonde
Deze is ook leuk. Mooie locatie ook weer.
M'n vader is jarig... Verjaardagsfeestje
Nee, was slechts een opmerking en wie ben ikquote:Op maandag 24 mei 2021 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo erg is het toch niet, als er mensen uit dts hier posten zijn ook maar gewoon users
Ik snap dat ook nooitquote:Op maandag 24 mei 2021 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo erg is het toch niet, als er mensen uit dts hier posten zijn ook maar gewoon users
Nou je mag best een mening over hebbenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, was slechts een opmerking en wie ben ik
aloa begon over DTSquote:Op maandag 24 mei 2021 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou je mag best een mening over hebben
Jij bent chufi
fijn feestjequote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zonde
Deze is ook leuk. Mooie locatie ook weer.
M'n vader is jarig... Verjaardagsfeestje
Ik ook niet, maar zullen vast wel subfora's zijn waar een kliekje zit en je als nieuweling er niet snel tussen komtquote:
1 post vandaag meer nietquote:Op maandag 24 mei 2021 16:38 schreef pullup het volgende:
Iedereen die wist dat het DTSsers waren is zelf een DTSser
Genoeg ja.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zullen vast wel subfora's zijn waar een kliekje zit en je als nieuweling er niet snel tussen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |