Ik ben een blanke man, dus mij lukt het nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OEi.. ik was net kracht uit het Nederlandse nummer aan het halen
en takketelliequote:
Geen idee, maar de presentator zei datquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
Een traditie in mijn familie: cijfers geven en die opschrijven.
[ afbeelding ]
Oh ja. Geweldig.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deden wij ook. En overal iets bijschrijven omdat we twee nummers verder al vergeten waren hoe die ene dan ook al weer ging.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was daarstraks bij de jumbo... loopt dat hele personeel in een Oranje cape... ik vraag is dat voor het songfestival?
Nee.. zegt er eentje met een saggerijnige bek.. die moeten we nog een maand aan tot het voetbal
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog cijferlijstjes van vele jaren geleden.
Ik heb nog Groot Dicteesquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog cijferlijstjes van vele jaren geleden.
Hoeveel punten mag je geven ? of per land 1 tot 12 ?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Wel in drie talen dan hčquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik meld het hier..Domni, schrijf je mee?
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was daarstraks bij de jumbo... loopt dat hele personeel in een Oranje cape... ik vraag is dat voor het songfestival?
Nee.. zegt er eentje met een saggerijnige bek.. die moeten we nog een maand aan tot het voetbal
@tonja zit meer op Twitch en @espri weet ik niet. Essss kijk je mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom zijn de streamGeiten niet hier?
joehoe @:Tonja.. en eh @:Daafje
und so weiter
quote:
Tonja is mod op twitch en espri is niet zo fit, denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom zijn de streamGeiten niet hier?
joehoe @:Tonja.. en eh @:Daafje
und so weiter
Nou, wat een domme kut is dat zegquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
Romy geeft de punten. Twee jaar terug was het die hysterica...Emma Wortelding
Die rent daar nu ook rondquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
1 tot 10 per land. Een cijfer voor het liedje, en een voor de uitvoering.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel punten mag je geven ? of per land 1 tot 12 ?
Was geen goede eerste kennismaking, maar bij De Slimste Mens verraste ze me positiefquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
ze was erg...euh....enthousiast?quote:
Want als je simpele liedjes maakt zul je wel niet intelligent zijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze deed het wel heel goed bij de Slimste mens, maar ja daar winnen de Snollebollekens ook
Nee, ik ga offline. Sorry.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik meld het hier..Domni, schrijf je mee?
quote:
Jammer, maar veel plezierquote:
Dank je. Jullie ookquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jammer, maar veel plezier
Ahh, fijne avondquote:
I hear you calling me at nightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |