quote:
Wat zijn dts ers nou weer?quote:
Mag Dees lekker doenquote:
TT,s kunnen alleen de modjes nogquote:
En soms ook wel logisch.quote:
Zullen dan wel een aantal zijn die constant de TT gaan veranderen. Wat ook niet de bedoeling is.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En soms ook wel logisch.
Zie er een deel wel voor aan een TT te verknallen als ze de reacties in een topic niet bevalt.
Maar goed, een tiepvaut oid zelf eruit halen zou nauturlijk wel handig zijn.
Leezn is smos tcoh wel moieljik, je brien vlut deeln voor je in.quote:
Ja klopt. Alle klinkers weglaten. En dan nog kun je het lezen.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leezn is smos tcoh wel moieljik, je brien vlut deeln voor je in.
quote:
Bijzonder spel lijkt me dat danquote:
Bizar wel. Ik had de fout niet eens gezien....quote:Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja klopt. Alle klinkers weglaten. En dan nog kun je het lezen.
Ik zal braaf blijven en jullie niet aan nog meer trouwma helpenquote:
Gelukkig is het maar een spelletjequote:Op maandag 24 mei 2021 17:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja haalt soms het slechtste in mensen naar boven.
Je hebt het nu over de COR-topics hier?quote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de COR-topics hier?
Geen idee, ik post daar niet meer. Wel geprobeerd in het begin, maar was het vrij snel zat.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de COR-topics hier?
Dat is een mooie herhaling van zetten elke dagquote:Op maandag 24 mei 2021 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, ik post daar niet meer. Wel geprobeerd in het begin, maar was het vrij snel zat.
Jeuhquote:Op maandag 24 mei 2021 17:20 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Het positiviteitstopic is wel leuk nu. Kelderende cijfers.
Alleen volgen? Of post je er ook?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een mooie herhaling van zetten elke dagWel grappig om te volgen
Af en toe, geen hele verhandelingenquote:
Cijfertjes volgen is leuk en inderdaad dat positiviteits topic is aangenaam. Zelfs toen er daadwerkelijk niets positiefs te melden was deed men daar moedige pogingenquote:
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Cijfertjes volgen is leuk en inderdaad dat positiviteits topic is aangenaam. Zelfs toen er daadwerkelijk niets positiefs te melden was deed men daar moedige pogingen
Begin het steeds irritanter te vinden daar.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een mooie herhaling van zetten elke dagWel grappig om te volgen
Dat bedoel ik. De wappies zitten ook hier op FOK!quote:Op maandag 24 mei 2021 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin het steeds irritanter te vinden daar.
Zitten er een paar tussen die echt hulp nodig hebben
Er zitten er in ieder geval genoeg tussen waarbij ik blij ben dat die niet het beleid bepalenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De wappies zitten ook hier op FOK!
Ik moet echt afkicken geloof ikquote:
Nou idd ja.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er in ieder geval genoeg tussen waarbij ik blij ben dat die niet het beleid bepalen
Soms best leuk met de mod knopjes spelen hoorquote:Op maandag 24 mei 2021 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er in ieder geval genoeg tussen waarbij ik blij ben dat die niet het beleid bepalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |