SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Even ter info om het zo gezellig te houden als nu en de mods ook gewoon lekker kunnen kijken tijdens de live shows naar de uitzendingen: trans/homofoob gedoe of gebash wordt niet getolereerd in ESF. Dus hou dat gewoon lekker tussen je oren ajb.
Dank voor jullie medewerking.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Dit kan specifieker: ik zat aan 14-18 minuten te denkenquote:
Roland werd eerder vanavond nog woest toen ik hem een ACT noemdequote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:01 schreef T3hTommay het volgende:
Leuk dat we na de 26 acts op het podium ook de 27e act mogen verwelkomen. Hallo @:KingRoland welkom in ESF.
Erg vreemd, zo ken ik die jongen helemaal niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Roland werd eerder vanavond nog woest toen ik hem een ACT noemde
Terug naar zijn stacaravanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:02 schreef Zwansen het volgende:
Begin ONS nummer wel iets meer te waarderen nu ik het vaker hoor, maar een ESF-nummer moet zo catchy zijn dat het meteen leuk is. Jammer Django.
Wel een lekker wijfquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Als je nep opzoekt in het woordenboek staat Chantal haar naam er achter.
quote:
Wilders.quote:
Het anderhalve GDP ookquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef monkyyy het volgende:
De halve bevolking van San Marino stond op dat podium
Uiteindelijk draait het daar om inderdaad!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Andromache het volgende:
Heerlijke finale, jezus wat een eindschot ook.
Wil jij die mensen eens met rust laten? Bedankt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef monkyyy het volgende:
De halve bevolking van San Marino stond op dat podium
Waarom mag FloRida meedoen voor san Marino?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef pussycatdoll het volgende:
Hoe kan San Marino Flo Rida betalen?
No?!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Cyprus en Griekenland zijn mijn favorieten.
Goh, vrouwen met nauwelijks kleding.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Cyprus en Griekenland zijn mijn favorieten.
COCKAquote:
Die heeft een paar Sanb Marinese big booty bitches gepakt, geld is niet nodig.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef pussycatdoll het volgende:
Nee het is de kwalificatiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Tengano het volgende:
Beetje domme vraag misschien, maar dit is toch de finale of niet?
Hierna nog play-offs.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Tengano het volgende:
Jawelquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Tengano het volgende:
Nee, vandaag was qualifying. Race is morgenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Tengano het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef Tengano het volgende:
Ja prima, maar dan mag ik ook evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Heel interessantquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:04 schreef RipCity het volgende:
Wat een scam. Probeer te bellen voor Nederland maar nummer is in gesprek (in buitenland)
Beflikkering.gifquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:04 schreef RipCity het volgende:
Wat een scam. Probeer te bellen voor Nederland maar nummer is in gesprek (in buitenland)
Je hebt wel een buitenlands nummer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:04 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja prima, maar dan mag ik ook evenWat ordinair, met die sigaret.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nationaliteit van de zanger maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom mag FloRida meedoen voor san Marino?
bulgequote:
Kreeg een tax free bankrekening cadeau daar ...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef pussycatdoll het volgende:
Waar is Griekenlandquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:07 schreef RipCity het volgende:
Italie 2.62
Frankrijk 5.6
Malta 6.4
Finland 13
oekraine 20
Ijsland 25
Rest boeit niet
Moet je nog niet slapen trouwens? ivm je nachtritme enzoquote:
Voor mij was dat de televizier voor VIquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
De laatste keer dat ik SMS'te was om SC Veendam te redden.
Ik begon met een volle fles drank, maar moest bij elke valse noot een shotje nemen. Sorry jaquote:
SMS VEEN ON naar 6969quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
De laatste keer dat ik SMS'te was om SC Veendam te redden.
Ik moet wennen aan Japanse tijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet je nog niet slapen trouwens? ivm je nachtritme enzo
Het gaat me er alleen nog om dat Italië niet wint.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Finland is Oekraïne voorbij. @:Showtimer
300x je inleg.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is Griekenland
Volgend jaar Parijs dus.
Ziedendquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oekraine top, Finland is echt te smerig Linkin Park
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het gaat me er alleen nog om dat Italië niet wint.
quote:
pauperquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zolang stemmen niet gratis is, stem ik niet
Ja, er zitten zeker goede nummers bij.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch zelden een finale gezien waar zoveel kwaliteit in zat ...
Sms’jesquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef livelink het volgende:
Lukt het jullie wel om te stemmen? Ik kom er totaal niet door met de telefoon.
Ik zat aan het begin van dat nummer niet eens te kijken, toen vond ik het al goedquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
300x je inleg.
Kan je d'r wel van betalen als ze wint.
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zolang stemmen niet gratis is, stem ik niet
Geen hartaanval krijgen nu...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef livelink het volgende:
Lukt het jullie wel om te stemmen? Ik kom er totaal niet door met de telefoon.
Geld terug verdomme!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik krijg nu helemaal geen 'bedankt voor uw stem' terug, jullie wel?
Brede publiekstrekker met een zware appealquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom staat Malta zo hoog in de odds? De stem?
Ik was de enige die serieus op hun ESF tweet reageerde.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij leest toch alleen mensen keihard de les, vanwaar deze follow? [ afbeelding ]
Heb nog genoeg bagger voorbij zien komenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch zelden een finale gezien waar zoveel kwaliteit in zat ...
Hoop hetquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:11 schreef spierbal het volgende:
Denk dat deze hoog gaan eindigen:
Israël
Malta
Ukraine
Italie
Met ukraine als winnaar.
Naja jij zoekt wel vaak het randje op Twitterquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:11 schreef GGMM het volgende:
Humberto Tan heeft me geblokkeerd
Ik ben woedend.
Die zijn nog maar 10 jaar oud.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Boete, geen mondkapje op in de metro.
Omdat?quote:
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of Eurocircuit in Valkenswaard)quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:13 schreef Coco het volgende:
Bad romance
glitterjurk legs
Ethiopië
IkKijkBijde
Poetinhater
HalveShirma
Donald duck
Botox trio
Ditwordtweerlaatste
FC Utrecht
Monolith
Fok!Meet
Ballenafgeknepen
Glitterjurk 2#
Dildohoofd
Linkinhetpark
Liefmeisjemetissues
RightSaidFred
Trinity
Leuklandjammervandeinwoners
Badr
MatthewBroderick
StukjeBrocoli
Finlandmaardanslechter
KarateKidFapper
TinaTurner
Dat was de volgorde, ter reminder.
Die docu is puur goud.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hele maatschappij is naar de klote, man.
Corona tijd hè?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:12 schreef Ferdii het volgende:
Pa pissed omdat zijn dochter er vandoor gaat met een donker jochie, lekker stigmatiserend
We steunen jou toch ook!!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die crewleden steunen elkaar altijd zo overdreven
Ik steun jou ookquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die crewleden steunen elkaar altijd zo overdreven
Dit is nu wel in Ahoyquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:14 schreef Knipoogje het volgende:
Dacht dat er een prachtige live optreden volgde, maar dit is gewoon een videoclip met standaard dance beat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |