abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:14:18 #151
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199538080
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Redefine het volgende:

[..]

Samen met the Hump bij mij de meest memorabele valse nooit ooit.

Ja er zijn anderen die een nog veel valsere noot hadden, maar dat waren veel zwakkere zangers/zangeressen. En bij Harald was het liedje verder prima in orde, gewoon de eigen glazen ingegooid met die ene valse noot. Die de Israëlische delegatie dan ook nog eens in alle recaps had gestopt :')
Dat laatste. Moest je niet vooraf aangeven welk stuk je in de recap wilde hebben? Dan zou het nl niet zo raar zijn geweest dat stukje te doen, het was echt wel een mooi stuk geweest als hij die noot gepakt had.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_199538086
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 11:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ik kijk nu net BEAU terug. Die Non ho l'eta cover van de Kik O+ O+
* Aoibhin zet dit op het lijstje om ook vandaag nog terug te kijken
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:15:24 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199538105
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat laatste. Moest je niet vooraf aangeven welk stuk je in de recap wilde hebben? Dan zou het nl niet zo raar zijn geweest dat stukje te doen, het was echt wel een mooi stuk geweest als hij die noot gepakt had.
Dat klopt ook. Ze hebben gegokt (dat het juist een sterk fragment was met een perfecte hoge noot), maar verloren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:20:46 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199538197
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:15 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat klopt ook. Ze hebben gegokt (dat het juist een sterk fragment was met een perfecte hoge noot), maar verloren.
Wel jammer, maar ja, had hij het maar goed moeten doen. :+

Of verschillende stukjes vragen voor de verschillende recaps, misschien dat men die ene dan nog wel was vergeten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_199538210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 11:41 schreef Meridiaan het volgende:

[..]


Mijn test was negatief vanochtend :@ Maar die bedoel je niet.


@:Heywoodu : goede lijst, ben benieuwd naar je reactie als je de uitslag hebt gezien :D
Hoezee voor je negatieve test! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:30:16 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199538349
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Misschien ben ik iets meer aan Jan gewend intussen, maar ik vond Sander gister wel erg vervelend worden.
Sander was ook vervelend en vooral heel erg geforceerd grappig proberen te zijn :{

Maar Jan is echt nog veel erger. Die doet dat namelijk ook allemaal en is dan ook nog eens heel negatief als een liedje wat luider is dan hij aankan. Als hij erbij had gezeten had hij Oekraïne, Finland en Italië vreselijk gevonden en dat dan drie keer gezegd per liedje.

Ik heb de reactie even hier naartoe genomen om het andere topic niet teveel te vervuilen. En ja ik was zelf begonnen :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_199538353
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 11:52 schreef heywoodu het volgende:
Allemachtig wat een uitslag _O-

Oekraïne door met dat valse gejengel, hoe kan dat :'(

Rusland, ok, in de samenvatting laten ze precies het stukje zien wat een liedje is en dat maffe gepraat negeren ze, slim. Toch drie van de vier landen die ik bij 'Zeker' had gezet door, wel bizar dat Ierland níet door is en het valse geschreeuw van Oekraïne, Israël en Malta wél door is, dat snap ik echt niet.

België, Litouwen, Zweden, ok, beetje generieke meuk maar het zal wel, maar vooral Oekraïne, Israël en Malta, ik kom er echt niet bij. Even terugspoelen op YouTube, misschien is de uitslag dan anders.
Kan het niet meer met je oneens zijn eigenlijk. Oekraïne heeft een apart, wat schel stemgeluid, maar vals kan ik het niet noemen. Rusland kan ik me ook niet voorstellen dat het ieders smaak is, maar persoonlijk vind ik het een hoogtepunt in de show. Malta zingt ook gewoon goed.

En juist Ierland die je noemt als wel finalewaardig, vond ik dan weer echt niet zuiver gezongen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199538524
Ik zit fotos te kijken van concerthallen in Parijs en hoe gaaf zou het zijn als ESF volgend jaar daar plaats vind O+

freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_199538552
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:40 schreef Nexum het volgende:
Ik zit fotos te kijken van concerthallen in Parijs en hoe gaaf zou het zijn als ESF volgend jaar daar plaats vind O+

[ afbeelding ]
WOAH O+ Daar kan wel wat publiek in zeg _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:47:12 #160
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199538623
:W
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:48:41 #161
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199538650
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Sander was ook vervelend en vooral heel erg geforceerd grappig proberen te zijn :{

Maar Jan is echt nog veel erger. Die doet dat namelijk ook allemaal en is dan ook nog eens heel negatief als een liedje wat luider is dan hij aankan. Als hij erbij had gezeten had hij Oekraïne, Finland en Italië vreselijk gevonden en dat dan drie keer gezegd per liedje.

Ik heb de reactie even hier naartoe genomen om het andere topic niet teveel te vervuilen. En ja ik was zelf begonnen :+
Mij een beetje in de war maken door topics te geen jumpen. :{w
I am that no longer used, he? :7

Maar klopt wel wat je zegt over Jan. Daarom denk ik ook dat het vooral is dat ik er wat meer aan gewend ben. Bij Jan weet je dat hij een rocknummer niks gaat vinden, maar verder leek hij zich de laatste jaren (in mijn beleving iig) wel meer te beperken tot zangtechnisch commentaar, met hooguit een opmerking dat hij zelf iets wel/niet goed vind.

Bij Sander lijkt het meer de andere kant op te gaan, waarbij alles wat iets trager dan gemiddeld was meteen als saai, niksig saai en nog meer saaist werd aangemerkt. Liefst nog met de nodige 'lollige' opmerkingen erbij. Met als hoogtepunt nog wel bij het tonen van het Duitse nummer dat daar wel doorheen gepraat kon worden.
(ik bedoel, wel eens met dat laatste, maar als commentator moet je dat gewoon niet doen/zeggen :+ )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 12:49:36 #162
375570 crew  Cyan9
pi_199538666
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

1. Griekenland
2. Azerbaijan
3. Albanie
4. Moldavie
5. Cyprus

Zo. Doe hiermee wat je wil.

@:greys
Ik zie een bepaald thema. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:49:40 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199538667
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:40 schreef Nexum het volgende:
Ik zit fotos te kijken van concerthallen in Parijs en hoe gaaf zou het zijn als ESF volgend jaar daar plaats vind O+

[ afbeelding ]
Accorhotels Arena :Y Dat zei ik vorige week al toen iemand vroeg of er grote zalen waren in Parijs.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:49:47 #164
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199538670
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

WOAH O+ Daar kan wel wat publiek in zeg _O_
In Ahoy kán in principe ook best veel publiek. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:02:41 #165
333483 Aguero
oooooooo
pi_199538839
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:40 schreef Nexum het volgende:
Ik zit fotos te kijken van concerthallen in Parijs en hoe gaaf zou het zijn als ESF volgend jaar daar plaats vind O+

[ afbeelding ]
Is dat Bercy?
Citius, Altius, Fortius.
pi_199538984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Mij een beetje in de war maken door topics te geen jumpen. :{w
I am that no longer used, he? :7

Maar klopt wel wat je zegt over Jan. Daarom denk ik ook dat het vooral is dat ik er wat meer aan gewend ben. Bij Jan weet je dat hij een rocknummer niks gaat vinden, maar verder leek hij zich de laatste jaren (in mijn beleving iig) wel meer te beperken tot zangtechnisch commentaar, met hooguit een opmerking dat hij zelf iets wel/niet goed vind.

Bij Sander lijkt het meer de andere kant op te gaan, waarbij alles wat iets trager dan gemiddeld was meteen als saai, niksig saai en nog meer saaist werd aangemerkt. Liefst nog met de nodige 'lollige' opmerkingen erbij. Met als hoogtepunt nog wel bij het tonen van het Duitse nummer dat daar wel doorheen gepraat kon worden.
(ik bedoel, wel eens met dat laatste, maar als commentator moet je dat gewoon niet doen/zeggen :+ )
Het commentaar van Jan stoort me inderdaad al jaren vanwege het duidelijk doordrukken van zijn mening en persoonlijke smaak. Persoonlijk vind ik dat een commentator dat best mag doen, maar liever wat subtieler. Anders kun je iedereen wel van de bank thuis plukken en daar neerzetten.

Sander kon me gisteren echter ook niet zo bekoren, maar meer vanwege de heel geforceerde kijk-ik-ben-lollig grapjes die helemaal niet zo leuk waren. Uiteraard is het allemaal nieuw voor hem, dat wel, maar ik begon Jan wel te missen eigenlijk :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 13:16:44 #167
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199539064
Cornald maakte een keer een sneer gisteren en dat was meteen leuker dan alles van Sander. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 mei 2021 @ 13:17:33 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199539077
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Kan het niet meer met je oneens zijn eigenlijk. Oekraïne heeft een apart, wat schel stemgeluid, maar vals kan ik het niet noemen. Rusland kan ik me ook niet voorstellen dat het ieders smaak is, maar persoonlijk vind ik het een hoogtepunt in de show. Malta zingt ook gewoon goed.

En juist Ierland die je noemt als wel finalewaardig, vond ik dan weer echt niet zuiver gezongen.
Apart dat smaken zo verschillen, maar wel leuk om het eens te kijken zonder enige voorkennis (ik had nog helemaal niks gehoord, zelfs Nederland niet) en zonder 'invloed' van meningen van anderen :P

Malta komt op mij over als iemand die gewoon een beetje onder de douche wat deuntjes eruit gooit en een beetje met d'r armen staat te wapperen en met de handen staat te fröbelen, maar goed. Meningen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 mei 2021 @ 13:19:34 #169
39237 crew  H_T
2733
pi_199539102
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Apart dat smaken zo verschillen, maar wel leuk om het eens te kijken zonder enige voorkennis (ik had nog helemaal niks gehoord, zelfs Nederland niet) en zonder 'invloed' van meningen van anderen :P

Malta komt op mij over als iemand die gewoon een beetje onder de douche wat deuntjes eruit gooit en een beetje met d'r armen staat te wapperen en met de handen staat te fröbelen, maar goed. Meningen :+
Op die manier heb ik het ook jaren gekeken :) Ik schakelde pas in bij de finale en zag het daar dan allemaal wel. Mijn favorieten van de avond deden het meestal niet al te best :P Nu nog steeds vaak niet maar dan ben ik er beter op voorbereid
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:26:39 #170
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199539206
Spanje op de allerlaatste plaats in de verwachtingen vind ik trouwens wel wat overdreven. Dat geloof ik dan ook weer niet, dat dat gaat gebeuren. Ik vond dat verhaal van Blas gisteren trouwens wel een beetje emotionele manipulatie, daar ben ik niet zo'n voorstander van.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 13:32:34 #171
375570 crew  Cyan9
pi_199539296
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:26 schreef Strani het volgende:
Spanje op de allerlaatste plaats in de verwachtingen vind ik trouwens wel wat overdreven. Dat geloof ik dan ook weer niet, dat dat gaat gebeuren. Ik vond dat verhaal van Blas gisteren trouwens wel een beetje emotionele manipulatie, daar ben ik niet zo'n voorstander van.
Nou vooruit, hij wordt 25ste in plaats van laatste. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199539333
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Apart dat smaken zo verschillen, maar wel leuk om het eens te kijken zonder enige voorkennis (ik had nog helemaal niks gehoord, zelfs Nederland niet) en zonder 'invloed' van meningen van anderen :P

Malta komt op mij over als iemand die gewoon een beetje onder de douche wat deuntjes eruit gooit en een beetje met d'r armen staat te wapperen en met de handen staat te fröbelen, maar goed. Meningen :+
Ja leuk om die verschillen zo te zien! :D

Malta hoeft van mij ook niet te winnen trouwens. Liedje vind ik best leuk, maar geen winnaar. Ik vind er ook veel betere concurrentie tussen zitten. En de staging vind ik de boel ook niet naar een hoger niveau tillen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 mei 2021 @ 13:42:22 #173
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199539431
Ondertussen begonnen aan semi 2, het gemiddelde is na twee nummers beter dan heel semi 1, maar er is nog een lange weg te gaan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 mei 2021 @ 13:44:43 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_199539473
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:26 schreef Strani het volgende:
Spanje op de allerlaatste plaats in de verwachtingen vind ik trouwens wel wat overdreven. Dat geloof ik dan ook weer niet, dat dat gaat gebeuren. Ik vond dat verhaal van Blas gisteren trouwens wel een beetje emotionele manipulatie, daar ben ik niet zo'n voorstander van.
De landen die niet automatisch naar de finale gingen hebben in elk geval bewezen wat fans te hebben in Europa, dus die zullen zaterdag heus wel weer wat punten krijgen. Voor Spanje, UK en Duitsland weten we dat niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:50:52 #175
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_199539565
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Sander was ook vervelend en vooral heel erg geforceerd grappig proberen te zijn :{

Maar Jan is echt nog veel erger. Die doet dat namelijk ook allemaal en is dan ook nog eens heel negatief als een liedje wat luider is dan hij aankan. Als hij erbij had gezeten had hij Oekraïne, Finland en Italië vreselijk gevonden en dat dan drie keer gezegd per liedje.

Ik heb de reactie even hier naartoe genomen om het andere topic niet teveel te vervuilen. En ja ik was zelf begonnen :+
Ze moeten het toch vooraf al geweten hebben dat de humor van Sander uiterst puberaal-lullig is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 mei 2021 @ 13:50:57 #176
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199539567
Sow, fan van Griekenland :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:56:30 #177
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199539644
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:44 schreef H_T het volgende:

[..]

De landen die niet automatisch naar de finale gingen hebben in elk geval bewezen wat fans te hebben in Europa, dus die zullen zaterdag heus wel weer wat punten krijgen. Voor Spanje, UK en Duitsland weten we dat niet
Nee da's waar maar ik schat Spanje nog wel hoger in dan Duitsland en de VK.

Wordt voor veel Spanjaarden wel een koude douche want die zullen wel weer denken dat ze een fantastisch liedje hebben en dan zal de eindconclusie wederom zijn dat ze gehaat worden door Europa.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:56:40 #178
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_199539648
Die NL promotiefilms die ze met de artiesten aankondigen laten zien zijn best leuk, maar wat was dat over Rotterdam slecht.
Natuurlijk weer de Erasmusbrug (een betonnen pijler met touwtjes eraan), dan een lelijke hangbrug, en een vrijwel lege haven.
Dus daar komen dus geen toeristen naar toe, wat ze zo hopen.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:56:43 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199539651
*dient een verzoek in tot schorsing van de werkweek.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:57:15 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199539664
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee da's waar maar ik schat Spanje nog wel hoger in dan Duitsland en de VK.

Wordt voor veel Spanjaarden wel een koude douche want die zullen wel weer denken dat ze een fantastisch liedje hebben en dan zal de eindconclusie wederom zijn dat ze gehaat worden door Europa.
We zijn de tachtigjarige oorlog nog niet vergeten. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:57:45 #181
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199539674
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

We zijn de tachtigjarige oorlog nog niet vergeten. :D
Dat is met de 5-1 toch allang vergeven?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:58:02 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199539681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:56 schreef spapaars het volgende:
Die NL promotiefilms die ze met de artiesten aankondigen zijn best leuk, maar wat was dat over Rotterdam slecht.
Natuurlijk weer de Erasmusbrug (een betonnen pijler met touwtjes eraan), dan een lelijke hangbrug, en een vrijwel lege haven.
Dus daar komen dus geen toeristen naar toe, wat ze zo hopen.
Maar Rotterdam is ook gewoon een lelijke stad...

:P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:58:24 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199539687
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is met de 5-1 toch allang vergeven?
Nee, want finale 2010. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199539698
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is met de 5-1 toch allang vergeven?
Er was ook nog een WK-finale. En een 12-1.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_199539699
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:44 schreef H_T het volgende:

[..]

De landen die niet automatisch naar de finale gingen hebben in elk geval bewezen wat fans te hebben in Europa, dus die zullen zaterdag heus wel weer wat punten krijgen. Voor Spanje, UK en Duitsland weten we dat niet
Alledrie kunnen ze onderaan eindigen. Spanje heeft een prima liedje, maar heel degelijk en valt niet zo op; dat is vaak nog gevaarlijker dan een polariserend lied hebben. Duitsland is zo'n polariserende inzending en het is de vraag of er van de televote genoeg fans zijn die er echt de telefoon voor gaan pakken. UK heeft op plaat een prima liedje al is het wat veilig, maar hebben het verpest met de live versie.

Op basis van de recap voorspel ik UK als laatste. *insert Brexit-gezeik achteraf*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:00:12 #186
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_199539715
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Maar Rotterdam is ook gewoon een lelijke stad...

:P
Het is de Erasmusbrug overdag en 's nachts, meer zie je niet van de stad.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:00:57 #187
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199539724
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nee, want finale 2010. ;(
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:58 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Er was ook nog een WK-finale. En een 12-1.
Ja oké maar dat verklaart nog niet waarom de rést van Europa een hekel heeft aan Spanje.

(Wat volgens mij ook helemaal niet waar is, maar zelfs m'n vrouw heeft inmiddels die indruk. Zorgt voor verhitte discussies hier thuis!)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 mei 2021 @ 14:01:39 #188
39237 crew  H_T
2733
pi_199539739
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee da's waar maar ik schat Spanje nog wel hoger in dan Duitsland en de VK.

Wordt voor veel Spanjaarden wel een koude douche want die zullen wel weer denken dat ze een fantastisch liedje hebben en dan zal de eindconclusie wederom zijn dat ze gehaat worden door Europa.
Die Spanjaarden klinken haast als Britten zo :D

Bij Duitsland wordt het vooral afwachten of er genoeg mensen zijn die voor dat nogal polariserende nummer willen gaan. Ik vind het een hartstikke leuk lied, maar kan ook goed begrijpen dat mensen het helemaal niets vinden. Wat losse punten hier en daar moet wel kunnen, maar veel doezepwa zal er niet in zitten voor Jendrik. Ook UK zal hier en daar wel wat sprokkelen, waarna het afwachten is welke van die twee er beter eindigt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 mei 2021 @ 14:03:19 #189
39237 crew  H_T
2733
pi_199539765
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:56 schreef spapaars het volgende:
Die NL promotiefilms die ze met de artiesten aankondigen laten zien zijn best leuk, maar wat was dat over Rotterdam slecht.
Natuurlijk weer de Erasmusbrug (een betonnen pijler met touwtjes eraan), dan een lelijke hangbrug, en een vrijwel lege haven.
Dus daar komen dus geen toeristen naar toe, wat ze zo hopen.
Welke delen van Rotterdam had jij dan laten zien?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:03:33 #190
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199539770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:01 schreef H_T het volgende:

[..]

Die Spanjaarden klinken haast als Britten zo :D
Wat betreft is die vergelijking wel terecht ja, aan het liedje zal het niet liggen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 mei 2021 @ 14:05:59 #191
39237 crew  H_T
2733
pi_199539808
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:00 schreef Strani het volgende:

[..]

[..]

Ja oké maar dat verklaart nog niet waarom de rést van Europa een hekel heeft aan Spanje.

(Wat volgens mij ook helemaal niet waar is, maar zelfs m'n vrouw heeft inmiddels die indruk. Zorgt voor verhitte discussies hier thuis!)
Ik ga liever naar Spanje dan naar Azerbeidzjan, en daar zal ik echt niet de enige in zijn :P Het is wel een werkschuw, subsidieverslindend land natuurlijk ( ;) ), maar dat is Griekenland net zo goed en waarschijnlijk nog wel meer
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:06:44 #192
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_199539826
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:03 schreef H_T het volgende:

[..]

Welke delen van Rotterdam had jij dan laten zien?
Geen idee, voor mij is Rotterdam een grasveld met 2 doelen in een kuip, en dat is het wel.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:07:23 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199539842
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:06 schreef spapaars het volgende:

[..]

Geen idee, voor mij is Rotterdam een grasveld met 2 doelen in een kuip, en dat is het wel.
Het Kasteel hebben ze ook laten zien, dat is toch wel een mooi gebouw _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:09:14 #194
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199539878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:05 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik ga liever naar Spanje dan naar Azerbeidzjan, en daar zal ik echt niet de enige in zijn :P Het is wel een werkschuw, subsidieverslindend land natuurlijk ( ;) ), maar dat is Griekenland net zo goed en waarschijnlijk nog wel meer
:D

Subsidieverslindend wel maar werkschuw valt mee! Het gaat alleen wel wat relaxter dan in noord-Europa, maar je moet je afvragen welke van de twee wereldwijd meer de norm is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:09:54 #195
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199539890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Het Kasteel hebben ze ook laten zien, dat is toch wel een mooi gebouw _O_
Ja alleen lieten ze amper het mooie gedeelte ervan zien volgens mij? Nu leek het gewoon een vrij betekenisloos stadionnetje uit de derde divisie.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199539901
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:40 schreef Nexum het volgende:
Ik zit fotos te kijken van concerthallen in Parijs en hoe gaaf zou het zijn als ESF volgend jaar daar plaats vind O+

[ afbeelding ]
Zie je achterin niets meer :P
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 14:12:16 #197
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199539923
Centraal station was ook te zien.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199539924
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zie je achterin niets meer :P
Die tickets zullen dan wel wat goedkoper zijn neem ik aan :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:14:14 #199
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199539967
Eigenlijk had Delft één van de betere postcards.

Ja en Amersfoort natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:15:57 #200
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_199539988
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:12 schreef ijs_beer het volgende:
Centraal station was ook te zien.
Netjes dat ze de vluchtroute ook even in beeld brachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')