Plastic fantastic?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Deze mogen wel 2x optreden wat mij betreft.
Zelfs Renaat is verlorenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgen met R.EV-adoratie wordt te erg
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelfs Renaat is verloren
https://sporza.be/nl/2021(...)ht-is~1621274956982/
quote:In de koninginnenrit volgende week maandag zal het duurvermogen de doorslag geven. Dat is in het voordeel van Evenepoel.
Haha, in dat stukje ook een heel verhaal over die ene bonificatieseconde.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
En klimvermogen van Bernal dan? Passo Giau zou ik eerder voor Bernal vinden dan voor Remco
Marcus mag zijn achternaam wel eens aanpassen. Schaam je diep, heel diep.quote:
Als jij nog nooit Duurt Te Lang hebt gehoord mogen we je vanaf nu met recht Patrick noemen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens herhaal ik graag dat ik tot ongeveer een uur geleden nog nooit van die hele Davina gehoord had.
Ze zien overal iets in en spinnen dat naar remco zijn voordeel...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, in dat stukje ook een heel verhaal over die ene bonificatieseconde.
quote:
Slob ook?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Soms is ordinair precies wat je nodig hebt.
Waarom Patrick?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij nog nooit Duurt Te Lang hebt gehoord mogen we je vanaf nu met recht Patrick noemen.
Omdat je onder een steen leeft.quote:
Helemaal eens met Shops.quote:
En volgende week honderden coronabesmettingen, met je fieltlep.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens spreek ik nu alvast mijn vermoeienis uit voor al die Nederlanders, media incluis, die morgen obsessief de juichverhalen over hoe fantastisch wij het georganiseerd hebben tot in de verdoemenis te delen. Toen dat Duitse mannetje een stukje schreef over Rutte en zijn, volgens hem, gedwongen aftreden waren ze blij joh. Kijk eens, kijk eens, kijk eens. Ze schrijven. Ze schrijven over ONS.
Dat vond ik ook, maar ik vond haar optreden oprecht goed. Maar goed, dit boeit je waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoals praktisch iedere Nederlandse muzikant maakt ook Davina Michelle een parodie op muziek.
Nee, klopt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar ik vond haar optreden oprecht goed. Maar goed, dit boeit je waarschijnlijk niet.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Deed ze weer bij aan het eind van iedere zin haar ogen dicht en haar hoofd in haar nek om er vervolgens een totaal misplaatste uithaal uit te persen?
Dit is een retorische vraag.
Ik heb net "duurt te lang" (goede titel trouwens) voor het eerst geluisterd en dit is een goede omschrijving van dat clipje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Deed ze weer bij aan het eind van iedere zin haar ogen dicht en haar hoofd in haar nek om er vervolgens een totaal misplaatste uithaal uit te persen?
Dit is een retorische vraag.
SchimmelGodquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens spreek ik nu alvast mijn vermoeienis uit voor al die Nederlanders, media incluis, die morgen obsessief de juichverhalen over hoe fantastisch wij het georganiseerd hebben tot in de verdoemenis te delen. Toen dat Duitse mannetje een stukje schreef over Rutte en zijn, volgens hem, gedwongen aftreden waren ze blij joh. Kijk eens, kijk eens, kijk eens. Ze schrijven. Ze schrijven over ONS.
Ja.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beste zangers vooral toch of hoe heet dat?
“Zou kunnen omschrijven”, 2 nummer 1 hits die bij elkaar meer dan een jaar in de Top 40 hebben gestaan. Dat jij toen in Okkietokkiestan woonde kunnen wij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Speciaal voor @:Mani89 heb ik haar discografie even bekeken: twee(!) nummers die je als een succes zou kunnen omschrijven. Twee nummers die tevens succes hadden toen ik nog in Spanje woonde. Opnieuw staat het gelijk aan mijn kant, zoals altijd eigenlijk.
Ah, maar dan moet je van te voren al bekend zijn toch? Of hebben ze haar zomaar uitgenodigd?quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beste zangers vooral toch of hoe heet dat?
Zover reikt mijn kennis ook niet ik was al blij dat ik dit goed had.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, maar dan moet je van te voren al bekend zijn toch? Of hebben ze haar zomaar uitgenodigd?
Dat was ze toen al een beetje, met Youtube-covers van oa Pink.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, maar dan moet je van te voren al bekend zijn toch? Of hebben ze haar zomaar uitgenodigd?
Niets kan tippen aan Knevel/Brink bij die zangeres met blond krullend haarquote:
Ik vind het nogal fascinerend waarom dit zo populair is. En waarom ik wel haar naam ken, maar geen van haar nummers mij bekend voor komt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zover reikt mijn kennis ook niet ik was al blij dat ik dit goed had.
Hebben jullie allemaal de radio uitstaan op het werkquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb net "duurt te lang" (goede titel trouwens) voor het eerst geluisterd en dit is een goede omschrijving van dat clipje.
We hoeven het gifje niet eens meer te plaatsen om het te zienquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan Knevel/Brink bij die zangeres met blond krullend haar
De anti-coronabrigade is schaamteloos en walgelijk. Dat die mensen ooit een podium - en een subforum - kregen moet de MSM zich aanrekenen. Maargoed, die zijn te druk bezig met het pushen van lobbyfiguren als Sywert van Lienden om aan reflectie te doen.quote:
Ze zouden Engel het liefst elke dag bij Op1 hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
De anti-coronabrigade is schaamteloos en walgelijk. Dat die mensen ooit een podium - en een subforum - kregen moet de MSM zich aanrekenen. Maargoed, die zijn te druk bezig met het pushen van lobbyfiguren als Sywert van Lienden om aan reflectie te doen.
Wat een land.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Om 6.00 's ochtends in de wachtrij voor het terras.
Mijn stadquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Laat mij eens eerlijk zijn en biechten op deze prachtige ochtend: dit artikel heeft gezorgd voor de eerste manifestatie van ergernis, van onthechting, van losmaking tussen Remco en mij. Toen ik dit gistermiddag las bemerkte ik het. Opgeslokt door de massa, door de hype. Uit dit artikel spreekt geen enkele journalistieke objectiviteit, maar hoop en chauvinisme. Dat laatste is verder prima, iedereen is (wel eens) chauvinistisch, maar om het dan ook gewoon zo op te schrijven, hmmmmm. Dat een sprint voor één seconde zo wordt uitvergroot en wordt over-geanalyseerd, het is een druppel. Waarschijnlijk de eerste van velen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelfs Renaat is verloren
https://sporza.be/nl/2021(...)ht-is~1621274956982/
quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wie is deze vent en hoe komt ie aan zo'n groot bord voor z'n kop
Feitenkoning Sywierd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:13 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Sywiert hoeft maar één vraag te beantwoorden, maar verliest zich nog altijd in cryptische tweets, aanvallen op de media en juridisch ingestoken non-teksten
Het moment dat je de bandwagon los moet laten kan soms een verdrietig moment zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laat mij eens eerlijk zijn en biechten op deze prachtige ochtend: dit artikel heeft gezorgd voor de eerste manifestatie van ergernis, van onthechting, van losmaking tussen Remco en mij. Toen ik dit gistermiddag las bemerkte ik het. Opgeslokt door de massa, door de hype. Uit dit artikel spreekt geen enkele journalistieke objectiviteit, maar hoop en chauvinisme. Dat laatste is verder prima, iedereen is (wel eens) chauvinistisch, maar om het dan ook gewoon zo op te schrijven, hmmmmm. Dat een sprint voor één seconde zo wordt uitvergroot en wordt over-geanalyseerd, het is een druppel. Waarschijnlijk de eerste van velen.
Ja, niet zo sterk hè. Ethiopië, Palestina, wat scheelt het.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:51 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
@:Rellende_Rotscholier wat vinden we van dit ijzersterke argument van het CIDI?
https://www.cidi.nl/wp-content/uploads/2021/05/EdenAlene.pdf
Ach, Hugo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:
De Rekenkamer sloopt Den Haag en VWS in het bijzonder. Erg mooi.
Ik ben Feyenoordfan, maar toch zou dit een genot zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Voetbal is geen sport, maar alsjeblieft, laat dit gebeuren. De reacties, ik wil ze lezen.
Ik ben anti-Sywert van het eerste uur, elke deal gemaakt met die kneus zou een reden moeten zijn om de bezem er door te halen. Maar dan ook goed, dus bijvoorbeeld ook bij alle programma's die elke schreeuwlelijk met een grote bek zoals Sywierd uitnodigen. Nieuwsuur die het afgelopen jaar elke lobbyclub wel eens langs hebben gehad om ophef te genereren:quote:
Shula Orbanquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek:
NPO boos over kritiek van Kassa-presentatrice op beleid van publieke omroep
Er is niets leukers in het leven dan razende mensen hè.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Voetbal is geen sport, maar alsjeblieft, laat dit gebeuren. De reacties, ik wil ze lezen.
Interview met die NPO-bazen in NRC was weer hallucinant, stuitende leegheid. Het antwoord op de nogal relevante vraag waarom alles omgegooid moet worden met de (vermoedelijk ijdele) hoop dat er dan meer jongeren gaan kijken. Of de redenatie: NPO1 draait goed, als we dat nu veranderen en er meer human interest, humor en reality aan toevoegen, dan heeft dat dus superveel impact!quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek:
NPO boos over kritiek van Kassa-presentatrice op beleid van publieke omroep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me vooral afvraag: is er nou werkelijk niemand rond Sywierd of z’n zakenpartners die hem duidelijk kan maken dat het echt beter is om een paar weken te stoppen met die domme tweetsquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:25 schreef Steven184 het volgende:
Sywert denkt echt dat hij een godzegen voor de maatschappij is
Typisch gevalletje narcistische persoonlijkheidsstoornis. Dat interview dat Vomy laatst postte met de 18-jarige Sywert was eigenlijk al voldoende voor die diagnose.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:25 schreef Steven184 het volgende:
Sywert denkt echt dat hij een godzegen voor de maatschappij is
quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Interview met die NPO-bazen in NRC was weer hallucinant, stuitende leegheid. Het antwoord op de nogal relevante vraag waarom alles omgegooid moet worden met de (vermoedelijk ijdele) hoop dat er dan meer jongeren gaan kijken. Of de redenatie: NPO1 draait goed, als we dat nu veranderen en er meer human interest, humor en reality aan toevoegen, dan heeft dat dus superveel impact!Alsof Tijd voor MAX en de Vooravond zulke serieuze programma's zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wel prima om die totaal overbodige MAX onzin en EenVandaag naar NPO2 te verplaatsen en bijvoorbeeld Per Seconde Wijzer en Het Mes daarvoor in de plaats te zetten![]()
[..]
Interview met die NPO-bazen in NRC was weer hallucinant, stuitende leegheid. Het antwoord op de nogal relevante vraag waarom alles omgegooid moet worden met de (vermoedelijk ijdele) hoop dat er dan meer jongeren gaan kijken. Of de redenatie: NPO1 draait goed, als we dat nu veranderen en er meer human interest, humor en reality aan toevoegen, dan heeft dat dus superveel impact!Dat was zo'n triest en huilerig interview dat ik me er niet toe kon brengen het hier te posten. Het complete onbegrip, bord voor hun kop, gebrek aan visie en het weigeren te begrijpen waarom we de NPO hebben was te triest voor woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit land kan niet meer gered worden.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Heb jij al een ziedende reactie achtergelaten?quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is niets leukers in het leven dan razende mensen hè.
[..]
Interview met die NPO-bazen in NRC was weer hallucinant, stuitende leegheid. Het antwoord op de nogal relevante vraag waarom alles omgegooid moet worden met de (vermoedelijk ijdele) hoop dat er dan meer jongeren gaan kijken. Of de redenatie: NPO1 draait goed, als we dat nu veranderen en er meer human interest, humor en reality aan toevoegen, dan heeft dat dus superveel impact!Een massieve impact zelfs, zo zeggen we dat namelijk in het Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is 20 tot 49 trouwens één doelgroep?
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat tussen de gemiddelde 20'er en 40'er de nodige verschillen zitten.Citius, Altius, Fortius.
Allemaal starters op de woningmarkt hahaha.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een massieve impact zelfs, zo zeggen we dat namelijk in het Nederlands.
Waarom is 20 tot 49 trouwens één doelgroep?
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat tussen de gemiddelde 20'er en 40'er de nodige verschillen zitten.
Deze baas heeft al weer 2 dagen terras gepaktquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Snoei ontslagen. Ik en RR zien weer een zonnige toekomst voor De Graafschapquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Trainers hebben op dat niveau nauwelijks invloed. Rijkaard degradeert met Sparta en wint direct daarna de CL met Barcelonaquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snoei ontslagen. Ik en RR zien weer een zonnige toekomst voor De GraafschapTot ze de volgende kut-trainer aanstellen uiteraard.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
mooie vent, onze belgische van Dissel
Hé, nog iemand uit de stoplichtstad!quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Mijn stad![]()
Iedereen die voor 6 uur kwam kreeg een gratis handdoek, niet dat dat het minder erg maakt.
Er worden hier louter topposts geplaatstquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik neem liever het risico dubbel te posten dan een sc terug te lezen.
Door wie dan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er worden hier louter topposts geplaatst
Verrassend, niet eens benieuwd naar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend de nieuwe Krabby is ook weer uit, het ligt allemaal niet aan Dickie.
Ik heb in het Feyenoord topic een stuk gedeeld wat je waarschijnlijk wel boeiend vindt!quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verrassend, niet eens benieuwd naar.
Ik zie de naam Sjon Stegeman voorbij komen. Hhahahahahaquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snoei ontslagen. Ik en RR zien weer een zonnige toekomst voor De GraafschapTot ze de volgende kut-trainer aanstellen uiteraard.
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie de naam Sjon Stegeman voorbij komen. Hhahahahaha
Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sjon geeft wel gast. Hij houdt het tempo er in.
Nou geweldig, steek dat geld liever in wat nuttigs dan in een fittie met de mentaal gestoorde kutwappie Willem Engelquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:22 schreef Steven184 het volgende:
Alexander Klopping gaat ons zowaar iets moois bezorgen
Hiervan is tenminste duidelijk waar het in geïnvesteerd gaat worden cc overheid.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou geweldig, steek dat geld liever in wat nuttigs dan in een fittie met de mentaal gestoorde kutwappie Willem Engel
Gelukkig was Pieter Blacked wel kritisch na Feyenoord-Ajax over Dickie (in vergelijking met Ten Hag)quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend de nieuwe Krabby is ook weer uit, het ligt allemaal niet aan Dickie.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou geweldig, steek dat geld liever in wat nuttigs dan in een fittie met de mentaal gestoorde kutwappie Willem Engel
Nog best knap voor wat ongetrainde agenten. Geen DSI goden met dikke wapens gezien op foto'squote:Op woensdag 19 mei 2021 16:10 schreef Szura het volgende:
Politiegoden hebben even huisgehouden in Broek in Waterland
Later wel gezien, maar niet in de actie. HONT was ook wel mokersnelquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog best knap voor wat ongetrainde agenten. Geen DSI goden met dikke wapens gezien op foto's
Hondenquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Later wel gezien, maar niet in de actie. HONT was ook wel mokersnel.
En Bente B. ook meteen. Erg mooi.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:06 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Faridgod zet de Lasbril even op z’n plaats
En als verdragen hun ideeën dwarsbomen is het de schuld van de verdragen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Bente B. ook meteen. Erg mooi.
Mensenrechten, walgelijk. Gewoon afschaffen die handel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En als verdragen hun ideeën dwarsbomen is het de schuld van de verdragen.
De vage term 'absorptievermogen' is de kern van hun retoriek. Daarom moet de kraan dicht om te dweilen want dat kan niet als je de kraan open laat staan en een slankere Europese Unie is beter omdat die verdragen hé. Van het weekend een uur Pouw-Verweij in een Eus-podcast aan zitten horen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensenrechten, walgelijk. Gewoon afschaffen die handel.
Tijdens het rondje lopen. En de meeste muziek die ik luister heb ik dan al kapotgedraaid // of er is geen interessante gast geweest bij Kunststof/Nooit meer slapen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:38 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je een uur naar iemand van JA21 gaan luisteren?
Hij beschikt over heel veel absorptievermogen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:38 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je een uur naar iemand van JA21 gaan luisteren?
Pas nou op Faridquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:06 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Faridgod zet de Lasbril even op z’n plaats
Ik zou mezelf verdrinken in de Maas.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tijdens het rondje lopen. En de meeste muziek die ik luister heb ik dan al kapotgedraaid // of er is geen interessante gast geweest bij Kunststof/Nooit meer slapen.
Listen to Revolusi met David Van Reybrouck on Spotify. Vijf jaar lang werkte David Van Reybrouck aan zijn monumentale Revolusi. Hij interviewde bijna tweehonderd mensen, de laatste nog levende getuigen van de onafhankelijkheidsstrijd, in Indonesische rusthuizen, Japanse miljoenensteden en op verafgelegen eilanden. Ook in Nederland bracht zijn onderzoek tal van nieuwe verhalen aan het licht. De veelheid aan perspectieven en herinneringen weeft Van Reybrouck samen tot het aangrijpende verhaal van de Indonesische onafhankelijkheid.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Podcast-tips gooien hier mag ook altijd nog!!
Ik denk dat Sywert tegenwoordig wat beter in de gaten gehouden wordt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:11 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Kan bij ons ook een willekeurige FvD-stemmer de Bernhardkazerne binnenlopen en wat materiaal meenemen voor schietoefeningen op de Utrechtse Heuvelrug?
Daar ben ik ik niet zo zeker van.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Sywert tegenwoordig wat beter in de gaten gehouden wordt.
CDA vond het allemaal wel best dus?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach, wie had dat zien aankomen zeg, jeetje
Hun morele kompas was kapot en is opeens weer gaan werken?quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die hebben het zojuist ook beëindigd.
Edit: ze refereren naar het morele kompas
quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hun morele kompas was kapot en is opeens weer gaan werken?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
Duncan hep kerona. @:koffieplanter @:mani89
Duncan will not be able to perform live in the Ahoy venue in Rotterdam, but will still feature in the show in a different form.quote:
Mentaal zwak.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:32 schreef showtimer het volgende:
@:Koffieplanter gaat nu een bewussie suggereren.
Niet gezien.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat vond je van de maidenspeech van Kauthar?
shit, niet hitsquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:22 schreef Szura het volgende:
De hitkrant mag dan wel opgegeven worden, de hitskrant met hits’journalist’ W Duk is nog springlevend
Gaat in eigen showquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:15 schreef Szura het volgende:
Typisch wel, dat die prijs voor de tweede keer op rij gaat naar een presentator die liever de eigen mening laat horen ipv de gast in zijn/haar talkshow aan het woord laat.
Flopeendquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik wilde vanmiddag even twee uur fietsen, in plaats daarvan twee uur
gedaan over een binnenband vervangen omdat m'n ventiel stuk ging bij het oppompen.
#liefdagboek #schuimeend
Word je een sterke vent vanquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik wilde vanmiddag even twee uur fietsen, in plaats daarvan twee uur
gedaan over een binnenband vervangen omdat m'n ventiel stuk ging bij het oppompen.
#liefdagboek #schuimeend
Thierry Aartsen is de walgelijkste vetklep in de Tweede Kamer. Verder 'mis' ik dhr. M. Rutte uit Den Haag.quote:
Door een gebrek aan Alexander Rybak is deze lijst per definitie onzin.quote:
https://www.google.com/se(...)imgrc=CmAfQpNCgucFhMquote:
En tevens ACTquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Thierry Aartsen is de walgelijkste vetklep in de Tweede Kamer. Verder 'mis' ik dhr. M. Rutte uit Den Haag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjerrie Aartsen is een trol, of een halve tamme. Dennis Wiersma ook exit want Linda zong zo vals als een kraai.quote:
Hoe laat moet Eefje?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Songfestival en ook Eefje deze avond daar
Nou zeg dit is toch ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Plee offs KKD, maar De Graafschap ligt er al uit.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is natuurlijk het allerbeste songfestival liedje allertijden, en had Waterloo moeten verslaan.
Eefjequote:Op donderdag 20 mei 2021 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Songfestival en ook Eefje deze avond daar
Deze versie is toch verreweg superieur.quote:
Mooi, dan hoef ik het niet helemaal te kijken.quote:
Oh goeie, ik dacht dat ik pas hoefde in te schakelen bij de pauze act.quote:
Thierry Aartsen is dus dezelfde categorie als Mani89. Ik weet alleen nog niet of het een trol is of een halve tamme.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tjerrie Aartsen is een trol, of een halve tamme. Dennis Wiersma ook exit want Linda zong zo vals als een kraai.
Scooterquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze versie is toch verreweg superieur.
Ben je wederom dronken?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh goeie, ik dacht dat ik pas hoefde in te schakelen bij de pauze act.
Nee maar de wereldberoemde Davina Michelle die iedereen kent moest eergister tijdens de pauze.quote:
Oh daarom vroeg ik het niet hoor, ik verheugde me op een dronken Mani.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar de wereldberoemde Davina Michelle die iedereen kent moest eergister tijdens de pauze.
Sorry ik moet de drank bewaren voor zaterdag.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh daarom vroeg ik het niet hoor, ik verheugde me op een dronken Mani.
Zaterdag wel, maar dan gaan er minimaal 2 flessen wijn in, dan zal er geen inhouden bij zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mani gaat toch kijken met zijn vriendin? Dan moet hij zich vast inhouden
Je kan in de tussentijd toch wel weer naar de winkel?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik moet de drank bewaren voor zaterdag.
Bij de Albert Heijn is de wijn in de aanbieding.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan in de tussentijd toch wel weer naar de winkel?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel waar ...... misschien dat ik mijn fles Smirnoff open.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze week weer goed je best hebt gedaan voor mij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 leeft van een uitkering, dus elke vorm van recreatief vermaak komt uit de zak van zij met de rugzak.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Mijn eerste post in het livetopic werd wel na 2 seconden gedelete met een waarschuwing dat Nikkitutorials een dikke kogelstotende teletubbie noemen niet is gewenst. Waarvan akte.
Bij mij ook, ik kreeg zelfs twee mods in mijn DM die doken op hetzelfde bericht. Het was verboden te constateren dat NikkieTutorials niet van nature een vrouw is, want dat zou transfoob zijn. Euh?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Mijn eerste post in het livetopic werd wel na 2 seconden gedelete met een waarschuwing dat Nikkitutorials een dikke kogelstotende teletubbie noemen niet is gewenst. Waarvan akte.
Het is wel echt hilarisch om die "vrouw" van 2 meter 12 die is gebouwd als Arnold Schwarzenegger naast die andere 3 te zien staan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik kreeg zelfs twee mods in mijn DM die doken op hetzelfde bericht. Het was verboden te constateren dat NikkieTutorials niet van nature een vrouw is, want dat zou transfoob zijn. Euh?
Out zijn Polen, Georgië, Letland, Estland, Tsjechië, Denemarken en Moldavië.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ga je in de herkansing voor de 7/7?
Wie zijn dit in de studio?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Out zijn Polen, Georgië, Letland, Estland, Tsjechië, Denemarken en Moldavië.
Al kan die laatste plek ook voor Oostenrijk zijn.
Dat is hem van harte gegund.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 leeft van een uitkering, dus elke vorm van recreatief vermaak komt uit de zak van zij met de rugzak.
Ze doet me aan Amalia denkenquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Duiventil?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
Overigens erg mooi dat de altijd walgelijke duiventil en kunstgrasclub Emmen op achterstand staat
Fantastisch nummer, geweldig geweldig geweldig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zie het al, dat wordt een cover op Denemarken.
Is dit met of zonder Smirnoff?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Er verdient maar 1 liedje om te winnen en dat is Azerbaijan. MA MA MA MATTA HARIIIII
Het is een fles Hugo "wijn" geworden. Maar dit liedje zit al sinds dinsdag de hele dag in mijn hoofd.quote:
Ja, idiote hoeveelheid transfers de laatste twee jaar. Gauw weg met deze club.quote:
Ja die blijft heel vervelend in je hoofd zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Er verdient maar 1 liedje om te winnen en dat is Azerbaijan. MA MA MA MATTA HARIIIII
Welnee johquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja die blijft heel vervelend in je hoofd zitten.
Maar ik zet mijn geld op Bulgarije
Stickertje!quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Out zijn Polen, Georgië, Letland, Estland, Tsjechië, Denemarken en Moldavië.
Al kan die laatste plek ook voor Oostenrijk zijn.
Wat een intense drek was dat jezus. Een aftreksel van een jaren 80 aftreksel.quote:
Wat een fantastisch nummer. Ik ga hem NU weer luisteren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een intense drek was dat jezus. Een aftreksel van een jaren 80 aftreksel.
Smakeloos kutkind.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een fantastisch nummer. Ik ga hem NU weer luisteren.
Krijg jij eens lekker corona, vuil drankorgel dat je me bent.quote:
@Slobeend?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijg jij eens lekker corona, vuil drankorgel dat je me bent.
Litouwenquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad wel een ongepaste opmerking van mij, excuus. Met zijn vetpercentage is het meer een soort doodsverwensing.quote:
Laten we het hopen, want voetballend komt NAC zwaar tekortquote:
Wij zijn de beste, het enige land met twee deelnemers in de finale!quote:
Jammer dat Telgenkamp niet werd gebracht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
EMM-NAC 118' - Strafschoptechnische wissels bij NAC
Kon niet, die had z’n handschoenen al weggegeven voor de wedstrijdquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jammer dat Telgenkamp niet werd gebracht.
Met blote handen mag toch gewoon?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Kon niet, die had z’n handschoenen al weggegeven voor de wedstrijd
Denk ook niet dat het veel uitmaakt bij die dramakeeper. Als ze het hele seizoen die Verrips hadden gehad, hadden ze zich gehandhaafd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met blote handen mag toch gewoon?
Sowieso wel meer dan een speler te dikquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het veel uitmaakt bij die dramakeeper. Als ze het hele seizoen die Verrips hadden gehad, hadden ze zich gehandhaafd.
Komt er nog een verhaaltje voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie een nieuwe Eefje in m'n release radar.
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er nog een verhaaltje voor het slapen gaan?
Je hebt tot 2 uur.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat.
Ik vind het heerlijke lectuur om mee wakker te wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er nog een verhaaltje voor het slapen gaan?
Ik ben echt totaal geen ochtendmens, veel meer dan een bakje thee kan ik niet opbrengen voordat ik aan het werk ga.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijke lectuur om mee wakker te worden
Waanzinnig goede post.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door een gebrek aan Alexander Rybak is deze lijst per definitie onzin.
ESFquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar is er een aanleiding?
@Mani89 en ik nemen jou niet langer serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |