Geen hartje voor Azerbeidzjan van jou?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg teleurstellend dat @:Slobeend naar het Songfestival kijkt en ook weer ouderwets hartjes aan het uitdelen is aan alles met lang haar.
Ik hou niet alle posts bij maar ik deed een gokje aangezien Azerbeidzjan mijn goedkeuring kon wegdragen.quote:
https://www.youtube.com/watch?v=HSiZmR1c7Q4quote:
@Slobeend voor donderdag kan ik Servië aanraden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg teleurstellend dat @:Slobeend naar het Songfestival kijkt en ook weer ouderwets hartjes aan het uitdelen is aan alles met lang haar.
De foto is beter dan de videoclip.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik hou niet alle posts bij maar ik deed een gokje aangezien Azerbeidzjan mijn goedkeuring kon wegdragen.
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=HSiZmR1c7Q4
[ afbeelding ]
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
@:Slobeend voor donderdag kan ik Servië aanraden.
5/6quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Macedonië, Slovenië, Australië, Ierland, laatste 2 is lastig maar denk Israël en Roemenië.
Noorwegen, dat kan toch niet? Die zouden niet misstaan bij het songfestival voor studentenverenigingen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijna bijna. Meest opvallende non-qualifier vind ik toch Kroatie
Gaat om het verhaal erachter vooral met zijn ticks enzo. Trouwens geen pannenkoek, hij schrijft voor Ava Max (ook Sweet But A Psycho heeft hij geschreven).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Noorwegen, dat kan toch niet? Die zouden niet misstaan bij het songfestival voor studentenverenigingen.
Is Ava Max Noors?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat om het verhaal erachter vooral met zijn ticks enzo. Trouwens geen pannenkoek, hij schrijft voor Ava Max (ook Sweet But A Psycho heeft hij geschreven).
Toch die sympathy vote van ons allen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi dat het sympathieke Israël een ronde verder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |