Shula Orbanquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek:
NPO boos over kritiek van Kassa-presentatrice op beleid van publieke omroep
Er is niets leukers in het leven dan razende mensen hè.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Voetbal is geen sport, maar alsjeblieft, laat dit gebeuren. De reacties, ik wil ze lezen.
Interview met die NPO-bazen in NRC was weer hallucinant, stuitende leegheid. Het antwoord op de nogal relevante vraag waarom alles omgegooid moet worden met de (vermoedelijk ijdele) hoop dat er dan meer jongeren gaan kijken. Of de redenatie: NPO1 draait goed, als we dat nu veranderen en er meer human interest, humor en reality aan toevoegen, dan heeft dat dus superveel impact!quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek:
NPO boos over kritiek van Kassa-presentatrice op beleid van publieke omroep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me vooral afvraag: is er nou werkelijk niemand rond Sywierd of z’n zakenpartners die hem duidelijk kan maken dat het echt beter is om een paar weken te stoppen met die domme tweetsquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:25 schreef Steven184 het volgende:
Sywert denkt echt dat hij een godzegen voor de maatschappij is
Typisch gevalletje narcistische persoonlijkheidsstoornis. Dat interview dat Vomy laatst postte met de 18-jarige Sywert was eigenlijk al voldoende voor die diagnose.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:25 schreef Steven184 het volgende:
Sywert denkt echt dat hij een godzegen voor de maatschappij is
quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Interview met die NPO-bazen in NRC was weer hallucinant, stuitende leegheid. Het antwoord op de nogal relevante vraag waarom alles omgegooid moet worden met de (vermoedelijk ijdele) hoop dat er dan meer jongeren gaan kijken. Of de redenatie: NPO1 draait goed, als we dat nu veranderen en er meer human interest, humor en reality aan toevoegen, dan heeft dat dus superveel impact!Alsof Tijd voor MAX en de Vooravond zulke serieuze programma's zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wel prima om die totaal overbodige MAX onzin en EenVandaag naar NPO2 te verplaatsen en bijvoorbeeld Per Seconde Wijzer en Het Mes daarvoor in de plaats te zetten![]()
[..]
Interview met die NPO-bazen in NRC was weer hallucinant, stuitende leegheid. Het antwoord op de nogal relevante vraag waarom alles omgegooid moet worden met de (vermoedelijk ijdele) hoop dat er dan meer jongeren gaan kijken. Of de redenatie: NPO1 draait goed, als we dat nu veranderen en er meer human interest, humor en reality aan toevoegen, dan heeft dat dus superveel impact!Dat was zo'n triest en huilerig interview dat ik me er niet toe kon brengen het hier te posten. Het complete onbegrip, bord voor hun kop, gebrek aan visie en het weigeren te begrijpen waarom we de NPO hebben was te triest voor woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit land kan niet meer gered worden.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Heb jij al een ziedende reactie achtergelaten?quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is niets leukers in het leven dan razende mensen hè.
[..]
Interview met die NPO-bazen in NRC was weer hallucinant, stuitende leegheid. Het antwoord op de nogal relevante vraag waarom alles omgegooid moet worden met de (vermoedelijk ijdele) hoop dat er dan meer jongeren gaan kijken. Of de redenatie: NPO1 draait goed, als we dat nu veranderen en er meer human interest, humor en reality aan toevoegen, dan heeft dat dus superveel impact!Een massieve impact zelfs, zo zeggen we dat namelijk in het Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is 20 tot 49 trouwens één doelgroep?
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat tussen de gemiddelde 20'er en 40'er de nodige verschillen zitten.Citius, Altius, Fortius.
Allemaal starters op de woningmarkt hahaha.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een massieve impact zelfs, zo zeggen we dat namelijk in het Nederlands.
Waarom is 20 tot 49 trouwens één doelgroep?
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat tussen de gemiddelde 20'er en 40'er de nodige verschillen zitten.
Deze baas heeft al weer 2 dagen terras gepaktquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Om 6.00 's ochtends in de wachtrij voor het terras.
Snoei ontslagen. Ik en RR zien weer een zonnige toekomst voor De Graafschapquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Voetbal is geen sport, maar alsjeblieft, laat dit gebeuren. De reacties, ik wil ze lezen.
Trainers hebben op dat niveau nauwelijks invloed. Rijkaard degradeert met Sparta en wint direct daarna de CL met Barcelonaquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snoei ontslagen. Ik en RR zien weer een zonnige toekomst voor De GraafschapTot ze de volgende kut-trainer aanstellen uiteraard.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
mooie vent, onze belgische van Dissel
Hé, nog iemand uit de stoplichtstad!quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Mijn stad![]()
Iedereen die voor 6 uur kwam kreeg een gratis handdoek, niet dat dat het minder erg maakt.
Er worden hier louter topposts geplaatstquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik neem liever het risico dubbel te posten dan een sc terug te lezen.
Door wie dan?quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er worden hier louter topposts geplaatst
Verrassend, niet eens benieuwd naar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend de nieuwe Krabby is ook weer uit, het ligt allemaal niet aan Dickie.
Ik heb in het Feyenoord topic een stuk gedeeld wat je waarschijnlijk wel boeiend vindt!quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verrassend, niet eens benieuwd naar.
Ik zie de naam Sjon Stegeman voorbij komen. Hhahahahahaquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snoei ontslagen. Ik en RR zien weer een zonnige toekomst voor De GraafschapTot ze de volgende kut-trainer aanstellen uiteraard.
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie de naam Sjon Stegeman voorbij komen. Hhahahahaha
Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sjon geeft wel gast. Hij houdt het tempo er in.
Nou geweldig, steek dat geld liever in wat nuttigs dan in een fittie met de mentaal gestoorde kutwappie Willem Engelquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:22 schreef Steven184 het volgende:
Alexander Klopping gaat ons zowaar iets moois bezorgen
Hiervan is tenminste duidelijk waar het in geïnvesteerd gaat worden cc overheid.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou geweldig, steek dat geld liever in wat nuttigs dan in een fittie met de mentaal gestoorde kutwappie Willem Engel
Gelukkig was Pieter Blacked wel kritisch na Feyenoord-Ajax over Dickie (in vergelijking met Ten Hag)quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend de nieuwe Krabby is ook weer uit, het ligt allemaal niet aan Dickie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |