Ja.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beste zangers vooral toch of hoe heet dat?
“Zou kunnen omschrijven”, 2 nummer 1 hits die bij elkaar meer dan een jaar in de Top 40 hebben gestaan. Dat jij toen in Okkietokkiestan woonde kunnen wij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Speciaal voor @:Mani89 heb ik haar discografie even bekeken: twee(!) nummers die je als een succes zou kunnen omschrijven. Twee nummers die tevens succes hadden toen ik nog in Spanje woonde. Opnieuw staat het gelijk aan mijn kant, zoals altijd eigenlijk.
Ah, maar dan moet je van te voren al bekend zijn toch? Of hebben ze haar zomaar uitgenodigd?quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beste zangers vooral toch of hoe heet dat?
Zover reikt mijn kennis ook niet ik was al blij dat ik dit goed had.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, maar dan moet je van te voren al bekend zijn toch? Of hebben ze haar zomaar uitgenodigd?
Dat was ze toen al een beetje, met Youtube-covers van oa Pink.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, maar dan moet je van te voren al bekend zijn toch? Of hebben ze haar zomaar uitgenodigd?
Niets kan tippen aan Knevel/Brink bij die zangeres met blond krullend haarquote:
Ik vind het nogal fascinerend waarom dit zo populair is. En waarom ik wel haar naam ken, maar geen van haar nummers mij bekend voor komt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zover reikt mijn kennis ook niet ik was al blij dat ik dit goed had.
Hebben jullie allemaal de radio uitstaan op het werkquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb net "duurt te lang" (goede titel trouwens) voor het eerst geluisterd en dit is een goede omschrijving van dat clipje.
We hoeven het gifje niet eens meer te plaatsen om het te zienquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan Knevel/Brink bij die zangeres met blond krullend haar
De anti-coronabrigade is schaamteloos en walgelijk. Dat die mensen ooit een podium - en een subforum - kregen moet de MSM zich aanrekenen. Maargoed, die zijn te druk bezig met het pushen van lobbyfiguren als Sywert van Lienden om aan reflectie te doen.quote:
Ze zouden Engel het liefst elke dag bij Op1 hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
De anti-coronabrigade is schaamteloos en walgelijk. Dat die mensen ooit een podium - en een subforum - kregen moet de MSM zich aanrekenen. Maargoed, die zijn te druk bezig met het pushen van lobbyfiguren als Sywert van Lienden om aan reflectie te doen.
Wat een land.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Om 6.00 's ochtends in de wachtrij voor het terras.
Mijn stadquote:Op woensdag 19 mei 2021 09:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Om 6.00 's ochtends in de wachtrij voor het terras.
Laat mij eens eerlijk zijn en biechten op deze prachtige ochtend: dit artikel heeft gezorgd voor de eerste manifestatie van ergernis, van onthechting, van losmaking tussen Remco en mij. Toen ik dit gistermiddag las bemerkte ik het. Opgeslokt door de massa, door de hype. Uit dit artikel spreekt geen enkele journalistieke objectiviteit, maar hoop en chauvinisme. Dat laatste is verder prima, iedereen is (wel eens) chauvinistisch, maar om het dan ook gewoon zo op te schrijven, hmmmmm. Dat een sprint voor één seconde zo wordt uitvergroot en wordt over-geanalyseerd, het is een druppel. Waarschijnlijk de eerste van velen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelfs Renaat is verloren
https://sporza.be/nl/2021(...)ht-is~1621274956982/
quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wie is deze vent en hoe komt ie aan zo'n groot bord voor z'n kop
Feitenkoning Sywierd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:13 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Sywiert hoeft maar één vraag te beantwoorden, maar verliest zich nog altijd in cryptische tweets, aanvallen op de media en juridisch ingestoken non-teksten
Het moment dat je de bandwagon los moet laten kan soms een verdrietig moment zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laat mij eens eerlijk zijn en biechten op deze prachtige ochtend: dit artikel heeft gezorgd voor de eerste manifestatie van ergernis, van onthechting, van losmaking tussen Remco en mij. Toen ik dit gistermiddag las bemerkte ik het. Opgeslokt door de massa, door de hype. Uit dit artikel spreekt geen enkele journalistieke objectiviteit, maar hoop en chauvinisme. Dat laatste is verder prima, iedereen is (wel eens) chauvinistisch, maar om het dan ook gewoon zo op te schrijven, hmmmmm. Dat een sprint voor één seconde zo wordt uitvergroot en wordt over-geanalyseerd, het is een druppel. Waarschijnlijk de eerste van velen.
Ja, niet zo sterk hè. Ethiopië, Palestina, wat scheelt het.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:51 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
@:Rellende_Rotscholier wat vinden we van dit ijzersterke argument van het CIDI?
https://www.cidi.nl/wp-content/uploads/2021/05/EdenAlene.pdf
Ach, Hugo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:
De Rekenkamer sloopt Den Haag en VWS in het bijzonder. Erg mooi.
Ik ben Feyenoordfan, maar toch zou dit een genot zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Voetbal is geen sport, maar alsjeblieft, laat dit gebeuren. De reacties, ik wil ze lezen.
Ik ben anti-Sywert van het eerste uur, elke deal gemaakt met die kneus zou een reden moeten zijn om de bezem er door te halen. Maar dan ook goed, dus bijvoorbeeld ook bij alle programma's die elke schreeuwlelijk met een grote bek zoals Sywierd uitnodigen. Nieuwsuur die het afgelopen jaar elke lobbyclub wel eens langs hebben gehad om ophef te genereren:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |