Nee maar de wereldberoemde Davina Michelle die iedereen kent moest eergister tijdens de pauze.quote:
Oh daarom vroeg ik het niet hoor, ik verheugde me op een dronken Mani.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar de wereldberoemde Davina Michelle die iedereen kent moest eergister tijdens de pauze.
Sorry ik moet de drank bewaren voor zaterdag.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh daarom vroeg ik het niet hoor, ik verheugde me op een dronken Mani.
Zaterdag wel, maar dan gaan er minimaal 2 flessen wijn in, dan zal er geen inhouden bij zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mani gaat toch kijken met zijn vriendin? Dan moet hij zich vast inhouden
Je kan in de tussentijd toch wel weer naar de winkel?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik moet de drank bewaren voor zaterdag.
Bij de Albert Heijn is de wijn in de aanbieding.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan in de tussentijd toch wel weer naar de winkel?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel waar ...... misschien dat ik mijn fles Smirnoff open.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze week weer goed je best hebt gedaan voor mij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 leeft van een uitkering, dus elke vorm van recreatief vermaak komt uit de zak van zij met de rugzak.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Mijn eerste post in het livetopic werd wel na 2 seconden gedelete met een waarschuwing dat Nikkitutorials een dikke kogelstotende teletubbie noemen niet is gewenst. Waarvan akte.
Bij mij ook, ik kreeg zelfs twee mods in mijn DM die doken op hetzelfde bericht. Het was verboden te constateren dat NikkieTutorials niet van nature een vrouw is, want dat zou transfoob zijn. Euh?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Mijn eerste post in het livetopic werd wel na 2 seconden gedelete met een waarschuwing dat Nikkitutorials een dikke kogelstotende teletubbie noemen niet is gewenst. Waarvan akte.
Het is wel echt hilarisch om die "vrouw" van 2 meter 12 die is gebouwd als Arnold Schwarzenegger naast die andere 3 te zien staan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik kreeg zelfs twee mods in mijn DM die doken op hetzelfde bericht. Het was verboden te constateren dat NikkieTutorials niet van nature een vrouw is, want dat zou transfoob zijn. Euh?
Out zijn Polen, Georgië, Letland, Estland, Tsjechië, Denemarken en Moldavië.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ga je in de herkansing voor de 7/7?
Wie zijn dit in de studio?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Out zijn Polen, Georgië, Letland, Estland, Tsjechië, Denemarken en Moldavië.
Al kan die laatste plek ook voor Oostenrijk zijn.
Dat is hem van harte gegund.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 leeft van een uitkering, dus elke vorm van recreatief vermaak komt uit de zak van zij met de rugzak.
Ze doet me aan Amalia denkenquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Duiventil?quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:45 schreef Szura het volgende:
Overigens erg mooi dat de altijd walgelijke duiventil en kunstgrasclub Emmen op achterstand staat
Fantastisch nummer, geweldig geweldig geweldig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zie het al, dat wordt een cover op Denemarken.
Is dit met of zonder Smirnoff?quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Er verdient maar 1 liedje om te winnen en dat is Azerbaijan. MA MA MA MATTA HARIIIII
Het is een fles Hugo "wijn" geworden. Maar dit liedje zit al sinds dinsdag de hele dag in mijn hoofd.quote:
Ja, idiote hoeveelheid transfers de laatste twee jaar. Gauw weg met deze club.quote:
Ja die blijft heel vervelend in je hoofd zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Er verdient maar 1 liedje om te winnen en dat is Azerbaijan. MA MA MA MATTA HARIIIII
Welnee johquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja die blijft heel vervelend in je hoofd zitten.
Maar ik zet mijn geld op Bulgarije
Stickertje!quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Out zijn Polen, Georgië, Letland, Estland, Tsjechië, Denemarken en Moldavië.
Al kan die laatste plek ook voor Oostenrijk zijn.
Wat een intense drek was dat jezus. Een aftreksel van een jaren 80 aftreksel.quote:
Wat een fantastisch nummer. Ik ga hem NU weer luisteren.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een intense drek was dat jezus. Een aftreksel van een jaren 80 aftreksel.
Smakeloos kutkind.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een fantastisch nummer. Ik ga hem NU weer luisteren.
Krijg jij eens lekker corona, vuil drankorgel dat je me bent.quote:
@Slobeend?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijg jij eens lekker corona, vuil drankorgel dat je me bent.
Litouwenquote:Op donderdag 20 mei 2021 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad wel een ongepaste opmerking van mij, excuus. Met zijn vetpercentage is het meer een soort doodsverwensing.quote:
Laten we het hopen, want voetballend komt NAC zwaar tekortquote:
Wij zijn de beste, het enige land met twee deelnemers in de finale!quote:
Jammer dat Telgenkamp niet werd gebracht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
EMM-NAC 118' - Strafschoptechnische wissels bij NAC
Kon niet, die had z’n handschoenen al weggegeven voor de wedstrijdquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jammer dat Telgenkamp niet werd gebracht.
Met blote handen mag toch gewoon?quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Kon niet, die had z’n handschoenen al weggegeven voor de wedstrijd
Denk ook niet dat het veel uitmaakt bij die dramakeeper. Als ze het hele seizoen die Verrips hadden gehad, hadden ze zich gehandhaafd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met blote handen mag toch gewoon?
Sowieso wel meer dan een speler te dikquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het veel uitmaakt bij die dramakeeper. Als ze het hele seizoen die Verrips hadden gehad, hadden ze zich gehandhaafd.
Komt er nog een verhaaltje voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie een nieuwe Eefje in m'n release radar.
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er nog een verhaaltje voor het slapen gaan?
Je hebt tot 2 uur.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat.
Ik vind het heerlijke lectuur om mee wakker te wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er nog een verhaaltje voor het slapen gaan?
Ik ben echt totaal geen ochtendmens, veel meer dan een bakje thee kan ik niet opbrengen voordat ik aan het werk ga.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijke lectuur om mee wakker te worden
Waanzinnig goede post.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door een gebrek aan Alexander Rybak is deze lijst per definitie onzin.
ESFquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar is er een aanleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |