Word je een sterke vent vanquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik wilde vanmiddag even twee uur fietsen, in plaats daarvan twee uur
gedaan over een binnenband vervangen omdat m'n ventiel stuk ging bij het oppompen.
#liefdagboek #schuimeend
Thierry Aartsen is de walgelijkste vetklep in de Tweede Kamer. Verder 'mis' ik dhr. M. Rutte uit Den Haag.quote:
Door een gebrek aan Alexander Rybak is deze lijst per definitie onzin.quote:
https://www.google.com/se(...)imgrc=CmAfQpNCgucFhMquote:
En tevens ACTquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Thierry Aartsen is de walgelijkste vetklep in de Tweede Kamer. Verder 'mis' ik dhr. M. Rutte uit Den Haag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjerrie Aartsen is een trol, of een halve tamme. Dennis Wiersma ook exit want Linda zong zo vals als een kraai.quote:
Hoe laat moet Eefje?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Songfestival en ook Eefje deze avond daar
Nou zeg dit is toch ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Plee offs KKD, maar De Graafschap ligt er al uit.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is natuurlijk het allerbeste songfestival liedje allertijden, en had Waterloo moeten verslaan.
Eefjequote:Op donderdag 20 mei 2021 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Songfestival en ook Eefje deze avond daar
Deze versie is toch verreweg superieur.quote:
Mooi, dan hoef ik het niet helemaal te kijken.quote:
Oh goeie, ik dacht dat ik pas hoefde in te schakelen bij de pauze act.quote:
Thierry Aartsen is dus dezelfde categorie als Mani89. Ik weet alleen nog niet of het een trol is of een halve tamme.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tjerrie Aartsen is een trol, of een halve tamme. Dennis Wiersma ook exit want Linda zong zo vals als een kraai.
Scooterquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze versie is toch verreweg superieur.
Ben je wederom dronken?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh goeie, ik dacht dat ik pas hoefde in te schakelen bij de pauze act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |