Ik vond Azerbeidzjan (bijna) het gaafst van allemaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:13 schreef Em31 het volgende:
Had ook heel erg gehoopt op Kroatië, maar moet zeggen dat ze wat overklast werd door Israël en zelfs Azerbaijan (dat einde, wow)
Ja heerlijk was datquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:13 schreef Strani het volgende:
Nou ik vond het geweldig hoor!! Heerlijk zo. En prima neergezet, alles, presentatie ook goed!
Enorm gelachen om Nikkie's stukje
Nu pas?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Oh god nu krijg ik weer het hele 'ik wil alles lezen en kijken maar er moet ook nog geslapen worden'-ding
Ja, dit was wel echt een blunder hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:14 schreef grazz het volgende:
Ze hadden Belgie moeten bewaren voor het laatst. Oekraine was een zekerheidje dus vond dat niet meer zo spannend.
Ja wtf dat einde, vond het ineens heel goedquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond Azerbeidzjan (bijna) het gaafst van allemaal.
ik mag van mezelf tot 3 uur opblijvenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Oh god nu krijg ik weer het hele 'ik wil alles lezen en kijken maar er moet ook nog geslapen worden'-ding
Nu pas?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb vanaf nu officieel een hekel aan Dick Advocaat.
Heb gewoon een topic voor geopendquote:
Rip.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:14 schreef Guanabana het volgende:
Ja, waarbij ik denk dat elke coach in de Eredivisie hetzelfde had gezegdquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik zat verdomme mee te bleren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wtf dat einde, vond het ineens heel goed
Die reactie ook, met z'n broer ernaastquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:16 schreef Guanabana het volgende:
En TIX, wat een gast joh, heeft hij uberhaupt gezeten vanavond?![]()
![]()
Wel leuk voor hem dat hij als eerste genoemd werd.
Ja dat. En het klinkt live gewoon net iets minder schel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wtf dat einde, vond het ineens heel goed
JA! Je zit in Nederland nota benequote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:14 schreef grazz het volgende:
Ze hadden Belgie moeten bewaren voor het laatst. Oekraine was een zekerheidje dus vond dat niet meer zo spannend.
Er kijkt toch geen hond naar het Songfestival? Iedereen wil Feyenoord zien.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |