Hehe, ik ga het nog niet bekijken, zie het donderdag welquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Donderdag komt Polen, dan kan je aan je quotum werken.
Nee geloof ik meteen, maar moet toch van mezelfquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spoiler: als je het niet leest mis je hoogstwaarschijnlijk helemaal niks.
Een nieuwe favoriet van mequote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:25 schreef Nexum het volgende:
IK BEN ZOOOOO BLIJ MET AZERBEIDZJAN HET WAS ZOOOO GOED
Het kwam goed uit de verf jaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:25 schreef Nexum het volgende:
Cornald wil ook nog weleens vervallen in onzin. Maar hier is hij echt nodig om de achterlijkheid van de gasten aan te tonen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:25 schreef Manusje_v_a het volgende:
Cornald leert de gasten even een terecht lesje
Oja dat was denk ik het enige stukje dat ik echt even gespannen was.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:26 schreef Em31 het volgende:
Ik denk dat de organisatie wel blij is dat Ierland niet door is![]()
dacht even dat Chantal in paniek was
Wat zei hij? Ik heb het inmiddels afgezet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:25 schreef Manusje_v_a het volgende:
Cornald leert de gasten even een terecht lesje
Ik snap het helemaal eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:25 schreef Nexum het volgende:
Daar moeten echt regels voor komen. Het is niet normaal dat je voor een act een pauze voor én na nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:26 schreef Em31 het volgende:
Ik denk dat de organisatie wel blij is dat Ierland niet door is![]()
dacht even dat Chantal in paniek was
Vond Chantal misschien een beetje té Brits.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
'Ze hebben heel gedicideerd voor hun eigen accent gekozen. Bij Chantal hoor je Brits, bij Jan meer Amerikaans," aldus Nick Schilder.
Eens, vond dat ook maar een stroef moment in de hele show.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moeten echt regels voor komen. Het is niet normaal dat je voor een act een pauze voor én na nodig hebt.
Hij zat hoofdschuddend te luisteren naar de gasten die Oekraïne en Rusland afzeken. Hij gaf vervolgens aan dat dat júist acts zijn waarop gestemd wordt, omdat mensen de authenticiteit en urgentie van deze acts voelen en waarderen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik heb het inmiddels afgezet.
Nee, maar vond dat al nooit iets. Snap het nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:28 schreef grazz het volgende:
België was voor mij wel een verrassing. Had ze voordat de liveshow begon bij mn 10 finalisten, maar vond Geike d'r gezichtsuitdrukkingen niet zo charmantAct vond ik ook saai. Zal wel een juryfavoriet geweest zijn dan, of waren jullie wel overtuigd na het optreden van Belgie?
Nee ze zeiden wel van te voren dat Nederland veel accepteerde en dat veel landen daar blij mee waren. Dat andere landen van nee zeiden op plannen en ze er nu alles aan deden om het wel voor elkaar te krijgen. Maar dat was hier misschien een beetje too muchquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moeten echt regels voor komen. Het is niet normaal dat je voor een act een pauze voor én na nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |