Wat mij vooral opviel, naast matige zang was het belabberde camerawerk bij Zweden. Ook de lichteffecten vond ik niet goed overkomen.... Bjorkman zal wel pissig zijnquote:
Ach, Shirma maakt zich jaar na jaar belachelijk aan deze tafel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stond ook maar op 1.02 voor kwalificatie inderdaad.
En iets dat afwijkt is vaak meteen niet goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Typisch gevalletje kuddegedrag wel, daarom vinden we Zweden ook altijd op voorhand goed
Nog een paar dagen dan is Bjorkman klaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:22 schreef grazz het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel, naast matige zang was het belabberde camerawerk bij Zweden. Ook de lichteffecten vond ik niet goed overkomen.... Bjorkman zal wel pissig zijn. Was in Melfest toch wel veel sterker gedaan.
Die zijn over een uur geen vrienden meer van je.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Al mijn vrienden vonden het kut. Ik heb nog geen mening, over een uurtje wel.
De favoriet hype snapt bijna niemand hier. Top tien dan weer wel.quote:
Dat was het jaarfeest van Omroep Flevoland waar de lokale ster hip ging doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Ierland trouwens best leuk, maar ook weer niet, if that makes sense
Allemaal een beetje too much geprobeerd. Vond het ook afbreuk doen aan haar ding in het begin dat je op het einde alles op het podium ziet staan.
Oh is me niet opgevallen. Zal straks eens terug luisteren dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was zeker tof. Maar alles klopt, dat kan niet als de helft vals is
En het lekkerstequote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond Azerbeidzjan (bijna) het gaafst van allemaal.
Rusland is niet eens mijn echte favoriet, maar heb het hardst gejuicht om haarquote:
Geen van die mensen hoort die beat en het ritme wat gewoon heel modern is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:24 schreef Fascination het volgende:
Bij Beau zitten ze Oekraïne af te kraken
Ierland was bezig toen ik het opzette (was met iets anders bezigquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Ierland trouwens best leuk, maar ook weer niet, if that makes sense
Allemaal een beetje too much geprobeerd. Vond het ook afbreuk doen aan haar ding in het begin dat je op het einde alles op het podium ziet staan.
Donderdag komt Polen, dan kan je aan je quotum werken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar prima jaar, heb geen enkele act een onvoldoende gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |