Pleasureman_Gunther | dinsdag 18 mei 2021 @ 08:03 |
› Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? › Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? | |
DaMook | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:11 |
Twitter:
| |
Mexicanobakker | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:16 |
Erg mooi. | |
potjecreme | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:25 |
Ben benieuwd of Mol het lukt mee te verhuizen. | |
tja77 | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:28 |
Mol en die smoelsmid gaan natuurlijk mee. | |
shiz | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:31 |
Nou, dat was het enige dat ik dan miste nu ik sinds een week of drie naar Oostenrijk ben verhuisd, maar idd, F1TV Pro en hier is het nog free-to-air op de ORF met Alex Wurz! Hoewel het voor hun schijnbaar ook dure koek is geworden, want die delen nu het programma door het om de beurt met zender ServusTV (bijv. Monaco GP) uit te zenden... | |
Mexicanobakker | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:32 |
Vooral benieuwd hoe duur het wordt. | |
shiz | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:33 |
¤19.99 p/weekend. | |
nils7 | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:41 |
En of het nog populair blijft. Als je ziggo had was het al jaren vrij te bekijken op kanaal 14. Dus ik gok voor 50% van de Nederlanders toch soort van free to air. Neem aan dat ze die knaken terug willen verdienen dus hoger abonnement en/of reclame. Had begrepen dat ze ook het Duitse voetbal bij ESPN weg hebben getrokken. Dus zal wel een sport zender worden dan gok ik. | |
Mexicanobakker | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:42 |
Dat vind ik niet te merken, want verder hebben ze er F1 en pijltjesgooien, zo lijkt het. | |
Caland | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:44 |
Einde tijdperk Jack Plooij | |
Rossdale | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:45 |
| |
Zipportal | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:46 |
1 Braddie. | |
Nattekat | dinsdag 18 mei 2021 @ 11:46 |
Ik hoop echt heel erg dat F1TV blijft nu. Dat zal het verschil worden tussen legaal en illegaal, ik ga geen ¤20 per maand aftikken voor een partij die niks te zoeken heeft op de Nederlandse markt. | |
Gezicht | dinsdag 18 mei 2021 @ 12:05 |
Wel jammer, was net zo makkelijk met Ziggy in huis. Nu krijg je weer een hoop gehannes met andere apps en betalingen en weet ik veel wat. Antiklacht: hopelijk tijd voor nieuwe wind in het commentaarhokje | |
jorienvdherik | dinsdag 18 mei 2021 @ 12:09 |
Ben ik de enige die F1 Cafe, Jack Pooij en Olav Mol er gewoon bij vind horen. | |
4-elements | dinsdag 18 mei 2021 @ 12:09 |
Argh, dit is niet fijn. Wil ook Indycar en NASCAR blijven kijken, maar om nou voor twee kanalen te gaan betalen? | |
Starflyer | dinsdag 18 mei 2021 @ 12:38 |
Gelukkig betaal ik niet voor Ziggo Sport, want ook Vodafone. Dus dat blijft wel. Alleen jammer dat ik er dan wat naast moet nemen. | |
ondeugend | dinsdag 18 mei 2021 @ 12:48 |
Ah das best kut aangezien in ook andere autosport kijk zoals NASCAR en Indycar. Wat mij nu eigenlijk niets kost want Ziggo en Vodafone. Nu ben ik best bereid om er voor te betalen zolang het redelijke bedragen zijn maar vraag mij af of dat dan weer een pakket gaat worden. Even afwachten maar. | |
Sabata | dinsdag 18 mei 2021 @ 12:54 |
Die uitzendingen van ORF en servus zijn inderdaad best ok. Kijk vanuit NL via VPN. Servus kende ik al van de MotoGP, een keer op vakantie gezien en helemaal een uitkomst sinds Eurosport niet meer in het van Canal digitaal aan bod zit | |
DKUp | dinsdag 18 mei 2021 @ 12:59 |
Gadverdamme ook nog eens officieel.... Ome Sjohn de Mol wil het heel graag. Hij zal wel een dealtje maken met die sympathieke Scandinaviërs..... | |
nils7 | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:02 |
ViaPlay sportpakket kost in Zweden ¤45 per maand. | |
Tarado | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:05 |
| |
DKUp | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:06 |
Hihaho succes in Nederland | |
potjecreme | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:06 |
In Zweden zijn veel dingen toch duurder dan in Nederland? | |
chufi | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:06 |
Euro of Zweedse kronen? | |
potjecreme | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:07 |
euro Zweden https://viaplay.se/ Noorwegen https://viaplay.no/ | |
Newone82 | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:08 |
F1 tv zoals verwacht ook waarschijnlijk einde oefening na dit jaar. Wordt weer illegale streams volgend jaar https://gp33.nl/nederland(...)entertainment-group/ | |
opreis | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:08 |
Als sponsor van Max is dit toch volkomen kut? Je exposure wordt gewoon gehalveerd. | |
Earl_J_Hickey | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:09 |
Ben benieuwd hoe dit verder gaat, zal mij niets verbazen als de Zweden het hele ZiggoSport gebeuren op gaan kopen. Het zal vast allemaal wel loslopen, dat heeft het altijd nog gedaan | |
Newone82 | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:09 |
Kans klein dat f1 tv blijft https://gp33.nl/nederland(...)entertainment-group/ | |
DKUp | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:24 |
Dit lijkt steeds walgelijker te worden | |
shiz | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:28 |
Ook daar: Olav yay , Jacky nay. | |
spectrumanalyser | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:34 |
o god, daarmee bedoel je dat als NENT Group in Nederland actief is dat je niet meer het F1 streaming abbo van 8 euro kunt gebruiken? (f1tv.formula1.com) Dit lijkt mij in de kleine lettertjes te staan als je 30 miljoen per jaar neerlegt. | |
ChevyCaprice | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:38 |
Nee, ik vind dat de huidige formats rond de F1 gewoon top zijn Dus kans dat de Scandinaviërs die programma's overkopen. | |
Sabata | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:40 |
Was met sky ook toen die in Duitsland de zaak exclusief van RTL overnamen, toen verdween F1 tv pro daar ook. Wie betaalt bepaalt hè. Maar wat ik me afvraag, als John der maulwurf er bij betrokken is, dan zou ie bv een sublicentie voor een van zijn Talpa kanalen kunnen doen. Mijn hemel als dat weer SBS 6 wordt dan heb ik liever haperende streams. Sms Max aan, we gaan er even split screen uit voor de reclame | |
opreis | dinsdag 18 mei 2021 @ 13:45 |
Lewis lijkt zelf een voorkeur te hebben voor blonde vrouwen wanneer het om persoonlijke hulpjes gaat. https://nl.motorsport.com(...)w-project44/6510380/ | |
shiz | dinsdag 18 mei 2021 @ 14:03 |
Pfff blank ook nog. Waar is die diversiteit lou-lou? Dat is net als feminisme. Van anderen voorkeursbehandeling eisen en puntje bij paaltje zelf overal laks aan hebben. Equal oppertunities? Sure. Maar soms zijn de beste mensen voor bepaalde dingen nu toevallig blank. Misschien omdat statistisch daar gewoon meer interesse heerst en degene met de beste papieren, ook blind gekozen, dan blank is. Ben je het daar dan niet mee eens en wil je bepaalde quotas bereiken omwille van diversiteit, dat is dan niet op basis van efficiëntie of kwaliteit, ok, maar houd je er zelf dan ook aan. Komt een beetje hypocriet over anders... | |
fathank | dinsdag 18 mei 2021 @ 15:35 |
Jeetje Ik dacht dat dit het F1 topic was. | |
fathank | dinsdag 18 mei 2021 @ 15:48 |
Ontopic: wel vreemd dat Ziggo de uitzendrechten kwijt raakt. Liberty Global is voor 50% eigenaar van VodafoneZiggo. En ook eigenaar van Liberty Media die op zijn beurt weer eigenaar is van de F1. | |
rubbereend | dinsdag 18 mei 2021 @ 15:49 |
LG zou mogelijk van Ziggo afwillen. Andere optie is dat de opbrengst van de rechten meer opbrengt dan de rechten zelf houden | |
Dauthi | dinsdag 18 mei 2021 @ 15:54 |
Ja, en dat is dus het vreemde dat een media bedrijf als Liberty niet meer kan verdienen aan hun eigen product dan wanneer ze dat uitbesteden. Of ze willen zonder gêne de prijzen rap verhogen, een F1TV pro abbo in de Scandinavische landen is het dubbele van Nederland. | |
beantherio | dinsdag 18 mei 2021 @ 15:57 |
Over dat eerste gaan inderdaad geruchten. Het is trouwens zo dat Liberty Global (eigenaar van Ziggo) en Liberty Media (eigenaar van Formule 1) weliswaar zusterbedrijven zijn (met dezelfde eigenaar) maar beiden zelf de eigen broek moeten kunnen ophouden. Het is geen gegeven dat Ziggo die rechten eerder wel gratis kreeg. | |
rubbereend | dinsdag 18 mei 2021 @ 16:01 |
het kan gewoon zijn dat ze niet zien hoe 30 miljoen+ per jaar rendabel kan zijn. het is ook nogal wat | |
Dauthi | dinsdag 18 mei 2021 @ 16:02 |
Niemand suggereert ook dat Ziggo de rechten gratis zou krijgen. Maar uiteindelijk voor de eigenaar, is het een vestzak, broekzak verhaal. De prijs voor de rechten doe je voor de vorm en de belasting, en je hebt het potentieel om er veel meer uit te halen. Blijkbaar is Ziggo niet in staat om 30 miljoen of meer per jaar genereren, en denkt NEG dat wel te doen. Uiteindelijk zal de consument er wel weer een stuk meer voor moeten gaan betalen... | |
Dauthi | dinsdag 18 mei 2021 @ 16:05 |
Dat moet haast wel. Maar ze lopen nu het risico dat mensen al hun abbonnementen gaan opzeggen bij ziggo-vodafone ipv dat ze er een F1 abbo van NEG bijnemen. | |
beantherio | dinsdag 18 mei 2021 @ 16:06 |
Dat zit er wel in. Ik ben erg benieuwd wat de precieze plannen zijn. En vooral ook wat de prijs daarvan is en of me dat het waard is. Ik stel me trouwens zo voor dat ik Ziggo per 2022 wel ga inruilen voor een abonnement bij de lokale glasvezelboer. | |
Dauthi | dinsdag 18 mei 2021 @ 16:44 |
Een viaplay total abbonement is respectievelijk: NO 35 euro per maand Swe 45 euro per maand DK 60 euro per maand. Als zoiets de prijsstelling in Nederland wordt, gaat het dus een godsvermogen kosten om een beetje F1 te kijken... | |
tralalala | dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55 |
Dan maar iets minder legaal kijken. Dat zijn toch geen normale bedragen meer | |
DKUp | dinsdag 18 mei 2021 @ 17:06 |
Dit gaat een dealtje worden met Ome Sjohn de Mol anders kijkt bijna niemand F1 meer legaal. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 18 mei 2021 @ 17:22 |
Dat gaat de gemiddelde Nederlander er dus echt niet voor betalen, dat is in het verleden al vaker gebleken met sportzenders achter de betaalmuur. Plus het begint inmiddels voor veel mensen én én te worden... én Ziggo/KPN/T-Mobile én Netflix én Disney+ én Amazon Prime én Spotify etc etc, dat houdt ergens een keer op. Het enige wat dit in de hand gaat werken is een toename in het aanbod pirate streams. Terug naar de dagen van weleer. [ Bericht 2% gewijzigd door Kleffe_Dop op 18-05-2021 17:43:13 ] | |
Nattekat | dinsdag 18 mei 2021 @ 17:22 |
Acestream | |
potjecreme | dinsdag 18 mei 2021 @ 17:24 |
Bestaat dat nog? | |
Nattekat | dinsdag 18 mei 2021 @ 17:24 |
Ja, maar doordat het op Reddit verbannen is, is het redelijk richting het verdomhoekje geduwd. Ik heb nog steeds een setup om te kunnen streamen iig. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 18 mei 2021 @ 17:25 |
edit: dubbel | |
Kleffe_Dop | dinsdag 18 mei 2021 @ 17:26 |
Ik kan me ook bijna niet anders voorstellen dan dat het zo'n constructie moet worden.
Henno Stream, compleet met z'n eigen intro | |
Nattekat | dinsdag 18 mei 2021 @ 17:27 |
Die heb ik nog tot m'n beschikking Misschien volgend jaar maar weer met illegale praktijken beginnen als F1TV blijft, niet doorvertellen | |
Newone82 | dinsdag 18 mei 2021 @ 18:28 |
Pssst Weso pro ip tv ome Ali 😌¤50 12 maanden zo klaar! | |
Starflyer | dinsdag 18 mei 2021 @ 18:38 |
Ik las dat in Duitsland 70% minder kijkers zijn door de exclusieve Sky deal. | |
Monolith | dinsdag 18 mei 2021 @ 18:39 |
Bij dat soort prijzen houd je in Nederland nog geen 5% van de kijkers over. Ik denk dat dat realisme er ook wel is bij een aanbieder, maar de Nederlandse markt voor betaalzenders lijkt eigenlijk nauwelijks door iemand succesvol betreden te worden. | |
Starflyer | dinsdag 18 mei 2021 @ 18:42 |
Ik zie daar nog steeds streams langskomen. Nu ook weer de IndyCar training. | |
Nattekat | dinsdag 18 mei 2021 @ 18:43 |
Maar op zo'n grote schaal acestreamen voor de F1 niet meer. | |
Peterselieman | dinsdag 18 mei 2021 @ 19:14 |
ik denk dat de cijfers in Nederland nog harder gaan kelderen. Bijna niemand heeft er 40 euro per maand voor over. | |
Dauthi | dinsdag 18 mei 2021 @ 19:39 |
Ja, en daarom snap ik nog steeds niet waarom LM zijn controle over F1 in Nederland op geeft. Want als ze enkel voor die 30 miljoen zijn gegaan is het wel heel kortzichtig. | |
spectrumanalyser | dinsdag 18 mei 2021 @ 19:43 |
ik krijg een enorm déjà vu. ik weet zeker dat ik eerder elk raceweekend op reddit heb zitten speuren bij motorsportstreams. | |
Starflyer | dinsdag 18 mei 2021 @ 19:45 |
Dat artikel klopt imho geen hout van. Viaplay zend de F1 uit in de Scandinavische landen, waar ook gewoon F1TV te krijgen is. | |
tjoptjop | dinsdag 18 mei 2021 @ 19:53 |
Haha dan haak ik ook af, zeker als het alleen voor F1 is. Dat tientje wat ik nu voor Ziggo kwijt ben is prima want naast F1 ook buitenlands voetbal en enkele andere sporten wat ik af en toe kijk. | |
tja77 | dinsdag 18 mei 2021 @ 19:59 |
40 Euro per jaar nog wel. Per maand? Laat me niet lachen, ze zoeken het maar uit. | |
Newone82 | dinsdag 18 mei 2021 @ 20:06 |
Genoeg andere goede streams op het net iedere race in 1080P. Reddit is je vriend | |
#ANONIEM | dinsdag 18 mei 2021 @ 20:09 |
Op reddit, afgelopen jaar? Ik heb ze niet gevonden. Heb je iets meer info? | |
potjecreme | dinsdag 18 mei 2021 @ 20:12 |
Zijn wel pakketten met series, films, sport en vechtsport (zonder ppv) In Noorwegen zit er meer in het pakket dan het pakket van Zweden. | |
Newone82 | dinsdag 18 mei 2021 @ 20:24 |
Ze gebruiken als bron sportsurge punt net staan er al tiental op per race… | |
mikieu | dinsdag 18 mei 2021 @ 23:30 |
Lekker IPTV via ali, staat de zender vast wel tussen | |
needakill | dinsdag 18 mei 2021 @ 23:44 |
Maar F1 TV is weer niet in Duitsland te krijgen, vanwege Sky | |
Newone82 | woensdag 19 mei 2021 @ 06:06 |
Wesopro is de beste al 2 jaar lang. ¤60 per jaar | |
Sabata | woensdag 19 mei 2021 @ 09:41 |
Die zijn bijna allemaal naar Oostenrijk overgestapt. Zelfs Nico Hulkenberg geeft commentaar bij Servus Tv | |
Starflyer | woensdag 19 mei 2021 @ 09:57 |
Klopt. Maar in landen waar NENT de F1 uitzendt wel, in tegenstelling tot wat in dat artikel beweerd werd. | |
Nattekat | woensdag 19 mei 2021 @ 10:08 |
Ik denk dat we helemaal geen conclusies kunnen trekken op basis van wat de NENT allemaal heeft afgesproken in het noorden jaren geleden. Duitsland is een veel beter voorbeeld van hoe het ook hier kan gaan, het is daar nota bene offline gehaald terwijl dat nergens in de wereld gebeurd is daarvoor. 30 miljoen voor de Nederlandse markt is echt gigantisch veel, wie weet wat daar verder nog achter zit. | |
potjecreme | woensdag 19 mei 2021 @ 10:08 |
Hopelijk voelt Ricciardo zich niet gepasseerd. | |
THEFXR | woensdag 19 mei 2021 @ 10:09 |
nice | |
beantherio | woensdag 19 mei 2021 @ 10:13 |
Verstandig van Mclaren. Voordat Mercedes of RBR hem inpikt. | |
spectrumanalyser | woensdag 19 mei 2021 @ 10:18 |
Daniel Ricciardo had voor 3 jaar getekend bij McLaren dacht ik. | |
Rossdale | woensdag 19 mei 2021 @ 10:22 |
Inderdaad, leuk voor Lando. Het is hem gegund | |
Nattekat | woensdag 19 mei 2021 @ 10:27 |
Wooo! Nu Bottas en Hamilton nog opdonderen en we hebben een hele nieuwe generatie aan de kop van het veld | |
Starflyer | woensdag 19 mei 2021 @ 10:31 |
Dit inderdaad. Beiden blijven dus de komende jaren bij McLaren. | |
Whiskers2009 | woensdag 19 mei 2021 @ 10:31 |
Ricciardo heeft een contract t/m 2023, dus lijkt me niet. | |
Rossdale | woensdag 19 mei 2021 @ 10:33 |
Zo'n 1,5 kijkers per race in Nederland. Als mensen hier apart een abonnement voor moeten afsluiten zal dit misschien nog de helft zijn. Zeg 750.000 kijkers. Dan moeten ze al 40 euro per kijker per jaar rekenen om alléén de uitzendrechten nog maar terug te verdienen. Ik twijfel er niet aan dat ze hier net zulke belachelijke prijzen gaan vragen als in het voorbeeld hier boven. | |
potjecreme | woensdag 19 mei 2021 @ 10:33 |
Je mist de knipoog.....zucht | |
Whiskers2009 | woensdag 19 mei 2021 @ 10:43 |
Ik ben zo te lezen niet de enige | |
beantherio | woensdag 19 mei 2021 @ 10:48 |
Van 40 euro per jaar zou ik nog niet echt schrikken. Maar sommigen hebben het over dat bedrag per maand. | |
Rossdale | woensdag 19 mei 2021 @ 11:15 |
40 euro per jaar voor alleen de rechten, dan nog de kosten om een show te maken, salarissen, winst etc etc etc 30-40 per maand lijkt me niet eens zo vreemd inderdaad | |
Monolith | woensdag 19 mei 2021 @ 11:21 |
Mja, je opbrengst is p maal q. Kun je p wel lekker opkrikken, maar als q daardoor instort is je totale omzet nog verwaarloosbaar. | |
beantherio | woensdag 19 mei 2021 @ 11:23 |
Als het dat soort bedragen worden dan gaat het hem voor mij niet worden. Dan zoek ik mijn heil wel weer bij illegale streams. En alhoewel er genoeg mensen zijn die voor zoiets als Ziggo Sport of ESPN 15 a 17 euro per maand betalen geloof ik niet dat er veel mensen zijn die 30 a 40 euro per maand willen betalen voor iets vergelijkbaars. Ik zie nog even niet hoe NEG dit commercieel gaat wegzetten. | |
fathank | woensdag 19 mei 2021 @ 11:24 |
Lol dat gaat echt zo goed als niemand betalen in Nederland Misschien beginnen ze wel hun eigen glasvezeldienst ofzo en kun je een mooie bundel met Netflix, Disney+ en F1 afsluiten. | |
boegschroef | woensdag 19 mei 2021 @ 11:30 |
Ik verwacht ook een hoge prijs per maand, en ze zoeken waarschijnlijk het optimale punt. Ik geloof niet dat er 750.000 kijkers 40 euro per maand (wat dus zo'n 20 euro per race) gaan betalen in Nederland. Ik heb al 17 jaar bijna geen race gemist, maar voor 40 euro per maand haak ik toch ook af en ga ik alternatieven zoeken. | |
DKUp | woensdag 19 mei 2021 @ 11:33 |
¤40,- per maand is ziek en dat ik niet voorstellen in Nederland voor een zender en een streamplatform. Ik verwacht een deal met Talpa. Sjohn wil heel graag F1 hebben. | |
Rianne84 | woensdag 19 mei 2021 @ 11:37 |
En dan kan Max komen opdagen bij Linda's zomeravond oid? | |
ChevyCaprice | woensdag 19 mei 2021 @ 11:43 |
Lijkt me prima tv! | |
Nattekat | woensdag 19 mei 2021 @ 11:44 |
Ik heb het idee dat deze partij geen idee heeft waar ze aan beginnen. Dus niks is uitgesloten Maar nog altijd beter dan de Turken. | |
Tarado | woensdag 19 mei 2021 @ 11:47 |
lijkt me ook niet, Ziggo Sport Totaal is 15 euro/maand dan gaat toch niemand 30-40 voor alleen F1 uitgeven | |
Monolith | woensdag 19 mei 2021 @ 11:54 |
Nou heb ik idd totaal omdat ik ook wel eens en PL / La Liga wedstrijdje wil zien, maar volgens mij zijn kwalificatie en race sowieso altijd op het open kanaal voor Ziggo abonnees toch? Ben benieuwd hoeveel expliciet betalende klanten Ziggo heeft voor F1. | |
Tarado | woensdag 19 mei 2021 @ 12:02 |
Ook dat nog inderdaad, ik heb ook Totaal vanwege het voetbal maar er zullen van die 1,5 miljoen kijkers inderdaad veel zijn die er niet extra voor betalen. | |
AMDB | woensdag 19 mei 2021 @ 13:00 |
F1TV Pro betaal ik 80 Canadese dollar per jaar voor, komt neer op zo'n 60 euro per jaar? Geloof nooit dat ze 30-40 per maand gaan rekenen, dan is F1 dood in NL. | |
DKUp | woensdag 19 mei 2021 @ 13:21 |
Ja, nog meer Max-hype dan bij Ziggy. Een soort van nieuwe Chateau Meijland overkill | |
spectrumanalyser | woensdag 19 mei 2021 @ 14:02 |
Ik verwacht een deal met Jan Slagter. Zijn omroep heet niet voor niets Omroep Max. Er is animo. | |
potjecreme | woensdag 19 mei 2021 @ 16:22 |
Je mist de knipoog.....zucht | |
DKUp | woensdag 19 mei 2021 @ 16:49 |
Frans Klein heeft liever bagger | |
spectrumanalyser | woensdag 19 mei 2021 @ 16:53 |
de NPO heeft een budgetaanvraag voor 824 miljoen gedaan voor 2021. de NPO zelf verwacht ongeveer 1 miljard aan kosten te hebben. | |
DKUp | woensdag 19 mei 2021 @ 16:56 |
Gewoon F1 binnenhalen van die nare Scandinaviërs Late Ome Sjohn van Talpa maar lekker de ballen krijgen met zijn incestueuze kontenlikkende medewerkers. Eigenlijk zie ik F1 wel weer gewoon op een open net verschijnen naast NENT-streaming gebeuren. | |
spectrumanalyser | woensdag 19 mei 2021 @ 16:59 |
Lijkt mij sterk. voor 30 miljoen mag je toch wel het exclusief-recht verwachten. Als het op een andere manier verkrijgbaar is, hoe verdient de NENT group dat bedrag dan terug. | |
DKUp | woensdag 19 mei 2021 @ 17:01 |
Dat logo gewoon in ieder shot en nog een paar keer NENT bij naam noemen en die streamingdienst aanprijzen. | |
needakill | woensdag 19 mei 2021 @ 17:21 |
Daar krijg je echt geen 30 miljoen voor. Ik verwacht gewoon een betaal zender en waar je idd 30/40 euro per maand kan aftikken. F1 TV pro word gecanned zoals in Duitsland. Ziggo helft minder abo's, want mensen gaan kijken of het niet beter is ergens anders en NENT krijgt de abo's niet. Top constructie dit. | |
beantherio | woensdag 19 mei 2021 @ 18:08 |
Ik zie ook nog even niet het commerciële model waarbij dit een succes gaat worden. Ik vraag me af of NENT zich wel voldoende heeft verdiept in de Nederlandse tv-markt. | |
Nieuwschierig | woensdag 19 mei 2021 @ 18:12 |
En 750.000 kijkers zijn geen 750.00 abonnementen Een abo gaat per huishouden dus doe het zeker nog maar een keer door de helft. | |
Starflyer | woensdag 19 mei 2021 @ 18:27 |
In de Scandinavische landen is de F1 nog steeds te zien op F1TV naast Viaplay Al weet ik niet wat ze er daar voor betaald hebben. Maar die 30 miljoen is nog steeds maar een fractie wat Sky in Groot-Brittannië betaald. | |
Nattekat | woensdag 19 mei 2021 @ 19:06 |
Groot-Brittannië is dan ook een grotere markt. Er wonen vier keer zo veel mensen daar, dus als je de 140 miljoen van Sky omrekent kom je uit op 32,5 miljoen voor de Nederlandse markt. En daar momet ook bij gezegd worden dat Engeland veel meer een autosportland is dan Nederland. | |
THEFXR | woensdag 19 mei 2021 @ 19:11 |
waar is het Monaco topic? | |
Kleffe_Dop | woensdag 19 mei 2021 @ 19:15 |
Hamilton heeft vanmiddag gezegd dat Red Bull favoriet is dit weekend. We mogen ons weer voorbereiden op een ongekend verrassende renaissance van Mercedes. Tegen alle verwachtingen in gaat Lewis Monaco winnen. | |
Whiskers2009 | woensdag 19 mei 2021 @ 19:15 |
Maak het aan zou ik zeggen | |
THEFXR | woensdag 19 mei 2021 @ 19:17 |
wordt toch gesloten wat dan voldoet de OP niet | |
ChevyCaprice | woensdag 19 mei 2021 @ 19:22 |
Max gaat hem pakken! SUPER MAX | |
rubbereend | woensdag 19 mei 2021 @ 19:29 |
dat is in Nederland alleen te verantwoorden met Eredivisievoetbal erbij. Niemand die 40 euro per maand voor darten en F1 gaat betalen. Nouja niet de aantallen die je nodig hebt om de boel betaalbaar te houden | |
Starflyer | woensdag 19 mei 2021 @ 19:52 |
Sky betaalt wel wat meer dan 140 miljoen. Ik las uit betrouwbare bron (Dieter Rencken) 255 miljoen dollar per jaar. | |
Dauthi | woensdag 19 mei 2021 @ 20:54 |
Sky betaalt bijna 200 miljoen pond per jaar. | |
Nattekat | woensdag 19 mei 2021 @ 21:06 |
De huidige deal is gesloten voor 1 miljard voor exclusieve rechten van 2019 tot 2024. 255 is complete onzin. | |
Starflyer | woensdag 19 mei 2021 @ 21:13 |
1,18 miljard pond, ruim 1,5 miljard dollar. Delen door zes jaar geeft ruim 250 miljoen dollar per jaar. https://www.racefans.net/(...)billion-sky-f1-deal/ Zoals gezegd een betrouwbare bron | |
Nattekat | woensdag 19 mei 2021 @ 21:17 |
We zitten hier in Europa, we gebruiken Euros hier | |
Whiskers2009 | woensdag 19 mei 2021 @ 21:17 |
Lekker stellig en geen enkele bron. Chapeau.. | |
Whiskers2009 | woensdag 19 mei 2021 @ 21:18 |
Leuk geprobeerd | |
Starflyer | woensdag 19 mei 2021 @ 21:18 |
Ik zei toch dollars. Gewoon goed lezen Maar 255 miljoen dollar is bijna 210 miljoen euro. Dus 7x zoveel als in Nederland betaald wordt. Voor een land met ca 4x zoveel inwoners. | |
Nattekat | woensdag 19 mei 2021 @ 21:20 |
Maar goed, omgerekend 50 miljoen Euro per jaar per 17 miljoen mensen. | |
Starflyer | woensdag 19 mei 2021 @ 21:22 |
Bijna 2x zoveel dan dat NENT betaalt voor Nederland, dus. | |
spectrumanalyser | woensdag 19 mei 2021 @ 21:27 |
nouja... Viaplay werkt in ieder geval in combinatie met een chromecast. nu alleen nog speculeren over de kosten van zo'n viaplay dienst, of f1 service. | |
Nattekat | woensdag 19 mei 2021 @ 21:28 |
Maar dan hebben we het wel over motorsportland Engeland vergeleken met het veel lastigere Nederland en een Sky dat echt gigantisch veel geld heeft geinvesteerd in de F1 uitzendingen vergeleken met een klein mediabedrijf. Al met al komt het er op neer dat 30 miljloen voor Nederland echt enorm veel is. | |
Quyxz_ | woensdag 19 mei 2021 @ 21:56 |
Interviewtje met Max dan maar | |
Starflyer | woensdag 19 mei 2021 @ 21:57 |
Eerst maar eens afwachten hoe ze het volgend jaar gaan uitzenden. En zorgen dat ik op tijd mijn F1TV abonnement verleng, zodat ik hopelijk daar volgend jaar nog gebruik van kan maken (zoals nu ook nog in Duitsland het geval is). | |
potjecreme | woensdag 19 mei 2021 @ 22:32 |
Dat liep lekker. | |
opreis | woensdag 19 mei 2021 @ 22:39 |
Ted zijn voorkeuren zijn al lang duidelijk. | |
pmponer | donderdag 20 mei 2021 @ 07:51 |
Prima interview van Ted toch? wel raar trouwens dat Merc met Das gewoon de rest van het seizoen mag blijven rijden En dat nu binnen een paar races de tests omtrent de achtervleugel worden aangepast. Niet echt raar natuurlijk, want Merc moet voordeel houden | |
opreis | donderdag 20 mei 2021 @ 08:29 |
Hij deponeert allemaal uitspraken van het pro Mercedes/Lewis kamp alsof het pure waarheid is zonder zich af te vragen of het wel klopt. Vervolgens moet Max alles tegenspreken/zich verdedigen over uitspraken die door het rivaliserende kamp gedaan zijn. Alleen al het gedeelte "mercedes zegt dat jullie hier gaan winnen". "Ja dat zeggen ze altijd al en vervolgens winnen ze". Hoe kritisch ben je dan als "journalist" als je je dat zelf niet eerst afvraagd, of iig dat een keer neerlegd bij Mercedes/Lewis zelf. Om vervolgens aan het eind van de race een bos bloemen in de reet van Hamilton te steken dat hij het onmogelijke toch maar weer geflinkt heeft door te winnen. Wat eigenlijk betekend dat hij alleen beter hoefde te rijden dan Bottas. Het hele geinsuneer dat hun legale rear wing toch een soort valsspelen is en tegen "spirit of the rules" terwijl de halve grid met eenzelfde flexende rearwing rijdt. Vergelijk dat met hoe ze over het geniale DAS systeem berichten vorig jaar. Alles om de mythe dat Lewis alle moeilijkheden en tegenslagen overkomt en miraculeus en puur op buitenmenselijke talenten wint. | |
potjecreme | donderdag 20 mei 2021 @ 08:32 |
Maaaarrrrrr is Monaco niet 1 van de rbr banen? Dit keer kan het toch waar zijn dat ze favoriet zijn. | |
potjecreme | donderdag 20 mei 2021 @ 08:34 |
Al is het wel lekker om eens geen Jack met zijn 1000 veren voor Verstappen te horen. | |
opreis | donderdag 20 mei 2021 @ 08:38 |
4/6 in de hydrid era is Monaco door een merc gewonnen, inclusief de laatste keer. Daarnaast wint mercedes de laatste 7 WDC/WCC op rij en 3/4 races dit seizoen hebben ze pole of race win. Natuurlijk maakt RB een goede kans maar laten we niet doen alsof Mercedes hier niet minstens net zo veel kans maakt. | |
potjecreme | donderdag 20 mei 2021 @ 08:47 |
Waarom heeft even niet meer gewonnen? 1 keer staat mij bij dat ze niet klaar stonden met banden voor Ricciardo. Dat geeft dus niks met de Mercedes motor te maken. Hoe zit het met de overige 3 jaren? | |
pmponer | donderdag 20 mei 2021 @ 08:52 |
@opreis Ik snap dat je er zo naar kijkt, maar sportverslaggeving (geen journalisten) kijken eigenlijk altijd vanuit een gekleurde bril. Ik vond het een prima interview en niet zeer ongemakkelijk voor Max ofzo (hoewel ik dat ook geen bezwaar zou vinden). Het is dit weekend erop of eronder voor RB, maar ik ben bang dat het seizoen als een nachtkaars uitgaat. Wat verslaggevers of studio's ook roepen om de hype levend te houden. Vanaf volgend jaar zal het wel een stuk rustiger worden in deze topics | |
opreis | donderdag 20 mei 2021 @ 08:55 |
Ik weet niet wie even is maar je kan het toch ook wel zelf nakijken? 2017 heeft Ferrari gewonnen ondanks dat Mercedes dat ook had kunnen doen. Lewis kwalificeerde P14 terwijl grootheid Bottas op 0.05 van pole kwalificeerde. Dus dat cancelled die win in 2016 dan weer, waar Rosberg slechts 2 tiende achter de pole van Ricciardo zat. Mercedes is gewoon overal goed. | |
potjecreme | donderdag 20 mei 2021 @ 08:57 |
Ok 2014 en 2015 Mercedes, 2016 Mercedes met dank aan RBR, 2017 Ferrari, 2018 RbR en 2019 Mercedes. | |
potjecreme | donderdag 20 mei 2021 @ 08:58 |
Jij maakte de statement | |
opreis | donderdag 20 mei 2021 @ 08:58 |
Maar wanneer "journalisten" zo overduidelijk ergens een verhaal van willen maken gaat het richting tabloid verslaggeven. Ik denk dat ze op een gegeven moment geen oprecht antwoord meer krijgen uit Max. Daarnaast is dat hele erop of eronder ook schrommelijk overdreven. | |
opreis | donderdag 20 mei 2021 @ 09:00 |
Jij komt met "Monaco is toch een RB baan". Alles is een mercedes baan. | |
opreis | donderdag 20 mei 2021 @ 09:01 |
| |
Rossdale | donderdag 20 mei 2021 @ 09:01 |
Monaco wat minder door de lange wielbasis van het ontwerp. Mercedes zal het uiteraard wel goed doen, maar qua auto is dit niet hun allersterkste circuit. | |
opreis | donderdag 20 mei 2021 @ 09:08 |
Dat is z'n mythe die de ronde doet. Zelfs voor de hydrid era was Monaco ook een Merc circuit. 2012 toen Mercedes nog niet eens zo dominant was en RB juist wel rijdt Schumi de beste tijd in z'n Merc en Rosberg de 3de tijd. Dag erna finishd Rosberg P2, zijn 1 na beste resultaat dat jaar. 2013 kwalificeren Nico en Lewis ook P1 en P2 in Monaco. Monaco is net zo veel een Mercedes circuit als een RB circuit. | |
pmponer | donderdag 20 mei 2021 @ 09:23 |
Nou mochten ze nog voor het wdc gaan, zal je toch moeten beginnen met winnen. Dus elke race is het erop of eronder, want je staat achter. ' Maar ik ben bang dat Lewis hem alweer in de tas heeft, en dat we geen echte spanning meer te zien krijgen | |
nils7 | donderdag 20 mei 2021 @ 10:02 |
Lees ik nu in de media dat het een stream platform is dus geen Tv zender en F1 tv pro blijft? | |
pmponer | donderdag 20 mei 2021 @ 10:52 |
Dat kom ik ook tegen, maar het wordt volgens mij een soort samenwerking, dus dat zal wel wat met de tarieven gaan doen. kan je thuis even oefenen | |
Sunri5e | donderdag 20 mei 2021 @ 11:17 |
Iemand een linkje naar een Weso pro ip tv? | |
Newone82 | donderdag 20 mei 2021 @ 11:46 |
Dm, als meer mensen link willen dm me maar [ Bericht 13% gewijzigd door Newone82 op 20-05-2021 12:19:47 ] | |
Peterselieman | donderdag 20 mei 2021 @ 18:32 |
Weet je, Mercedes is blij met de concurrentie, maar die mag niet te dichtbij komen. Zo denkt ieder team dat het snelste is er over. Je moet gewoon niks van de uitspraken van Mercedes aantrekken. | |
Whiskers2009 | donderdag 20 mei 2021 @ 18:51 |
Plooij zou weer positief getest zijn en vervangen worden door Winkelman: https://www.gpfans.com/nl(...)ngen-door-winkelman/ | |
Rianne84 | donderdag 20 mei 2021 @ 18:54 |
Loopt ie met iedereen te tongen daar of zo? Of neemt hij de regels als tandarts niet zo nauw? | |
Nattekat | donderdag 20 mei 2021 @ 18:56 |
Eerder nog steeds dan weer. | |
Kapitein_Schavuit | donderdag 20 mei 2021 @ 18:59 |
Ondertussen heeft ie wel gewoon zijn dagelijkse leven opgepakt en in het F1 Cafe gezeten. Wel weer een raar verhaal, en dan ook nog eens twee identieke tests die verschillen van uitslag. | |
Breekfast | donderdag 20 mei 2021 @ 19:01 |
Wel een gek patroon. Tijdens de GP van Portugal positief getest. Een week later na afloop van de GP van Spanje negatief getest. En dan donderdag opeens ziek worden en weer positief testen. | |
Peterselieman | donderdag 20 mei 2021 @ 19:02 |
Eind vorig jaar had je Cristiano Ronaldo die dan weer positief dan weer negatief testte. Het betekent gewoon dat het virus toch nog in enige mate in het lichaam aanwezig is. Het gebeurt bij sommige mensen dat het langer duurt voordat het weer uit het lichaam is. | |
Whiskers2009 | donderdag 20 mei 2021 @ 19:03 |
Zoals ik het lees niet. Hij zou na zijn quarantaine een negatieve testuitslag hebben gehad en toen het normale leven weer hervat hebben. Maar het zou idd wel apart zijn om zo snel weer besmet te zijn. | |
THEFXR | vrijdag 21 mei 2021 @ 10:21 |
die gast moet zich eens aan de regels houden | |
DKUp | vrijdag 21 mei 2021 @ 12:17 |
Lekker kappen met die tandarts. Zijn inbreng is kut en hij is irritant. Voor de rest mag van mij iedereen lekker blijven Voordat die discussie weer komt… | |
Starflyer | vrijdag 21 mei 2021 @ 12:52 |
Mercedes trekt zich terug voor de 18" test van Pirelli omdat ze bang zijn dan boven de budget cap uit te komen (doordat ze dan boven de 5000km testen uitkomen met de motor en dat meetelt voor de budget cap). Ferrari neemt de test over. https://www.racefans.net/(...)budget-cap-concerns/ | |
Nattekat | vrijdag 21 mei 2021 @ 14:13 |
Het bestaat nog Al mijn zorgen over volgend jaar zijn weg. | |
#ANONIEM | vrijdag 21 mei 2021 @ 14:45 |
Nattekat: Ik wil niet alleen streaming Also Nattekat : oeh, gratis illegale stream. zeg dan gewoon dat je een vrek bent. | |
Nattekat | vrijdag 21 mei 2021 @ 14:48 |
Ik wil niet alleen streaming, klopt, maar als het mijn enige keus is... tja... | |
Newone82 | vrijdag 21 mei 2021 @ 15:16 |
Hoe kom je hier aan? Graag dm voor streaming tips haha | |
Dven | vrijdag 21 mei 2021 @ 15:35 |
Wat is daar zo bijzonder aan dan? | |
Nattekat | vrijdag 21 mei 2021 @ 15:38 |
Het is een p2p stream. Geen reclame, geen gezeik met irritante streaming sites en ook nog in geweldige kwaliteit. Tijdens de eerste jaren Sport1 is het hier op het forum een zeer populaire kijkmethode geweest. | |
Dven | vrijdag 21 mei 2021 @ 15:44 |
Ah oke. Nouja, ben dik tevreden over de kwaliteit van m'n stream, zeker omdat die mobiel ook perfect werkt dus onderweg ook gewoon gekeken kan worden. Enige probleem is dat ze af en toe deze over het hoofd van Mazepin plakken als hij ergens rondloopt Deze over het skysports logo geplakt staat En bij het volkslied van de winnaar het geluid stopgezet wordt om het volkslied van de Sovjet-Unie te spelen | |
daNpy | vrijdag 21 mei 2021 @ 21:31 |
https://racingnews365.nl/(...)-red-bull-te-stoppen | |
Starflyer | vrijdag 21 mei 2021 @ 21:45 |
Als er iemand bevoordeeld wordt | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 21 mei 2021 @ 21:46 |
pot ketel.... | |
THEFXR | zaterdag 22 mei 2021 @ 07:42 |
Rianne84 | zaterdag 22 mei 2021 @ 09:18 |
Peterselieman | zaterdag 22 mei 2021 @ 10:33 |
wahahaha | |
shiz | zondag 23 mei 2021 @ 09:48 |
Whiskers2009 | maandag 24 mei 2021 @ 16:12 |
Max Mosley is overleden | |
Nattekat | maandag 24 mei 2021 @ 16:14 |
Sinister-D- | maandag 24 mei 2021 @ 16:27 |
Niet geheel oncontroversieel, maar heeft indd goede dingen voor de sport gedaan. RIP ouwe nazi-fapper. | |
Netsplitter | maandag 24 mei 2021 @ 16:34 |
https://nl.motorsport.com(...)y-overleden/6514913/ | |
ESF1Gamer | maandag 24 mei 2021 @ 18:01 |
RIP Mosely | |
Starflyer | maandag 24 mei 2021 @ 18:07 |
RIP Mosley! | |
-XOR- | maandag 24 mei 2021 @ 18:40 |
Iconisch sportbestuurder, weinig sympathieke man, desalniettemin RIP | |
Peterselieman | maandag 24 mei 2021 @ 19:52 |
RIP Mosley | |
superniger | dinsdag 25 mei 2021 @ 05:06 |
| |
Libris | dinsdag 25 mei 2021 @ 05:15 |
Zijn vader was Oswald Mosley, leider van British Union of Fascists: https://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_Mosley | |
#ANONIEM | dinsdag 25 mei 2021 @ 07:14 |
https://www.gpfans.com/nl(...)terug-naar-williams/ Zouden ze echt nog wachten tot het eind van het seizoen? Of kan Toto een Marko-tje doen? | |
Kickinalfa | dinsdag 25 mei 2021 @ 07:45 |
Tenzij russell zich naar een duidelijke p2 rijder wil schikken EN mercedes alles op alles wil zetten op de constructeurs titel wil binnenslepen kan ik het me nog voorstellen. Het zou wel een echt een keiharde call zijn van mercedes op na zoveel jaar support van bottas hem eruit te knikkeren als het even niet meezit bij #BLESSED | |
#ANONIEM | dinsdag 25 mei 2021 @ 08:03 |
Denk dat Russel alleen wil als hij zijn pit-crew mee mag nemen. | |
Tijger_m | dinsdag 25 mei 2021 @ 08:48 |
Tja, dat zou een hele rare beslissing zijn, de twee DNF's van Bottas waren beiden niet aan hem te wijten. Russell zat fout bij de botsing tussen hem en Bottas en in Monaco kunnen we gerust stellen dat er een menselijke fout van een van de monteurs aan ten grondslag lag. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 08:48 |
Één raceje heeft Mercedes een keer niet al het geluk van wereld en gaan ze meteen alles wisselen _! Op de lange stukken van Baku rijden ze gewoon weer stijf vooraan en zijn de traantjes snel droog hoor. Man man man. | |
#ANONIEM | dinsdag 25 mei 2021 @ 08:52 |
Wisselen ze ook nog verkeerd, er was er één die ongemotiveerd was en slecht reed en één die richting podium koerste en pech had. | |
Tijger_m | dinsdag 25 mei 2021 @ 08:55 |
Sowieso, wat is het nut van Russell nu inzetten? Hamilton krijgt hoe dan ook de voorkeur dus als Russell voor Hamilton rijd krijgt hij te horen dat Hamilton voor moet gaan vanwege de titelstrijd. Dat is geen situatie waarin je Russell moet brengen, denk ik en het zou voor Russell ook geen stap vooruit zijn, denk ik. | |
#ANONIEM | dinsdag 25 mei 2021 @ 08:58 |
Ik neem dit gerucht sowieso niet serieus. Mercedes wisselt nu echt niet. | |
Tijger_m | dinsdag 25 mei 2021 @ 09:00 |
Ik kan het mij ook niet goed voorstellen, nee. Maar ik vond de opmerking van Wolff dat Bottas niet op de juiste plek stopte wel beneden alle peil als teambaas, overigens. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 09:08 |
Alsof Bottas niet ziet waar die Williams rond rijd. Die laat de snelste auto echt niet gaan om met een brommobiel te gaan rijden hoor | |
shiz | dinsdag 25 mei 2021 @ 10:08 |
Kijk naar RIC, PER, ALO. Hebben moeite te wennen aan de nieuwe auto. RUS lag al op koers naar een overwinning bij z'n eerste outing in de Merc. Maar dat wil niet zeggen dat 'ie de auto al goed genoeg begrijpt en hij is nog altijd een jonkie in de F1. Juist nu zou het mooi zijn, want dan kan 'ie het ff rustig aankijken ter voorbereiding op volgend jaar. Nu zou hij waarschijnlijk sowieso achter HAM vallen, let's be real, BOT passeren is een... HAM een 2e. Ik hoop dat HAM dit seizoen onderuit gaat, hij wil Schumi z'n record afpakken en dat vind ik niet juist in die dominante Mercedes. En laat hem dan maar lekker angst krijgen van de Verstappens, Leclercs, Norrissen en Russells van deze wereld, de eer aan zichzelf houden en lekker optiefen uit de F1 om zich te gaan inzetten voor ongerechtigheid her en der en lekker kleding gaan ontwerpen ofzo. Opgeruimd staat netjes. Dan krijgen we weer een beetje plezier, spanning en een echte titelstrijd terug in de F1. Misschien doet BOT een Kimi (en ALO)... je hobby is een Formule 1 auto rijden en het interesseert je niet zoveel dat je voor spek en bonen meerijdt. Hoeft 'ie zich iig niet meer voor de gek te houden dat er een wereldtitel inzit... | |
Tarado | dinsdag 25 mei 2021 @ 10:39 |
Eens maar hij heeft weinig te willen als ze hem eruit knikkeren, ik geloof er verder weinig van hoor, hij is gewoon goed bezig. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 10:57 |
Geen smoesjes en gewoon P3 kwalificeren in Monaco. Hij heeft wat slechte races gehad maar ook 2x uitgevallen, wat nu (even) zorgt voor een P4 in het kampioenschap. Ook wordt ie nogal eens genaaid door het team ten faveure van Ham, dus overall is er eigenlijk niks aan de hand voor Bottas. | |
XL | dinsdag 25 mei 2021 @ 12:33 |
De wissel zie ik nu ook niet bij Mercedes, maar als Perez sneller dan Bottas gaat rijden… dan is de constructeurs titel in gevaar en met een bewezen snellere coureur achter de hand… als dat over 3 a 4 races zo is, dan is Russell sowieso geen titelkandidaat meer, kan zich schikken als tweede rijder en meten aan Hamilton. Win-win voor Mercedes. Als Russell sneller is dan Hamilton kun je altijd nog kiezen Hamilton niet te verlengen. | |
WismutVeilchen83 | dinsdag 25 mei 2021 @ 12:45 |
De enige reden zou kunnen zijn dat hij structureel verslagen wordt door Verstappen en het team de overtuiging heeft dat Russell wel een paar races voor Max zou kunnen eindigen. Maar alleen dan, en je kunt je inderdaad afvragen of Russell dat wel lukt. | |
Tarado | dinsdag 25 mei 2021 @ 12:48 |
Dat hangt helemaal van het verschil af met de 1e rijder, als Bottas langzamer is dan Perez hoeft dat helemaal niets met zijn prestatie in de auto te maken te hebben | |
chufi | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:03 |
Hebbenze Bottas rechtervoorwiel al los | |
XL | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:09 |
Eens, dat zie ik als een constante. Ik denk dat het gat naar Hamilton voor Perez te groot is, maar het gaat naar Bottas dicht gereden kan worden. Met name op zaterdag is mercedes te snel, maar race pace laat Bottas altijd wat meer liggen en juist daar moet een constante Perez hem pijn kunnen doen. Nu heeft Perez nog geen vlekkeloze races gereden, maar dat gaat komen nu het vertrouwen in zijn auto groeit. Als Verstappen over Hamilton wipt en Perez over Bottas is de keuze moeilijker voor mercedes, maar zie ik nog niet gebeuren. Dat Bottas met Perez in gevecht gaat komen zie ik als realistisch en dan is Russell een goede oplossing als het seizoen ver genoeg gevorderd is om Russell niet tegen Hamilton te krijgen. | |
Rossdale | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:12 |
Russell rijd volgend seizoen niet meer voor Williams, dat lijkt me duidelijk. Lewis zit ook aan zijn laatste seizoenen en Mercedes heeft een opvolger nodig. Bottas is geen leider en ze moeten kijken naar de toekomst. Het hangt een beetje af van wat Lewis gaat doen denk ik, als Lewis door gaat dan is Bottas prima tweede rijder. Russell nu al promoveren kan wrijving veroorzaken in het team maar ik denk dat er weinig andere keuze is. Wellicht dat ze kijken om Russell nog bij een ander team neer te zetten om meer in het midfield te kunnen racen. Echter, McLaren heeft multijaar contracten met Ricciardo en Norris dus dat gaat niet, Aston Martin gaan niet nu Vettel al vervangen en Stroll is niet in gevaar, dan blijven er geen andere Merc motoren opties meer over. Enige andere optie zou dan nog het stoeltje van Ocon kunnen zijn bij Alpine, maar ook Ocon doet het eigenlijk best goed tov Alonso, dus om hem er uit te trappen is ook nogal wat. Als Lewis bijtekent, dan denk ik dat Bottas inderdaad in 2022 plaats moet maken voor Russell omdat er geen andere opties zijn. Als Lewis afzwaait dan zullen ze Bottas wel aanhouden als stabiele factor. Mocht Bottas dit seizoen echt helemaal alles verknallen (wat ik niet zie gebeuren) èn Lewis afzwaaien dan kan Mercedes volgend jaar aan de start staan met zowel Russell als Ocon, maar die kans lijkt me klein. | |
beantherio | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:18 |
Ik kan me toch niet voorstellen dat ze Ocon gaan terughalen: die is toch wel echt weg uit de Mercedes-familie en mist meerdere jaren ervaring met een Mercedes-motor. Dat ze Russell nog een tijdje bij Alpine zouden parkeren kan ik me om dezelfde reden toch ook niet voorstellen. De enige die de komst van Russell naar Mercedes nog kan blokkeren is Lewis. Maar wat dan het scenario gaat worden: geen idee. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:28 |
Ze gaan Russell nu echt niet overzetten tijdens het seizoen. Bottas is iemand die Lewis elke race kan hebben, bij Russell is dat wellicht niet het geval en dan moet je ten aanzien van 500mil kijkers een publiekslieveling terugroepen om de grote Lewis Hamilton er langs te laten voor het kampioenschap. Mercedes is er alles aan gedaan om de mythe van Lewis goddelijke stuurmans kunsten die met een mindere auto toch iedere keer magisch weet te winnen in stand te houden. Mocht Lewis dit jaar niet de WDC winnen dan ligt dat niet aan dat Lewis fouten maakt maar omdat RB gewoon sneller is, de regels high rake cars bevoordelen en RB een illegale rear wing gebruikt. Want och och in de Bahrain test hadden de heren Bottas en Hamilton 3 momentjes oversturen en plotseling is de meest dominante auto ooit slecht. Als het ze om de WCC zou gaan dan kunnen ze beter wel Russell zsm in die 2de auto zetten. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:28 |
Ja als als als. Voorlopig is Perez nog aan het stunten met midfield teams dus dat is nog geen gevaar. Norris met de Mercedes-powered McLaren is voorlopig een stuk beter bezig. En zelfs die heeft nog maar de helft van de punten van de top 2. Zolang Perez niet mee doet is dat echt geen probleem. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:31 |
Dan kopen ze Verstappen van RBR weg. | |
Nattekat | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:32 |
Met een goede tweede coureur had Hamilton het kampioenschap nu nog geleid. Zowel in Portugal als in Spanje had Bottas voor Verstappen moeten eindigen. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:33 |
Andersom ook, met überhaupt een 2e coureur had Verstappen al langer op 1 gestaan. | |
WismutVeilchen83 | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:34 |
Eigenlijk blijft Williams toch echt maar modderen he. Een op zichzelf goede coureur, de beste motor van het veld. Maar volgens mij alleen vooruit gekomen omdat Haas achteruit is gegaan. Pijnlijk om te zien vind ik dat. Er is eigenlijk weinig reden om niet op zijn minst kort achter een team als Alfa Romeo of Aston Martin te zitten. Maar qua tijden komen ze daar bij lange na niet aan. | |
WismutVeilchen83 | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:37 |
Los van Perez is het natuurlijk erg aantrekkelijk om nu het wat closer is zelf een 2e rijder te hebben die Max kan verslaan. Voorheen scoorden ze regelmatig 1-2 tjes en dan pakt HAM 10 punten op Max ipv 7 (of zelfs maar 6). Bottas is dat dit seizoen nog niet 1 keer gelukt.. | |
Tarado | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:43 |
die nieuwe eigenaren moeten wel even de tijd krijgen, zo makkelijk is het niet om vooruitgang te boeken en volgend jaar een nieuw concept, dan kan je wel heel veel in dit jaar steken maar hoeveel plekken ga je daarmee opschieten is dan de vraag | |
Marcoss | dinsdag 25 mei 2021 @ 13:44 |
Dat geldt andersom nog veel meer, met een goede 2e coureur had Max al flink voorgestaan. | |
WismutVeilchen83 | dinsdag 25 mei 2021 @ 14:30 |
Ik zie niet direct waar hij die winst dan extra had gepakt. In Bahrein was het gewoon een strategisch spel, waarbij Max veel langer buiten bleef dan Hamilton. Dat Perez daar verder niet in het stuk voorkwam lag overigens ook niet aan hem, maar aan de techniek. Ik denk niet dat met Perez op P3 of 4 het resultaat voor Max anders was geweest. In Portugal speelde hij met oude banden een minieme rol, maar werd RB gewoon op waarde geklopt. In Spanje was Perez er niet, maar denken we nu echt dat Hamilton, die op het einde Max voorbij ging alsof hij stil stond, wel veel tijd verloren was achter een als 3e of 4e rond rijdende Perez? Of dat Mercedes de call dan niet had gemaakt? Ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. Bovendien had Hamilton in Spanje veel marge uiteindelijk, hij haalde Max al 6 rondjes voor het einde in. Stel Perez had hem 1, maximaal 2 ronden gekost, dan nog hadden ze het niet gered. Veruit de grootste marge die Max had kunnen hebben was op Imola, maar we weten hoe dat afliep.. Daar had Perez misschien nog wel de grootste rol kunnen spelen, maar ik wijt het puntenverlies van Hamilton tov Verstappen daar toch vooral aan de rode vlag. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 14:32 |
En wie op de grid kunnen dat zijn? Dat zijn denk ik stuk voor stuk coureurs die bij andere teams de 1e coureur zouden zijn. | |
Marcoss | dinsdag 25 mei 2021 @ 14:47 |
Vooral Imola ja, maar ook in Barcelona had Perez er mijns inziens echt wel voor kunnen zorgen dat Lewis het niet had gehaald tov Max. Even los van de vraag of Perez op de baan iets hadden kunnen doen, had Mercedes vast nog een keer nagedacht over de stop van Hamilton als Perez er nog tussen had gereden. En Hamilton was Perez sowieso veel eerder tegengekomen dan Max nu, die was inderdaad kansloos. Zelfs Bottas zorgde ervoor dat Lewis iets tijd verloor, terwijl die niet de intentie om Lewis (lang) op te houden.. Perez hoort ervoor te zorgen dat Mercedes niet zomaar een andere tactiek kan proberen zonder dat het gevolgen heeft. Door er dan ook gewoon te zijn op dat moment en niet vast te zitten achter een Mclaren. | |
Marcoss | dinsdag 25 mei 2021 @ 14:53 |
Dan heb je het echt over meestrijden om de titel of daar in ieder geval in de buurt te komen? Dan heb je het niet over veel coureurs die dat kunnen inderdaad, maar om tactisch van waarde te kunnen zijn voor RB/Max is dat ook niet nodig en daarin valt Perez me wel tegen voorlopig, terwijl ze om die reden juist Albon hebben ingeruild voor hem. | |
Tarado | dinsdag 25 mei 2021 @ 14:54 |
Ricciardo | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 14:57 |
Die kan ook al niet zo goed tegen zijn verlies | |
Tarado | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:00 |
andere tijden , denk wel dat hij, behalve het financiële gedeelte misschien, toch wel spijt heeft dat hij is vertrokken, het gaat er nu op lijken dat hij een Hulk2.0 wordt. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:07 |
Coureurs die snel genoeg zijn om in de buurt van Max te blijven om nuttig te zijn bij een pitstop. Ik denk dat die op 1 hand te tellen zijn. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:08 |
Ja, hij dacht dat ie WK materiaal was, nu rijdt ie al 2 seizoenen grotendeels buiten de punten. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:09 |
Precies. Maar Ricciardo zou een 1e rijder zijn bij veel teams en die rol lijkt hij ook te willen. En hoeveel coureurs zijn er van het niveau van Ricciardo? (al moet hij dit jaar nog wel ff een tandje beter) | |
Tarado | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:15 |
blijft altijd moeilijk vergelijken maar als je kijkt naar beste duo van dit moment dan kom je bij Leclerc-Sainz uit denk ik | |
Marcoss | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:15 |
Ja, maar je komt dan ook niet voor niets in een topauto terecht natuurlijk Ik ga er vanuit dat ze bij RB die verwachting wel hadden bij Perez. | |
beantherio | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:15 |
Palmer: 'Blunder Hamilton zou zwaarder moeten wegen dan kleine foutjes Verstappen' Palmer merkte in een ander interview ook nog fijntjes op dat men zich eens moet afvragen wat de stand zou zijn als Lewis niet zo'n mazzel had gehad met die rode vlag na zijn fout in Imola. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:20 |
Mja, ik denk dat de coureurs die in de buurt zouden kunnen komen Lewis, Leclerc, Ricciardo en misschien Sainz/Norris zijn. Maar ik heb ook niet het idee dat Sainz zo graag die rol zou hebben gezien 2015. En Norris laat dit jaar pas voor het eerst echt zien bij de top te horen ipv bij het midfield. Begrijpelijk want nog jong. | |
Marcoss | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:24 |
Maar dan ga je er vanuit dat hij automatisch 2e rijder wordt bij RB. Als iemand bewijst sneller te zijn dan Max ga ik er niet vanuit dat ze hem terugroepen omdat Max nu eenmaal de 1e rijder is.. Zoals dat bij Ricciardo ook niet gebeurd zou zijn. Natuurlijk heb je wel te maken met een auto die waarschijnlijk wat meer op de wensen van Max is afgestemd, maar toch.. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:26 |
Kleine foutjes van Max. Maar ook dan nog even vergeten dat Lewis in Bahrain ook van de track ging waardoor Max die poging kon maken (en nee, niet op de plek van het track limits debacle). Lewis zijn vleugel kapot reed bij Max in Imola. Bij de SC restart in Imola gepakt werd door Yuki. In Portugal outqualified wordt door Bottas. In Portugal ook de herstart verprutst. In Spanje gepakt wordt bij de start. En dan nu weer een heel week verprutst. Lewis met z'n 10 jaar kampioenschapservaring maakt geen foutjes hoor. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:26 |
Dan ben ik misschien gekleurd, maar ik denk niet dat er iemand is die sneller is dan Max. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:38 |
Nee, Leclerc en Hamilton zie ik als enige concurrenten, Sainz is goed maar wat langzamer, Norris zie ik ook nog wel heel snel worden. Ricciardo hoort hier ook bij, maar verder is het allemaal sub-sub-top met Vettel, Alonso en Ocon en dan de veldvulling nog. Perez zit bij RBR vanwege de hoop dat ie iets kon betekenen en vooral ook omdat er niemand anders (beschikbaar) was/is. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:42 |
Bottas staat 5~6 keer per seizoen voor Lewis door z'n quali. Ik denk dat Max dat toch wel een stuk beter kan. Vervolgens maakt Lewis het nog vaak goed in de race maar daar is Max minimaal net zo goed of beter. Ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 teamgenoot op pace echt sneller is geweest dan Max. Rosberg was ook geen ster maar die kon hem ook verslaan/bij houden. Button kon dat ook. Alonso ook. 3/5 van z'n teamgenoten kunnen dat dus. Leclerc is nu nog wat grillig en moeilijk in te schatten. | |
Marcoss | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:49 |
Maar dan ga je er vanuit dat de Mercedes op dit moment veel beter is, maar dat het puur door Max komt dat de RB in de buurt blijft en niet door de auto? En ze daarom ook niemand gaan vinden die tactisch van waarde kan zijn op dit moment? In dat geval blijven alleen de echte topcoureurs over die dat kunnen, maar zover zou ik dan weer niet willen gaan. | |
WismutVeilchen83 | dinsdag 25 mei 2021 @ 15:55 |
Eens dat ze onder normale omstandigheden niet zo snel een extra stop zouden doen, hoor. Maar juist in Spanje denk ik dat ze altijd gewonnen hadden, ook wanneer Perez ertussen had gereden. En ik denk ook dat ze het altijd gedaan hadden, simpelweg omdat hij toch altijd minimaal 2e was geworden en dit een unieke kans op de zege had gegeven. Straks op circuits waar inhalen moeilijker is gaat het wel een rol spelen. Hongarije, waar ze het in 2019 natuurlijk flikten, daar zouden ze het niet zo snel doen als Perez dichtbij genoeg zit. Wel leuk dat Perez wel al punten afgepakt heeft val Lewis, terwijl Bottas dat nog niet gedaan heeft bij Max | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 16:02 |
Ik denk dat Mercedes over de eerste 5 races een auto heeft gehad die gemiddeld een tiende of 2 beter is dan de RB. (gaat natuurlijk om veel verschillende elementen als kwali pace, race pace, banden verbruik, maar dan gesimplificeerd). Max maakt nu het verschil (zie Lewis zijn blunder in Imola en nu Monaco+tal van andere foutjes van Lewis). Ik denk dat iemand vinden die van waarde kan zijn wel mogelijk is, maar het hangt er vooral vanaf hoe snel de auto's t.o.v elkaar zijn. Bottas is nu al 5 jaar "de ideale 2e coureur" maar dat komt voornamelijk omdat de Merc gewoon sneller is dan de competitie. Je zag in 2018 dat hij dan in 1x 5e finishd zodra de rest dichterbij zit. | |
opreis | dinsdag 25 mei 2021 @ 16:03 |
Lewis heeft voornamelijk punten verspeeld. | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 16:35 |
Ik zie nu dat mijn nee er een beetje raar staat, ik bedoelde dat ik het idd met je eens ben maar het staat er wat krom | |
daNpy | dinsdag 25 mei 2021 @ 16:36 |
Als Perez Ricciardo met drs niet voorbij komt is de Mercedes en zeker de motor dus inderdaad een stuk beter. | |
Kickinalfa | woensdag 26 mei 2021 @ 10:46 |
En ik dacht dat ze volgend jaar nog veel meer gingen shoppen in de mercedes onderdelen lijst. | |
heywoodu | woensdag 26 mei 2021 @ 19:22 |
Jezus wat komt Albers zuur over zeg. Dat moet echt vreselijk serieus en dus kut worden als hij erbij zou komen. https://www.gpfans.com/nl(...)analisten-vertellen/ | |
Nattekat | woensdag 26 mei 2021 @ 19:52 |
Ah, the analist that geen zin zonder Engelse words kon praten. | |
potjecreme | woensdag 26 mei 2021 @ 19:56 |
Zegt hij niet wat de meeste hier ook zeggen? Ik vind het niet zuur. | |
Nattekat | woensdag 26 mei 2021 @ 19:57 |
De meeste hier zijn ook zuur. | |
ChevyCaprice | woensdag 26 mei 2021 @ 19:57 |
De meeste zijn over de analisten wel tevreden heb ik het idee. | |
heywoodu | woensdag 26 mei 2021 @ 20:17 |
Ik luister met plezier naar bijvoorbeeld Robert Doornbos hoor. Ok, zo'n 'bekende' gast hoeft van mij niet en Coronel vind ik vaak een beetje een act, maar goed. Ik heb echt geen zin om naar een voorbeschouwing te kijken waar tot in den treure elke centimeter van de auto weekeinde na weekeinde weer geanalyseerd wordt op veel te serieuze wijze, flikker op. Ik kijk voor m'n lol en wil dus ook dat de analisten het duidelijk naar hun zin hebben (zoals Doornbos), in plaats van zo iemand als Albers die al jarenlang in de vergetelheid zit en alleen een artikeltje aandacht krijgt door even wat zure uithalen te doen. | |
exile79 | woensdag 26 mei 2021 @ 20:53 |
Doornbos doet het prima, bereidt zich ook altijd goed voor met videoanalyses. Kamphues kan ik gedogen, presenteert het redelijk. Plooij en Mol weg aub, Winkelman op zn minst op locatie, maar misschien zelfs als commentator geschikt . | |
exile79 | woensdag 26 mei 2021 @ 20:53 |
Oh, en alstjebliéft géén Christian Albers. | |
#ANONIEM | woensdag 26 mei 2021 @ 21:16 |
Ho-Pin Tung! | |
tja77 | woensdag 26 mei 2021 @ 21:29 |
Albers is een engnek | |
Monolith | woensdag 26 mei 2021 @ 22:01 |
Albers wil graag dit soort diepgravende analyses kennelijk: https://www.f1maximaal.nl(...)at-creeert-een-basis | |
Kapitein_Schavuit | woensdag 26 mei 2021 @ 22:11 |
Christian tankslang Albers | |
Monolith | woensdag 26 mei 2021 @ 22:38 |
Is dat zijn pornonaam? | |
Lokale_Notabele | donderdag 27 mei 2021 @ 09:36 |
Ik heb Christijan Albers altijd een heel raar, eng, narcistisch mannetje gevonden. Als we zijn linkedin mogen geloven dan is hij "founder and shareholder of several companies / entrepreneur / real estate projects". Een specifieke naam van een van zijn succesvolle bedrijven is natuurlijk nergens terug te vinden. Wanneer een journalist vraagt naar zijn "zakelijke successen" volgt er een raar ontwijkend antwoord: "Daar praat ik liever niet over. Ik speel altijd liever de rol van de underdog, weet je. Ik vind het ook niet zo interessant om te vertellen. Maar het zijn in ieder geval mooie bedrijven die over de hele wereld actief zijn. Ik ben hier niet dagelijks meer mee bezig. Elk bedrijf heeft een eigen CEO en runt zichzelf." https://nl.motorsport.com(...)ijan-albers/3372627/ Ook had hij zogenaamd het Caterham F1 team zelf willen kopen. https://www.f1maximaal.nl(...)wat-van-kunnen-maken Hoe moet ik dat überhaupt voor me zien? Christian Albers met zijn eigen Formule 1 team, net als Alain Prost en Jackie Stewart in het verleden. Dat is toch totaal ongeloofwaardig? Is Christian Albers soms miljardair zoals de Vijay Mallya's, Richard Branson's en Lawrence Strolls van deze wereld? Voor Richard Branson was een F1 team runnen al snel te duur maar onze Christijan Albers ziet er wel brood in hoor. En dan is deze extreem succesvolle 'Nederlandse Donald Trump' nu opeens geïnteresseerd in het baantje van fucking Jack Plooij. Waarom in godsnaam, als je zo 'succesvol' bent? Dat valt toch allemaal niet met elkaar te rijmen? Tevens meent hij dat alle deuren in de paddock voor hem open zullen zwaaien en wil hij ons doen geloven dat hij op "vriendschappelijke basis" de Lewis Hamiltons en Charles Leclercs van deze wereld aan kan spreken. Ik durf te wedden dat Leclerc geen flauw idee heeft wie hij is. Als ik Jack Plooij was dan zou ik om te trollen Leclerc en Hamilton eens vragen naar hun band met de 'grote Christijan Albers'. Albers is helemaal de weg kwijt. Hij leeft in een soort narcistische waan. [ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 27-05-2021 09:47:04 ] | |
spectrumanalyser | donderdag 27 mei 2021 @ 09:48 |
Christijan Albers zit vol met leugens. Een pathologisch leugenaar. Vorig jaar nog toen hij een geschil had met een huurder werd er een slot gelegd op een pand in Antwerpen. De huurders zouden volgens Albers oplichters zijn. Albers liet het erop lijken dat zijn chauffeur een nieuwe huurder was. https://www.gva.be/cnt/dmf20200115_04806455 Door dit soort rare spelletjes krijg ik niet het idee dat Albers zo'n betrouwbare partij is. Niet dat Doornbos zo heilig is maar die komt er nog ronduit voor uit dat er nog wat afbetaald moet worden en drijft er de spot mee. [ Bericht 8% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-05-2021 09:54:23 ] | |
Nattekat | donderdag 27 mei 2021 @ 09:51 |
Dat moment wanneer je door hebt dat een weekend op stap toevallig precies samen valt met 5 september... | |
spectrumanalyser | donderdag 27 mei 2021 @ 09:57 |
Elke zandhagedis en rugstreeppad weet dat dan de Dutch Grand Prix is | |
WismutVeilchen83 | donderdag 27 mei 2021 @ 10:04 |
Albers viel voor mij compleet door de mand door zijn interview in 2005 na het seizoen waarin hij het nodig vond om keihard uit te halen naar Doornbos. Niet dat ik groot fan van die laatste ben, maar hij acteerde daarin zoooo triest, verongelijkt. Hij mag dan misschien verstand hebben van F1, maar je moet als TV-man ook likable zijn. | |
vosss | donderdag 27 mei 2021 @ 10:06 |
Die heeft vooral een rijke vrouw. Zelf heeft hij weinig gepresteerd volgens mij. | |
Nattekat | donderdag 27 mei 2021 @ 10:09 |
Ik begon in mijn hoofd ook al wat lijntjes te trekken ja Met een beetje mazzel kan ik de race nog zien, ik weet nog niet helemaal hoe het gaat lopen allemaal. | |
vosss | donderdag 27 mei 2021 @ 10:22 |
Iemand die zijn prioriteiten niet op orde heeft gespot. | |
Nattekat | donderdag 27 mei 2021 @ 10:26 |
Kan ik er nou aan doen dat de F1 de eerste twee weekenden na de zomer claimt? Die zijn traditiegetrouw kwetsbaar Het weekend erop is mijn verjaardag, dus daar blijven ze wel van af | |
Lokale_Notabele | donderdag 27 mei 2021 @ 10:27 |
Als Albers het baantje niet krijgt dan krijgen we waarschijnlijk een of ander zuur ongeloofwaardig verhaal te horen over hoe hij van plan is om de F1 rechten in de toekomst zelf te kopen zodat hij de tv uitzendingen naar eigen inzicht vorm kan geven. Ik vind het altijd een beetje eng wanneer mensen zo ver heen zijn dat ze in hun eigen leugens gaan geloven. | |
flipsen | donderdag 27 mei 2021 @ 11:37 |
Ahum... *kuch* | |
vosss | donderdag 27 mei 2021 @ 11:55 |
!! | |
Rianne84 | donderdag 27 mei 2021 @ 14:49 |
Na de Netflix curse nu ook de Carlos curse | |
opreis | donderdag 27 mei 2021 @ 16:19 |
Ik wens Carlos veel succes bij Ferrari | |
tja77 | donderdag 27 mei 2021 @ 16:20 |
Benieuwd of er na het verbod op de achtervleugel van RB (als dat verbod er komt) er ook een verbod komt op de voorvleugel van Mercedes. Dat kreng buigt ook flink door waar die van RB dat veel minder doet. | |
opreis | donderdag 27 mei 2021 @ 16:24 |
Verwacht het niet. Na Baku de nieuwe achtervleugels, al is dat te laat voor merc, en daarna zullen ze het wel weer achter gesloten deuren gaan sussen om de sport niet verder in discrediet te brengen. | |
fathank | donderdag 27 mei 2021 @ 16:30 |
Lijnen trek je op een spiegel, niet in je hoofd | |
nils7 | donderdag 27 mei 2021 @ 16:36 |
Video analyses... die komen gewoon van de F1 zelf, die staan de dag er voor vaak al online met precies hetzelfde en dezelfde coureurs. | |
Tarado | donderdag 27 mei 2021 @ 16:36 |
opreis | donderdag 27 mei 2021 @ 16:53 |
Nog mazzel dan dat het geen back to back weekend is. Anders wordt het wel heel krapjes | |
beantherio | donderdag 27 mei 2021 @ 17:30 |
Klinkt alsof ze er een tandarts aan gezet hebben om dat ding er af te krijgen. Toch jammer dat Plooij er niet bij was. | |
opreis | donderdag 27 mei 2021 @ 19:53 |
https://sendvid.com/rah3bzzu Lulu vraagt ook zelf om een undercut En na afloop janken dat je een undercut krijgt | |
beantherio | donderdag 27 mei 2021 @ 20:50 |
Ik zat de start van de race van afgelopen weekend nog eens te bekijken. Er wordt dit seizoen gezegd dat Max een "agressieve" starter is, maar wat ik wel mooi vind aan de start van Monaco is dat je goed kunt zien dat ie, ondanks het resoluut pakken van de kop, wel ruimte laat aan Bottas voor het geval die harder van start was gegaan. Hij pakt niet in een swoop de rechterbaan maar doet het in 2 etappes waardoor er nog de mogelijkheid was om een aanvaring te voorkomen. | |
daNpy | donderdag 27 mei 2021 @ 21:14 |
Op welke tijd want dat filmpje is 20 minuten | |
WismutVeilchen83 | donderdag 27 mei 2021 @ 21:19 |
Hij speelt bij mij ook niet.. | |
opreis | donderdag 27 mei 2021 @ 21:36 |
Op 7:00 maakt hij zich zorgen dat de guys ahead are pulling away. 8:28 vraagt hij de undercut. | |
opreis | donderdag 27 mei 2021 @ 21:37 |
Ligt aan jou dan denk ik... | |
beantherio | donderdag 27 mei 2021 @ 21:47 |
Het filmpje buffert wel heel snel, maar bij mij speelt ie wel. Het geluid op 8:28 is niet zo heel duidelijk. Je hoort Lewis wat zeggen maar het is mij niet helemaal duidelijk wat. | |
Schnitzels | vrijdag 28 mei 2021 @ 10:01 |
Ik vraag me echt af waar jij dat hoort? Ik hoor van alles, maar ik hoor hem niet vragen om een undercut? | |
opreis | vrijdag 28 mei 2021 @ 10:11 |
Ik hoor op 8:28 "can I undercut" of "are we gonna undercut" oid. Dit artikel benoemd het ook https://www.bbc.com/sport/formula1/57222793 And, although it was not broadcast on television, Hamilton had already been asking the engineers to try the undercut - stopping first and gaining time on fresh tyres - in an attempt to pass Gasly, before the engineers decided to do exactly that, reversing their pre-race plans. | |
Evenstar | vrijdag 28 mei 2021 @ 10:36 |
En dan wel gewoon je team onder de bus gooien | |
Rianne84 | vrijdag 28 mei 2021 @ 12:41 |
Jammer voor plooij, maar ik kan er niet mee zitten | |
Nieuwschierig | vrijdag 28 mei 2021 @ 12:46 |
Hjj vraagt niet om een undercut. Hij vraagt of het zinvol is. | |
Whiskers2009 | vrijdag 28 mei 2021 @ 13:04 |
Kreeg net een mention: https://www.gpfans.com/nl(...)ngen-door-winkelman/ | |
Rossdale | vrijdag 28 mei 2021 @ 13:17 |
Grote blij | |
opreis | vrijdag 28 mei 2021 @ 13:37 |
https://www.racefans.net/(...)transcript-analysis/ 28 Hamilton Can I undercut him? | |
beantherio | vrijdag 28 mei 2021 @ 14:15 |
Nieuwschierig | vrijdag 28 mei 2021 @ 14:36 |
Ja. Hoe vertaal jij dat dan? | |
opreis | vrijdag 28 mei 2021 @ 14:44 |
Kan ik hem undercutten? En dat kon ook gewoon. Alleen had Lewis dichter op de gearbox van Gasly moeten zitten. Daar heeft hij zelf ook aandeel in gehad. | |
ESF1Gamer | vrijdag 28 mei 2021 @ 15:08 |
|