1,18 miljard pond, ruim 1,5 miljard dollar. Delen door zes jaar geeft ruim 250 miljoen dollar per jaar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De huidige deal is gesloten voor 1 miljard voor exclusieve rechten van 2019 tot 2024. 255 is complete onzin.
https://www.racefans.net/(...)billion-sky-f1-deal/quote:"Exactly how crucial was revealed in February 2020 by Scott Young, then head of Sky F1 UK, during a presentation attended by RaceFans. Young’s presentation indicated that Sky’s hosting fees run to an eye-watering £1.18 billion ($1.53bn) for 2019-2024 – the six-year contractual period – averaging $255m per year, one-third of F1’s annual television income."
We zitten hier in Europa, we gebruiken Euros hierquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1,18 miljard pond, ruim 1,5 miljard dollar. Delen door zes jaar geeft ruim 250 miljoen dollar per jaar.
[..]
https://www.racefans.net/(...)billion-sky-f1-deal/
Zoals gezegd een betrouwbare bron
Lekker stellig en geen enkele bron. Chapeau..quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De huidige deal is gesloten voor 1 miljard voor exclusieve rechten van 2019 tot 2024. 255 is complete onzin.
Leuk geprobeerdquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten hier in Europa, we gebruiken Euros hier![]()
Ik zei toch dollars. Gewoon goed lezenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten hier in Europa, we gebruiken Euros hier![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zei toch dollars. Gewoon goed lezen
Bijna 2x zoveel dan dat NENT betaalt voor Nederland, dus.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed, omgerekend 50 miljoen Euro per jaar per 17 miljoen mensen.
Maar dan hebben we het wel over motorsportland Engeland vergeleken met het veel lastigere Nederland en een Sky dat echt gigantisch veel geld heeft geinvesteerd in de F1 uitzendingen vergeleken met een klein mediabedrijf. Al met al komt het er op neer dat 30 miljloen voor Nederland echt enorm veel is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bijna 2x zoveel dan dat NENT betaalt voor Nederland, dus.
Eerst maar eens afwachten hoe ze het volgend jaar gaan uitzenden. En zorgen dat ik op tijd mijn F1TV abonnement verleng, zodat ik hopelijk daar volgend jaar nog gebruik van kan maken (zoals nu ook nog in Duitsland het geval is).quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
nouja... Viaplay werkt in ieder geval in combinatie met een chromecast.
nu alleen nog speculeren over de kosten van zo'n viaplay dienst, of f1 service.
Dat liep lekker.quote:
Ted zijn voorkeuren zijn al lang duidelijk.quote:
Hij deponeert allemaal uitspraken van het pro Mercedes/Lewis kamp alsof het pure waarheid is zonder zich af te vragen of het wel klopt. Vervolgens moet Max alles tegenspreken/zich verdedigen over uitspraken die door het rivaliserende kamp gedaan zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2021 07:51 schreef pmponer het volgende:
Prima interview van Ted toch?
wel raar trouwens dat Merc met Das gewoon de rest van het seizoen mag blijven rijden
En dat nu binnen een paar races de tests omtrent de achtervleugel worden aangepast.
Niet echt raar natuurlijk, want Merc moet voordeel houden
Maaaarrrrrr is Monaco niet 1 van de rbr banen? Dit keer kan het toch waar zijn dat ze favoriet zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij deponeert allemaal uitspraken van het pro Mercedes/Lewis kamp alsof het pure waarheid is zonder zich af te vragen of het wel klopt. Vervolgens moet Max alles tegenspreken/zich verdedigen over uitspraken die door het rivaliserende kamp gedaan zijn.
Alleen al het gedeelte "mercedes zegt dat jullie hier gaan winnen". "Ja dat zeggen ze altijd al en vervolgens winnen ze". Hoe kritisch ben je dan als "journalist" als je je dat zelf niet eerst afvraagd, of iig dat een keer neerlegd bij Mercedes/Lewis zelf. Om vervolgens aan het eind van de race een bos bloemen in de reet van Hamilton te steken dat hij het onmogelijke toch maar weer geflinkt heeft door te winnen. Wat eigenlijk betekend dat hij alleen beter hoefde te rijden dan Bottas.
Het hele geinsuneer dat hun legale rear wing toch een soort valsspelen is en tegen "spirit of the rules" terwijl de halve grid met eenzelfde flexende rearwing rijdt. Vergelijk dat met hoe ze over het geniale DAS systeem berichten vorig jaar.
Alles om de mythe dat Lewis alle moeilijkheden en tegenslagen overkomt en miraculeus en puur op buitenmenselijke talenten wint.
4/6 in de hydrid era is Monaco door een merc gewonnen, inclusief de laatste keer. Daarnaast wint mercedes de laatste 7 WDC/WCC op rij en 3/4 races dit seizoen hebben ze pole of race win.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maaaarrrrrr is Monaco niet 1 van de rbr banen? Dit keer kan het toch waar zijn dat ze favoriet zijn.
Waarom heeft even niet meer gewonnen? 1 keer staat mij bij dat ze niet klaar stonden met banden voor Ricciardo. Dat geeft dus niks met de Mercedes motor te maken. Hoe zit het met de overige 3 jaren?quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:38 schreef opreis het volgende:
[..]
4/6 in de hydrid era is Monaco door een merc gewonnen, inclusief de laatste keer. Daarnaast wint mercedes de laatste 7 WDC/WCC op rij en 3/4 races dit seizoen hebben ze pole of race win.
Natuurlijk maakt RB een goede kans maar laten we niet doen alsof Mercedes hier niet minstens net zo veel kans maakt.
Ik weet niet wie even is maar je kan het toch ook wel zelf nakijken?quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom heeft even niet meer gewonnen? 1 keer staat mij bij dat ze niet klaar stonden met banden voor Ricciardo. Dat geeft dus niks met de Mercedes motor te maken. Hoe zit het met de overige 3 jaren?
Jij maakte de statementquote:Op donderdag 20 mei 2021 08:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik weet niet wie even is maar je kan het toch ook wel zelf nakijken?
2017 heeft Ferrari gewonnen ondanks dat Mercedes dat ook had kunnen doen. Lewis kwalificeerde P14 terwijl grootheid Bottas op 0.05 van pole kwalificeerde. Dus dat cancelled die win in 2016 dan weer, waar Rosberg slechts 2 tiende achter de pole van Ricciardo zat.
Mercedes is gewoon overal goed.
Maar wanneer "journalisten" zo overduidelijk ergens een verhaal van willen maken gaat het richting tabloid verslaggeven. Ik denk dat ze op een gegeven moment geen oprecht antwoord meer krijgen uit Max.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:52 schreef pmponer het volgende:
@:opreis Ik snap dat je er zo naar kijkt, maar sportverslaggeving (geen journalisten) kijken eigenlijk altijd vanuit een gekleurde bril.
Ik vond het een prima interview en niet zeer ongemakkelijk voor Max ofzo (hoewel ik dat ook geen bezwaar zou vinden). Het is dit weekend erop of eronder voor RB, maar ik ben bang dat het seizoen als een nachtkaars uitgaat.
Wat verslaggevers of studio's ook roepen om de hype levend te houden.
Vanaf volgend jaar zal het wel een stuk rustiger worden in deze topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |