quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:57 schreef potjecreme het volgende:
Ok 2014 en 2015 Mercedes, 2016 Mercedes met dank aan RBR, 2017 Ferrari met dank aan Mercedes , 2018 RbR en 2019 Mercedes.
Monaco wat minder door de lange wielbasis van het ontwerp. Mercedes zal het uiteraard wel goed doen, maar qua auto is dit niet hun allersterkste circuit.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Jij komt met "Monaco is toch een RB baan". Alles is een mercedes baan.
Dat is z'n mythe die de ronde doet. Zelfs voor de hydrid era was Monaco ook een Merc circuit. 2012 toen Mercedes nog niet eens zo dominant was en RB juist wel rijdt Schumi de beste tijd in z'n Merc en Rosberg de 3de tijd. Dag erna finishd Rosberg P2, zijn 1 na beste resultaat dat jaar. 2013 kwalificeren Nico en Lewis ook P1 en P2 in Monaco.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Monaco wat minder door de lange wielbasis van het ontwerp. Mercedes zal het uiteraard wel goed doen, maar qua auto is dit niet hun allersterkste circuit.
Nou mochten ze nog voor het wdc gaan, zal je toch moeten beginnen met winnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 08:58 schreef opreis het volgende:
Daarnaast is dat hele erop of eronder ook schrommelijk overdreven.
Dm, als meer mensen link willen dm me maarquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:17 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een linkje naar een Weso pro ip tv?
Weet je, Mercedes is blij met de concurrentie, maar die mag niet te dichtbij komen. Zo denkt ieder team dat het snelste is er over. Je moet gewoon niks van de uitspraken van Mercedes aantrekken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 07:51 schreef pmponer het volgende:
Prima interview van Ted toch?
wel raar trouwens dat Merc met Das gewoon de rest van het seizoen mag blijven rijden
En dat nu binnen een paar races de tests omtrent de achtervleugel worden aangepast.
Niet echt raar natuurlijk, want Merc moet voordeel houden
Loopt ie met iedereen te tongen daar of zo? Of neemt hij de regels als tandarts niet zo nauw?quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Plooij zou weer positief getest zijn en vervangen worden door Winkelman: https://www.gpfans.com/nl(...)ngen-door-winkelman/
Eerder nog steeds dan weer.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Plooij zou weer positief getest zijn en vervangen worden door Winkelman: https://www.gpfans.com/nl(...)ngen-door-winkelman/
Wel een gek patroon. Tijdens de GP van Portugal positief getest. Een week later na afloop van de GP van Spanje negatief getest. En dan donderdag opeens ziek worden en weer positief testen.quote:
Eind vorig jaar had je Cristiano Ronaldo die dan weer positief dan weer negatief testte. Het betekent gewoon dat het virus toch nog in enige mate in het lichaam aanwezig is. Het gebeurt bij sommige mensen dat het langer duurt voordat het weer uit het lichaam is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ondertussen heeft ie wel gewoon zijn dagelijkse leven opgepakt en in het F1 Cafe gezeten.
Wel weer een raar verhaal, en dan ook nog eens twee identieke tests die verschillen van uitslag.
Zoals ik het lees niet. Hij zou na zijn quarantaine een negatieve testuitslag hebben gehad en toen het normale leven weer hervat hebben.quote:
die gast moet zich eens aan de regels houdenquote:Op donderdag 20 mei 2021 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nattekat: Ik wil niet alleen streamingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het bestaat nog
Al mijn zorgen over volgend jaar zijn weg.
Ik wil niet alleen streaming, klopt, maar als het mijn enige keus is... tja...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nattekat: Ik wil niet alleen streaming![]()
![]()
Also Nattekat : oeh, gratis illegale stream.![]()
zeg dan gewoon dat je een vrek bent.
Hoe kom je hier aan? Graag dm voor streaming tips hahaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het bestaat nog
Wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het bestaat nog
Het is een p2p stream. Geen reclame, geen gezeik met irritante streaming sites en ook nog in geweldige kwaliteit. Tijdens de eerste jaren Sport1 is het hier op het forum een zeer populaire kijkmethode geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |