Elke zandhagedis en rugstreeppad weet dat dan de Dutch Grand Prix isquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat moment wanneer je door hebt dat een weekend op stap toevallig precies samen valt met 5 september...
Die heeft vooral een rijke vrouw. Zelf heeft hij weinig gepresteerd volgens mij.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb Christijan Albers altijd een heel raar, eng, narcistisch mannetje gevonden. Als we zijn linkedin mogen geloven dan is hij "founder and shareholder of several companies / entrepreneur / real estate projects". Een specifieke naam van een van zijn succesvolle bedrijven is natuurlijk nergens terug te vinden.
Wanneer een journalist vraagt naar zijn "zakelijke successen" volgt er een raar ontwijkend antwoord: "Daar praat ik liever niet over. Ik speel altijd liever de rol van de underdog, weet je. Ik vind het ook niet zo interessant om te vertellen. Maar het zijn in ieder geval mooie bedrijven die over de hele wereld actief zijn. Ik ben hier niet dagelijks meer mee bezig. Elk bedrijf heeft een eigen CEO en runt zichzelf." https://nl.motorsport.com(...)ijan-albers/3372627/
Ook had hij zogenaamd het Caterham F1 team zelf willen kopen. https://www.f1maximaal.nl(...)wat-van-kunnen-maken Hoe moet ik dat überhaupt voor me zien? Christian Albers met zijn eigen Formule 1 team, net als Alain Prost en Jackie Stewart in het verleden. Dat is toch totaal ongeloofwaardig? Is Christian Albers soms miljardair zoals de Vijay Mallya's, Richard Branson's en Lawrence Strolls van deze wereld? Voor Richard Branson was een F1 team runnen al snel te duur maar onze Christijan Albers ziet er wel brood in hoor.
En dan is deze extreem succesvolle 'Nederlandse Donald Trump' nu opeens geïnteresseerd in het baantje van fucking Jack Plooij. Waarom in godsnaam, als je zo 'succesvol' bent? Dat valt toch allemaal niet met elkaar te rijmen? Tevens meent hij dat alle deuren in de paddock voor hem open zullen zwaaien en wil hij ons doen geloven dat hij op "vriendschappelijke basis" de Lewis Hamiltons en Charles Leclercs van deze wereld aan kan spreken. Ik durf te wedden dat Leclerc geen flauw idee heeft wie hij is. Als ik Jack Plooij was dan zou ik om te trollen Leclerc en Hamilton eens vragen naar hun band met de 'grote Christijan Albers'.
Albers is helemaal de weg kwijt. Hij leeft in een soort narcistische waan.
Ik begon in mijn hoofd ook al wat lijntjes te trekken jaquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Elke zandhagedis en rugstreeppad weet dat dan de Dutch Grand Prix is
Iemand die zijn prioriteiten niet op orde heeft gespot.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begon in mijn hoofd ook al wat lijntjes te trekken ja
Met een beetje mazzel kan ik de race nog zien, ik weet nog niet helemaal hoe het gaat lopen allemaal.
Kan ik er nou aan doen dat de F1 de eerste twee weekenden na de zomer claimt? Die zijn traditiegetrouw kwetsbaarquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Iemand die zijn prioriteiten niet op orde heeft gespot.
Ahum... *kuch*quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Iemand die zijn prioriteiten niet op orde heeft gespot.
Ik wens Carlos veel succes bij Ferrariquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Na de Netflix curse nu ook de Carlos curse
Verwacht het niet. Na Baku de nieuwe achtervleugels, al is dat te laat voor merc, en daarna zullen ze het wel weer achter gesloten deuren gaan sussen om de sport niet verder in discrediet te brengen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:20 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd of er na het verbod op de achtervleugel van RB (als dat verbod er komt) er ook een verbod komt op de voorvleugel van Mercedes. Dat kreng buigt ook flink door waar die van RB dat veel minder doet.
Lijnen trek je op een spiegel, niet in je hoofdquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begon in mijn hoofd ook al wat lijntjes te trekken ja
Met een beetje mazzel kan ik de race nog zien, ik weet nog niet helemaal hoe het gaat lopen allemaal.
Video analyses... die komen gewoon van de F1 zelf, die staan de dag er voor vaak al online met precies hetzelfde en dezelfde coureurs.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:53 schreef exile79 het volgende:
Doornbos doet het prima, bereidt zich ook altijd goed voor met videoanalyses. Kamphues kan ik gedogen, presenteert het redelijk. Plooij en Mol weg aub, Winkelman op zn minst op locatie, maar misschien zelfs als commentator geschikt .
Klinkt alsof ze er een tandarts aan gezet hebben om dat ding er af te krijgen.quote:
Op welke tijd want dat filmpje is 20 minutenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:53 schreef opreis het volgende:
https://sendvid.com/rah3bzzu
Lulu vraagt ook zelf om een undercut
En na afloop janken dat je een undercut krijgt
Hij speelt bij mij ook niet..quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Op welke tijd want dat filmpje is 20 minuten
Op 7:00 maakt hij zich zorgen dat de guys ahead are pulling away.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Op welke tijd want dat filmpje is 20 minuten
Ligt aan jou dan denk ik...quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij speelt bij mij ook niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |