abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199607827
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 08:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sowieso, wat is het nut van Russell nu inzetten? Hamilton krijgt hoe dan ook de voorkeur dus als Russell voor Hamilton rijd krijgt hij te horen dat Hamilton voor moet gaan vanwege de titelstrijd. Dat is geen situatie waarin je Russell moet brengen, denk ik en het zou voor Russell ook geen stap vooruit zijn, denk ik.
Ik neem dit gerucht sowieso niet serieus. Mercedes wisselt nu echt niet.
pi_199607842
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 08:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik neem dit gerucht sowieso niet serieus. Mercedes wisselt nu echt niet.
Ik kan het mij ook niet goed voorstellen, nee. Maar ik vond de opmerking van Wolff dat Bottas niet op de juiste plek stopte wel beneden alle peil als teambaas, overigens.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:08:41 #203
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199607918
Alsof Bottas niet ziet waar die Williams rond rijd. Die laat de snelste auto echt niet gaan om met een brommobiel te gaan rijden hoor :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:08:44 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199608521
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 08:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sowieso, wat is het nut van Russell nu inzetten? Hamilton krijgt hoe dan ook de voorkeur dus als Russell voor Hamilton rijd krijgt hij te horen dat Hamilton voor moet gaan vanwege de titelstrijd. Dat is geen situatie waarin je Russell moet brengen, denk ik en het zou voor Russell ook geen stap vooruit zijn, denk ik.
Kijk naar RIC, PER, ALO. Hebben moeite te wennen aan de nieuwe auto.
RUS lag al op koers naar een overwinning bij z'n eerste outing in de Merc. :D Maar dat wil niet zeggen dat 'ie de auto al goed genoeg begrijpt en hij is nog altijd een jonkie in de F1. Juist nu zou het mooi zijn, want dan kan 'ie het ff rustig aankijken ter voorbereiding op volgend jaar. Nu zou hij waarschijnlijk sowieso achter HAM vallen, let's be real, BOT passeren is een... HAM een 2e.

Ik hoop dat HAM dit seizoen onderuit gaat, hij wil Schumi z'n record afpakken en dat vind ik niet juist in die dominante Mercedes. En laat hem dan maar lekker angst krijgen van de Verstappens, Leclercs, Norrissen en Russells van deze wereld, de eer aan zichzelf houden en lekker optiefen uit de F1 om zich te gaan inzetten voor ongerechtigheid her en der en lekker kleding gaan ontwerpen ofzo. :W Opgeruimd staat netjes. Dan krijgen we weer een beetje plezier, spanning en een echte titelstrijd terug in de F1. :Y :9

Misschien doet BOT een Kimi (en ALO)... je hobby is een Formule 1 auto rijden en het interesseert je niet zoveel dat je voor spek en bonen meerijdt. :+ Hoeft 'ie zich iig niet meer voor de gek te houden dat er een wereldtitel inzit...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:39:44 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199608874
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:08 schreef daNpy het volgende:
Alsof Bottas niet ziet waar die Williams rond rijd. Die laat de snelste auto echt niet gaan om met een brommobiel te gaan rijden hoor :D
Eens maar hij heeft weinig te willen als ze hem eruit knikkeren, ik geloof er verder weinig van hoor, hij is gewoon goed bezig.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:57:06 #206
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199609054
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Eens maar hij heeft weinig te willen als ze hem eruit knikkeren, ik geloof er verder weinig van hoor, hij is gewoon goed bezig.
Geen smoesjes en gewoon P3 kwalificeren in Monaco. Hij heeft wat slechte races gehad maar ook 2x uitgevallen, wat nu (even) zorgt voor een P4 in het kampioenschap. Ook wordt ie nogal eens genaaid door het team ten faveure van Ham, dus overall is er eigenlijk niks aan de hand voor Bottas.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 12:33:47 #207
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_199610325
De wissel zie ik nu ook niet bij Mercedes, maar als Perez sneller dan Bottas gaat rijden… dan is de constructeurs titel in gevaar en met een bewezen snellere coureur achter de hand… als dat over 3 a 4 races zo is, dan is Russell sowieso geen titelkandidaat meer, kan zich schikken als tweede rijder en meten aan Hamilton. Win-win voor Mercedes. Als Russell sneller is dan Hamilton kun je altijd nog kiezen Hamilton niet te verlengen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 25 mei 2021 @ 12:45:16 #208
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199610611
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:57 schreef daNpy het volgende:

[..]

Geen smoesjes en gewoon P3 kwalificeren in Monaco. Hij heeft wat slechte races gehad maar ook 2x uitgevallen, wat nu (even) zorgt voor een P4 in het kampioenschap. Ook wordt ie nogal eens genaaid door het team ten faveure van Ham, dus overall is er eigenlijk niks aan de hand voor Bottas.
De enige reden zou kunnen zijn dat hij structureel verslagen wordt door Verstappen en het team de overtuiging heeft dat Russell wel een paar races voor Max zou kunnen eindigen. Maar alleen dan, en je kunt je inderdaad afvragen of Russell dat wel lukt.
Rini dankjewel.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 12:48:08 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199610661
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:33 schreef XL het volgende:
De wissel zie ik nu ook niet bij Mercedes, maar als Perez sneller dan Bottas gaat rijden… dan is de constructeurs titel in gevaar en met een bewezen snellere coureur achter de hand… als dat over 3 a 4 races zo is, dan is Russell sowieso geen titelkandidaat meer, kan zich schikken als tweede rijder en meten aan Hamilton. Win-win voor Mercedes. Als Russell sneller is dan Hamilton kun je altijd nog kiezen Hamilton niet te verlengen.
Dat hangt helemaal van het verschil af met de 1e rijder, als Bottas langzamer is dan Perez hoeft dat helemaal niets met zijn prestatie in de auto te maken te hebben
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:03:49 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199610928
Hebbenze Bottas rechtervoorwiel al los :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:09:45 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_199611039
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal van het verschil af met de 1e rijder, als Bottas langzamer is dan Perez hoeft dat helemaal niets met zijn prestatie in de auto te maken te hebben
Eens, dat zie ik als een constante. Ik denk dat het gat naar Hamilton voor Perez te groot is, maar het gaat naar Bottas dicht gereden kan worden. Met name op zaterdag is mercedes te snel, maar race pace laat Bottas altijd wat meer liggen en juist daar moet een constante Perez hem pijn kunnen doen. Nu heeft Perez nog geen vlekkeloze races gereden, maar dat gaat komen nu het vertrouwen in zijn auto groeit. Als Verstappen over Hamilton wipt en Perez over Bottas is de keuze moeilijker voor mercedes, maar zie ik nog niet gebeuren. Dat Bottas met Perez in gevecht gaat komen zie ik als realistisch en dan is Russell een goede oplossing als het seizoen ver genoeg gevorderd is om Russell niet tegen Hamilton te krijgen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:12:17 #212
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199611083
Russell rijd volgend seizoen niet meer voor Williams, dat lijkt me duidelijk. Lewis zit ook aan zijn laatste seizoenen en Mercedes heeft een opvolger nodig. Bottas is geen leider en ze moeten kijken naar de toekomst.

Het hangt een beetje af van wat Lewis gaat doen denk ik, als Lewis door gaat dan is Bottas prima tweede rijder. Russell nu al promoveren kan wrijving veroorzaken in het team maar ik denk dat er weinig andere keuze is.

Wellicht dat ze kijken om Russell nog bij een ander team neer te zetten om meer in het midfield te kunnen racen. Echter, McLaren heeft multijaar contracten met Ricciardo en Norris dus dat gaat niet, Aston Martin gaan niet nu Vettel al vervangen en Stroll is niet in gevaar, dan blijven er geen andere Merc motoren opties meer over.

Enige andere optie zou dan nog het stoeltje van Ocon kunnen zijn bij Alpine, maar ook Ocon doet het eigenlijk best goed tov Alonso, dus om hem er uit te trappen is ook nogal wat.

Als Lewis bijtekent, dan denk ik dat Bottas inderdaad in 2022 plaats moet maken voor Russell omdat er geen andere opties zijn. Als Lewis afzwaait dan zullen ze Bottas wel aanhouden als stabiele factor. Mocht Bottas dit seizoen echt helemaal alles verknallen (wat ik niet zie gebeuren) èn Lewis afzwaaien dan kan Mercedes volgend jaar aan de start staan met zowel Russell als Ocon, maar die kans lijkt me klein.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:18:12 #213
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199611170
Ik kan me toch niet voorstellen dat ze Ocon gaan terughalen: die is toch wel echt weg uit de Mercedes-familie en mist meerdere jaren ervaring met een Mercedes-motor. Dat ze Russell nog een tijdje bij Alpine zouden parkeren kan ik me om dezelfde reden toch ook niet voorstellen.

De enige die de komst van Russell naar Mercedes nog kan blokkeren is Lewis. Maar wat dan het scenario gaat worden: geen idee.
pi_199611313
Ze gaan Russell nu echt niet overzetten tijdens het seizoen. Bottas is iemand die Lewis elke race kan hebben, bij Russell is dat wellicht niet het geval en dan moet je ten aanzien van 500mil kijkers een publiekslieveling terugroepen om de grote Lewis Hamilton er langs te laten voor het kampioenschap. Mercedes is er alles aan gedaan om de mythe van Lewis goddelijke stuurmans kunsten die met een mindere auto toch iedere keer magisch weet te winnen in stand te houden. Mocht Lewis dit jaar niet de WDC winnen dan ligt dat niet aan dat Lewis fouten maakt maar omdat RB gewoon sneller is, de regels high rake cars bevoordelen en RB een illegale rear wing gebruikt. Want och och in de Bahrain test hadden de heren Bottas en Hamilton 3 momentjes oversturen en plotseling is de meest dominante auto ooit slecht.
Als het ze om de WCC zou gaan dan kunnen ze beter wel Russell zsm in die 2de auto zetten.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:28:57 #215
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199611316
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:33 schreef XL het volgende:
Ja als als als.
Voorlopig is Perez nog aan het stunten met midfield teams dus dat is nog geen gevaar. Norris met de Mercedes-powered McLaren is voorlopig een stuk beter bezig. En zelfs die heeft nog maar de helft van de punten van de top 2.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

De enige reden zou kunnen zijn dat hij structureel verslagen wordt door Verstappen en het team de overtuiging heeft dat Russell wel een paar races voor Max zou kunnen eindigen. Maar alleen dan, en je kunt je inderdaad afvragen of Russell dat wel lukt.
Zolang Perez niet mee doet is dat echt geen probleem.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:31:39 #216
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199611342
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Russell rijd volgend seizoen niet meer voor Williams, dat lijkt me duidelijk. Lewis zit ook aan zijn laatste seizoenen en Mercedes heeft een opvolger nodig. Bottas is geen leider en ze moeten kijken naar de toekomst.

Het hangt een beetje af van wat Lewis gaat doen denk ik, als Lewis door gaat dan is Bottas prima tweede rijder. Russell nu al promoveren kan wrijving veroorzaken in het team maar ik denk dat er weinig andere keuze is.

Wellicht dat ze kijken om Russell nog bij een ander team neer te zetten om meer in het midfield te kunnen racen. Echter, McLaren heeft multijaar contracten met Ricciardo en Norris dus dat gaat niet, Aston Martin gaan niet nu Vettel al vervangen en Stroll is niet in gevaar, dan blijven er geen andere Merc motoren opties meer over.

Enige andere optie zou dan nog het stoeltje van Ocon kunnen zijn bij Alpine, maar ook Ocon doet het eigenlijk best goed tov Alonso, dus om hem er uit te trappen is ook nogal wat.

Als Lewis bijtekent, dan denk ik dat Bottas inderdaad in 2022 plaats moet maken voor Russell omdat er geen andere opties zijn. Als Lewis afzwaait dan zullen ze Bottas wel aanhouden als stabiele factor. Mocht Bottas dit seizoen echt helemaal alles verknallen (wat ik niet zie gebeuren) èn Lewis afzwaaien dan kan Mercedes volgend jaar aan de start staan met zowel Russell als Ocon, maar die kans lijkt me klein.
Dan kopen ze Verstappen van RBR weg.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 mei 2021 @ 13:32:10 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199611349
Met een goede tweede coureur had Hamilton het kampioenschap nu nog geleid. Zowel in Portugal als in Spanje had Bottas voor Verstappen moeten eindigen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:33:09 #218
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199611361
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Met een goede tweede coureur had Hamilton het kampioenschap nu nog geleid. Zowel in Portugal als in Spanje had Bottas voor Verstappen moeten eindigen.
Andersom ook, met überhaupt een 2e coureur had Verstappen al langer op 1 gestaan.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:34:07 #219
466281 WismutVeilchen83
pi_199611374
Eigenlijk blijft Williams toch echt maar modderen he. Een op zichzelf goede coureur, de beste motor van het veld. Maar volgens mij alleen vooruit gekomen omdat Haas achteruit is gegaan. Pijnlijk om te zien vind ik dat. Er is eigenlijk weinig reden om niet op zijn minst kort achter een team als Alfa Romeo of Aston Martin te zitten. Maar qua tijden komen ze daar bij lange na niet aan.
Rini dankjewel.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:37:27 #220
466281 WismutVeilchen83
pi_199611421
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja als als als.
Voorlopig is Perez nog aan het stunten met midfield teams dus dat is nog geen gevaar. Norris met de Mercedes-powered McLaren is voorlopig een stuk beter bezig. En zelfs die heeft nog maar de helft van de punten van de top 2.
[..]

Zolang Perez niet mee doet is dat echt geen probleem.
Los van Perez is het natuurlijk erg aantrekkelijk om nu het wat closer is zelf een 2e rijder te hebben die Max kan verslaan. Voorheen scoorden ze regelmatig 1-2 tjes en dan pakt HAM 10 punten op Max ipv 7 (of zelfs maar 6). Bottas is dat dit seizoen nog niet 1 keer gelukt..
Rini dankjewel.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:43:59 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199611527
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eigenlijk blijft Williams toch echt maar modderen he. Een op zichzelf goede coureur, de beste motor van het veld. Maar volgens mij alleen vooruit gekomen omdat Haas achteruit is gegaan. Pijnlijk om te zien vind ik dat. Er is eigenlijk weinig reden om niet op zijn minst kort achter een team als Alfa Romeo of Aston Martin te zitten. Maar qua tijden komen ze daar bij lange na niet aan.
die nieuwe eigenaren moeten wel even de tijd krijgen, zo makkelijk is het niet om vooruitgang te boeken en volgend jaar een nieuw concept, dan kan je wel heel veel in dit jaar steken maar hoeveel plekken ga je daarmee opschieten is dan de vraag
pi_199611531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat geldt andersom nog veel meer, met een goede 2e coureur had Max al flink voorgestaan.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 14:30:46 #223
466281 WismutVeilchen83
pi_199612200
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat geldt andersom nog veel meer, met een goede 2e coureur had Max al flink voorgestaan.
Ik zie niet direct waar hij die winst dan extra had gepakt. In Bahrein was het gewoon een strategisch spel, waarbij Max veel langer buiten bleef dan Hamilton. Dat Perez daar verder niet in het stuk voorkwam lag overigens ook niet aan hem, maar aan de techniek. Ik denk niet dat met Perez op P3 of 4 het resultaat voor Max anders was geweest.
In Portugal speelde hij met oude banden een minieme rol, maar werd RB gewoon op waarde geklopt.
In Spanje was Perez er niet, maar denken we nu echt dat Hamilton, die op het einde Max voorbij ging alsof hij stil stond, wel veel tijd verloren was achter een als 3e of 4e rond rijdende Perez? Of dat Mercedes de call dan niet had gemaakt? Ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. Bovendien had Hamilton in Spanje veel marge uiteindelijk, hij haalde Max al 6 rondjes voor het einde in. Stel Perez had hem 1, maximaal 2 ronden gekost, dan nog hadden ze het niet gered.

Veruit de grootste marge die Max had kunnen hebben was op Imola, maar we weten hoe dat afliep.. Daar had Perez misschien nog wel de grootste rol kunnen spelen, maar ik wijt het puntenverlies van Hamilton tov Verstappen daar toch vooral aan de rode vlag.
Rini dankjewel.
pi_199612219
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En wie op de grid kunnen dat zijn? Dat zijn denk ik stuk voor stuk coureurs die bij andere teams de 1e coureur zouden zijn.
pi_199612398
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Ik zie niet direct waar hij die winst dan extra had gepakt. In Bahrein was het gewoon een strategisch spel, waarbij Max veel langer buiten bleef dan Hamilton. Dat Perez daar verder niet in het stuk voorkwam lag overigens ook niet aan hem, maar aan de techniek. Ik denk niet dat met Perez op P3 of 4 het resultaat voor Max anders was geweest.
In Portugal speelde hij met oude banden een minieme rol, maar werd RB gewoon op waarde geklopt.
In Spanje was Perez er niet, maar denken we nu echt dat Hamilton, die op het einde Max voorbij ging alsof hij stil stond, wel veel tijd verloren was achter een als 3e of 4e rond rijdende Perez? Of dat Mercedes de call dan niet had gemaakt? Ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. Bovendien had Hamilton in Spanje veel marge uiteindelijk, hij haalde Max al 6 rondjes voor het einde in. Stel Perez had hem 1, maximaal 2 ronden gekost, dan nog hadden ze het niet gered.

Veruit de grootste marge die Max had kunnen hebben was op Imola, maar we weten hoe dat afliep.. Daar had Perez misschien nog wel de grootste rol kunnen spelen, maar ik wijt het puntenverlies van Hamilton tov Verstappen daar toch vooral aan de rode vlag.
Vooral Imola ja, maar ook in Barcelona had Perez er mijns inziens echt wel voor kunnen zorgen dat Lewis het niet had gehaald tov Max. Even los van de vraag of Perez op de baan iets hadden kunnen doen, had Mercedes vast nog een keer nagedacht over de stop van Hamilton als Perez er nog tussen had gereden. En Hamilton was Perez sowieso veel eerder tegengekomen dan Max nu, die was inderdaad kansloos. Zelfs Bottas zorgde ervoor dat Lewis iets tijd verloor, terwijl die niet de intentie om Lewis (lang) op te houden..

Perez hoort ervoor te zorgen dat Mercedes niet zomaar een andere tactiek kan proberen zonder dat het gevolgen heeft. Door er dan ook gewoon te zijn op dat moment en niet vast te zitten achter een Mclaren.
pi_199612452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:32 schreef opreis het volgende:

[..]

En wie op de grid kunnen dat zijn? Dat zijn denk ik stuk voor stuk coureurs die bij andere teams de 1e coureur zouden zijn.
Dan heb je het echt over meestrijden om de titel of daar in ieder geval in de buurt te komen? Dan heb je het niet over veel coureurs die dat kunnen inderdaad, maar om tactisch van waarde te kunnen zijn voor RB/Max is dat ook niet nodig en daarin valt Perez me wel tegen voorlopig, terwijl ze om die reden juist Albon hebben ingeruild voor hem.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 14:54:22 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199612476
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:32 schreef opreis het volgende:

[..]

Ricciardo
  dinsdag 25 mei 2021 @ 14:57:27 #228
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199612502
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ricciardo
Die kan ook al niet zo goed tegen zijn verlies

dinsdag 25 mei 2021 @ 15:00:58 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199612545
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:57 schreef daNpy het volgende:

[..]

Die kan ook al niet zo goed tegen zijn verlies

[ [url=https://thumbor.pijper.io/2JS9hCpQAT58XxrTGY9tJOi-1c4=/1290x726/center/middle/https://cdn.pijper.io/sou(...)79407.jpg]afbeelding[/url] ]
andere tijden :) , denk wel dat hij, behalve het financiële gedeelte misschien, toch wel spijt heeft dat hij is vertrokken, het gaat er nu op lijken dat hij een Hulk2.0 wordt.
pi_199612626
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dan heb je het echt over meestrijden om de titel of daar in ieder geval in de buurt te komen? Dan heb je het niet over veel coureurs die dat kunnen inderdaad, maar om tactisch van waarde te kunnen zijn voor RB/Max is dat ook niet nodig en daarin valt Perez me wel tegen voorlopig, terwijl ze om die reden juist Albon hebben ingeruild voor hem.
Coureurs die snel genoeg zijn om in de buurt van Max te blijven om nuttig te zijn bij een pitstop. Ik denk dat die op 1 hand te tellen zijn.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 15:08:56 #231
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199612647
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

andere tijden :) , denk wel dat hij, behalve het financiële gedeelte misschien, toch wel spijt heeft dat hij is vertrokken, het gaat er nu op lijken dat hij een Hulk2.0 wordt.
Ja, hij dacht dat ie WK materiaal was, nu rijdt ie al 2 seizoenen grotendeels buiten de punten.
pi_199612649
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ricciardo
Precies. Maar Ricciardo zou een 1e rijder zijn bij veel teams en die rol lijkt hij ook te willen. En hoeveel coureurs zijn er van het niveau van Ricciardo?

(al moet hij dit jaar nog wel ff een tandje beter)
  dinsdag 25 mei 2021 @ 15:15:10 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199612740
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:09 schreef opreis het volgende:

[..]

Precies. Maar Ricciardo zou een 1e rijder zijn bij veel teams en die rol lijkt hij ook te willen. En hoeveel coureurs zijn er van het niveau van Ricciardo?

(al moet hij dit jaar nog wel ff een tandje beter)
blijft altijd moeilijk vergelijken maar als je kijkt naar beste duo van dit moment dan kom je bij Leclerc-Sainz uit denk ik
pi_199612748
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:07 schreef opreis het volgende:

[..]

Coureurs die snel genoeg zijn om in de buurt van Max te blijven om nuttig te zijn bij een pitstop. Ik denk dat die op 1 hand te tellen zijn.
Ja, maar je komt dan ook niet voor niets in een topauto terecht natuurlijk ;)

Ik ga er vanuit dat ze bij RB die verwachting wel hadden bij Perez.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 15:15:54 #235
38114 beantherio
pi_199612756
Palmer: 'Blunder Hamilton zou zwaarder moeten wegen dan kleine foutjes Verstappen'

Palmer merkte in een ander interview ook nog fijntjes op dat men zich eens moet afvragen wat de stand zou zijn als Lewis niet zo'n mazzel had gehad met die rode vlag na zijn fout in Imola.
pi_199612828
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijft altijd moeilijk vergelijken maar als je kijkt naar beste duo van dit moment dan kom je bij Leclerc-Sainz uit denk ik
Mja, ik denk dat de coureurs die in de buurt zouden kunnen komen Lewis, Leclerc, Ricciardo en misschien Sainz/Norris zijn.
Maar ik heb ook niet het idee dat Sainz zo graag die rol zou hebben gezien 2015. En Norris laat dit jaar pas voor het eerst echt zien bij de top te horen ipv bij het midfield. Begrijpelijk want nog jong.
pi_199612895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat de coureurs die in de buurt zouden kunnen komen Lewis, Leclerc, Ricciardo en misschien Sainz/Norris zijn.
Maar ik heb ook niet het idee dat Sainz zo graag die rol zou hebben gezien 2015. En Norris laat dit jaar pas voor het eerst echt zien bij de top te horen ipv bij het midfield. Begrijpelijk want nog jong.
Maar dan ga je er vanuit dat hij automatisch 2e rijder wordt bij RB. Als iemand bewijst sneller te zijn dan Max ga ik er niet vanuit dat ze hem terugroepen omdat Max nu eenmaal de 1e rijder is.. Zoals dat bij Ricciardo ook niet gebeurd zou zijn. Natuurlijk heb je wel te maken met een auto die waarschijnlijk wat meer op de wensen van Max is afgestemd, maar toch..
pi_199612922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:15 schreef beantherio het volgende:
Palmer: 'Blunder Hamilton zou zwaarder moeten wegen dan kleine foutjes Verstappen'

Palmer merkte in een ander interview ook nog fijntjes op dat men zich eens moet afvragen wat de stand zou zijn als Lewis niet zo'n mazzel had gehad met die rode vlag na zijn fout in Imola.
Kleine foutjes van Max.
Maar ook dan nog even vergeten dat Lewis in Bahrain ook van de track ging waardoor Max die poging kon maken (en nee, niet op de plek van het track limits debacle). Lewis zijn vleugel kapot reed bij Max in Imola. Bij de SC restart in Imola gepakt werd door Yuki. In Portugal outqualified wordt door Bottas. In Portugal ook de herstart verprutst. In Spanje gepakt wordt bij de start. En dan nu weer een heel week verprutst.
Lewis met z'n 10 jaar kampioenschapservaring maakt geen foutjes hoor.
pi_199612927
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar dan ga je er vanuit dat hij automatisch 2e rijder wordt bij RB. Als iemand bewijst sneller te zijn dan Max ga ik er niet vanuit dat ze hem terugroepen omdat Max nu eenmaal de 1e rijder is.. Zoals dat bij Ricciardo ook niet gebeurd zou zijn. Natuurlijk heb je wel te maken met een auto die waarschijnlijk wat meer op de wensen van Max is afgestemd, maar toch..
Dan ben ik misschien gekleurd, maar ik denk niet dat er iemand is die sneller is dan Max.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 15:38:43 #240
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199613127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:26 schreef opreis het volgende:

[..]

Dan ben ik misschien gekleurd, maar ik denk niet dat er iemand is die sneller is dan Max.
Nee, Leclerc en Hamilton zie ik als enige concurrenten, Sainz is goed maar wat langzamer, Norris zie ik ook nog wel heel snel worden. Ricciardo hoort hier ook bij, maar verder is het allemaal sub-sub-top met Vettel, Alonso en Ocon en dan de veldvulling nog.

Perez zit bij RBR vanwege de hoop dat ie iets kon betekenen en vooral ook omdat er niemand anders (beschikbaar) was/is.
pi_199613197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nee, Leclerc en Hamilton zie ik als enige concurrenten, Sainz is goed maar wat langzamer, Norris zie ik ook nog wel heel snel worden. Ricciardo hoort hier ook bij, maar verder is het allemaal sub-sub-top met Vettel, Alonso en Ocon.

Perez zit bij RBR vanwege de hoop dat ie iets kon betekenen en vooral ook omdat er niemand anders (beschikbaar) was/is.
Bottas staat 5~6 keer per seizoen voor Lewis door z'n quali. Ik denk dat Max dat toch wel een stuk beter kan. Vervolgens maakt Lewis het nog vaak goed in de race maar daar is Max minimaal net zo goed of beter. Ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 teamgenoot op pace echt sneller is geweest dan Max.
Rosberg was ook geen ster maar die kon hem ook verslaan/bij houden. Button kon dat ook. Alonso ook. 3/5 van z'n teamgenoten kunnen dat dus.
Leclerc is nu nog wat grillig en moeilijk in te schatten.
pi_199613331
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:26 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar dan ga je er vanuit dat de Mercedes op dit moment veel beter is, maar dat het puur door Max komt dat de RB in de buurt blijft en niet door de auto? En ze daarom ook niemand gaan vinden die tactisch van waarde kan zijn op dit moment?

In dat geval blijven alleen de echte topcoureurs over die dat kunnen, maar zover zou ik dan weer niet willen gaan.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 15:55:20 #243
466281 WismutVeilchen83
pi_199613450
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:47 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Vooral Imola ja, maar ook in Barcelona had Perez er mijns inziens echt wel voor kunnen zorgen dat Lewis het niet had gehaald tov Max. Even los van de vraag of Perez op de baan iets hadden kunnen doen, had Mercedes vast nog een keer nagedacht over de stop van Hamilton als Perez er nog tussen had gereden. En Hamilton was Perez sowieso veel eerder tegengekomen dan Max nu, die was inderdaad kansloos. Zelfs Bottas zorgde ervoor dat Lewis iets tijd verloor, terwijl die niet de intentie om Lewis (lang) op te houden..

Perez hoort ervoor te zorgen dat Mercedes niet zomaar een andere tactiek kan proberen zonder dat het gevolgen heeft. Door er dan ook gewoon te zijn op dat moment en niet vast te zitten achter een Mclaren.
Eens dat ze onder normale omstandigheden niet zo snel een extra stop zouden doen, hoor. Maar juist in Spanje denk ik dat ze altijd gewonnen hadden, ook wanneer Perez ertussen had gereden. En ik denk ook dat ze het altijd gedaan hadden, simpelweg omdat hij toch altijd minimaal 2e was geworden en dit een unieke kans op de zege had gegeven.

Straks op circuits waar inhalen moeilijker is gaat het wel een rol spelen. Hongarije, waar ze het in 2019 natuurlijk flikten, daar zouden ze het niet zo snel doen als Perez dichtbij genoeg zit.

Wel leuk dat Perez wel al punten afgepakt heeft val Lewis, terwijl Bottas dat nog niet gedaan heeft bij Max :)
Rini dankjewel.
pi_199613603
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar dan ga je er vanuit dat de Mercedes op dit moment veel beter is, maar dat het puur door Max komt dat de RB in de buurt blijft en niet door de auto? En ze daarom ook niemand gaan vinden die tactisch van waarde kan zijn op dit moment?

In dat geval blijven alleen de echte topcoureurs over die dat kunnen, maar zover zou ik dan weer niet willen gaan.
Ik denk dat Mercedes over de eerste 5 races een auto heeft gehad die gemiddeld een tiende of 2 beter is dan de RB. (gaat natuurlijk om veel verschillende elementen als kwali pace, race pace, banden verbruik, maar dan gesimplificeerd). Max maakt nu het verschil (zie Lewis zijn blunder in Imola en nu Monaco+tal van andere foutjes van Lewis).
Ik denk dat iemand vinden die van waarde kan zijn wel mogelijk is, maar het hangt er vooral vanaf hoe snel de auto's t.o.v elkaar zijn. Bottas is nu al 5 jaar "de ideale 2e coureur" maar dat komt voornamelijk omdat de Merc gewoon sneller is dan de competitie. Je zag in 2018 dat hij dan in 1x 5e finishd zodra de rest dichterbij zit.
pi_199613621
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wel leuk dat Perez wel al punten afgepakt heeft val Lewis, terwijl Bottas dat nog niet gedaan heeft bij Max :)
Lewis heeft voornamelijk punten verspeeld.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 16:35:14 #246
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199614260
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:42 schreef opreis het volgende:

[..]

Bottas staat 5~6 keer per seizoen voor Lewis door z'n quali. Ik denk dat Max dat toch wel een stuk beter kan. Vervolgens maakt Lewis het nog vaak goed in de race maar daar is Max minimaal net zo goed of beter. Ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 teamgenoot op pace echt sneller is geweest dan Max.
Rosberg was ook geen ster maar die kon hem ook verslaan/bij houden. Button kon dat ook. Alonso ook. 3/5 van z'n teamgenoten kunnen dat dus.
Leclerc is nu nog wat grillig en moeilijk in te schatten.
Ik zie nu dat mijn nee er een beetje raar staat, ik bedoelde dat ik het idd met je eens ben maar het staat er wat krom :P
  dinsdag 25 mei 2021 @ 16:36:53 #247
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199614273
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Als Perez Ricciardo met drs niet voorbij komt is de Mercedes en zeker de motor dus inderdaad een stuk beter.
pi_199624138
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

die nieuwe eigenaren moeten wel even de tijd krijgen, zo makkelijk is het niet om vooruitgang te boeken en volgend jaar een nieuw concept, dan kan je wel heel veel in dit jaar steken maar hoeveel plekken ga je daarmee opschieten is dan de vraag
En ik dacht dat ze volgend jaar nog veel meer gingen shoppen in de mercedes onderdelen lijst.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 mei 2021 @ 19:22:07 #249
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199631945
Jezus wat komt Albers zuur over zeg. Dat moet echt vreselijk serieus en dus kut worden als hij erbij zou komen.
https://www.gpfans.com/nl(...)analisten-vertellen/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 19:52:52 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199632543
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:22 schreef heywoodu het volgende:
Jezus wat komt Albers zuur over zeg. Dat moet echt vreselijk serieus en dus kut worden als hij erbij zou komen.
Ah, the analist that geen zin zonder Engelse words kon praten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199632609
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:22 schreef heywoodu het volgende:
Zegt hij niet wat de meeste hier ook zeggen? Ik vind het niet zuur.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 19:57:30 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199632622
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]

De meeste hier zijn ook zuur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 19:57:47 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_199632630
quote:

[..]

De meeste zijn over de analisten wel tevreden heb ik het idee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 mei 2021 @ 20:17:23 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199632944
quote:

[..]

Ik luister met plezier naar bijvoorbeeld Robert Doornbos hoor. Ok, zo'n 'bekende' gast hoeft van mij niet en Coronel vind ik vaak een beetje een act, maar goed. Ik heb echt geen zin om naar een voorbeschouwing te kijken waar tot in den treure elke centimeter van de auto weekeinde na weekeinde weer geanalyseerd wordt op veel te serieuze wijze, flikker op. Ik kijk voor m'n lol en wil dus ook dat de analisten het duidelijk naar hun zin hebben (zoals Doornbos), in plaats van zo iemand als Albers die al jarenlang in de vergetelheid zit en alleen een artikeltje aandacht krijgt door even wat zure uithalen te doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199633582
Doornbos doet het prima, bereidt zich ook altijd goed voor met videoanalyses. Kamphues kan ik gedogen, presenteert het redelijk. Plooij en Mol weg aub, Winkelman op zn minst op locatie, maar misschien zelfs als commentator geschikt .
pi_199633596
Oh, en alstjebliéft géén Christian Albers.
pi_199633975
Ho-Pin Tung!
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:29:51 #258
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199634251
Albers is een engnek :r
pi_199634890
Albers wil graag dit soort diepgravende analyses kennelijk:
https://www.f1maximaal.nl(...)at-creeert-een-basis
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199635113
Christian tankslang Albers
pi_199635521
quote:
9s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Christian tankslang Albers
Is dat zijn pornonaam?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199638285
Ik heb Christijan Albers altijd een heel raar, eng, narcistisch mannetje gevonden. Als we zijn linkedin mogen geloven dan is hij "founder and shareholder of several companies / entrepreneur / real estate projects". Een specifieke naam van een van zijn succesvolle bedrijven is natuurlijk nergens terug te vinden.

Wanneer een journalist vraagt naar zijn "zakelijke successen" volgt er een raar ontwijkend antwoord: "Daar praat ik liever niet over. Ik speel altijd liever de rol van de underdog, weet je. Ik vind het ook niet zo interessant om te vertellen. Maar het zijn in ieder geval mooie bedrijven die over de hele wereld actief zijn. Ik ben hier niet dagelijks meer mee bezig. Elk bedrijf heeft een eigen CEO en runt zichzelf." https://nl.motorsport.com(...)ijan-albers/3372627/

Ook had hij zogenaamd het Caterham F1 team zelf willen kopen. https://www.f1maximaal.nl(...)wat-van-kunnen-maken Hoe moet ik dat überhaupt voor me zien? Christian Albers met zijn eigen Formule 1 team, net als Alain Prost en Jackie Stewart in het verleden. Dat is toch totaal ongeloofwaardig? Is Christian Albers soms miljardair zoals de Vijay Mallya's, Richard Branson's en Lawrence Strolls van deze wereld? Voor Richard Branson was een F1 team runnen al snel te duur maar onze Christijan Albers ziet er wel brood in hoor.

En dan is deze extreem succesvolle 'Nederlandse Donald Trump' nu opeens geïnteresseerd in het baantje van fucking Jack Plooij. Waarom in godsnaam, als je zo 'succesvol' bent? Dat valt toch allemaal niet met elkaar te rijmen? Tevens meent hij dat alle deuren in de paddock voor hem open zullen zwaaien en wil hij ons doen geloven dat hij op "vriendschappelijke basis" de Lewis Hamiltons en Charles Leclercs van deze wereld aan kan spreken. Ik durf te wedden dat Leclerc geen flauw idee heeft wie hij is. Als ik Jack Plooij was dan zou ik om te trollen Leclerc en Hamilton eens vragen naar hun band met de 'grote Christijan Albers'.

Albers is helemaal de weg kwijt. Hij leeft in een soort narcistische waan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 27-05-2021 09:47:04 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_199638419
Christijan Albers zit vol met leugens. Een pathologisch leugenaar.

Vorig jaar nog toen hij een geschil had met een huurder werd er een slot gelegd op een pand in Antwerpen.
De huurders zouden volgens Albers oplichters zijn. Albers liet het erop lijken dat zijn chauffeur een nieuwe huurder was.

https://www.gva.be/cnt/dmf20200115_04806455

Door dit soort rare spelletjes krijg ik niet het idee dat Albers zo'n betrouwbare partij is.
Niet dat Doornbos zo heilig is maar die komt er nog ronduit voor uit dat er nog wat afbetaald moet worden en drijft er de spot mee.

[ Bericht 8% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-05-2021 09:54:23 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 09:51:41 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199638440
Dat moment wanneer je door hebt dat een weekend op stap toevallig precies samen valt met 5 september...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199638490
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat moment wanneer je door hebt dat een weekend op stap toevallig precies samen valt met 5 september...
Elke zandhagedis en rugstreeppad weet dat dan de Dutch Grand Prix is :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 27 mei 2021 @ 10:04:29 #266
466281 WismutVeilchen83
pi_199638560
Albers viel voor mij compleet door de mand door zijn interview in 2005 na het seizoen waarin hij het nodig vond om keihard uit te halen naar Doornbos. Niet dat ik groot fan van die laatste ben, maar hij acteerde daarin zoooo triest, verongelijkt. Hij mag dan misschien verstand hebben van F1, maar je moet als TV-man ook likable zijn.
Rini dankjewel.
pi_199638576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb Christijan Albers altijd een heel raar, eng, narcistisch mannetje gevonden. Als we zijn linkedin mogen geloven dan is hij "founder and shareholder of several companies / entrepreneur / real estate projects". Een specifieke naam van een van zijn succesvolle bedrijven is natuurlijk nergens terug te vinden.

Wanneer een journalist vraagt naar zijn "zakelijke successen" volgt er een raar ontwijkend antwoord: "Daar praat ik liever niet over. Ik speel altijd liever de rol van de underdog, weet je. Ik vind het ook niet zo interessant om te vertellen. Maar het zijn in ieder geval mooie bedrijven die over de hele wereld actief zijn. Ik ben hier niet dagelijks meer mee bezig. Elk bedrijf heeft een eigen CEO en runt zichzelf." https://nl.motorsport.com(...)ijan-albers/3372627/

Ook had hij zogenaamd het Caterham F1 team zelf willen kopen. https://www.f1maximaal.nl(...)wat-van-kunnen-maken Hoe moet ik dat überhaupt voor me zien? Christian Albers met zijn eigen Formule 1 team, net als Alain Prost en Jackie Stewart in het verleden. Dat is toch totaal ongeloofwaardig? Is Christian Albers soms miljardair zoals de Vijay Mallya's, Richard Branson's en Lawrence Strolls van deze wereld? Voor Richard Branson was een F1 team runnen al snel te duur maar onze Christijan Albers ziet er wel brood in hoor.

En dan is deze extreem succesvolle 'Nederlandse Donald Trump' nu opeens geïnteresseerd in het baantje van fucking Jack Plooij. Waarom in godsnaam, als je zo 'succesvol' bent? Dat valt toch allemaal niet met elkaar te rijmen? Tevens meent hij dat alle deuren in de paddock voor hem open zullen zwaaien en wil hij ons doen geloven dat hij op "vriendschappelijke basis" de Lewis Hamiltons en Charles Leclercs van deze wereld aan kan spreken. Ik durf te wedden dat Leclerc geen flauw idee heeft wie hij is. Als ik Jack Plooij was dan zou ik om te trollen Leclerc en Hamilton eens vragen naar hun band met de 'grote Christijan Albers'.

Albers is helemaal de weg kwijt. Hij leeft in een soort narcistische waan.
Die heeft vooral een rijke vrouw. Zelf heeft hij weinig gepresteerd volgens mij.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 10:09:52 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199638607
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:57 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Elke zandhagedis en rugstreeppad weet dat dan de Dutch Grand Prix is :)
Ik begon in mijn hoofd ook al wat lijntjes te trekken ja :')

Met een beetje mazzel kan ik de race nog zien, ik weet nog niet helemaal hoe het gaat lopen allemaal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199638711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel kan ik de race nog zien, ik weet nog niet helemaal hoe het gaat lopen allemaal.
Iemand die zijn prioriteiten niet op orde heeft gespot.
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 10:26:34 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199638741
quote:
9s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Kan ik er nou aan doen dat de F1 de eerste twee weekenden na de zomer claimt? Die zijn traditiegetrouw kwetsbaar :{w

Het weekend erop is mijn verjaardag, dus daar blijven ze wel van af ~O>
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199638749
Als Albers het baantje niet krijgt dan krijgen we waarschijnlijk een of ander zuur ongeloofwaardig verhaal te horen over hoe hij van plan is om de F1 rechten in de toekomst zelf te kopen zodat hij de tv uitzendingen naar eigen inzicht vorm kan geven. Ik vind het altijd een beetje eng wanneer mensen zo ver heen zijn dat ze in hun eigen leugens gaan geloven.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:37:24 #272
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_199639541
quote:
9s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Ahum... *kuch*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_199639803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:37 schreef flipsen het volgende:

[..]

Ahum... *kuch*
:@ :@ :@!!
vosss is de naam,
pi_199642463
twitter

Na de Netflix curse nu ook de Carlos curse ^O^
pi_199643575
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

Na de Netflix curse nu ook de Carlos curse ^O^
Ik wens Carlos veel succes bij Ferrari :)
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:20:49 #276
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199643596
Benieuwd of er na het verbod op de achtervleugel van RB (als dat verbod er komt) er ook een verbod komt op de voorvleugel van Mercedes. Dat kreng buigt ook flink door waar die van RB dat veel minder doet.
pi_199643642
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:20 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd of er na het verbod op de achtervleugel van RB (als dat verbod er komt) er ook een verbod komt op de voorvleugel van Mercedes. Dat kreng buigt ook flink door waar die van RB dat veel minder doet.
Verwacht het niet. Na Baku de nieuwe achtervleugels, al is dat te laat voor merc, en daarna zullen ze het wel weer achter gesloten deuren gaan sussen om de sport niet verder in discrediet te brengen.
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:30:29 #278
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199643742
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Lijnen trek je op een spiegel, niet in je hoofd _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:36:29 #279
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199643820
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:53 schreef exile79 het volgende:
Doornbos doet het prima, bereidt zich ook altijd goed voor met videoanalyses. Kamphues kan ik gedogen, presenteert het redelijk. Plooij en Mol weg aub, Winkelman op zn minst op locatie, maar misschien zelfs als commentator geschikt .
Video analyses... die komen gewoon van de F1 zelf, die staan de dag er voor vaak al online met precies hetzelfde en dezelfde coureurs.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:36:30 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199643822
twitter
pi_199644061
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Nog mazzel dan dat het geen back to back weekend is. Anders wordt het wel heel krapjes
  donderdag 27 mei 2021 @ 17:30:19 #282
38114 beantherio
pi_199644553
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Klinkt alsof ze er een tandarts aan gezet hebben om dat ding er af te krijgen. :D

Toch jammer dat Plooij er niet bij was.
pi_199646495
https://sendvid.com/rah3bzzu

Lulu vraagt ook zelf om een undercut _O_
En na afloop janken dat je een undercut krijgt _O_
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:50:32 #284
38114 beantherio
pi_199647429
Ik zat de start van de race van afgelopen weekend nog eens te bekijken. Er wordt dit seizoen gezegd dat Max een "agressieve" starter is, maar wat ik wel mooi vind aan de start van Monaco is dat je goed kunt zien dat ie, ondanks het resoluut pakken van de kop, wel ruimte laat aan Bottas voor het geval die harder van start was gegaan. Hij pakt niet in een swoop de rechterbaan maar doet het in 2 etappes waardoor er nog de mogelijkheid was om een aanvaring te voorkomen.
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:14:23 #285
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199647833
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:53 schreef opreis het volgende:

Op welke tijd want dat filmpje is 20 minuten :D
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:19:40 #286
466281 WismutVeilchen83
pi_199647976
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:14 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij speelt bij mij ook niet..
Rini dankjewel.
pi_199648293
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:14 schreef daNpy het volgende:

[..]

Op 7:00 maakt hij zich zorgen dat de guys ahead are pulling away.
8:28 vraagt hij de undercut.
pi_199648298
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Hij speelt bij mij ook niet..
Ligt aan jou dan denk ik...
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:47:51 #289
38114 beantherio
pi_199648474
Het filmpje buffert wel heel snel, maar bij mij speelt ie wel.

Het geluid op 8:28 is niet zo heel duidelijk. Je hoort Lewis wat zeggen maar het is mij niet helemaal duidelijk wat.
pi_199652495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:53 schreef opreis het volgende:

Ik vraag me echt af waar jij dat hoort?

Ik hoor van alles, maar ik hoor hem niet vragen om een undercut?
Of saté?
pi_199652629
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:01 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af waar jij dat hoort?

Ik hoor van alles, maar ik hoor hem niet vragen om een undercut?
Ik hoor op 8:28 "can I undercut" of "are we gonna undercut" oid.

Dit artikel benoemd het ook

https://www.bbc.com/sport/formula1/57222793

And, although it was not broadcast on television, Hamilton had already been asking the engineers to try the undercut - stopping first and gaining time on fresh tyres - in an attempt to pass Gasly, before the engineers decided to do exactly that, reversing their pre-race plans.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 10:36:27 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199652867
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:11 schreef opreis het volgende:

[..]

Dit artikel benoemd het ook

https://www.bbc.com/sport/formula1/57222793

And, although it was not broadcast on television, Hamilton had already been asking the engineers to try the undercut - stopping first and gaining time on fresh tyres - in an attempt to pass Gasly, before the engineers decided to do exactly that, reversing their pre-race plans.
En dan wel gewoon je team onder de bus gooien _O-
pi_199654247
twitter

Jammer voor plooij, maar ik kan er niet mee zitten :+
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:46:15 #294
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_199654309
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:11 schreef opreis het volgende:
Hjj vraagt niet om een undercut. Hij vraagt of het zinvol is.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:04:24 #295
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199654530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

*O*
Kreeg net een mention: https://www.gpfans.com/nl(...)ngen-door-winkelman/
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:17:36 #296
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199654718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

Grote blij *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199655002
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hjj vraagt niet om een undercut. Hij vraagt of het zinvol is.
https://www.racefans.net/(...)transcript-analysis/

28 Hamilton Can I undercut him?
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:15:23 #298
38114 beantherio
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:36:15 #299
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_199655863
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:37 schreef opreis het volgende:

[..]

https://www.racefans.net/(...)transcript-analysis/

28 Hamilton Can I undercut him?
Ja. Hoe vertaal jij dat dan?
Wie dit leest is gek
pi_199655962
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja. Hoe vertaal jij dat dan?
Kan ik hem undercutten?

En dat kon ook gewoon. Alleen had Lewis dichter op de gearbox van Gasly moeten zitten. Daar heeft hij zelf ook aandeel in gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')