quote:Ziggo
Vanaf 2022 zal Formule 1 helaas verhuizen naar een andere zender. Wij hebben dan 9 jaar met veel plezier en trots de Formule 1 uitgezonden! In die jaren zijn de tarieven voor de uitzendrechten zo sterk gegroeid dat het voor ons helaas niet mogelijk was om Formule 1 te behouden.
Mol en die smoelsmid gaan natuurlijk mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:25 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd of Mol het lukt mee te verhuizen.
En of het nog populair blijft.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral benieuwd hoe duur het wordt.
Dat vind ik niet te merken, want verder hebben ze er F1 en pijltjesgooien, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
En of het nog populair blijft.
Als je ziggo had was het al jaren vrij te bekijken op kanaal 14.
Dus ik gok voor 50% van de Nederlanders toch soort van free to air.
Neem aan dat ze die knaken terug willen verdienen dus hoger abonnement en/of reclame.
Had begrepen dat ze ook het Duitse voetbal bij ESPN weg hebben getrokken.
Dus zal wel een sport zender worden dan gok ik.
1 Braddie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral benieuwd hoe duur het wordt.
Die uitzendingen van ORF en servus zijn inderdaad best ok. Kijk vanuit NL via VPN. Servus kende ik al van de MotoGP, een keer op vakantie gezien en helemaal een uitkomst sinds Eurosport niet meer in het van Canal digitaal aan bod zitquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:31 schreef shiz het volgende:
Nou, dat was het enige dat ik dan miste nu ik sinds een week of drie naar Oostenrijk ben verhuisd, maar idd, F1TV Pro en hier is het nog free-to-air op de ORF met Alex Wurz! Hoewel het voor hun schijnbaar ook dure koek is geworden, want die delen nu het programma door het om de beurt met zender ServusTV (bijv. Monaco GP) uit te zenden...
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:02 schreef nils7 het volgende:
ViaPlay sportpakket kost in Zweden ¤45 per maand.
Hihaho succes in Nederlandquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:02 schreef nils7 het volgende:
In Zweden zijn veel dingen toch duurder dan in Nederland?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:02 schreef nils7 het volgende:
Euro of Zweedse kronen?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:02 schreef nils7 het volgende:
Kans klein dat f1 tv blijftquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat F1TV blijft nu. Dat zal het verschil worden tussen legaal en illegaal, ik ga geen ¤20 per maand aftikken voor een partij die niks te zoeken heeft op de Nederlandse markt.
Ook daar:quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Kans klein dat f1 tv blijft
https://gp33.nl/nederland(...)entertainment-group/
Olav yayquote:Mol en Plooij
Olav Mol liet in een reactie aan het AD al weten dat hij nog niet klaar is met het spelletje en dat hij hoopt dat de Formule 1 nog niet klaar is met hem. Volgens Motorsport is het laatste niet aan de orde, aangezien NENT het gesprek aan is gegaan met Mol en pitreporter Jack Plooij. Als de partijen er uitkomen, blijven de heren gewoon onderdeel van de koningsklasse van de autosport, ook na 2021.
Nee, ik vind dat de huidige formats rond de F1 gewoon top zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben ik de enige die F1 Cafe, Jack Pooij en Olav Mol er gewoon bij vind horen.
Lewis lijkt zelf een voorkeur te hebben voor blonde vrouwen wanneer het om persoonlijke hulpjes gaat.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heeft iemand trouwens al een neger gespot in de pitcrew van het 'Mercedes Petronas AMG F1 Team'? Ik dacht dat dit topprioriteit had? Het begint er haast op te lijken dat Lewis simpelweg met de beste mensen wilt werken en een zwarte paintjob en #blm social media posts voldoende vindt.
Pfff blank ook nog. Waar is die diversiteit lou-lou?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Lewis lijkt zelf een voorkeur te hebben voor blonde vrouwen wanneer het om persoonlijke hulpjes gaat.
https://nl.motorsport.com(...)w-project44/6510380/
LG zou mogelijk van Ziggo afwillen. Andere optie is dat de opbrengst van de rechten meer opbrengt dan de rechten zelf houdenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:48 schreef fathank het volgende:
Ontopic: wel vreemd dat Ziggo de uitzendrechten kwijt raakt. Liberty Global is voor 50% eigenaar van VodafoneZiggo. En ook eigenaar van Liberty Media die op zijn beurt weer eigenaar is van de F1.
Ja, en dat is dus het vreemde dat een media bedrijf als Liberty niet meer kan verdienen aan hun eigen product dan wanneer ze dat uitbesteden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
LG zou mogelijk van Ziggo afwillen. Andere optie is dat de opbrengst van de rechten meer opbrengt dan de rechten zelf houden
Over dat eerste gaan inderdaad geruchten. Het is trouwens zo dat Liberty Global (eigenaar van Ziggo) en Liberty Media (eigenaar van Formule 1) weliswaar zusterbedrijven zijn (met dezelfde eigenaar) maar beiden zelf de eigen broek moeten kunnen ophouden. Het is geen gegeven dat Ziggo die rechten eerder wel gratis kreeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
LG zou mogelijk van Ziggo afwillen. Andere optie is dat de opbrengst van de rechten meer opbrengt dan de rechten zelf houden
het kan gewoon zijn dat ze niet zien hoe 30 miljoen+ per jaar rendabel kan zijn. het is ook nogal watquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:54 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus het vreemde dat een media bedrijf als Liberty niet meer kan verdienen aan hun eigen product dan wanneer ze dat uitbesteden.
Of ze willen zonder gêne de prijzen rap verhogen, een F1TV pro abbo in de Scandinavische landen is het dubbele van Nederland.
Niemand suggereert ook dat Ziggo de rechten gratis zou krijgen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Over dat eerste gaan inderdaad geruchten. Het is trouwens zo dat Liberty Global (eigenaar van Ziggo) en Liberty Media (eigenaar van Formule 1) weliswaar zusterbedrijven zijn (met dezelfde eigenaar) maar beiden zelf de eigen broek moeten kunnen ophouden. Het is geen gegeven dat Ziggo die rechten eerder wel gratis kreeg.
Dat moet haast wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan gewoon zijn dat ze niet zien hoe 30 miljoen+ per jaar rendabel kan zijn. het is ook nogal wat
Dat zit er wel in. Ik ben erg benieuwd wat de precieze plannen zijn. En vooral ook wat de prijs daarvan is en of me dat het waard is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Niemand suggereert ook dat Ziggo de rechten gratis zou krijgen.
Maar uiteindelijk voor de eigenaar, is het een vestzak, broekzak verhaal. De prijs voor de rechten doe je voor de vorm en de belasting, en je hebt het potentieel om er veel meer uit te halen.
Blijkbaar is Ziggo niet in staat om 30 miljoen of meer per jaar genereren, en denkt NEG dat wel te doen.
Uiteindelijk zal de consument er wel weer een stuk meer voor moeten gaan betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |