Waarom zouden mensen meer betalen op basis van welke gek daar in het commentaarhok zit, of op de grid looptquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:50 schreef aesop het volgende:
Ik had verwacht dat hier veel forummers bereid zouden zijn flink bij te dokken als er afscheid genomen wordt van Mol en plooij. Want ik neem toch aan dat er een kwaliteitslag gemaakt gaat worden. Of is dat naïef?
Dan vergelijk je wel dat een bedrijf dat infrastructuur voor tv, internet en mobiel beheert, tv en internet aanbiedt en daar bovenop nog een tv zender met een mediabedrijf wiens enige tak het wegkapen van tv rechten is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik snel even google heeft VodafoneZiggo ongeveer 2x de omzet per jaar van Nordic Entertainment.
Sommigen hebben hun Olav haat tot in het absurde getrokken. Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen meer betalen op basis van welke gek daar in het commentaarhok zit, of op de grid looptDe beelden zelf zijn toch veel belangrijker.
Als ze willen dat ik rond de 44 euro per maand ga neerleggen voor F1, dan verwacht ik een perfecte 4K stream, met alle camera's, alle radio traffic, alle data. Dus alles wat mogelijk is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:50 schreef aesop het volgende:
Ik had verwacht dat hier veel forummers bereid zouden zijn flink bij te dokken als er afscheid genomen wordt van Mol en plooij. Want ik neem toch aan dat er een kwaliteitslag gemaakt gaat worden. Of is dat naïef?
Ow, en de eis dat Moll gewoon het commentaar doet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen hebben hun Olav haat tot in het absurde getrokken. Lekker laten gaan
"Hoping for the best but expecting the worst" zou ik zeggen. Geld, geld, geld is het motief niet een goed programma brengen. Ik ben autosport fan, maat niet zodanig dat ik dik ga bij betalen. De afgelopen races heb ik maar in één geval via Ziggo gevolgd omdat de stream van ORF eruit lag, gelukkig was dat Imola waar jack van Gelder best aardig het gemis van kampkneus wist op te vangen. Ik wacht dus af wat komen gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:50 schreef aesop het volgende:
Zou wel lachen zijn als die Scandinaviërs per ongeluk de BDO-rechten voor 5 miljoen hebben gekocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met pijltjesgooien erbij verwacht ik 20 piek de maand.
Niet waar. Duitsland is ook achter de betaalmuur gegaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:05 schreef nweenink het volgende:
Op de Duitse zender wordt de Formule 1 gewoon uitgezonden
Duitsland is het ook kwijt aan Sky.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:05 schreef nweenink het volgende:
Wat is het probleem? Op de Duitse zender wordt de Formule 1 gewoon uitgezonden, zonder dat ik daar een Ziggo abonnement voor hoefde af te sluiten. Ik heb een alles in een abonnement bij KPN, met standaard de normale zenders en niks bijzonders. Formule 1 wordt daar live uitgezonden door ARD of ZDF. Ik begrijp die mensen niet zo goed die een veel te duur abonnement hebben afgesloten bij Ziggo of wie dan ook voor iets dat je, door gewoon gebruik te maken van je afstandsbediening, ook gratis kunt kijken.
Wanneer dan? Ik heb een tijdje geleden nog een keer een klein stukje van een race voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet waar. Duitsland is ook achter de betaalmuur gegaan.
De gemiddelde Nederlander wil Nederlands commentaar en in beperkte mate accepteren ze Engels commentaar. Duits commentaar is een no-go voor een hoop mensenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:05 schreef nweenink het volgende:
Wat is het probleem? Op de Duitse zender wordt de Formule 1 gewoon uitgezonden, zonder dat ik daar een Ziggo abonnement voor hoefde af te sluiten. Ik heb een alles in een abonnement bij KPN, met standaard de normale zenders en niks bijzonders. Formule 1 wordt daar live uitgezonden door ARD of ZDF. Ik begrijp die mensen niet zo goed die een veel te duur abonnement hebben afgesloten bij Ziggo of wie dan ook voor iets dat je, door gewoon gebruik te maken van je afstandsbediening, ook gratis kunt kijken.
hihihihih Ik leer nog eens wat vandaag! :-Dquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:08 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Duitsland is het ook kwijt aan Sky.
RTL+ mag 2 of 3 races uitzenden.
Was een blinde bieding schijnbaar. Kan me niet voorstellen dat Ziggo het anders had laten schieten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, 25 miljoen euro. Dat valt me eigenlijk best wel heel erg mee als prijs voor...één jaar? Matig van Ziggo dat ze niet even een paar rijke investeerders konden vinden.
Rtl mag maar maximum 3 races live uitzenden per jaar. In duitsland zit F1 ook achter de paywallquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:09 schreef nweenink het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik heb een tijdje geleden nog een keer een klein stukje van een race voorbij zien komen...
Maar ik volg het niet meer zo, beetje saaie 'sport' geworden. Ik zal het ook verder niet missen of zo.
Dat maak ik hier niet uit op:quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was een blinde bieding schijnbaar. Kan me niet voorstellen dat Ziggo het anders had laten schieten.
Zou het? Twintig jaar geleden keek het halve land sport op de Mof.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:09 schreef Blik het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wil Nederlands commentaar en in beperkte mate accepteren ze Engels commentaar. Duits commentaar is een no-go voor een hoop mensen
Halve land? Surequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou het? Twintig jaar geleden keek het halve land sport op de Mof.
Olav gaat gewoon mee hoor. Hij is net zo herkenbaar als het motorengeluid zelf en krijgt inmiddels veel 'deuren' open op het paddock die voor een ander gesloten blijven omdat hij al zo lang een bekend gezicht is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:50 schreef aesop het volgende:
Klopt, Imola en Spanje zijn al geweest. Monza nog en eigenlijk ook Brazilië, maar dikke kans dat die vanwege de covid19 toestand daar niet door gaat, daarom hadden ze voor de zekerheid Imola aangekochtquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Rtl mag maar maximum 3 races live uitzenden per jaar. In duitsland zit F1 ook achter de paywall
Echt zo'n onzin mythe die Mol zelf in stand houdt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Olav gaat gewoon mee hoor. Hij is net zo herkenbaar als het motorengeluid zelf en krijgt inmiddels veel 'deuren' open op het paddock die voor een ander gesloten blijven omdat hij al zo lang een bekend gezicht is.
Ik kende absoluut niemand. Hooguit in de Sport1 periode toen BBC weg viel en RTL Duitsland nog de volledige rechten had. Dat was 1 jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In 2001 werd het toch gewoon op RTL4 of RTL5 uitgezonden?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met die prijs en een tv kanaal doe ik het.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:48 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Daar kost het F1 tv pakket ¤15 per maand.
Chris Woerts zei gisteren van wel toen hij het nieuwtje bracht. Dat zinnetje is volgens mij meer een spinsel/damage control van de PR afdeling.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat maak ik hier niet uit op:
De reden voor het afhaken van de aanbieder is financieel van aard, zo wordt duidelijk: "Helaas zijn de tarieven voor Formule 1 in de afgelopen negen jaar zo sterk gegroeid dat het voor Ziggo Sport helaas niet langer mogelijk was om Formule 1 te behouden.”
https://nl.motorsport.com(...)-group-2022/6510796/
Is het nou zo lastig om eens ontopic te blijven? Jouw Olav haat mag naar een ander topic, het gaat hier over iets heel erg anders.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt zo'n onzin mythe die Mol zelf in stand houdt.Wat hebben ze in godsnaam voor 'exclusieve' content dan op Ziggo die te danken is aan de altijd nutteloze Olav Mol?
sbs6 had het ook een tijdje tussendoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
In 2001 werd het toch gewoon op RTL4 of RTL5 uitgezonden?
Alsof Ziggo hun paradepaardje zo makkelijk opgeeftquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Chris Woerts zei gisteren van wel toen hij het nieuwtje bracht. Dat zinnetje is volgens mij meer een spinsel/damage control van de PR afdeling.
Klopt. Ik weet even niet meer in welke jaren. Maar in ieder geval is Formula 1 al sinds begin jaren 90 vrij eenvoudig te volgen via Nederlandse zenders.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
sbs6 had het ook een tijdje tussendoor.
Zeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet even niet meer in welke jaren. Maar in ieder geval is Formula 1 al sinds begin jaren 90 vrij eenvoudig te volgen via Nederlandse zenders.
Ik wil niet weten hoe hard er gehuild gaat worden als Max dat jaar wereldkampioen wordt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof Ziggo hun paradepaardje zo makkelijk opgeeft
Die zijn hier echt goed ziek van hoor.
Dat was schijtirritant met die reclames tijdens de race.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
sbs6 had het ook een tijdje tussendoor.
SBS had geen reclames tijdens de race.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat was schijtirritant met die reclames tijdens de race.
Niet? Welke zender had dat dan wel? RTL7?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SBS had geen reclames tijdens de race.
rtl had het ook hoor. Die hadden het goed opgelost met blokjes van een minuut en picture in picture zodat je toch de race kon volgen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat was schijtirritant met die reclames tijdens de race.
Zou Liberty de rechten dan terug mogen vorderen? Neem aan dat zij ook graag willen dat hun merk bij de kijker aankomt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Waar ik nu eigenlijk wel bang voor ben is dat er straks helemaal geen F1 meer is op de buis omdat zo'n kansloze investeerder helemaal niets heeft in dit land.
Klopt, want dat mag niet van de Nederlandse wet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SBS had geen reclames tijdens de race.
Ah, het gebrek aan argumenten wordt weer mooi verbloemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nou zo lastig om eens ontopic te blijven? Jouw Olav haat mag naar een ander topic, het gaat hier over iets heel erg anders.
Ik denk niet dat een investering van 30 miljoen over een nacht gegaan is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Liberty de rechten dan terug mogen vorderen? Neem aan dat zij ook graag willen dat hun merk bij de kijker aankomt.
Ben ik niet zo bang voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Waar ik nu eigenlijk wel bang voor ben is dat er straks helemaal geen F1 meer is op de buis omdat zo'n kansloze investeerder helemaal niets heeft in dit land.
Dat zal nooit gebeuren: het zal altijd ergens landen. Ik vermoed sowieso dat de nieuwe afnemer in zijn contract een voorwaarde rondom "leveringsgarantie" heeft staan. Bij Liberty snappen ze ook wel dat sponsoren bepaalde eisen stellen rondom het bereik van publiek. Die gaan niet betalen als de uitzendingen enkel door piepkleine groepjes te zien zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Het kan ook zijn dat het contract alleen eist dat het beschikbaar is op een medium. Dan kan je met je slechte streamingdienst al een hoop.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren: het zal altijd ergens landen. Ik vermoed sowieso dat de nieuwe afnemer in zijn contract een voorwaarde rondom "leveringsgarantie" heeft staan. Bij Liberty snappen ze ook wel dat sponsoren bepaalde eisen stellen rondom het bereik van publiek. Die gaan niet betalen als de uitzendingen enkel door piepkleine groepjes te zien zijn.
Eigenlijk hebben wij hier op fok! al het businessplan bloot gelegd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren: het zal altijd ergens landen. Ik vermoed sowieso dat de nieuwe afnemer in zijn contract een voorwaarde rondom "leveringsgarantie" heeft staan. Bij Liberty snappen ze ook wel dat sponsoren bepaalde eisen stellen rondom het bereik van publiek. Die gaan niet betalen als de uitzendingen enkel door piepkleine groepjes te zien zijn.
Ik doelde meer op Sportschau en CL wedstrijden op WDR. Dat deden in ieder geval in de jaren '90 heel veel mensen. Wat dat betreft was Duits commentaar geen probleem.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kende absoluut niemand. Hooguit in de Sport1 periode toen BBC weg viel en RTL Duitsland nog de volledige rechten had. Dat was 1 jaar.
Hier in de grensstreek nog steeds geen probleem, zelfde geldt denk ik voor oost Brabant, Gelderland, Overijssel en Groningen. Maar hoe verder je naar het midden van het land opschuift dan zie je dat de belangstelling afgenomen is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Sportschau en CL wedstrijden op WDR. Dat deden in ieder geval in de jaren '90 heel veel mensen. Wat dat betreft was Duits commentaar geen probleem.
Denk dat er weinig mensen 15 euro per maand gaan betalen om slechts een paar maanden per jaar content te krijgen, zeker geen miljoen Nederlandse huishoudensquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben wij hier op fok! al het businessplan bloot gelegd.
ViaSports ofso op een nieuw TV net.
50 euro per maand is te veel, dan komen er te weinig abonnees. Dus ergens rond de 15-20 euro/m om het laagdrempelig te houden
Moet enigszins herkenbaar blijven, dus Olav gaat mee.
Bundesliga er bij.
Dartsen er bij voor nog een publiekstrekker met Jacques Nieuwlaat voor dezelfde herkenbaarheid
Leuke talkshows om de hype er in te houden
Als je daar een miljoen abbo houders mee weet te trekken heb je ergens tussen de 180 a 240mln per jaar inkomsten ex adverteerders.
Volgens mij kan je daar een prima zender mee bouwen.
Ik zou iets (niet veel) meer betalen om gewoon Olav Mol als commentator te horen. Mee opgegroeid, vertrouwd, ik vind F1 met iemand anders als commentator maar raar en matig. Zoals de enkele keer dat ik het op de Braziliaanse of Duitse TV of via een Britse stream moest kijken, of dat ene jaar (?) waarin volgens mij godbetert Ronald van Dam het deed omdat ze Mol eruit hadden gegooid. Wie er op de grid loopt boeit me een stuk minder, die stellen uiteindelijk toch allemaal dezelfde vragen waar dezelfde inspiratieloze antwoorden op komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen meer betalen op basis van welke gek daar in het commentaarhok zit, of op de grid looptDe beelden zelf zijn toch veel belangrijker.
Ah, de door frustratie opgebouwde onzin komt tevoorschijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan vergelijk je wel dat een bedrijf dat infrastructuur voor tv, internet en mobiel beheert, tv en internet aanbiedt en daar bovenop nog een tv zender met een mediabedrijf wiens enige tak het wegkapen van tv rechten is.
On topic graag, wij klagen hier alleen vanuit de onderbuik over het onrecht dat Ziggo en de F1 kijker wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, de door frustratie opgebouwde onzin komt tevoorschijn.
Net zoals bijna iedereen wielrennen op 'de Belg' kijkt!quote:
Het is wel zoquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, de door frustratie opgebouwde onzin komt tevoorschijn.
Onrecht jegens Ziggo, nee. Onrecht jegens ons, een beetje. Maar zeiken dat die Scandinaviërs 'het wegkapen van TV-rechten' als enige tak hebben, kom opquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
On topic graag, wij klagen hier alleen vanuit de onderbuik over het onrecht dat Ziggo en de F1 kijker wordt aangedaan.
Ja, dus is het niet 'TV-rechten wegkapen', maar gewoon materiaal inkopen (rechten, in dit geval) waarmee ze winst kunnen maken. Zoals vrijwel elk bedrijf in elke tak.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel zo
Hun hele verdienmodel is exclusieve contracten aan gaan en zo peperdure abonnementen verkopen. Verder doet zo'n bedrijf niets.
Dat soort prijzen zou ik niet "laagdrempelig" noemen. Echte sportliefhebbers betalen dat wel voor Ziggo Sport of ESPN maar niet enkel voor Formule 1 met een race per zoveel weken (en de hele winter niet). Ik denk ook niet dat de gemiddelde F1-fan perse sportliefhebber is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
50 euro per maand is te veel, dan komen er te weinig abonnees. Dus ergens rond de 15-20 euro/m om het laagdrempelig te houden
Hoe kom je bij dit bedrag?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
65 euro per jaar voor alles live van F1, F2 en F3, als dat beschikbaar blijft twijfel ik daar echt geen seconde over hoor.
Precies hetzelfde onderdaan de streep, alleen heeft die eerste een extra negatieve onderbuik toon om aan te geven hoe ik denk over dit soort graaiersquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dus is het niet 'TV-rechten wegkapen', maar gewoon materiaal inkopen (rechten, in dit geval) waarmee ze winst kunnen maken. Zoals vrijwel elk bedrijf in elke tak.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen 15 euro per maand gaan betalen om slechts een paar maanden per jaar content te krijgen, zeker geen miljoen Nederlandse huishoudens
Daarom ook meerdere dingen zodat je een overlap creëert en er het hele jaar wat te zien is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat soort prijzen zou ik niet "laagdrempelig" noemen. Echte sportliefhebbers betalen dat wel voor Ziggo Sport of ESPN maar niet enkel voor Formule 1 met een race per zoveel weken (en de hele winter niet). Ik denk ook niet dat de gemiddelde F1-fan perse sportliefhebber is.
Inderdaad, voetbal interesseert me geen zak meer, en de races die ik wil zien zenden ze toch niet uit, dus ca 150 per jaar om bevoordeelde taxi's te zien winnen, no thank you.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat soort prijzen zou ik niet "laagdrempelig" noemen. Echte sportliefhebbers betalen dat wel voor Ziggo Sport of ESPN maar niet enkel voor Formule 1 met een race per zoveel weken (en de hele winter niet). Ik denk ook niet dat de gemiddelde F1-fan perse sportliefhebber is.
Dat is net zoiets als de discussie over guncontrol die nooit gevoerd mag worden. Er zijn nu eenmaal veel mensen die een hekel aan het duo hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nou zo lastig om eens ontopic te blijven? Jouw Olav haat mag naar een ander topic, het gaat hier over iets heel erg anders.
Ik kijk dat soort dingen niet. Misschien de echte sportliefhebber wel maar die heeft ook al andere (dure) abonnementen. En voor die groepen zijn die enkele F1-races misschien te weinig een motief om er een nieuw abonnement bij te nemen of een van zijn bestaande abonnementen af te stoten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Daarom ook meerdere dingen zodat je een overlap creëert en er het hele jaar wat te zien is.
Bundesliga is het hele jaar door behalve in de zomer.
F1 is het hele jaar door behalve in de winter
Darts is hele jaar door behalve januari februari met hoogtepunt rond de feestdagen
Premier league valt ook vrij volgend jaar.
Nog wat restjes er bij misschien.
Jammer, dat maakt het lastig er normaal over te pratenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies hetzelfde onderdaan de streep, alleen heeft die eerste een extra negatieve onderbuik toon om aan te geven hoe ik denk over dit soort graaiers
Die heb ik eerder gehoord. Maar enfin, doeiquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik er geeneens ¤ 5 per maand voor over hebben. Ik word een beetje moe van al die abonnementjes. Als iemand in mijn omgeving die zender heeft dan ga ik daar kijken, anders is het een mooi moment om te kappen met het kijken naar deze "sport".
Is het echt zo erg om een abonnement van minder dan een tientje per maand af te sluiten voor toegang tot een schat aan beelden?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:48 schreef beantherio het volgende:
De Champions League kan ik (als ik dat zou willen) nog volgen op een open net Stefano. De Formule 1 straks niet meer.
Op mijn beurt kan ik me geen eerdere uitspraken van jou herinneren, want je interesseert me niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gehoord. Maar enfin, doei!
Het is sterk de vraag of dat volgend jaar nog kan. Ik heb trouwens al een abonnement voor F1TV Pro. Nog wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is het echt zo erg om een abonnement van minder dan een tientje per maand af te sluiten voor toegang tot een schat aan beelden?
Ik ga ervan uit dat F1 TV Pro een blijvertje is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is sterk de vraag of dat volgend jaar nog kan. Ik heb trouwens al een abonnement voor F1TV Pro. Nog wel.
In Duitsland is F1TV Pro sinds het naar betaal-tv overgaan van de uitzendrechten niet meer beschikbaar. Er zijn ook wel voorbeelden waar dat niet gebeurd is, maar het is niet zeker wat er in Nederland gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat F1 TV Pro een blijvertje is.
Dat is niet logisch als je 30 miljoen betaalt voor de exclusieve rechten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat F1 TV Pro een blijvertje is.
Tot nu toe is meest bekeken race ooit bij Ziggo, 1,9 miljoen kijkers geweest. Waarbij iedereen hem "gratis" kon kijken. Daar gaat never nooit de helft van een duur extra abonement afsluiten. Ze mogen al blij zijn met 500k als het straks niet meer gratis op de lijn staat en zelfs dat zal sterk van de prijs afhangen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:37 schreef Red_85 het volgende:
Als je daar een miljoen abbo houders mee weet te trekken
Het hangt misschien wel een beetje van de prijs af:quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Tot nu toe is meest bekeken race ooit bij Ziggo, 1,9 miljoen kijkers geweest. Waarbij iedereen hem "gratis" kon kijken. Daar gaat never nooit de helft van een duur extra abonement afsluiten. Ze mogen al blij zijn met 500k als het straks niet meer gratis op de lijn staat en zelfs dat zal sterk van de prijs afhangen.
Hij zit ermee!quote:
Ah zo maar dat houd na volgend jaar dus op.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat hier toch gewoon?
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL
F1TV pakt de regio van je credit card, dan moet je die even regelen in een ander landquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je niet met een vpn f1tv uit een ander land vandaan halen
Partijen als Netflix zijn nogal hard bezig om te proberen dat soort routes af te sluiten. Er is geen zekerheid dat ze dat bij F1TV niet zouden doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je niet met een vpn f1tv uit een ander land vandaan halen
Misschien kunnen ze het nog doorverkopen aan omroep zwartquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:17 schreef Nober het volgende:
Wat racistisch dat we niet meer gratis de zwarte Lewis mogen zien winnen.
Is dat zo? Tot nu toe lees ik hier vooral 50/50-berichten daarover gebaseerd op 'in land X doet men dit' en 'in land Y doet men dat'quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah zo maar dat houd na volgend jaar dus op.
Maar ik betaal al om het op Ziggo Sport gewoon op TV te kunnen zienquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:17 schreef Nober het volgende:
Wat racistisch dat we niet meer gratis de zwarte Lewis mogen zien winnen.
Niemand weet het zeker. Dus we zullen moeten wachten tot er een bevestiging komt of het blijft of toch verdwijnt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat zo? Tot nu toe lees ik hier vooral 50/50-berichten daarover gebaseerd op 'in land X doet men dit' en 'in land Y doet men dat'
Het is natuurlijk wel weer on top off, ik heb sowieso al de volgende diensten:quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is het echt zo erg om een abonnement van minder dan een tientje per maand af te sluiten voor toegang tot een schat aan beelden?
We verhogen GRATIS uw internetsnelheidquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:56 schreef Gehrman het volgende:
Wel mooi dat ik nu weg kan bij Ziggo met hun gierige prijsverhogingen.
Schattig om te denken dat alleen ziggo dat doet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:56 schreef Gehrman het volgende:
Wel mooi dat ik nu weg kan bij Ziggo met hun gierige prijsverhogingen.
Jah dat weet ik, KPN is ook een kutbedrijf. En geheel toevallig verlagen ze nu wel allebei de prijzen van de duurste abos.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Schattig om te denken dat alleen ziggo dat doet.
KPN stuurt me elk jaar ook zo’n mail.
En daarvoor je moet bij de ACM zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jah dat weet ik, KPN is ook een kutbedrijf. En geheel toevallig verlagen ze nu wel allebei de prijzen van de duurste abos.
Het zijn gewoon kartelpraktijken dit.
Dat moet wettelijk. De F1 staat niet op de lijst.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:48 schreef beantherio het volgende:
De Champions League kan ik (als ik dat zou willen) nog volgen op een open net Stefano. De Formule 1 straks niet meer.
Rechten van Nederland? Het is niet zo dat die beschermd zijn of zoiets.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Belachelijk dat een maatschappij die niet in nl actief is de rechten van NL kan kopen
Ik ga niet via viaplay kijken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |