Tsja, als je een nieuwe zender op wilt zetten heb je ook content nodig. Ze hebben nog wel even tot het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:32 schreef THEFXR het volgende:
dat bedrijf heeft hier nog niet eens een zender opgezet.
Genoeg alternatieven toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Slecht, matig, teleurstellend, triest, stom
Dan mag ik extra betalen straks om F1 te kunnen kijken, leuk zeg. Ziggo Sport is het geld meer dan waard, zo'n achterlijke buitenlandse partij met 0.0 content bij lange na niet. Als F1TV beschikbaar blijft, ga ik daarvoor betalen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven toch?
De vraag blijft of F1TV beschikbaar blijft in NL vanaf 2022.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan mag ik extra betalen straks om F1 te kunnen kijken, leuk zeg. Ziggo Sport is het geld meer dan waard, zo'n achterlijke buitenlandse partij met 0.0 content bij lange na niet. Als F1TV beschikbaar blijft, ga ik daarvoor betalen.
Het is hoe dan ook een hele slechte zaak voor de sportliefhebber dat er een buitenlands bedrijf bij komt. Zo gaat sport dezelfde kant op als streamingsdiensten; overal een beetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:35 schreef borisz het volgende:
De verkoop van de TV-rechten in een breder plaatje mbt Ziggo en Liberty Global.
https://www.totaaltv.nl/n(...)handen-van-ziggo-af/
Er volgt vanzelf dan weer een consolidatiefase. Zie nu ook Discovery en Warner.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een hele slechte zaak voor de sportliefhebber dat er een buitenlands bedrijf bij komt. Zo gaat sport dezelfde kant op als streamingsdiensten; overal een beetje.
Het probleem is dat Ziggo jaren aan de weg heeft getimmerd om ook kijkers te trekken voor bijvoorbeeld handbal. Dat was nooit zo groot geworden bij een nos. Als er straks 4 partijen achter elk een eigen betaalmuur zitten, dan wordt het veel moeilijker om bepaalde sporten groot te houden en haken kijkers af. Bij films is dat toch makkelijker.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Er volgt vanzelf dan weer een consolidatiefase. Zie nu ook Discovery en Warner.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://mediamagazine.nl/(...)ndrechten-formule-1/
F1TVPro blijft in 2022 beschikbaar in NL.
RIP laatste beetjes hoopquote:
De tijden dat F1 echt nog een niche-sport was voor het grote publiek liggen ook al een tijd achter ons. F1 zou gewoon altijd via een Nederlandse zender te zien moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
RIP laatste beetjes hoop
Wel bizar dat juist nu een Nederlander voor het eerst in de historie écht bovenin mee strijdt, F1 straks van TV verdwijnt (tenzij dat Viaplay ook gewoon een Netflix-achtig iets is dat je gewoon op TV kunt kijken zonder gestream vanaf een ander apparaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |