One can only hope.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit weer zo'n situatie gaat worden waarbij een buitenlandse partij zich totaal gaat verkijken op de moeilijke Nederlandse tv-markt.
Ik vrees er ook voor. RIP goedkoop F1 kijken na dit jaarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:02 schreef heywoodu het volgende:
Antwoord van een Deense Zweed (die dus beide markten kent) over mijn vraag/opmerking over het hopen dat je hier dan een F1/sport only abo af kunt sluiten zonder alle extra meuk, hopend dat dat goedkoper is natuurlijk.
[..]
Als ik snel even google heeft VodafoneZiggo ongeveer 2x de omzet per jaar van Nordic Entertainment.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, omdat het minder geld heeft. Denk nou niet dat de uiteindelijke doelstelling ook maar een beetje anders is.
Gelukkig.quote:
Er gaan massa's mensen afhaken: daar kun je de klok op gelijk zetten. Maar zelfs als liefhebber vraag ik me af of ik nog wel via legale kanalen kan blijven kijken. Ik wil wel maar aangezien ik behalve F1 nauwelijks "lineaire tv" ga ik daar geen enorme bedragen aan besteden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:19 schreef Sjemmert het volgende:
Wel godverdomme. Kan me niet voorstellen dat NL kijkers er hierdoor op vooruit zullen gaan.
Hoedewattequote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:23 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Edit: ah toch niet het geval. Jammer
Minder geld beschikbaar voor dit dan, wellicht. Het uiteindelijke doel is natuurlijk niks anders dan zoveel mogelijk geld binnen halen, dat geldt voor beide partijen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik snel even google heeft VodafoneZiggo ongeveer 2x de omzet per jaar van Nordic Entertainment.
Maar in Duitsland weer niet na de Sky overname.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:35 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
F1TV is in Zweden gewoon verkrijgbaar bij NENT. Dus zal dat hier ook wel zo blijven verwacht ik.
Weet je wat ik zo gek vond van ziggo. Die reclame blokken. Die zijn gewoon kort. Max (hihi) twee minuten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, 25 miljoen euro. Dat valt me eigenlijk best wel heel erg mee als prijs voor...één jaar? Matig van Ziggo dat ze niet even een paar rijke investeerders konden vinden.
Daar kost het F1 tv pakket ¤15 per maand.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:35 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
F1TV is in Zweden gewoon verkrijgbaar bij NENT. Dus zal dat hier ook wel zo blijven verwacht ik.
Ziggo kreeg abonnees, die hadden geen reclame nodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo gek vond van ziggo. Die reclame blokken. Die zijn gewoon kort. Max (hihi) twee minuten.
Superfijn, maar dat is beperkte tijd om geld te verdienen.
Waarom zouden mensen meer betalen op basis van welke gek daar in het commentaarhok zit, of op de grid looptquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:50 schreef aesop het volgende:
Ik had verwacht dat hier veel forummers bereid zouden zijn flink bij te dokken als er afscheid genomen wordt van Mol en plooij. Want ik neem toch aan dat er een kwaliteitslag gemaakt gaat worden. Of is dat naïef?
Dan vergelijk je wel dat een bedrijf dat infrastructuur voor tv, internet en mobiel beheert, tv en internet aanbiedt en daar bovenop nog een tv zender met een mediabedrijf wiens enige tak het wegkapen van tv rechten is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik snel even google heeft VodafoneZiggo ongeveer 2x de omzet per jaar van Nordic Entertainment.
Sommigen hebben hun Olav haat tot in het absurde getrokken. Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen meer betalen op basis van welke gek daar in het commentaarhok zit, of op de grid looptDe beelden zelf zijn toch veel belangrijker.
Als ze willen dat ik rond de 44 euro per maand ga neerleggen voor F1, dan verwacht ik een perfecte 4K stream, met alle camera's, alle radio traffic, alle data. Dus alles wat mogelijk is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:50 schreef aesop het volgende:
Ik had verwacht dat hier veel forummers bereid zouden zijn flink bij te dokken als er afscheid genomen wordt van Mol en plooij. Want ik neem toch aan dat er een kwaliteitslag gemaakt gaat worden. Of is dat naïef?
Ow, en de eis dat Moll gewoon het commentaar doet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen hebben hun Olav haat tot in het absurde getrokken. Lekker laten gaan
"Hoping for the best but expecting the worst" zou ik zeggen. Geld, geld, geld is het motief niet een goed programma brengen. Ik ben autosport fan, maat niet zodanig dat ik dik ga bij betalen. De afgelopen races heb ik maar in één geval via Ziggo gevolgd omdat de stream van ORF eruit lag, gelukkig was dat Imola waar jack van Gelder best aardig het gemis van kampkneus wist op te vangen. Ik wacht dus af wat komen gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:50 schreef aesop het volgende:
Zou wel lachen zijn als die Scandinaviërs per ongeluk de BDO-rechten voor 5 miljoen hebben gekocht.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met pijltjesgooien erbij verwacht ik 20 piek de maand.
Niet waar. Duitsland is ook achter de betaalmuur gegaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:05 schreef nweenink het volgende:
Op de Duitse zender wordt de Formule 1 gewoon uitgezonden
Duitsland is het ook kwijt aan Sky.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:05 schreef nweenink het volgende:
Wat is het probleem? Op de Duitse zender wordt de Formule 1 gewoon uitgezonden, zonder dat ik daar een Ziggo abonnement voor hoefde af te sluiten. Ik heb een alles in een abonnement bij KPN, met standaard de normale zenders en niks bijzonders. Formule 1 wordt daar live uitgezonden door ARD of ZDF. Ik begrijp die mensen niet zo goed die een veel te duur abonnement hebben afgesloten bij Ziggo of wie dan ook voor iets dat je, door gewoon gebruik te maken van je afstandsbediening, ook gratis kunt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |