ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Maar als er vanavond een potje hax is doe ik gewoon mee hoor.
@MC-Morgan kijk dit danquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Maar als er vanavond een potje hax is doe ik gewoon mee hoor.
Ik zag net een topic van jou over leverworst. Weet jij dat nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet iets waar je vrolijk van zult worden momenteel. Zou toch iets anders gaan doen Oriente!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee joh ik heb geen idee.
Ik heb toch weinig te doen, ik zit continu naar BTC te staren
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik zag net een topic van jou over leverworst. Weet jij dat nog?Wut. Nee, waar heb je het over johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in USDT dus ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet iets waar je vrolijk van zult worden momenteel. Zou toch iets anders gaan doen Oriente!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:30 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]hahahahaha what the actual fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk verhaal maat, maar ik zocht eigenlijk een leuke quote van jou om te gebruiken. Toen kwam ik deze ook toevallig tegen. Dit is de leuke quote trouwens.quote:
quote:
Makkelie.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:34 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Leuk verhaal maat, maar ik zocht eigenlijk een leuke quote van jou om te gebruiken. Toen kwam ik deze ook toevallig tegen. Dit is de leuke quote trouwens.
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
En toch ga ik hem zaterdagavond gebruiken als FOK! vastloopt.
Nee ik ga niet hosten. Als Coco niet host is er geen haxquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:39 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hax. Al vergat ik dat jij geen stabiel internet hebt.
Klare taal.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ik ga niet hosten. Als Coco niet host is er geen hax
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ik ga niet hosten. Als Coco niet host is er geen hax
Alsof ik de server van Chevy joinquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wow. Is @:Scrummie wel welkom in jouw server dan
Omdat er geen VI isquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo geen haxball vanavondWat is dit voor een geflop?
Chevy host.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo geen haxball vanavondWat is dit voor een geflop?
Met EK elke dag Hax.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coco doe eens niet zo kinderachtig. Geen haxball meer tot september dus? jammer.
EK vergeten ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coco doe eens niet zo kinderachtig. Geen haxball meer tot september dus? jammer.
Hier krijg ik oorpijn van. Ik wilde eerst wat anders typen maar ik bedacht me.quote:
Ik open straks een roomquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:47 schreef Oriente het volgende:
maar blijkbaar wil de halve crew dus gewoon spelen
Dan ben je achterlijk. Loopstation beatboxquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hier krijg ik oorpijn van. Ik wilde eerst wat anders typen maar ik bedacht me.
21:20, ik ga eerst ff de hond uitlaten.quote:
hond2.gifquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
21:20, ik ga eerst ff de hond uitlaten.
Is ook niet mijn redenatie hequote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De helft van de users die meedoen kijken dat niet eens.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zie je zoquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:20 schreef GGMM het volgende:
Chique hoor. Host @:coco heeft zich een seizoen lang ingezet om te hosten, geen enkele avond is hij afwezig geweest en nu is er een zomerstop in afwachting van een EK Haxball wat hij nota bene organiseert en jullie kunnen niet beslissen hoe snel iemand anders moet hosten.
Jullie moeten je kapot schamen.
Ik steun dit.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:20 schreef GGMM het volgende:
Chique hoor. Host @:coco heeft zich een seizoen lang ingezet om te hosten, geen enkele avond is hij afwezig geweest en nu is er een zomerstop in afwachting van een EK Haxball wat hij nota bene organiseert en jullie kunnen niet beslissen hoe snel iemand anders moet hosten.
wtfquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik steun dit.
Geen Cocohost, geen haxball.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik kan er niets aan doen dat we het soms eens zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom loopt Scrummie altijd GGMM achterna?
Alsof Coco alleenrecht heeft op het hosten van een haxballroomquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:20 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=aoAT0IF8wYYquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat was echt super gezellig zonder ruzie en gekrijs![]()
#BedanktVoorHetHostenFirefox
Bedenk jullie eigen hashtag lekker.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
#BedanktvoorhethostenMessi
Dit was echt ontzettend gezelligen erg goede potten gespeeld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zit je nou woest te doen johquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedenk jullie eigen hashtag lekker.
Walgelijke sukkels.loser
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik ben het hier zó mee eens.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Walgelijke sukkels.
Boehoe wat stom van jullie dat jullie spelen zonder Cocoquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Walgelijke sukkels.
Ben te moe nu, komt morgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Zeer benieuwd naar de awards. @:Oriente
Ik ook, hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:12 schreef MC-Morgan het volgende:
En toch vond ik het erg gezellig gister.
Opdonderenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
Mazzel dat ik niet heb meegedaan, dan had de top 1 er heel anders uitgezien
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:12 schreef MC-Morgan het volgende:
En toch vond ik het erg gezellig gister.
Hm?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vanavond weer in een bepaald subforum te vinden?
gaysf?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vanavond weer in een bepaald subforum te vinden?
Is nog wel even een werkje, dus ik ga kijken of ik dat vanavond ergens kan fixen. Beetje druk geweest met andere zaken vandaag tot nu toe (geen cryptogeneuzel hier dus ik zeg niets!)quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht nog in spanning op de uitslagen Oriente.
Erg mooi. Ik ook niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om vijanden te maken.
Vet varken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik ook niet!
Ik heb nu zo'n menu van Domino's voor m'n neus staan, cruncy chicken met potato wedges of zo. Nog nooit op, ben benieuwd
Dus je bestelt bij domino’s en haalt dan ook nog eens kip en piepersquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik ook niet!
Ik heb nu zo'n menu van Domino's voor m'n neus staan, cruncy chicken met potato wedges of zo. Nog nooit op, ben benieuwd
Zeker.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je bestelt bij domino’s en haalt dan ook nog eens kip en piepers
Jaja
Geniet!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik ook niet!
Cruncyquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik ook niet!
Smakelijk ouwe reus.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik ook niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |