ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Maar als er vanavond een potje hax is doe ik gewoon mee hoor.
@MC-Morgan kijk dit danquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd.
Maar als er vanavond een potje hax is doe ik gewoon mee hoor.
Ik zag net een topic van jou over leverworst. Weet jij dat nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet iets waar je vrolijk van zult worden momenteel. Zou toch iets anders gaan doen Oriente!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee joh ik heb geen idee.
Ik heb toch weinig te doen, ik zit continu naar BTC te staren
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik zag net een topic van jou over leverworst. Weet jij dat nog?Wut. Nee, waar heb je het over johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in USDT dus ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet iets waar je vrolijk van zult worden momenteel. Zou toch iets anders gaan doen Oriente!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:30 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]hahahahaha what the actual fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk verhaal maat, maar ik zocht eigenlijk een leuke quote van jou om te gebruiken. Toen kwam ik deze ook toevallig tegen. Dit is de leuke quote trouwens.quote:
quote:
Makkelie.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:34 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Leuk verhaal maat, maar ik zocht eigenlijk een leuke quote van jou om te gebruiken. Toen kwam ik deze ook toevallig tegen. Dit is de leuke quote trouwens.
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
En toch ga ik hem zaterdagavond gebruiken als FOK! vastloopt.
Nee ik ga niet hosten. Als Coco niet host is er geen haxquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:39 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hax. Al vergat ik dat jij geen stabiel internet hebt.
Klare taal.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ik ga niet hosten. Als Coco niet host is er geen hax
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ik ga niet hosten. Als Coco niet host is er geen hax
Alsof ik de server van Chevy joinquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wow. Is @:Scrummie wel welkom in jouw server dan
Omdat er geen VI isquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo geen haxball vanavondWat is dit voor een geflop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |