Chevy host.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo geen haxball vanavondWat is dit voor een geflop?
Met EK elke dag Hax.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coco doe eens niet zo kinderachtig. Geen haxball meer tot september dus? jammer.
EK vergeten ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coco doe eens niet zo kinderachtig. Geen haxball meer tot september dus? jammer.
Hier krijg ik oorpijn van. Ik wilde eerst wat anders typen maar ik bedacht me.quote:
Ik open straks een roomquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:47 schreef Oriente het volgende:
maar blijkbaar wil de halve crew dus gewoon spelen
Dan ben je achterlijk. Loopstation beatboxquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hier krijg ik oorpijn van. Ik wilde eerst wat anders typen maar ik bedacht me.
21:20, ik ga eerst ff de hond uitlaten.quote:
hond2.gifquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
21:20, ik ga eerst ff de hond uitlaten.
Is ook niet mijn redenatie hequote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De helft van de users die meedoen kijken dat niet eens.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zie je zoquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:20 schreef GGMM het volgende:
Chique hoor. Host @:coco heeft zich een seizoen lang ingezet om te hosten, geen enkele avond is hij afwezig geweest en nu is er een zomerstop in afwachting van een EK Haxball wat hij nota bene organiseert en jullie kunnen niet beslissen hoe snel iemand anders moet hosten.
Jullie moeten je kapot schamen.
Ik steun dit.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:20 schreef GGMM het volgende:
Chique hoor. Host @:coco heeft zich een seizoen lang ingezet om te hosten, geen enkele avond is hij afwezig geweest en nu is er een zomerstop in afwachting van een EK Haxball wat hij nota bene organiseert en jullie kunnen niet beslissen hoe snel iemand anders moet hosten.
Jullie moeten je kapot schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |