Het was geen appel en het gaat hier om een specifieke boom waar ze niet van mochten eten. Dat is geen detail want de boom is een aparte boom buiten het hof waar ze wel van mogen eten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:35 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou Adam en Eva mochten niet eens een vrucht eten, als dat, letten op een appel, niet een detail is dan weet ik het ook niet meer
Ik mag braddie wel. Helaas hij mij nietquote:
Tosti is gewoon een warm broodje met een plakje kaas en een plakje ham. Als je daar geen saus bij eet wordt je er echt niet dik van nee.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:37 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Vaak wel, maar dan eet ik gewoon wat sneetjes brood of een paar tosti's. Daar word je echt niet dik van hoor.
moet ik tr zetten ahki?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik had lapo smerige hond!!!!
In DTS had je nu een HEEL GROOT probleem gehad
Denk dat hij nu wel bang is gemaakt, is goed zoquote:
Zit er eentje over mij tussen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk om te volgen als er weer shitload aan TR's zijn geplaatst. Popcorn erbij
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:36 schreef Soury het volgende: [..] Ik weet niet waar je het over hebt nu.
Hij vroeg er gister zelf om, om die naam in de OP te zettenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:40 schreef Erasmus het volgende:
Zo'n TT is niet nodig.
Iemand die al K.O. op de grond ligt, schop je ook niet nog een keer in zijn buik.
Wel als je er iedere nacht een paar klapt ingesmeerd met chilisausquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tosti is gewoon een warm broodje met een plakje kaas en een plakje ham. Als je daar geen saus bij eet wordt je er echt niet dik van nee.
Ja dat denk ik ook altijd. Wat is het verschil? Het is warmquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tosti is gewoon een warm broodje met een plakje kaas en een plakje ham. Als je daar geen saus bij eet wordt je er echt niet dik van nee.
Hier een random kleuterquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat hij nu wel bang is gemaakt, is goed zo
Vertel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag braddie wel. Helaas hij mij niet
Ik word uit mijn ambt ontheven als ik deze informatie prijs geefquote:
Ja en?quote:
Zijn ook mensen die denken dat gebakken ei stukken ongezonder is dan gekooktquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook altijd. Wat is het verschil? Het is warm
Ik ben het met je eens dat hij er zelf om vroegquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Hij vroeg er gister zelf om, om die naam in de OP te zetten
kom vechten danquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik had lapo smerige hond!!!!
In DTS had je nu een HEEL GROOT probleem gehad
ok ok. fair enough.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word uit mijn ambt ontheven als ik deze informatie prijs geef
Heeft me van facebook geflikkerdquote:
wat is gezonder?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wel als je er iedere nacht een paar klapt ingesmeerd met chilisaus
Missen we niets aan dus brand losquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word uit mijn ambt ontheven als ik deze informatie prijs geef
Jammer deze steekquote:
Als je een tosti eet voor de lunch is er geen probleem.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook altijd. Wat is het verschil? Het is warm
Fabeltjequote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je om vier uur 's nachts tosti's gaat maken daarentegen
En ik vond hem wel okquote:
Café's zitten al dicht hoor. Zo'n gemene bitchficht toch altijd leuk om te zien. Vooral als tattoe-tokkiefijenoorders er zich mee gaan bemoeien.quote:
Dat is juist prima nachtvoerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een tosti eet voor de lunch is er geen probleem.
Als je om vier uur 's nachts tosti's gaat maken daarentegen
Aardige gozer.quote:
Niks je post iets zonder context, dat is wat lafjesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je vraagt iets en krijgt antwoord en dan dit, waar heb ik dit aan verdiend
dus buiten die post om ben je beste vriendinnen met dat gekke wijf?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks je post iets zonder context, dat is wat lafjes
jij vraagt persoonlijke dingen maar laat niks van jezelf zienquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dus buiten die post om ben je beste vriendinnen met dat gekke wijf?
Ik heb geen idéé wat je met mij moet. Ik denk dat het beter is dat je mij met rust laatquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dus buiten die post om ben je beste vriendinnen met dat gekke wijf?
wat wil je zien vriendquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij vraagt persoonlijke dingen maar laat niks van jezelf zien
ik reageer op iemand op een forum, wat voor andere reden moet ik hebben wijffiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé wat je met mij moet. Ik denk dat het beter is dat je mij met rust laat
habibo waar moet je kruisverhoor op soury naar toe werken? Welke misdaad wil je ontdekken of wat wil je van haar dat je zoveel vraagt? of zoals ze zelf zegtquote:
quote:
Wijffiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik reageer op iemand op een forum, wat voor andere reden moet ik hebben wijffie
maar ze stelde mij een vraagquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo waar moet je kruisverhoor op soury naar toe werken? Welke misdaad wil je ontdekken of wat wil je van haar dat je zoveel vraagt? of zoals ze zelf zegt
[..]
Eentje met parma ham, een met zwarte truffel en een diavolaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:51 schreef okselzweet het volgende:
[..]
1x swarma en 1x kebab?
Ik heb net pizza gesmikkeld
Neequote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:57 schreef Catkiller het volgende:
Is Soury een beetje naaibaar ondanks die kwade dronk?
Niet alles op jezelf betrekken, zo bijzonder ben je ook weer niet.quote:
Ik wil niet lullig doen maar jij deed een mention naar mij hier naar toe en ook nog wat onwaarheden erbij. Nu ben ik hier deal ermeequote:
En weer de zoveelstequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:01 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Niet alles op jezelf betrekken, zo bijzonder ben je ook weer niet.
Ik ken er wel een paarquote:
je hebt de onwaarheden toch de wereld uitgeholpen, je bent dun, niet goed naaibaar en vriendinnen met DJMOquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar jij deed een mention naar mij hier naar toe en ook nog wat onwaarheden erbij. Nu ben ik hier deal ermee
het enige dat draait om jou izjn de wielen van de bradge wanneer jullie samen in de clio zittenquote:
djmoquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je hebt de onwaarheden toch de wereld uitgeholpen, je bent dun, niet goed naaibaar en vriendinnen met DJMO
is iedereen weer bij
Wat een halve drama fokker ben jij. Hoezo vriendinnen. Je moet echt een keer je inlezenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je hebt de onwaarheden toch de wereld uitgeholpen, je bent dun, niet goed naaibaar en vriendinnen met DJMO
is iedereen weer bij
Meid dit is de KLB SCquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een halve drama fokker ben jij. Hoezo vriendinnen. Je moet echt een keer je inlezen
klopt, daarom ging Braddie snel andere accounts maken in de hoop haar te verliezenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
djmoging die niet neuken met braddie?
ze is vast aardig in het echt, ik vind het niet erg dat jullie vriendinnen zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een halve drama fokker ben jij. Hoezo vriendinnen. Je moet echt een keer je inlezen
Ja prima maar vriendinnenquote:
Ik weiger te geloven dat er mensen zijn die zo wanhopig zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
djmoging die niet neuken met braddie?
Braddie is een goeie gozerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat er mensen zijn die zo wanhopig zijn
hahaa als zelfs braddie je niet wil neukenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
klopt, daarom ging Braddie snel andere accounts maken in de hoop haar te verliezen
ik weet het niet habiboquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat er mensen zijn die zo wanhopig zijn
Liefde maakt blind.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal best, maar een goed karakter maakt iemand niet neukbaar
ze willen je heel graag hebben in de VBL sc daar zitten alle cole mensenquote:
En jullie dan? Kan een klas niet zomaar achterlatenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze willen je heel graag hebben in de VBL sc daar zitten alle cole mensen
wij hebben braddiegod dit is zijn rijkdomquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:11 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En jullie dan? Kan een klas niet zomaar achterlaten
Ik heb ervoor gezorgd dat hij gebanned isquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wij hebben braddiegod dit is zijn rijkdom
Ach ik snap de hetze tegen hem niet zoquote:
en nu wil je met hem gaan streamen samen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat hij gebanned is
hoor net dat jullie co-stream niet meer doorgaatquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hier zit een luchtje aanquote:
Geeft dat voldoening?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregenquote:
Nou Braddie stelde het anders zelf voor nadat ik hem had laten bannenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoor net dat jullie co-stream niet meer doorgaat
Daarna kreeg je vast heel veel mooie stickers van de leiding.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen
jij bent ziek in je hoofdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen
Paul daar noem je al zoiets, wat een loeder ben jequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
en een lugerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarna kreeg je vast heel veel mooie stickers van de leiding.
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmerenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Jij bent ook een aanwinstquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmeren
Paul?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Laat het maar aan de narcist over om de sfeer overal waar hij komt te verzieken.
Voilaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb vandaag veel likes gekregen hoor
Zou zijn buik daarvoor niet in de weg zitten?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmeren
stel je voor je wordt wakker en zit in het lichaam van braddiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zou zijn buik daarvoor niet in de weg zitten?
Kijk even in je fobo ohh.... er is er geenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hij zit vastgeklemd tussen de vetrollenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
de buik kan hij op pauls hoofd leggenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
mooie nickname want hij is letterlijk verdronken in een oceaan van honger en zin in thuisbezorgdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:28 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hij zit vastgeklemd tussen de vetrollen
is dit een doodsverwensing?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de buik kan hij op pauls hoofd leggen
Dan vreet ik me de hele dag een ongeluk en als ik de volgende dag weer in zijn lichaam wakker wordt waggel ik voor de treinquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
stel je voor je wordt wakker en zit in het lichaam van braddie
Huilenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk even in je fobo ohh.... er is er geen
denk dat dat lichaam te langzaam is daarvoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:29 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dan vreet ik me de hele dag een ongeluk en als ik de volgende dag weer in zijn lichaam wakker wordt waggel ik voor de trein
ik ben echt mijn best aan het doen om af te vallen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
Al dat commentaar van fokkers die een sixpack hebben
Dus je bent ook wat vettigquote:
Dat doet Braddie ook en jij hebt dus ook wat overgewichtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk dat dat lichaam te langzaam is daarvoor
[..]
ik ben echt mijn best aan het doen om af te vallen.
foto's van jezelf op een forum plaatsen wijst in de meeste gevallen op aandachtstekort, dat niet doen zie ik niet als iets negatiefsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk even in je fobo ohh.... er is er geen
klopt maar ik eet niet zoals hem ik zie hem constant ongezonde hap eten. Ik ben al 8 kilo kwijt hoeveel is braddie er kwijt?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet Braddie ook en jij hebt dus ook wat overgewicht
Ja dat is waar maar dat constant op iemand afgeven is wat naarquote:
Vetpercentage nog niet laag genoeg voor een echt sixpack en echt overgewicht zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet Braddie ook en jij hebt dus ook wat overgewicht
Zijn blogs zijn meer om afhaal/bezorgd eten te testen. Ik zie hem niet alles op etenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
klopt maar ik eet niet zoals hem ik zie hem constant ongezonde hap eten. Ik ben al 8 kilo kwijt hoeveel is braddie er kwijt?
ja de kilo's vliegen er magisch aanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn blogs zijn meer om afhaal/bezorgd eten te testen. Ik zie hem niet alles op eten
Wat wil je nou eik zeggenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vetpercentage nog niet laag genoeg voor een echt sixpack en echt overgewicht zijn twee verschillende dingen.
hij heeft maar dun budget toch hij gaat dat geld toch niet weggooien? als je dit echt geloofd hoor je in het rijtje wappies habibo. wappies die in platte aarde geloven en dat microchip in vaccin zit en 5g ons kapot maaktquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn blogs zijn meer om afhaal/bezorgd eten te testen. Ik zie hem niet alles op eten
Wachtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad hij eet niet alles opquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij er wat mee verdientquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij heeft maar dun budget toch hij gaat dat geld toch niet weggooien? als je dit echt geloofd hoor je in het rijtje wappies habibo. wappies die in platte aarde geloven en dat microchip in vaccin zit en 5g ons kapot maakt
Onder water stinkt geld niet.quote:
Die 5 cent per video?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij er wat mee verdient
Ja, extra kilo'squote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij klikt dus ookquote:
echt niet genoeg echt niet....quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hij is uit huis geplaatstquote:
Dat is wel nastyquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
ga toch weg als braddie dat eten gewoon weggooid. ik hoor verhalen dat mensen pizza's lieten komen en hij deed eten tot hij deed overgeven
Hij eindigt nog als in de openingscene van se7en.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
ga toch weg als braddie dat eten gewoon weggooid. ik hoor verhalen dat mensen pizza's lieten komen en hij deed eten tot hij deed overgeven
Boos zijn 4e gekregen pizza in de prullenbak gooien en hem toch s nachts eruit halen en opvreten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh gadver, die was echt heel ranzigquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hij eindigt nog als in de openingscene van se7en.
soms kijk je een beetje roosgetint als je een oogje op iemand hebtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:44 schreef Fok-it het volgende:
Lol Soury is wel heel naief wanneer het op Braddie aankomt
Beter dat dan geblokkeerd worden door de moeder van @vogeltjesdans he @-river-quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wel erg dat braddie zijn moeder van facebook heeft gegooid
ja nouja hij at dus tot aan kotsen toe dus jij denkt dat hij eten kan laten staan? sorry maar dat denk ik echt niet. hij is alleen maar aangekomen niks afgevallen. ik ben wel afgevallen zonder dat ik terugkom op hoogste gewicht ook heb ik overgewicht en geen obesitas dat ik heb laten oplopen tot aan morbide obesitas.quote:
Hahah wutquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wel erg dat braddie zijn moeder van facebook heeft gegooid
Ja ik weet het, een zwak voor hemquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:44 schreef Fok-it het volgende:
Lol Soury is wel heel naief wanneer het op Braddie aankomt
Ja dat is hetquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
soms kijk je een beetje roosgetint als je een oogje op iemand hebt
Waaromquote:
Nee ik hou het circulair allemaal.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
altijd habibo maar geen piramidespellen please
Vergeet het dekbed niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WaaromWat maakt het zo aantrekkelijk? Zijn maagomvang? het feit dat hij werkloos is? Het feit dat hij alleen interesse toont in zichzelf? Dat hij kleding aan heeft waar je de roos van af kan blazen? Dat hij een schooier is die zijn aankopen terugstuurt? Dat hij op zijn 30ste niet weet hoe je een stuk vlees onaangebrand moet bakken? Vertel
en dan zeiden mijn leraren op school dat het niks van mij zou wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WaaromWat maakt het zo aantrekkelijk? Zijn maagomvang? het feit dat hij werkloos is? Het feit dat hij alleen interesse toont in zichzelf? Dat hij kleding aan heeft waar je de roos van af kan blazen? Dat hij een schooier is die zijn aankopen terugstuurt? Dat hij op zijn 30ste niet weet hoe je een stuk vlees onaangebrand moet bakken? Vertel
Die is krokant ipv zacht.quote:
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de bestequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon
denk je dat hij met zijn vingers ook andere dingen goed kan bespelen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de beste
Gratis af te halen!quote:
Symboliserend welquote:
denk ik niet anders kon die er wel wat mee doen in paats van in de wajong zittenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de beste
Ik kan zijn moeder zijn he?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat hij met zijn vingers ook andere dingen goed kan bespelen?
Zou hij zulke shit nou expres doen om te laten lijken dat hij echt te incapabel is om te werken of is hij echt zoquote:
Voel je niks van toch.quote:
Talent is soms wat moeilijk te uiten als je in een cirkel zit van negatief gelul zoals hier.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk ik niet anders kon die er wel wat mee doen in paats van in de wajong zitten
Hij is echt zoquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zou hij zulke shit nou expres doen om te laten lijken dat hij echt te incapabel is om te werken of is hij echt zo
Braddie wil zo graag "normaal" zijn dat ik hem zoiets simpels niet bewust verkeerd zie doen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zou hij zulke shit nou expres doen om te laten lijken dat hij echt te incapabel is om te werken of is hij echt zo
Noem eens 3 goeie eigenschappen van hem dan. In zijn persoonlijkheid dan he, dus niet zeggen dat hij leuk kan tokkelenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Talent is soms wat moeilijk te uiten als je in een cirkel zit van negatief gelul zoals hier.
Die cirkel creëert hij toch echt zelf.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Talent is soms wat moeilijk te uiten als je in een cirkel zit van negatief gelul zoals hier.
Die blik erbij kan je niet faken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jajajaja ik weet het.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die cirkel creëert hij toch echt zelf.
Heb al moeite om er een te benoemenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens 3 goeie eigenschappen van hem dan. In zijn persoonlijkheid dan he, dus niet zeggen dat hij leuk kan tokkelen
denk je dat de negativiteit iets is wat hem kapot heeft gemaakt of denk je dat hij de negativiteit veroorzaakt heeft?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het een goeie gozer isquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb al moeite om er een te benoemen
een profiteur die met schooiers omgaatquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het een goeie gozer is
Een goeie grap jaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
M.a.w. Jij doet ook geen zakquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk je dat de negativiteit iets is wat hem kapot heeft gemaakt of denk je dat hij de negativiteit veroorzaakt heeft?
ik kende hem niet maar ik haat hem. hij krijgt pfizer prik en alles wat die doet is pizza's naar binnen schuiven en beloven dat hij gaat afvallen. beloftes die hij niet nakomt. hij draagt niks bij aan de maatschappij... ik ook niet maar ik ga in september opleiding doen en zo en zie dat het anders moet.
hij loopt wat te youtuben en denkt het zo te gaan maken. hij zorgt dat jongeren als mij geen motivatie meer hebben want we kunnen beter vloggen zo werkt het niet hij geeft in alles het verkeerde vorobeeld
Maar je weet niks te benoemenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
hij helpt mensen in het verkeer door 's ochtends en om 5 uur geen files te veroorzaken omdat hij 's ochtends nog in bed ligt en 5 uur aan 3 pizza's zitquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
OKquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je weet niks te benoemen
Sorry maar als ik van iemand niets positief kan benoemen is het normaal gesproken gewoon een lul de behanger, heel simpel.
ik ga opleiding doen en mijn ouders ondersteunen mij op het moment de staat ondersteunt hem en dat is goed en zo. maar hij doet allemaal domme dingen. hij heeft schijnbaar ook een negatief verleden op een auto forum denk je echt dat iedereen hem uitlacht omdat ze jaloers op zijn talenten zijn?quote:
Het punt is, dat ondanks het negatieve gelul, dat Braddie in de jaren dat hij meeloopt op Fok! Ook veel hulp, tips en goedbedoelde adviesen heeft gekregen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja noem IETS dan??quote:
@Boze_Eend doet tenminste nog iets om van zijn leven te maken. Braddie vreet de hele dag alleen maar zakken patat en pizza's en het is iedereens schuld behalve de zijne.quote:
Ik ergens ook wel. Alleen door jarenlange combinatie van afkomst, omstandigheden en beperkingen heeft ie allemaal dikke afweermechanismen opgebouwd.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
hij gaat wijs met zijn uitkering om en pompt het geld terug in handen van de lokale vreetschuren. Aan de andere kant zou het mij ook niks verbazen als hij al dat eten binnen 30 dagen zou terug sturen als dat kon.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja met behulp vanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:00 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:boze_eend doet tenminste nog iets om van zijn leven te maken. Braddie vreet de hele dag alleen maar zakken patat en pizza's en het is iedereens schuld behalve de zijne.
Heh?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doet me aan dat debat met Balkenende en bos denken
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bohh aardappel uit de magnetron, ik krijg nu al honger
bedankt habibo ik probeer wel vooruit te komen. ga gewoon mbo 4 doen mensen lachen mij uit maar maakt niet uit. misschien kan ik 21+ test doen voor hbo maar gaat niet lukken denk ik. Daarom lekker op mbo wil dan ook gaan werken en misschien in de avond hbo proberen. daarom ga ik toch mbo 4 doen na wat advies te hebben gekregen. Gaat goed komen nu val ik wat af en werk ik aan mijn geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:00 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:boze_eend doet tenminste nog iets om van zijn leven te maken. Braddie vreet de hele dag alleen maar zakken patat en pizza's en het is iedereens schuld behalve de zijne.
tokkie ouders dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel. Alleen door jarenlange combinatie van afkomst, omstandigheden en beperkingen heeft ie allemaal dikke afweermechanismen opgebouwd.
Ja en? Braddie wijst alle hulp en tips af, vreet zich vervolgens een ongeluk en gaat vervolgens lopen janken dat mensen vervelend tegen hem doen.quote:
Niets mis met mbo. Gewoon loodgieter worden en geile huisvrouwen neuken in de keukenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bedankt habibo ik probeer wel vooruit te komen. ga gewoon mbo 4 doen mensen lachen mij uit maar maakt niet uit. misschien kan ik 21+ test doen voor hbo maar gaat niet lukken denk ik. Daarom lekker op mbo wil dan ook gaan werken en misschien in de avond hbo proberen. daarom ga ik toch mbo 4 doen na wat advies te hebben gekregen. Gaat goed komen nu val ik wat af en werk ik aan mijn geestelijke gezondheid.
precies habibo's als jij en @JochemSjakie en @vaarsuvius en ook @Werkman hebben mij wel gewoon geholpen. genoeg andere ook trouwens en ik ga gewoon mijn best proberen. september ga ik naar school en zal ik wel klagen dat de opleiding kut gaat, dat ik dingen niet snap of dat ik ergens vastloop maar ik ga wel proberen door te gaan habibo's.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:04 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja en? Braddie wijst alle hulp en tips af, vreet zich vervolgens een ongeluk en gaat vervolgens lopen janken dat mensen vervelend tegen hem doen.
zou baas zijn habibo!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Niets mis met mbo. Gewoon loodgieter worden en geile huisvrouwen neuken in de keuken
hij leeft ook als een schooier dus geen verasingquote:
Hahhahahahhha hij heeft de microfoontjes teruggestuurdquote:
meen je deze habibo? zie je hij is een bloedzuiger of parasiet. die winkels zitten nu weer met de gebakken peren als ik die winkel was zou ik hem bannen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahhahahahhha hij heeft de microfoontjes teruggestuurd![]()
Echt he. "Ze waren niet zo goed."quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
''Kijk ik heb een fiets gekregen!''quote:
quote:
ik heb volgens mij precies diezelfde fiets ik wil niet meer levenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
''Kijk ik heb een fiets gekregen!''
''Ik heb kleine benen en vind fietsen niet leuk als ik niet met mijn voeten aan de grond kom, ik ga deze fiets dus never nooit gebruiken''
aardappels vlees groentequote:
afterpay kon niet meer gerekt worden?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat hij nog niet bij iedere webshop op de zwarte lijst staatquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ohquote:
klopt ik vind dat 30 dagen terugsturen sowieso onzin snap niet waarom ze het doen. ik retourneer alleen iets als het kapot. soms weiger ik wel pakket aan deurquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat hij nog niet bij iedere webshop op de zwarte lijst staat
Wat een walgelijk gedrag vind ik dit
Habibo als je in september een opleiding gaat doen, dan ben je mijn heldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk je dat de negativiteit iets is wat hem kapot heeft gemaakt of denk je dat hij de negativiteit veroorzaakt heeft?
ik kende hem niet maar ik haat hem. hij krijgt pfizer prik en alles wat die doet is pizza's naar binnen schuiven en beloven dat hij gaat afvallen. beloftes die hij niet nakomt. hij draagt niks bij aan de maatschappij... ik ook niet maar ik ga in september opleiding doen en zo en zie dat het anders moet.
hij loopt wat te youtuben en denkt het zo te gaan maken. hij zorgt dat jongeren als mij geen motivatie meer hebben want we kunnen beter vloggen zo werkt het niet hij geeft in alles het verkeerde vorobeeld
Als een product werkelijk niet voldoet is het prima dat je het terugstuurtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ohwist niet dat daar een afkorting was. ik noem dat hollandse pot.
[..]
klopt ik vind dat 30 dagen terugsturen sowieso onzin snap niet waarom ze het doen. ik retourneer alleen iets als het kapot. soms weiger ik wel pakket aan deurals ik me toch bedenk.
maar hij zegt in video er zijn twee kampen. maar ik denk binnen 30 dagen iets terugsturen niet erg is maar als je dat elke keer doet of alleen maar.... kijk als iemand dat 1x doet is het geen probleem maar hij doet dat volgens mij echt vaak want jullie konden het al voorspellen
habibo ik heb laatst na half kratje bier inschrijftformulier ingevuldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Habibo als je in september een opleiding gaat doen, dan ben je mijn held
ik heb niet vaak dat ik een product moet terugsturen omdat ik wel beetje weet wat ik koop.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als een product werkelijk niet voldoet is het prima dat je het terugstuurt
Maar hij bestelt iets. Is eerst lyrisch, na 30 dagen is het product weer teruggestuurd omdat het niet voldeed om een kutreden. Dan bestelt hij de volgende
Maar het zijn vooral de webshops die kankerdom zijn dat ze hem laten bestellen
geld terug is altijd beter, kun je weer iets nieuws proberen voor 30 dagenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef Solotovski het volgende:
En hij was nog wel zo lyrisch over die microfoontjes
Ja als je ter goeder trouw bent zal het alleen voorkomen als het product echt niet is zoals getoond. En daar is koop op afstand wet voor bedoeldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik heb niet vaak dat ik een product moet terugsturen omdat ik wel beetje weet wat ik koop.
Zal wel in de marge meegerekend zijn dat dit soort parasieten misbruik maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als een product werkelijk niet voldoet is het prima dat je het terugstuurt
Maar hij bestelt iets. Is eerst lyrisch, na 30 dagen is het product weer teruggestuurd omdat het niet voldeed om een kutreden. Dan bestelt hij de volgende
Maar het zijn vooral de webshops die kankerdom zijn dat ze hem laten bestellen
goeder trouw?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als je ter goeder trouw bent zal het alleen voorkomen als het product echt niet is zoals getoond. En daar is koop op afstand wet voor bedoeld
klopt het dat hij dit ook doet met duurdere dingen als keyboards?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geld terug is altijd beter, kun je weer iets nieuws proberen voor 30 dagen
ik koop nooit meer amazon wharehouse deals want dat is allemaal spul gebruikt door zulke viespeukenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal wel in de marge meegerekend zijn dat dit soort parasieten misbruik maken.
Hij is sluw genoeg om te weten dat ie ze niet meteen moet afkraken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef Solotovski het volgende:
En hij was nog wel zo lyrisch over die microfoontjes
Ja gebeurt zoderzo erg veel. Wel eens zo'n verhaal van geloof bol gelezen. Dat dildo's met de poep eraan worden terug gestuurdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal wel in de marge meegerekend zijn dat dit soort parasieten misbruik maken.
hij zet alles om in pizza'squote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hij heeft dat keyboard dat hij kreeg van die Singaporees ook weer verkocht. Lekker ondankbaar.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gebeurt zoderzo erg veel. Wel eens zo'n verhaal van geloof bol gelezen. Dat dildo's met de poep eraan worden terug gestuurd
dat soort mensenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gebeurt zoderzo erg veel. Wel eens zo'n verhaal van geloof bol gelezen. Dat dildo's met de poep eraan worden terug gestuurd
Alsof die webshops zijn vlogs gaan kijken om te zien wat hij van het product vindtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij is sluw genoeg om te weten dat ie ze niet meteen moet afkraken.
Denk ik
Is dat zo?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hij heeft dat keyboard dat hij kreeg van die Singaporees ook weer verkocht. Lekker ondankbaar.
Het systeem van binnenuit veranderen noem je dat, maar dat snap je niet als de mongool die je bent.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:13 schreef Modus het volgende:
Hij vertelde gisteren in stream dat ie recent bij Bax gesolliciteerd had. Hele internet staat vol met rants van hem over die winkel.
dat lijkt me wel ergquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
sinds wanneer zijn mods er om de sfeer te verzieken of te trollen?quote:
Phoenyx is een teringkneusquote:
Ms was de deal ooit x-aantal maanden op spelen, paar streams doen, veel shout outs en dan is ie van jou.quote:
Oké meid.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het systeem van binnenuit veranderen noem je dat, maar dat snap je niet als de mongool die je bent.
Wie is Phoenyx?quote:
Mooi gesproken, habibo.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is een ander woord voor achterlijke teringkneus
Ja, strikt genomen zal het volgens afspraak zijn, maar je spreekt weinig waardering uit richting de gulle gever, die er ook verlies op maakt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms was de deal ooit x-aantal maanden op spelen, paar streams doen, veel shout outs en dan is ie van jou.
Ik geloof niet dat je echt medelijden met die Jeremy See hoeft te hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:58 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ja, strikt genomen zal het volgens afspraak zijn, maar je spreekt weinig waardering uit richting de gulle gever, die er ook verlies op maakt.
laat het gaan niels, morgen weer een dagquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:19 schreef Makrelis het volgende:
Oh. En is al duidelijk wat voor opleiding meneer Guus volgt? Of 'ie überhaubt ooit heeft gewerkt? Slim doen kan overal. Nu nog even uitvoeren.
Flikker eens op met dat gejank.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:19 schreef Makrelis het volgende:
Oh. En is al duidelijk wat voor opleiding meneer Guus volgt? Of 'ie überhaubt ooit heeft gewerkt? Slim doen kan overal. Nu nog even uitvoeren.
Vandaag een pisnicht, morgen ook een pisnicht.Hij kan wel tof gaan lopen doen, nu nog even kleur bekennen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
laat het gaan niels, morgen weer een dag
Is dat jouw nooit overkomen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:29 schreef Makrelis het volgende:
Met je 'per ongeluk in je reet geneukt zijn topic'
Nee. En zeker niet 'per ongeluk'. Krijg je 'm ook niet zomaar in. Je duim erin is al lastig. Gaat echt niet zomaar. Als het 'per ongeluk' gaat is iemand vast en zeker daar al eerder uitgewoond. Ik jank niet. Ik zeg gewoon hoe het is.quote:
Dus je neukt alleen maar shemales, je hebt je nooit laten neuken door ze?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee. En zeker niet 'per ongeluk'. Krijg je 'm ook niet zomaar in. Je duim erin is al lastig. Gaat echt niet zomaar. Als het 'per ongeluk' gaat is iemand vast en zeker daar al eerder uitgewoond. Ik jank niet. Ik zeg gewoon hoe het is.
Liefst 65+ en dan wel kunstgebit uit he.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je neukt alleen maar shemales, je hebt je nooit laten neuken door ze?
Hij bekent geen kleur. Ondertussen wel anderen de maat nemen. Hou ik niet van.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:52 schreef Stepperoller het volgende:
Of nuchter nog steeds zo geobsedeerd met Guus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |