Ja dat is hetquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
soms kijk je een beetje roosgetint als je een oogje op iemand hebt
Waaromquote:
Nee ik hou het circulair allemaal.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
altijd habibo maar geen piramidespellen please
Vergeet het dekbed niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WaaromWat maakt het zo aantrekkelijk? Zijn maagomvang? het feit dat hij werkloos is? Het feit dat hij alleen interesse toont in zichzelf? Dat hij kleding aan heeft waar je de roos van af kan blazen? Dat hij een schooier is die zijn aankopen terugstuurt? Dat hij op zijn 30ste niet weet hoe je een stuk vlees onaangebrand moet bakken? Vertel
en dan zeiden mijn leraren op school dat het niks van mij zou wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WaaromWat maakt het zo aantrekkelijk? Zijn maagomvang? het feit dat hij werkloos is? Het feit dat hij alleen interesse toont in zichzelf? Dat hij kleding aan heeft waar je de roos van af kan blazen? Dat hij een schooier is die zijn aankopen terugstuurt? Dat hij op zijn 30ste niet weet hoe je een stuk vlees onaangebrand moet bakken? Vertel
Die is krokant ipv zacht.quote:
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de bestequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon
denk je dat hij met zijn vingers ook andere dingen goed kan bespelen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de beste
Gratis af te halen!quote:
Symboliserend welquote:
denk ik niet anders kon die er wel wat mee doen in paats van in de wajong zittenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de beste
Ik kan zijn moeder zijn he?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat hij met zijn vingers ook andere dingen goed kan bespelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |