Het was geen appel en het gaat hier om een specifieke boom waar ze niet van mochten eten. Dat is geen detail want de boom is een aparte boom buiten het hof waar ze wel van mogen eten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:35 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou Adam en Eva mochten niet eens een vrucht eten, als dat, letten op een appel, niet een detail is dan weet ik het ook niet meer
Ik mag braddie wel. Helaas hij mij nietquote:
Tosti is gewoon een warm broodje met een plakje kaas en een plakje ham. Als je daar geen saus bij eet wordt je er echt niet dik van nee.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:37 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Vaak wel, maar dan eet ik gewoon wat sneetjes brood of een paar tosti's. Daar word je echt niet dik van hoor.
moet ik tr zetten ahki?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik had lapo smerige hond!!!!
In DTS had je nu een HEEL GROOT probleem gehad
Denk dat hij nu wel bang is gemaakt, is goed zoquote:
Zit er eentje over mij tussen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk om te volgen als er weer shitload aan TR's zijn geplaatst. Popcorn erbij
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:36 schreef Soury het volgende: [..] Ik weet niet waar je het over hebt nu.
Hij vroeg er gister zelf om, om die naam in de OP te zettenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:40 schreef Erasmus het volgende:
Zo'n TT is niet nodig.
Iemand die al K.O. op de grond ligt, schop je ook niet nog een keer in zijn buik.
Wel als je er iedere nacht een paar klapt ingesmeerd met chilisausquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tosti is gewoon een warm broodje met een plakje kaas en een plakje ham. Als je daar geen saus bij eet wordt je er echt niet dik van nee.
Ja dat denk ik ook altijd. Wat is het verschil? Het is warmquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tosti is gewoon een warm broodje met een plakje kaas en een plakje ham. Als je daar geen saus bij eet wordt je er echt niet dik van nee.
Hier een random kleuterquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat hij nu wel bang is gemaakt, is goed zo
Vertel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag braddie wel. Helaas hij mij niet
Ik word uit mijn ambt ontheven als ik deze informatie prijs geefquote:
Ja en?quote:
Zijn ook mensen die denken dat gebakken ei stukken ongezonder is dan gekooktquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook altijd. Wat is het verschil? Het is warm
Ik ben het met je eens dat hij er zelf om vroegquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Hij vroeg er gister zelf om, om die naam in de OP te zetten
kom vechten danquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik had lapo smerige hond!!!!
In DTS had je nu een HEEL GROOT probleem gehad
ok ok. fair enough.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word uit mijn ambt ontheven als ik deze informatie prijs geef
Heeft me van facebook geflikkerdquote:
wat is gezonder?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wel als je er iedere nacht een paar klapt ingesmeerd met chilisaus
Missen we niets aan dus brand losquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word uit mijn ambt ontheven als ik deze informatie prijs geef
Jammer deze steekquote:
Als je een tosti eet voor de lunch is er geen probleem.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook altijd. Wat is het verschil? Het is warm
Fabeltjequote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je om vier uur 's nachts tosti's gaat maken daarentegen
En ik vond hem wel okquote:
Café's zitten al dicht hoor. Zo'n gemene bitchficht toch altijd leuk om te zien. Vooral als tattoe-tokkiefijenoorders er zich mee gaan bemoeien.quote:
Dat is juist prima nachtvoerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een tosti eet voor de lunch is er geen probleem.
Als je om vier uur 's nachts tosti's gaat maken daarentegen
Aardige gozer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |