ze willen je heel graag hebben in de VBL sc daar zitten alle cole mensenquote:
En jullie dan? Kan een klas niet zomaar achterlatenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze willen je heel graag hebben in de VBL sc daar zitten alle cole mensen
wij hebben braddiegod dit is zijn rijkdomquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:11 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En jullie dan? Kan een klas niet zomaar achterlaten
Ik heb ervoor gezorgd dat hij gebanned isquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wij hebben braddiegod dit is zijn rijkdom
Ach ik snap de hetze tegen hem niet zoquote:
en nu wil je met hem gaan streamen samen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat hij gebanned is
hoor net dat jullie co-stream niet meer doorgaatquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hier zit een luchtje aanquote:
Geeft dat voldoening?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregenquote:
Nou Braddie stelde het anders zelf voor nadat ik hem had laten bannenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoor net dat jullie co-stream niet meer doorgaat
Daarna kreeg je vast heel veel mooie stickers van de leiding.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen
jij bent ziek in je hoofdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen
Paul daar noem je al zoiets, wat een loeder ben jequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
en een lugerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarna kreeg je vast heel veel mooie stickers van de leiding.
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmerenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Jij bent ook een aanwinstquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmeren
Paul?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Laat het maar aan de narcist over om de sfeer overal waar hij komt te verzieken.
Voilaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb vandaag veel likes gekregen hoor
Zou zijn buik daarvoor niet in de weg zitten?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmeren
stel je voor je wordt wakker en zit in het lichaam van braddiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zou zijn buik daarvoor niet in de weg zitten?
Kijk even in je fobo ohh.... er is er geenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hij zit vastgeklemd tussen de vetrollenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
de buik kan hij op pauls hoofd leggenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
mooie nickname want hij is letterlijk verdronken in een oceaan van honger en zin in thuisbezorgdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:28 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hij zit vastgeklemd tussen de vetrollen
is dit een doodsverwensing?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de buik kan hij op pauls hoofd leggen
Dan vreet ik me de hele dag een ongeluk en als ik de volgende dag weer in zijn lichaam wakker wordt waggel ik voor de treinquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
stel je voor je wordt wakker en zit in het lichaam van braddie
Huilenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk even in je fobo ohh.... er is er geen
denk dat dat lichaam te langzaam is daarvoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:29 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dan vreet ik me de hele dag een ongeluk en als ik de volgende dag weer in zijn lichaam wakker wordt waggel ik voor de trein
ik ben echt mijn best aan het doen om af te vallen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
Al dat commentaar van fokkers die een sixpack hebben
Dus je bent ook wat vettigquote:
Dat doet Braddie ook en jij hebt dus ook wat overgewichtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk dat dat lichaam te langzaam is daarvoor
[..]
ik ben echt mijn best aan het doen om af te vallen.
foto's van jezelf op een forum plaatsen wijst in de meeste gevallen op aandachtstekort, dat niet doen zie ik niet als iets negatiefsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk even in je fobo ohh.... er is er geen
klopt maar ik eet niet zoals hem ik zie hem constant ongezonde hap eten. Ik ben al 8 kilo kwijt hoeveel is braddie er kwijt?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet Braddie ook en jij hebt dus ook wat overgewicht
Ja dat is waar maar dat constant op iemand afgeven is wat naarquote:
Vetpercentage nog niet laag genoeg voor een echt sixpack en echt overgewicht zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet Braddie ook en jij hebt dus ook wat overgewicht
Zijn blogs zijn meer om afhaal/bezorgd eten te testen. Ik zie hem niet alles op etenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
klopt maar ik eet niet zoals hem ik zie hem constant ongezonde hap eten. Ik ben al 8 kilo kwijt hoeveel is braddie er kwijt?
ja de kilo's vliegen er magisch aanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn blogs zijn meer om afhaal/bezorgd eten te testen. Ik zie hem niet alles op eten
Wat wil je nou eik zeggenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vetpercentage nog niet laag genoeg voor een echt sixpack en echt overgewicht zijn twee verschillende dingen.
hij heeft maar dun budget toch hij gaat dat geld toch niet weggooien? als je dit echt geloofd hoor je in het rijtje wappies habibo. wappies die in platte aarde geloven en dat microchip in vaccin zit en 5g ons kapot maaktquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn blogs zijn meer om afhaal/bezorgd eten te testen. Ik zie hem niet alles op eten
Wachtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad hij eet niet alles opquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij er wat mee verdientquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij heeft maar dun budget toch hij gaat dat geld toch niet weggooien? als je dit echt geloofd hoor je in het rijtje wappies habibo. wappies die in platte aarde geloven en dat microchip in vaccin zit en 5g ons kapot maakt
Onder water stinkt geld niet.quote:
Die 5 cent per video?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij er wat mee verdient
Ja, extra kilo'squote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij klikt dus ookquote:
echt niet genoeg echt niet....quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hij is uit huis geplaatstquote:
Dat is wel nastyquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
ga toch weg als braddie dat eten gewoon weggooid. ik hoor verhalen dat mensen pizza's lieten komen en hij deed eten tot hij deed overgeven
Hij eindigt nog als in de openingscene van se7en.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
ga toch weg als braddie dat eten gewoon weggooid. ik hoor verhalen dat mensen pizza's lieten komen en hij deed eten tot hij deed overgeven
Boos zijn 4e gekregen pizza in de prullenbak gooien en hem toch s nachts eruit halen en opvreten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh gadver, die was echt heel ranzigquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hij eindigt nog als in de openingscene van se7en.
soms kijk je een beetje roosgetint als je een oogje op iemand hebtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:44 schreef Fok-it het volgende:
Lol Soury is wel heel naief wanneer het op Braddie aankomt
Beter dat dan geblokkeerd worden door de moeder van @vogeltjesdans he @-river-quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wel erg dat braddie zijn moeder van facebook heeft gegooid
ja nouja hij at dus tot aan kotsen toe dus jij denkt dat hij eten kan laten staan? sorry maar dat denk ik echt niet. hij is alleen maar aangekomen niks afgevallen. ik ben wel afgevallen zonder dat ik terugkom op hoogste gewicht ook heb ik overgewicht en geen obesitas dat ik heb laten oplopen tot aan morbide obesitas.quote:
Hahah wutquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wel erg dat braddie zijn moeder van facebook heeft gegooid
Ja ik weet het, een zwak voor hemquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:44 schreef Fok-it het volgende:
Lol Soury is wel heel naief wanneer het op Braddie aankomt
Ja dat is hetquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
soms kijk je een beetje roosgetint als je een oogje op iemand hebt
Waaromquote:
Nee ik hou het circulair allemaal.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
altijd habibo maar geen piramidespellen please
Vergeet het dekbed niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WaaromWat maakt het zo aantrekkelijk? Zijn maagomvang? het feit dat hij werkloos is? Het feit dat hij alleen interesse toont in zichzelf? Dat hij kleding aan heeft waar je de roos van af kan blazen? Dat hij een schooier is die zijn aankopen terugstuurt? Dat hij op zijn 30ste niet weet hoe je een stuk vlees onaangebrand moet bakken? Vertel
en dan zeiden mijn leraren op school dat het niks van mij zou wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WaaromWat maakt het zo aantrekkelijk? Zijn maagomvang? het feit dat hij werkloos is? Het feit dat hij alleen interesse toont in zichzelf? Dat hij kleding aan heeft waar je de roos van af kan blazen? Dat hij een schooier is die zijn aankopen terugstuurt? Dat hij op zijn 30ste niet weet hoe je een stuk vlees onaangebrand moet bakken? Vertel
Die is krokant ipv zacht.quote:
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de bestequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon
denk je dat hij met zijn vingers ook andere dingen goed kan bespelen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de beste
Gratis af te halen!quote:
Symboliserend welquote:
denk ik niet anders kon die er wel wat mee doen in paats van in de wajong zittenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets van alles ik mocht hem als persoon, plus ik vond zijn muzikale talent wel cool, dat kan hij als de beste
Ik kan zijn moeder zijn he?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat hij met zijn vingers ook andere dingen goed kan bespelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |