ze willen je heel graag hebben in de VBL sc daar zitten alle cole mensenquote:
En jullie dan? Kan een klas niet zomaar achterlatenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze willen je heel graag hebben in de VBL sc daar zitten alle cole mensen
wij hebben braddiegod dit is zijn rijkdomquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:11 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En jullie dan? Kan een klas niet zomaar achterlaten
Ik heb ervoor gezorgd dat hij gebanned isquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wij hebben braddiegod dit is zijn rijkdom
Ach ik snap de hetze tegen hem niet zoquote:
en nu wil je met hem gaan streamen samen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat hij gebanned is
hoor net dat jullie co-stream niet meer doorgaatquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hier zit een luchtje aanquote:
Geeft dat voldoening?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregenquote:
Nou Braddie stelde het anders zelf voor nadat ik hem had laten bannenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoor net dat jullie co-stream niet meer doorgaat
Daarna kreeg je vast heel veel mooie stickers van de leiding.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen
jij bent ziek in je hoofdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat het recht wordt nageleefd altijd. Iemand moet het doen, maar was niet alleen, was een 1-2tje met Paul, ook al heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen
Paul daar noem je al zoiets, wat een loeder ben jequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
en een lugerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarna kreeg je vast heel veel mooie stickers van de leiding.
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmerenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Jij bent ook een aanwinstquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmeren
Paul?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Laat het maar aan de narcist over om de sfeer overal waar hij komt te verzieken.
Voilaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb vandaag veel likes gekregen hoor
Zou zijn buik daarvoor niet in de weg zitten?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geloof hier niks van, de lul van Braddie zit altijd zo diep in het mondje van Paul dat hij niet eens durft te dromen over hem een ban aansmeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |