ohquote:
klopt ik vind dat 30 dagen terugsturen sowieso onzin snap niet waarom ze het doen. ik retourneer alleen iets als het kapot. soms weiger ik wel pakket aan deurquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat hij nog niet bij iedere webshop op de zwarte lijst staat
Wat een walgelijk gedrag vind ik dit
Habibo als je in september een opleiding gaat doen, dan ben je mijn heldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk je dat de negativiteit iets is wat hem kapot heeft gemaakt of denk je dat hij de negativiteit veroorzaakt heeft?
ik kende hem niet maar ik haat hem. hij krijgt pfizer prik en alles wat die doet is pizza's naar binnen schuiven en beloven dat hij gaat afvallen. beloftes die hij niet nakomt. hij draagt niks bij aan de maatschappij... ik ook niet maar ik ga in september opleiding doen en zo en zie dat het anders moet.
hij loopt wat te youtuben en denkt het zo te gaan maken. hij zorgt dat jongeren als mij geen motivatie meer hebben want we kunnen beter vloggen zo werkt het niet hij geeft in alles het verkeerde vorobeeld
Als een product werkelijk niet voldoet is het prima dat je het terugstuurtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ohwist niet dat daar een afkorting was. ik noem dat hollandse pot.
[..]
klopt ik vind dat 30 dagen terugsturen sowieso onzin snap niet waarom ze het doen. ik retourneer alleen iets als het kapot. soms weiger ik wel pakket aan deurals ik me toch bedenk.
maar hij zegt in video er zijn twee kampen. maar ik denk binnen 30 dagen iets terugsturen niet erg is maar als je dat elke keer doet of alleen maar.... kijk als iemand dat 1x doet is het geen probleem maar hij doet dat volgens mij echt vaak want jullie konden het al voorspellen
habibo ik heb laatst na half kratje bier inschrijftformulier ingevuldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Habibo als je in september een opleiding gaat doen, dan ben je mijn held
ik heb niet vaak dat ik een product moet terugsturen omdat ik wel beetje weet wat ik koop.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als een product werkelijk niet voldoet is het prima dat je het terugstuurt
Maar hij bestelt iets. Is eerst lyrisch, na 30 dagen is het product weer teruggestuurd omdat het niet voldeed om een kutreden. Dan bestelt hij de volgende
Maar het zijn vooral de webshops die kankerdom zijn dat ze hem laten bestellen
geld terug is altijd beter, kun je weer iets nieuws proberen voor 30 dagenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef Solotovski het volgende:
En hij was nog wel zo lyrisch over die microfoontjes
Ja als je ter goeder trouw bent zal het alleen voorkomen als het product echt niet is zoals getoond. En daar is koop op afstand wet voor bedoeldquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik heb niet vaak dat ik een product moet terugsturen omdat ik wel beetje weet wat ik koop.
Zal wel in de marge meegerekend zijn dat dit soort parasieten misbruik maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als een product werkelijk niet voldoet is het prima dat je het terugstuurt
Maar hij bestelt iets. Is eerst lyrisch, na 30 dagen is het product weer teruggestuurd omdat het niet voldeed om een kutreden. Dan bestelt hij de volgende
Maar het zijn vooral de webshops die kankerdom zijn dat ze hem laten bestellen
goeder trouw?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als je ter goeder trouw bent zal het alleen voorkomen als het product echt niet is zoals getoond. En daar is koop op afstand wet voor bedoeld
klopt het dat hij dit ook doet met duurdere dingen als keyboards?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geld terug is altijd beter, kun je weer iets nieuws proberen voor 30 dagen
ik koop nooit meer amazon wharehouse deals want dat is allemaal spul gebruikt door zulke viespeukenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal wel in de marge meegerekend zijn dat dit soort parasieten misbruik maken.
Hij is sluw genoeg om te weten dat ie ze niet meteen moet afkraken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef Solotovski het volgende:
En hij was nog wel zo lyrisch over die microfoontjes
Ja gebeurt zoderzo erg veel. Wel eens zo'n verhaal van geloof bol gelezen. Dat dildo's met de poep eraan worden terug gestuurdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal wel in de marge meegerekend zijn dat dit soort parasieten misbruik maken.
hij zet alles om in pizza'squote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hij heeft dat keyboard dat hij kreeg van die Singaporees ook weer verkocht. Lekker ondankbaar.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gebeurt zoderzo erg veel. Wel eens zo'n verhaal van geloof bol gelezen. Dat dildo's met de poep eraan worden terug gestuurd
dat soort mensenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gebeurt zoderzo erg veel. Wel eens zo'n verhaal van geloof bol gelezen. Dat dildo's met de poep eraan worden terug gestuurd
Alsof die webshops zijn vlogs gaan kijken om te zien wat hij van het product vindtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij is sluw genoeg om te weten dat ie ze niet meteen moet afkraken.
Denk ik
Is dat zo?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hij heeft dat keyboard dat hij kreeg van die Singaporees ook weer verkocht. Lekker ondankbaar.
Het systeem van binnenuit veranderen noem je dat, maar dat snap je niet als de mongool die je bent.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:13 schreef Modus het volgende:
Hij vertelde gisteren in stream dat ie recent bij Bax gesolliciteerd had. Hele internet staat vol met rants van hem over die winkel.
dat lijkt me wel ergquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |