Thanks voor de verduidelijking!quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:50 schreef Greys het volgende:
Kwam net Babet (Hoofd Communicatie) tegen en meteen gevraagd en tis helemaal duidelijk!
Zangeres had klachten en dan moet je een PCR TEST en daarvan heb je NIET binnen een kwartier de uitslag. Dat duurt rustig 24 uur ofzo.
Vandaar de zin dat de andere bandleden allemaal de gewone antigenen test negatief zijn getest (zij hebben geen klachten) en haar uitslag duurt dus langer.
The Roop en Go_A zijn NIET met elkaar op stap geweest. Ze hebben elkaar op enkele fotomomenten gekruist en er is afstand geweest.
Die zang bij Israël komt wel goed als het er echt om gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:14 schreef Cee het volgende:
Israël is nu bezig en in tegenstelling tot zaterdag, toen ze op het eind pas haar dread-head-piece op kreeg, begint ze daar de show mee. Tijdens de eerste repetitie zojuist haalde ze de whistle-note bij aanvang niet. Nu is de tweede repetitie.
Ja! Greys en Andy zijn even naar buiten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:15 schreef grazz het volgende:
@:Greys kan het zijn dat ik je zag lopen met Andy ? Er liep een vrouw op de achtergrond van wiwi met een spijkerjasje en jurk. Vind ik wel iets voor jou :F
En toch vind ik ze niet fijn om te horenquote:
Hahaha ja dat was ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:15 schreef grazz het volgende:
@:Greys kan het zijn dat ik je zag lopen met Andy ? Er liep een vrouw op de achtergrond bij wiwi met een spijkerjasje en jurk. Vind ik wel iets voor jou
Ik heb het idee dat het allemaal iets te veel is voor Roxen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:33 schreef Greys het volgende:
Roemenië zingt iets beter dan vorige keer maar 't is nog niet héél goed. Maar eerlijk is eerlijk, wel iets beter dan vorige keer.
Fijn dat het in ieder geval de beterende kant op gaat. Finale zal wel ver weg zijn denk ik idd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:33 schreef Greys het volgende:
Roemenië zingt iets beter dan vorige keer maar 't is nog niet héél goed. Maar eerlijk is eerlijk, wel iets beter dan vorige keer.
Dat is wel jammer, want ik denk dat dit 1 van de nummers is die zo de charts in kan. Roxen heeft ook superveel hits in Roemenië gehad in 1 jaar. Denk toch dat het in haar hoofd allemaal een beetje te veel is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:35 schreef Greys het volgende:
Wij denken niet dat Roemenië de finale haalt.
Fijn dat het iets beter gaat, maar mijn hoop op kwalificatie is aardig aan het afnemenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:33 schreef Greys het volgende:
Haar preparty dingen waren met erg veel autotune. Live valt ze hier echt een beetje door de mand waardoor het bijna naar is om naar te luisteren.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, want ik denk dat dit 1 van de nummers is die zo de charts in kan. Roxen heeft ook superveel hits in Roemenië gehad in 1 jaar. Denk toch dat het in haar hoofd allemaal een beetje te veel is.
Even van @grazz overgenomenquote:According to Eurovoix, if Kateryna of Go_A does indeed tested "positive" (*touch wood*), the live-on-tape performance will be used for Ukraine.
Jammer zeg, ik vind het liedje zo tofquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:39 schreef Cee het volgende:
Roemenië
Na een rommelige eerste repetitie op zaterdag komt de performance van Roxen iets meer samen, maar vocaal weet ze het nog niet echt waar te maken. Dat is voor een deel ook te wijten aan het gehang en gesjor met de dansers die een wezenlijk onderdeel maken van het nummer.
Toen waren we net terug in het perscentrum, Kroatië heb ik gemist maar hierrrrrrr is mijn Belgische review:quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie nog een verslag over Kroatië en België?
Ik hoorde ze wel in de stream zeggen dat het de beste vocaal was tot nu toe?quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:52 schreef Cee het volgende:
Nu komt er rook bij Roemenië en ziet het er beter uit. Maar het blijft wankelen in de vocals.
Jammer om te horen, ik vind Roemenië tofquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:54 schreef Greys het volgende:
Roemenië zong net voor de derde keer en het voelde als de zestiende keer.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:02 schreef Cee het volgende:
"Kenne we al naar huis? Wat was dit?"
- Roemenië, Greys.
"OH JEE WE KRIJGEN OEKRAINE NOG!"
- En Azerbeidzjan.
"Woooeeeeehooeoeeheheh!"
De meligheid slaat toe.
Sorry, we zitten nu weer in het perscentrum en daar worden de postcards niet uitgezonden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:02 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er geen postcards meer te zien voor jullie trouwens?
IK BEDOELDE HOTEL STOP DE TIJDquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:02 schreef Cee het volgende:
"Kenne we al naar huis? Wat was dit?"
- Roemenië, Greys.
"OH JEE WE KRIJGEN OEKRAINE NOG!"
- En Azerbeidzjan.
"Woooeeeeehooeoeeheheh!"
De meligheid slaat toe.
Maakt niet uit! Het was al leuk om het aan te kunnen vullenquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, we zitten nu weer in het perscentrum en daar worden de postcards niet uitgezonden.
Ook daar slaat de meligheid toe.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:04 schreef Cee het volgende:
Sietse staat nu een interview te geven tijdens Mata Hari recht voor onze tafel en hij staat te dansen.
We gaan morgen weer vol aan de bak!quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Het was al leuk om het aan te kunnen vullenThanks voor jullie heads up over de postcards!
Misschien doet ze wel een Blanche-je.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:54 schreef Greys het volgende:
Roemenië zong net voor de derde keer en het voelde als de zestiende keer.
Sietsequote:Op woensdag 12 mei 2021 17:04 schreef Cee het volgende:
Sietse staat nu een interview te geven tijdens Mata Hari recht voor onze tafel en hij staat te dansen.
Morgen gaan we er weer een paar proberen te verzamelen gister.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Het was al leuk om het aan te kunnen vullenThanks voor jullie heads up over de postcards!
Wat tof van de Siets!quote:
Allemaal leuk en aardig, maar we willen uitleg waarom hij Ilse (en Waylon) niet heeft gevraagd voor een bijdrage.quote:
Volgens mij is Gerben Bakker de Head of Show.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar we willen uitleg waarom hij Ilse (en Waylon) niet heeft gevraagd voor een bijdrage.![]()
Nee, Sietse gaat met Ilse bellen volgens het AD, en uitleggen waarom ze na haar bijdragen in de voorbije jaren nu een functie elders heeft gekregen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is Gerben Bakker de Head of Show.
En niet Sietse.Maar goed dat regelen ze vast wel onderling.
Oh, dit is volgens mij wel nieuws hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:05 schreef Cee het volgende:
Oh, en:
als er iemand uiteindelijk niet kan optreden en een van de opgenomen rehearsals van afgelopen week is goed genoeg, dan gaan ze die gebruiken i.p.v. de live on tape.
Ja dat las ik. Maar ergens vinden Cee en ik het nogal onterecht dat ZIJN naam zo genoemd werd bij College Tour door Ilse en Twan, want ik denk dat het qua inhoud van de show meer bij Gerben ligt. Maar nu moest Sietse daar natuurlijk wel op reageren, omdat HIJ genoemd werd. Denken wij.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Sietse gaat met Ilse bellen volgens het AD, en uitleggen waarom ze na haar bijdragen in de voorbije jaren nu een functie elders heeft gekregen.
Sietse is wel het uithangbord natuurlijk. Als de show goed gaat, zal dat ook vast vooral op hem afstralen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat las ik. Maar ergens vinden Cee en ik het nogal onterecht dat ZIJN naam zo genoemd werd bij College Tour door Ilse en Twan, want ik denk dat het qua inhoud van de show meer bij Gerben ligt. Maar nu moest Sietse daar natuurlijk wel op reageren, omdat HIJ genoemd werd. Denken wij.
Oeehh #hypedquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:06 schreef Greys het volgende:
Oh nog een soort van scoopje:
De interval van de finale met Afrojack etc. Daar is iets mee waardoor Sietse het niet droog hield en hij zegt dat wij de zakdoeken er ook bij moeten pakken. En dat dat voor hem heel wat is, omdat hij normaal nogal koel is. Maar hij hield het echt niet droog. Er is een bepaalde overgang van die act op de Erasmusbrug naar binnen in Ahoy waar het dan verder gaat en het is kennelijk enorm zakdoekwaardig. Ben zo benieuwd!
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg (nadat hij hier had zitten babbelen) "Sietse wil je iets voor me doen?" (Video inspreken voor jullie)
Hij antwoordde: "Ik doe al 2 jaar niet anders".![]()
Wat?quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:05 schreef Greys het volgende:
Maar goed dat regelen ze vast wel onderling.
We zitten nu nog wat laatste dingetjes af te werken en daarna gaan we met ons hebben en houden richting hotel. Daar gaan we alles van het roomservice menu bestellen en dan laten we nog weten wanneer we ready to go zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
@:Cee @:Greys om hoe laat gaan jullie live in het hotel?
He, wat. Dus er gaat iets gebeuren met het scorebord?quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:09 schreef Cee het volgende:
Oh ja, en:
"hebben jullie het scoreboard al zien bewegen?" vroeg Sietse aan ons (nee natuurlijk niet), waar we vervolgens geen antwoord op krijgen.
Ja, blijkbaar gaan er nog dingen bewegen maar zoals hij wel vaker doet, is het een teaser waar vervolgens meer vragen dan antwoorden door ontstaan.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:18 schreef Jason22 het volgende:
[..]
He, wat. Dus er gaat iets gebeuren met het scorebord?
Ja vooral eerst lekker uitrusten en eten!quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
We zitten nu nog wat laatste dingetjes af te werken en daarna gaan we met ons hebben en houden richting hotel. Daar gaan we alles van het roomservice menu bestellen en dan laten we nog weten wanneer we ready to go zijn.
Ik vroeg (nadat hij hier had zitten babbelen) "Sietse wil je iets voor me doen?" (Video inspreken voor jullie)
Ja, we hebben het nog niet in actie gezien had hij al eens op z'n insta gezegd een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:18 schreef Jason22 het volgende:
[..]
He, wat. Dus er gaat iets gebeuren met het scorebord?
OEEHWAALEUUKquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:18 schreef Greys het volgende:
Sietse na zijn interview met NPO Radio 2 tegen ons: "Ik heb jullie net helemaal verkocht dat jullie zo leuk zijn en ze willen volgende week even met jullie praten".
Ik:....
Cee:....
Siets: "Ja ik heb gezegd dat jullie superleuk zijn".
De Belg tegenover ons: "Nou zo leuk zijn ze niet hoor..."
Sietse: "Oh nou de afgelopen 2 jaar waren ze hartstikke leuk".
Belg: "Ja nee oké het zijn de liefste en leukste dames hier"
Sietse: "En ook de enige"
![]()
![]()
Ga eerst maar een hapje eten idd. Even ontspannen, lekker het bad in met zn 2en en dan live gaan, ja niet live vanuit bad hoor!quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
We zitten nu nog wat laatste dingetjes af te werken en daarna gaan we met ons hebben en houden richting hotel. Daar gaan we alles van het roomservice menu bestellen en dan laten we nog weten wanneer we ready to go zijn.
VBL.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:25 schreef Momo het volgende:
ESF / Songfestivalbaas gaat Ilse DeLange bellen na kritiek
Tja
Jaaaaa een lijstjequote:Op woensdag 12 mei 2021 18:14 schreef Greys het volgende:
@:molloot200 Ik vroeg de Siets net of hij jou nog wat plaatsen wilde geven van postcards. Hij zei "die zijn toch allemaal al bekend?" Nadat we hem ervan overtuigd hebben dat ze er wel een paar bekend hebben gemaakt maar echt geen lijstje ging hij er uit z'n hoofd een paar opnoemen maar die wisten we geloof ik al (Vuurtoren Ouddorp etc). Brug de Hef Rdam ook zei hij. Utrecht CS. Ijburg skatebaan.
En verder zou hij zorgen dat er een lijstje komt.
Oeh Carolien is een van mijn favoriete kandidaten ooitquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:21 schreef Cee het volgende:
Trouwens @:Moira, het was Carolien Borgers van Radio 2 die ons benaderde dus daar heppie weer een WIDM-referentie.
@Cee heeft vast het eindshot van de Mol gezien.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:06 schreef Greys het volgende:
Oh nog een soort van scoopje:
De interval van de finale met Afrojack etc. Daar is iets mee waardoor Sietse het niet droog hield en hij zegt dat wij de zakdoeken er ook bij moeten pakken. En dat dat voor hem heel wat is, omdat hij normaal nogal koel is. Maar hij hield het echt niet droog. Er is een bepaalde overgang van die act op de Erasmusbrug naar binnen in Ahoy waar het dan verder gaat en het is kennelijk enorm zakdoekwaardig. Ben zo benieuwd!
'De Siets'quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:14 schreef Greys het volgende:
@:molloot200 Ik vroeg de Siets net of hij jou nog wat plaatsen wilde geven van postcards. Hij zei "die zijn toch allemaal al bekend?" Nadat we hem ervan overtuigd hebben dat ze er wel een paar bekend hebben gemaakt maar echt geen lijstje ging hij er uit z'n hoofd een paar opnoemen maar die wisten we geloof ik al (Vuurtoren Ouddorp etc). Brug de Hef Rdam ook zei hij. Utrecht CS. Ijburg skatebaan.
En verder zou hij zorgen dat er een lijstje komt.
Moest toch wel lachen om de 'functie elders' voor Ilsequote:Op woensdag 12 mei 2021 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Sietse gaat met Ilse bellen volgens het AD, en uitleggen waarom ze na haar bijdragen in de voorbije jaren nu een functie elders heeft gekregen.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:18 schreef Greys het volgende:
Sietse na zijn interview met NPO Radio 2 tegen ons: "Ik heb jullie net helemaal verkocht dat jullie zo leuk zijn en ze willen volgende week even met jullie praten".
Ik:....
Cee:....
Siets: "Ja ik heb gezegd dat jullie superleuk zijn".
De Belg tegenover ons: "Nou zo leuk zijn ze niet hoor..."
Sietse: "Oh nou de afgelopen 2 jaar waren ze hartstikke leuk".
Belg: "Ja nee oké het zijn de liefste en leukste dames hier"
Sietse: "En ook de enige"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |