abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:20:43 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199391486
quote:
Songfestivalbaas gaat Ilse DeLange bellen na kritiek in College Tour

De kritiek die Ilse DeLange gisteravond uitte in het tv-programma College Tour is aangekomen bij de organisatie van het Eurovisie Songfestival. Uitvoerend producent Sietse Bakker laat weten dat hij contact gaat opnemen met de zangeres die haar teleurstelling uitsprak over het feit dat haar geen rol is aangeboden rond het evenement in Ahoy.
Dat is natuurlijk ook schandalig. We hebben zoveel aan Ilse te danken, zo ga je niet met je songfestival-sterren om :(

Gelukkig wordt het nu rechtgezet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199391559
Ze heeft een belangrijke rol gespeeld in de successen van afgelopen jaren en ik kan me voorstellen dat ze zich nu gepasseerd voelt.

Van de andere kant is het absoluut niet de bedoeling dat we gelijk nog een keer winnen, vandaar ook broccoli.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:10:58 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199392262
Had je zelf maar moeten winnen hork
Laffe huichelaar
pi_199392716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:10 schreef timmmmm het volgende:
Had je zelf maar moeten winnen hork
ze had ook moeten winnen. Kansloze bedoening dat een vrouw met een baard wint.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:37:31 #5
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_199392732
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
Ze heeft een belangrijke rol gespeeld in de successen van afgelopen jaren en ik kan me voorstellen dat ze zich nu gepasseerd voelt.

Van de andere kant is het absoluut niet de bedoeling dat we gelijk nog een keer winnen, vandaar ook broccoli.
mestrig 2023 is ook ^O^
... en huiver mee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')