quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Waarom zou je die ontkenning blind geloven? Iedereen gaat dat toch ontkennen tot ie gestraft wordt?quote:Op maandag 10 mei 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
Beugelsdijk ontkent alles. Ik geloof echt dat het Fer is. Die heeft al zoveel controverse op zijn naam staan.
Zou hem voor de zekerheid nooit meer opstellenquote:Op maandag 10 mei 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
Beugelsdijk ontkent alles. Ik geloof echt dat het Fer is. Die heeft al zoveel controverse op zijn naam staan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "De Feyenoord-spelers die zo graag druk willen zetten, kunnen hun borst natmaken " op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)l&utm_campaign=share
Ehhhquote:De oud-bondscoach gaf na zijn entree Rick Karsdorp en Tyrell Malacia een simpele opdracht
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "De Feyenoord-spelers die zo graag druk willen zetten, kunnen hun borst natmaken " op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)l&utm_campaign=share
Feyenoord dat nog een topclub genoemd wordt.quote:Feyenoord staat op een tactische tweesprong. Het is evident dat Advocaat in zijn speelwijze andere keuzes maakt dan de andere topclubs in de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord dat nog een topclub genoemd wordt.
(lol)
Verder wel een prima stuk. Eén ding mag duidelijk zijn ; Arne staat voor een hels karwei. Geld is er niet (goh) dus ik ben benieuwd welke namen er als versterkingen uit de hoge hoed gaan komen. Yellow is er niet meer dus de BMI's van deze wereld hoeven we ons gelukkig geen zorgen te maken
Dat is inderdaad het vermoeiende van Pieter, dat Feyenoord moeite heeft het spel te maken is toch ook niet nieuw?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Wel veel tekst om aan te geven dat Dick een fossiel is die vaak maar enkele maanden een leuk schokeffect teweeg kan brengen
Pieter Blacked
Die play-offs gaan nog genot worden op deze manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Wel veel tekst om aan te geven dat Dick een fossiel is die vaak maar enkele maanden een leuk schokeffect teweeg kan brengen
Pieter Blacked
Kortom, Slot gaat met een modernere spelopvatting spelen. De vraag is hoe lang het gaat duren voordat dit effect gaat hebben. En gaat Slot die tijd krijgen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
wat dat betreft wel jammer dat hij niet aan het begin van dit seizoen is gekomen, zonder publiek lijkt me dat inslijpen toch prettigerquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kortom, Slot gaat met een modernere spelopvatting spelen. De vraag is hoe lang het gaat duren voordat dit effect gaat hebben. En gaat Slot die tijd krijgen?
Dick mag altijd mijn huis opruimen maar nooit de inrichting doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Pieter Blacked
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat dat betreft wel jammer dat hij niet aan het begin van dit seizoen is gekomen, zonder publiek lijkt me dat inslijpen toch prettiger
Goed stuk, maar het mag geen verrassing zijn dat ik dat vindquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Eens, maar mijn vrienden zeggen alweer dat Feyenoord altijd top 3 zou moeten eindigen. Ik verwacht dat een hoop media ook van een crisis gaan spreken als we na 10 wedstrijden 7e staan. Krabby nog even erbij als onruststoker en de clubleiding staat onder drukquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.
Tuurlijk moet je altijd voor minimaal die derde plek gaan. In de eredivisie hoef je ook echt geen jarenlang topbeleid te voeren om daar weer aan te halen gelukkig, dat heeft het verleden wel bewezen. Maar denk wel dat Slot de tijd krijgt van zowel Arnesen als het legioen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar mijn vrienden zeggen alweer dat Feyenoord altijd top 3 zou moeten eindigen. Ik verwacht dat een hoop media ook van een crisis gaan spreken als we na 10 wedstrijden 7e staan. Krabby nog even erbij als onruststoker en de clubleiding staat onder druk
Precies. Helpt op zich ook wel dat het moeilijk slechter kan dan dit seizoen. Daar is ook wel de rest van de competitie te slecht voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.
Legioen is met pensioenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je altijd voor minimaal die derde plek gaan. In de eredivisie hoef je ook echt geen jarenlang topbeleid te voeren om daar weer aan te halen gelukkig, dat heeft het verleden wel bewezen. Maar denk wel dat Slot de tijd krijgt van zowel Arnesen als het legioen.
Ik denk dat top 3 volgend seizoen ook wel gaat lukken, heb wel echt vertrouwen in Slot om tussen de 65/70 punten te halen en ik betwijfel of AZ dit nog een seizoen vol gaat houden, die zakken op een gegeven moment toch wel weer weg. PSV eindigt normaal gesproken wel boven ons alhoewel ze daar ook al jaren echt aan het aanklooien zijn dus wie weet. Bij Ajax moet je hopen op een plotselinge crisis zoals in tweede seizoenshelft 19/20 maar anders is dat voorlopig wel een verloren zaak.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar mijn vrienden zeggen alweer dat Feyenoord altijd top 3 zou moeten eindigen. Ik verwacht dat een hoop media ook van een crisis gaan spreken als we na 10 wedstrijden 7e staan. Krabby nog even erbij als onruststoker en de clubleiding staat onder druk
Oh ik heb al vrede met een 4e of 5e plek, als er maar een leuk team vol jonge spelers staat met zicht op een mooie toekomst. Denk ook dat 3e nog iets te hoog gegrepen is.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat top 3 volgend seizoen ook wel gaat lukken, heb wel echt vertrouwen in Slot om tussen de 65/70 punten te halen en ik betwijfel of AZ dit nog een seizoen vol gaat houden, die zakken op een gegeven moment toch wel weer weg. PSV eindigt normaal gesproken wel boven ons alhoewel ze daar ook al jaren echt aan het aanklooien zijn dus wie weet. Bij Ajax moet je hopen op een plotselinge crisis zoals in tweede seizoenshelft 19/20 maar anders is dat voorlopig wel een verloren zaak.
denk het ook, al is het ook afhankelijk wat de anderen verkopen en daarop weer inkopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb al vrede met een 4e of 5e plek, als er maar een leuk team vol jonge spelers staat met zicht op een mooie toekomst. Denk ook dat 3e nog iets te hoog gegrepen is.
Mwah, dat is toch wel het grote voordeel van de eredivisie. Alleen Ajax is echt te ver weg, maar om bij de rest aan te haken is er echt niet zo bizar veel nodig. Zie ook een Vitesse bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb al vrede met een 4e of 5e plek, als er maar een leuk team vol jonge spelers staat met zicht op een mooie toekomst. Denk ook dat 3e nog iets te hoog gegrepen is.
Ik reken er eigenlijk op dat we niet veel kwaliteit overhouden in het team en alsnog nauwelijks budget hebben voor versterkingen. Dan hou je een team over met minder kwaliteit dan Vitesse nuquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat is toch wel het grote voordeel van de eredivisie. Alleen Ajax is echt te ver weg, maar om bij de rest aan te haken is er echt niet zo bizar veel nodig. Zie ook een Vitesse bijvoorbeeld.
Maar dan moeten er wel wat middelen zijn om aan te haken toch? Ik denk niet dat het al voor volgend jaar is. Naast dat zoals Pieter schrijft het wel even duurt om zo'n omschakeling qua systeem e.d. te maken. PSV verwacht ik beter volgend seizoen, AZ niet veel minder en Vitesse kun je wel boven eindigen natuurlijk dat had dit seizoen ook prima gekund.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat is toch wel het grote voordeel van de eredivisie. Alleen Ajax is echt te ver weg, maar om bij de rest aan te haken is er echt niet zo bizar veel nodig. Zie ook een Vitesse bijvoorbeeld.
Ja, daarom wordt de zomer ook wel interessant. Verwacht eigenlijk ook wel dat er links en rechts wat geld binnenkomt om in ieder geval iets te doen. Helemaal omdat er zoveel spelers weggaan vermoedelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan moeten er wel wat middelen zijn om aan te haken toch? Ik denk niet dat het al voor volgend jaar is. Naast dat zoals Pieter schrijft het wel even duurt om zo'n omschakeling qua systeem e.d. te maken. PSV verwacht ik beter volgend seizoen, AZ niet veel minder en Vitesse kun je wel boven eindigen natuurlijk dat had dit seizoen ook prima gekund.
AZ leeft ook op maar zes a zeven spelers waarvan er een deel gaat vertrekken. Wat dat betreft is het verschil met Feyenoord klein. Die zullen ook opnieuw wat moeten gaan opbouwen en het is nog maar de vraag in hoeverre Jansen dat gaat lukken (alhoewel hun jeugdopleiding en scouting wel al beter aansluit op hun beoogde speelstijl dan bij ons).quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef Elan het volgende:
Plek 4 ja. AZ is Feyenoord mijlenver voorbij.
PSV en AZ is toch even afwachten wat die verkopen maar ze beiden passeren zal sowieso niet meevallenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan moeten er wel wat middelen zijn om aan te haken toch? Ik denk niet dat het al voor volgend jaar is. Naast dat zoals Pieter schrijft het wel even duurt om zo'n omschakeling qua systeem e.d. te maken. PSV verwacht ik beter volgend seizoen, AZ niet veel minder en Vitesse kun je wel boven eindigen natuurlijk dat had dit seizoen ook prima gekund.
Kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ leeft ook op maar zes a zeven spelers waarvan er een deel gaat vertrekken. Wat dat betreft is het verschil met Feyenoord klein. Die zullen ook opnieuw wat moeten gaan opbouwen en het is nog maar de vraag in hoeverre Jansen dat gaat lukken (alhoewel hun jeugdopleiding en scouting wel al beter aansluit op hun beoogde speelstijl dan bij ons).
Ligt allemaal wel heel erg dicht bij elkaar volgens mij hoor. Wat Caland ook al zegt; het heeft ook wel wat met geluk te maken hoe alles valt in een seizoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV en AZ is toch even afwachten wat die verkopen maar ze beiden passeren zal sowieso niet meevallen
Wat wel bizar is aangezien AZ dit seizoen bizar slecht startte en ook een korte instorting had na het vertrek van Slot. en PSV maakt dit seizoen ook een beroerde indruk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Verschil met AZ is alleen wel dat zij met die leegloop kapitaal genereren en een fatsoenlijk scoutingnetwerk hebben om die plekken weer op te vullen.
Al was het eigenlijk meer een meme omdat er qua begroting en aanzien nog altijd mijlenver voorstaan op dat provincieclubje. Had niet verwacht dat het qua verschil in punten en kwaliteit al zo uit de klauwen zo lopen dit seizoenis wel heel treurig.
Misschien maar ik vind PSV momenteel qua spelers dichter bij Ajax zitten dan bij Feyenoord, geen idee wie er daar allemaal weggaan en wat er voor in de plaats komt dus dat is even afwachten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt allemaal wel heel erg dicht bij elkaar volgens mij hoor. Wat Caland ook al zegt; het heeft ook wel wat met geluk te maken hoe alles valt in een seizoen.
Wat mij betreft is er maar 1 club die er echt bovenuit stijgt en dat is die ene club.
PSV heeft geen geweldig seizoen maar die ook wel denk ik hoor, ook met die 50 miljoen injectie en als je ziet wat er voor kapitaal op het veld staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt allemaal wel heel erg dicht bij elkaar volgens mij hoor. Wat Caland ook al zegt; het heeft ook wel wat met geluk te maken hoe alles valt in een seizoen.
Wat mij betreft is er maar 1 club die er echt bovenuit stijgt en dat is die ene club.
Ja, ik ga er alsnog wel vanuit dat we ‘gewoon’ onder PSV gaan eindigen, ik vind dat gat alleen niet onoverbrugbaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV blijft echter maar rotzooi inkopen. Ik heb het gevoel dat het beleid daar rotter is dan bij Feyenoord maar dat ze door financiële injecties levend blijven terwijl Feyenoord veel meer te kampen heeft met de erfenis van Troost die absurde contracten gaf en corona. Ze lijken echter hun lesje niet te leren dus denk dat op de lange termijn PSV echt in te halen is. AZ natuurlijk ook. De vraag is of volgend seizoen al haalbaar is maar ik hoop van wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien maar ik vind PSV momenteel qua spelers dichter bij Ajax zitten dan bij Feyenoord, geen idee wie er daar allemaal weggaan en wat er voor in de plaats komt dus dat is even afwachten.
Oh zeker, PSV is momenteel beter. Afwachten idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien maar ik vind PSV momenteel qua spelers dichter bij Ajax zitten dan bij Feyenoord, geen idee wie er daar allemaal weggaan en wat er voor in de plaats komt dus dat is even afwachten.
Misschien heb je gelijk hoor maar toch bij PSV altijd het gevoel (jaja gevoel) dat het ook zo in elkaar kan storten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV heeft geen geweldig seizoen maar die ook wel denk ik hoor, ook met die 50 miljoen injectie en als je ziet wat er voor kapitaal op het veld staat.
Ze kopen niet heel gelukkig in inderdaad en ze hebben met Ihattaren pech qua kapitaalverkrachting plus dat door corona de hoofdprijzen niet betaald gaan worden maar ze hebben nog wel wat spelers met waarde hoor, het is afwachten in hoeverre daar de druk is van het moeten verkopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV blijft echter maar rotzooi inkopen. Ik heb het gevoel dat het beleid daar rotter is dan bij Feyenoord maar dat ze door financiële injecties levend blijven terwijl Feyenoord veel meer te kampen heeft met de erfenis van Troost die absurde contracten gaf en corona. Ze lijken echter hun lesje niet te leren dus denk dat op de lange termijn PSV echt in te halen is. AZ natuurlijk ook. De vraag is of volgend seizoen al haalbaar is maar ik hoop van wel.
Ja o.a.een absurde 4-4 bij Sparta waarbij ik toen blij was dat wij in Advocaat een rationele trainer hadden die de boel tactisch logisch neerzettequote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat wel bizar is aangezien AZ dit seizoen bizar slecht startte en ook een korte instorting had na het vertrek van Slot. en PSV maakt dit seizoen ook een beroerde indruk.
We hebben gelukkig een betere keeper dan AZ, en hun centrale verdediging is al twee jaar consistent kut. Vandaar ook knap dat ze blijven presterenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja o.a.een absurde 4-4 bij Sparta waarbij ik toen blij was dat wij in Advocaat een rationele trainer hadden die de boel tactisch logisch neerzette
Dit is altijd een beetje gevaarlijk om te zeggen natuurlijk, maar ik denk dat de kans inderdaad een stuk groter is dat het beter gaat dan slechter. Ik hoop dat Slot wat op gaat bouwen, talenten meer de kans geeft en we in ieder geval met een plan voetballen plus spelers zich zien ontwikkelen. Als we dan 4e/5e worden gaat het wat mij betreft al beter dan dit seizoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Helpt op zich ook wel dat het moeilijk slechter kan dan dit seizoen. Daar is ook wel de rest van de competitie te slecht voor.
Ook?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat ook mijn laatste waardering naar Advocaat wegviel nadat we die 1-3 bij Heerenveen verloren. Had dat soort dingen niet verwacht onder hem alhoewel Marsman en Berghuis toen ook schuldig waren.
Ja hoewel Dick lang het voordeel van de twijfel had na de achterlijke wissels in die wedstrijd was ik er ook wel klaar mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben gelukkig een betere keeper dan AZ, en hun centrale verdediging is al twee jaar consistent kut. Vandaar ook knap dat ze blijven presteren
Denk dat ook mijn laatste waardering naar Advocaat wegviel nadat we die 1-3 bij Heerenveen verloren. Had dat soort dingen niet verwacht onder hem alhoewel Marsman en Berghuis toen ook schuldig waren.
Nou nee, het sloeg pas om bij de wissels erna.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook?
Daar was echt he-le-maal niets aan de hand tot Berghuis zijn actie. Geloof niet dat je daar tegen kan coachen.
Het gaat om wat hij daarna doet, of eigenlijk na laat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook?
Daar was echt he-le-maal niets aan de hand tot Berghuis zijn actie. Geloof niet dat je daar tegen kan coachen.
Oh oke.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nee, het sloeg pas om bij de wissels erna.
Nee maar wat ik dus vooral bedoel is dat op dit tempo PSV vanzelf wel tegen de lamp (haha) gaat aanlopen. Hun patroon van uitgaven de afgelopen seizoenen is niet best te noemen en als Feyenoord en AZ dit hele seizoen in de vorm van vorig seizoen waren gebleven waren ze zelfs alweer vierde geëindigd. Ik weet op het moment niet of meer geld over de balk smijten daar nu wat uit gaat maken alhoewel het daar ineens kan gaan klikken natuurlijk. Het voelt ergens wel rot aan want Feyenoord kan moeilijk nieuw beleid opstarten met alle schade van vorig seizoenen + corona natuurlijk terwijl PSV met hun wanbeleid van afgelopen seizoenen het heel de tijd opnieuw kan proberen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kopen niet heel gelukkig in inderdaad en ze hebben met Ihattaren pech qua kapitaalverkrachting plus dat door corona de hoofdprijzen niet betaald gaan worden maar ze hebben nog wel wat spelers met waarde hoor, het is afwachten in hoeverre daar de druk is van het moeten verkopen.
AZ is een ander verhaal, die hebben ook een begroting die de helft is van Feyenoord dus dat ben je al aan je stand verplicht.
Als je je dan af vraagt waarom de spelers de tweede seizoenshelft zonder geloof lijken te spelen zullen dit soort zaken daar ongetwijfeld aan hebben bijgedragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nee, het sloeg pas om bij de wissels erna.
Ja volgens mij heb ik die avond flink wat notes te pakken gehad omdat ik Berghuis en Marsman de huid vol schold maar de organisatorische paniek die volgde had ik nog niet eerder onder Advocaat gezien en dat kwam ook wel door zijn wissels. Volgens mij refereerde @Elan daarnaar met die instorting van AZ tegen Sparta dat hij niet verwacht had dat zoiets onder Dick zou gebeuren en dat is toch wel een kantelpunt is geweest in het vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook?
Precies.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik die avond flink wat notes te pakken gehad omdat ik Berghuis en Marsman de huid vol schold maar de organisatorische paniek die volgde had ik nog niet eerder onder Advocaat gezien en dat kwam ook wel door zijn wissels. Volgens mij refereerde @:elan daarnaar met die instorting van AZ tegen Sparta dat hij niet verwacht had dat zoiets onder Dick zou gebeuren en dat is toch wel een kantelpunt is geweest in het vertrouwen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dickie heeft ze uitgeknepen als een citroen. Slechtste puntengemiddelde in 10 jaar en op een beschamende manier uit Europa en de beker geknikkerd
dan gaat alles op Slotquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Erg benieuwd naar de reacties hier komend seizoen.
Hij heeft het MAXIMALE eruit gehaald.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dickie heeft ze uitgeknepen als een citroen. Slechtste puntengemiddelde in 10 jaar en op een beschamende manier uit Europa en de beker geknikkerd
Bingokaart van mij en @Elanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Nog 2 + 2 wedstrijden, is al het Dickie gezeik voorbij godzijdank.
Erg benieuwd naar de reacties hier komend seizoen.
Ik vind dit zeker niet de slechtste selectie van de afgelopen tien jaar. Wel het slechtste middenveld.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft het MAXIMALE eruit gehaald.
Beetje flauw wel wat hier gebeurt, want er zijn er maar weinig die zullen ontkennen dat we een medium selectie hebben. Dat is ook onderdeel van het slechte presteren uiteraard. Maar uit die medium selectie was wel meer te halen dan dit.
Laat mij hier maar gewoon buiten maat. Geen dank.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bingokaart van mij en @:Elan
• Bestuur tegen de muur
• Bijlow
• Malacia![]()
• Bozenik____________!
• Tussenjaartje
• *insert_speler* kan er HE-LE-MAAL niks van
Gelukkig is men ook bezig om de hele club door te lichten. Loopt veel te veel rotzooi rond in een mooi kostuum en op Varkenoord kan het ook veel beter.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stel je voor dat Kuyt vanaf nu Dickie had moeten opvolgen trouwens. Dan had ik er echt geen zin meer in gehad
Knap dat jij al weet wat de selectie gaat zijn van alle clubs.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel medelijden met Slot ja gezien de verwachtingen hier.
Geen geld en een selectie waar geen trainer mee in de top 3 gaat komen.
Nu al zin in in de "Wat is Slot een overhypte trainer zeg."
Nee, klopt. Dat is het ook niet. Maar het is wel een medium selectie hoor. Zeker als je het vergelijkt met Ajax, PSV & AZ.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit zeker niet de slechtste selectie van de afgelopen tien jaar. Wel het slechtste middenveld.
Langzaam maar zeker begin ik vermoedens te krijgen dat je het meest geslaagde dubbelaccount van @klaasweetalles tot dusver bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel medelijden met Slot ja gezien de verwachtingen hier.
Geen geld en een selectie waar geen trainer mee in de top 3 gaat komen.
Nu al zin in in de "Wat is Slot een overhypte trainer zeg."
Ik weet wat er nu staat. Een selectie die terecht vijfde wordt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Knap dat jij al weet wat de selectie gaat zijn van alle clubs.
Zet je nou (al) je eigen posts op een bingokaartje?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bingokaart van mij en @:Elan
• Bestuur tegen de muur
• Bijlow
• Malacia![]()
• Bozenik____________!
• Tussenjaartje
• *insert_speler* kan er HE-LE-MAAL niks van
bongokaartjequote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zet je nou (al) je eigen posts op een bongokaartje?
Toornstra is een absolute clublegende.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker begin ik vermoedens te krijgen dat je het meest geslaagde dubbelaccount van @:klaasweetalles tot dusver bent.
Wat is je mening over Toornstra?
AZ draait natuurlijk ook maar op iets van zes a zeven hele goede spelers en verder veel rotzooi. Beetje net als wij maar bij ons is er dit jaar geen enkele progressie geboekt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat is het ook niet. Maar het is wel een medium selectie hoor. Zeker als je het vergelijkt met Ajax, PSV & AZ.
Er lopen behoorlijk wat dure contracten af. En Feyenoord heeft altijd nog meer te bieden qua salaris dan Vitesse en AZ.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet wat er nu staat. Een selectie die terecht vijfde wordt.
Had de mogelijke vertrekkende spelers er nog niet eens bij opgeteld.
Toornstra een clublegende noemenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toornstra is een absolute clublegende.
Wil anders ook wel mijn mening vertellen over Bozenik hoor? Gezien het feit dat jij je maar over Dickie blijft opwinden kan dat vast gen kwaad.
Ja en Kuyt riep maandag weer eens bij Rijnmond dat dat absoluut het plan wasquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stel je voor dat Kuyt vanaf nu Dickie had moeten opvolgen trouwens. Dan had ik er echt geen zin meer in gehad
niet helemaal eens, het probleem is dat hij de beste middenvelder is en dat zou niet zo moeten zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toornstra een clublegende noemen![]()
Toornstra staat symbool voor het debiele beleid en het gebrek aan kwaliteit de afgelopen jaren. Helemaal omdat hij nog steeds bij Feyenoord speelt. Voegt helemaal niks toe. Leuk voor op de bank.
Clubicoon wel inmiddels op basis van aantal wedstrijden, legende niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toornstra staat symbool voor het debiele beleid en het gebrek aan kwaliteit de afgelopen jaren. Helemaal omdat hij nog steeds bij Feyenoord speelt. Voegt helemaal niks toe. Leuk voor op de bank.
ah je begint weer over Bozenik. Als je denkt dat de positie van de TS bekritiseren te vergelijken valt met je ongezonde obsessie voor een jonge spits continu afkraken dan heb je het echt niet begrepen lolquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toornstra is een absolute clublegende.
Wil anders ook wel mijn mening vertellen over Bozenik hoor? Gezien het feit dat jij je maar over Dickie blijft opwinden kan dat vast gen kwaad.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ah je begint weer over Bozenik. Als je denkt dat de positie van de TS bekritiseren te vergelijken valt met je ongezonde obsessie voor een jonge spits continu afkraken dan heb je het echt niet begrepen lol
Het probleem is dat ze hem überhaupt hebben aangetrokken. Of spelers van vergelijkbare kwaliteiten. Zie St. Juste, Vejinovic, Amrabat, Larsson, Ayoub, Haps enz.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet helemaal eens, het probleem is dat hij de beste middenvelder is en dat zou niet zo moeten zijn
Prima gozer. Had allang doorgeselecteerd moeten worden of je kan hem er prima bij hebben op de bank.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Clubicoon wel inmiddels op basis van aantal wedstrijden, legende niet.
@:klaasweetalles vindt dit leuk.
Kokcu, Toornstra en Diemers ontlopen elkaar momenteel echt niet veel.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies mijn punt.
Onze beste middenvelder en men verwacht nog altijd hier dat er meer inzat.
Dat ben ik in het geval Toornstra echt met je oneens. Das een jongen waar we ontzettend veel rek uit hebben gehaald. Zijn contractverlenging onder Troost sloeg nergens op maar het is gewoon een prima speler geweest waar in zijn beste vorm Ajax en PSV ook een hoop aan hadden gehad (met name het kampioensjaar dus)quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze hem überhaupt hebben aangetrokken. Of spelers van vergelijkbare kwaliteiten. Zie St. Juste, Vejinovic, Amrabat, Larsson, Ayoub, Haps enz.
Compleet mee oneens, Toornstra heeft wel echt zijn waarde gehad voor Feyenoord. En nog steeds, probleem is inderdaad dat het nog steeds een van je betere middenvelders is terwijl het nu gewoon een dertiende man had moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze hem überhaupt hebben aangetrokken. Of spelers van vergelijkbare kwaliteiten. Zie St. Juste, Vejinovic, Amrabat, Larsson, Ayoub, Haps enz.
[..]
De verwachting was ook wel een beetje dat Fer en Kökcü dit seizoen de dragende spelers zouden worden maar bij Kökcü lukt het maar niet en de totale instorting van Fer is ook een tegenvaller geweest. Diemers en Teixeira zijn wel echt slechte aankopen geblekenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Toornstra is vooral je beste 12e man en ontzettend nuttig. Het is alleen nu een dragende speler en dat zou hij niet moeten zijn.
Ik ontken ook niet dat hij z'n waarde heeft gehad. Met name in het kampioensjaar. Daarbuiten heeft hij weinig tot geen meerwaarde en zakt hij net zo hard door de ondergrens als de jongere spelers als het even tegen zit. Op die 5 tot 8 wedstrijden per seizoen na dat hij wel goed speelt en iets toevoegt. Dat vind ik veel te weinig.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik in het geval Toornstra echt met je oneens. Das een jongen waar we ontzettend veel rek uit hebben gehaald. Zijn contractverlenging onder Troost sloeg nergens op maar het is gewoon een prima speler geweest waar in zijn beste vorm Ajax en PSV ook een hoop aan hadden gehad (met name het kampioensjaar dus)
Amrabat is best aardig terecht gekomen hoor, St Juste doet het ook niet onverdienstelijk in de Bundesliga en Haps is een prima back als hij een keer een seizoen heel blijft.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Prima gozer. Had allang doorgeselecteerd moeten worden of je kan hem er prima bij hebben op de bank.
[..]
Kokcu, Toornstra en Diemers ontlopen elkaar momenteel echt niet veel.
Fer is soort van aan komen waaien na z'n blessure blijft helaas vaak gissen wat nou het plan is achter zulke namen halen. Arnesen mag daar ook wel wat transparanter over zijn, van Geel was na zo'n seizoen allang 30x ter verantwoording geroepenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verwachting was ook wel een beetje dat Fer en Kökcü dit seizoen de dragende spelers zouden worden maar bij Kökcü lukt het maar niet en de totale instorting van Fer is ook een tegenvaller geweest. Diemers en Teixeira zijn wel echt slechte aankopen gebleken
Als nr 6 deed hij het heel goed de eerste seizoenshelft hoor. Het is ook niet gek dat we organisatorisch echt in de ellende kwamen na de terugkeer van Fer die de ruimtes te groot laat worden omdat hij als een veteraan staat te spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat hij z'n waarde heeft gehad. Met name in het kampioensjaar. Daarbuiten heeft hij weinig tot geen meerwaarde en zakt hij net zo hard door de ondergrens als de jongere spelers als het even tegen zit. Op die 5 tot 8 wedstrijden per seizoen na dat hij wel goed speelt en iets toevoegt. Dat vind ik veel te weinig.
Volgens mij had Rob Jansen niet meer spelers uit zijn stal onder contract bij Feyenoord anders hadden die ook allemaal een verlenging gekregen van vriendje Troost.
Tja ik begreep het verlengen wel begin dit seizoen. Vorig seizoen werd hij na een zwakke start steeds beter en vooral fitter en de Taap leek een te onzekere factor. Maar inmiddels oogt hij alweer net zo versleten als toen hij hier aan kwam waaien. Als bij iemand de term ‘uitgeperste citroen’ klopt is het Fer.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Fer is soort van aan komen waaien na z'n blessure blijft helaas vaak gissen wat nou het plan is achter zulke namen halen. Arnesen mag daar ook wel wat transparanter over zijn, van Geel was na zo'n seizoen allang 30x ter verantwoording geroepen.
Klopt, het is een groot drama op het middenveld.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verwachting was ook wel een beetje dat Fer en Kökcü dit seizoen de dragende spelers zouden worden maar bij Kökcü lukt het maar niet en de totale instorting van Fer is ook een tegenvaller geweest. Diemers en Teixeira zijn wel echt slechte aankopen gebleken
Dat is waar. Hij deed het echt veel beter dan Fer op 6. Wordt ook wel zijn nieuwe rol. Voor het domme en eindeloze loopwerk hebben we dan Guus Til.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als nr 6 deed hij het heel goed de eerste seizoenshelft hoor. Het is ook niet gek dat we organisatorisch echt in de ellende kwamen na de terugkeer van Fer die de ruimtes te groot laat worden omdat hij als een veteraan staat te spelen
Voor zijn staat van dienst sinds zijn debuut toen we nog met ASR op het shirt liepen verdient hij naar mijn gevoel nog te weinig.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:06 schreef macca728 het volgende:
Toornstra is redelijk, alleen verdient hij veels te veel.
Volgens mij speelden we al met Opelquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voor zijn staat van dienst sinds zijn debuut toen we nog met ASR op het shirt liepen verdient hij naar mijn gevoel nog te weinig.
De Toorn hoort bij ons.
Het voelt al zo lang. Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij speelden we in 2014/15 al met Opel. Met die zwart/groene uitshirts
Wordt ook wel de grootste uitdaging voor Slot en Arnesen. Ik verwacht dat Fer en Diemers direct mogen opdonderen maar dan blijft er nog weinig over. Als Kökcü blijft zal Slot hem echt aan de praat moeten krijgen en anders kan je tenminste op het middenveld investeren. Antonucci zal toch ook wel een reuzenstap moeten gaan maken. Dan heb je Teixeira, Burger en Wehrmann over waar misschien wat meer uit te halen valt maar das wel echt de vraag.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, het is een groot drama op het middenveld.
Ik verwacht eigenlijk dat Diemers gewoon blijft. En ik denk dat Wehrmann genoeg minuten gaat maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wordt ook wel de grootste uitdaging voor Slot en Arnesen. Ik verwacht dat Fer en Diemers direct mogen opdonderen maar dan blijft er nog weinig over. Als Kökcü blijft zal Slot hem echt aan de praat moeten krijgen en anders kan je tenminste op het middenveld investeren. Antonucci zal toch ook wel een reuzenstap moeten gaan maken. Dan heb je Teixeira, Burger en Wehrmann over waar misschien wat meer uit te halen valt maar das wel echt de vraag.
Maar goed Koeman maakte ook een prima middenveld van Clasie, Ahmadi en Bakkal en gezien hun verleden (jonkie van Excelsior, miskoop die al naar de zandbak afgeschreven was en een luie huurspeler van PSV) was dat ook een verrassing.
Harroui zie ik nog wel komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Diemers gewoon blijft. En ik denk dat Wehrmann genoeg minuten gaat maken.
Ik ben benieuwd naar het scoutlijstje voor het middenveld, maar als ik met m'n bord op schoot scouting iemand zou halen is het Harroui en/of Zerrouki. Maar dat kan Arnesen vast beter
Ik verwacht wel dat Kokcu gaat eigenlijk. Ik hou er in elk geval geen rekening meer mee voor volgend seizoen, en volgens mij is dat ook wel het beste. Nooit echt het idee gekregen dat hij vol voor 'slagen bij Feyenoord' wil gaan, maar meer 'oh leuke club, wat is mijn volgende waar ik meer kan verdienen', uiteraard ingegeven door zaakwaarnemertje.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wordt ook wel de grootste uitdaging voor Slot en Arnesen. Ik verwacht dat Fer en Diemers direct mogen opdonderen maar dan blijft er nog weinig over. Als Kökcü blijft zal Slot hem echt aan de praat moeten krijgen en anders kan je tenminste op het middenveld investeren. Antonucci zal toch ook wel een reuzenstap moeten gaan maken. Dan heb je Teixeira, Burger en Wehrmann over waar misschien wat meer uit te halen valt maar das wel echt de vraag.
Maar goed Koeman maakte ook een prima middenveld van Clasie, Ahmadi en Bakkal en gezien hun verleden (jonkie van Excelsior, miskoop die al naar de zandbak afgeschreven was en een luie huurspeler van PSV) was dat ook een verrassing.
Je vergeet Toornstra, dat is gewoon een hele nuttige speler, die veel ruimtes dichtloopt en eigenlijk nooit door het ijs zakt. Het is wat mij betreft geen toeval dat Feyenoord zonder hem zo matig speelde.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Toornstra is ook alweer 32 he. Die gaat dat vele rennen niet meer zo lang volhouden denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je vergeet Toornstra, dat is gewoon een hele nuttige speler, die veel ruimtes dichtloopt en eigenlijk nooit door het ijs zakt. Het is wat mij betreft geen toeval dat Feyenoord zonder hem zo matig speelde.
Als je positioneel sterk bent hoef je minder te lopen, zeker als controleur. Weet niet of ie die rol in zich heeft, maar dan zou hij ook de andere middenvelders meer aansturen. Probleem is volgens mij vooral dat Kökcü en Diemers regelmatig hun man kwijt zijn of het laten lopen en Fer het niet eens kan belopen. Dus óf Slot moet dat er heel snel in slijpen bij die eerste twee óf er moeten spelers gehaald worden die zowel creatief zijn als goed druk kunnen zetten / zones kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Toornstra is ook alweer 32 he. Die gaat dat vele rennen niet meer zo lang volhouden denk ik.
Idealiter gaat Toornstra gewoon langzaam naar de bank toe. Maar dan moet er wel wat beters zijn, en dat is er tot op heden niet (of we hebben het nog niet gezien).
Dat klopt ja. Ik twijfel wel over hem als controleur maar dat is puur op basis van dit seizoen, hij speelde namelijk echt een beresterke wedstrijd als 6, maar de wedstrijd erop (of een aantal erna) was het weer drie keer niks. Maar wat je zegt; dat kan ook aan de twee ervoor liggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je positioneel sterk bent hoef je minder te lopen, zeker als controleur. Weet niet of ie die rol in zich heeft, maar dan zou hij ook de andere middenvelders meer aansturen. Probleem is volgens mij vooral dat Kökcü en Diemers regelmatig hun man kwijt zijn of het laten lopen en Fer het niet eens kan belopen. Dus óf Slot moet dat er heel snel in slijpen bij die eerste twee óf er moeten spelers gehaald worden die zowel creatief zijn als goed druk kunnen zetten / zones kunnen verdedigen
Bij Ajax, en zelfs bij PSV, had Toornstra al veel op de bank gezeten. Als je de top wil bestormen, zal je toch voor de categorie boven Toornstra moeten gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Toornstra is ook alweer 32 he. Die gaat dat vele rennen niet meer zo lang volhouden denk ik.
Idealiter gaat Toornstra gewoon langzaam naar de bank toe. Maar dan moet er wel wat beters zijn, en dat is er tot op heden niet (of we hebben het nog niet gezien).
Volgens mij was die hele situatie met die pingel alleen al 1.5-2 xG (terwijl je maximaal 1 goal kan scoren)quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:30 schreef fetX het volgende:
Overigens was dit de perfecte wedstrijd waarin je ziet dat xG een behoorlijk vertekende indruk van de wedstrijd kan geven. @:gurneyisbestoke @:generationalpha (rip)
Als we die gasten hadden willen pakken, had dat in de uitwedstrijd gemoeten. Toen waren we echt beter waar Ajax toen eigenlijk maar 1,5 echte kans kreeg.
De witte Chinees is altijd wel goed op de hoogte van AZ. En er moet ook maar een leuke club uit het buitenland toehappen natuurlijk, hij heeft niet zoveel gespeeld dit seizoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
Volgens Vermeulen is Svensson op de achtergrond al rond met Feyenoord. Waar komt dat nu ineens weer vandaan? Die wilde toch naar het buitenland?
Oh is dat zo? Wist ik niet. Ik neem hem nooit zo serieus, maar dat zal ik voor deze keer dan maar wel doenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De witte Chinees is altijd wel goed op de hoogte van AZ. En er moet ook maar een leuke club uit het buitenland toehappen natuurlijk, hij heeft niet zoveel gespeeld dit seizoen.
(al is het pas mei natuurlijk dus hij had nog even kunnen wachten)
Ja hij krijgt ook vaak de samenvatting van AZ van diegene die daar over gaat (Arno zelf) en als AZ een 'grote wedstrijd' heeft oid zit hij vaak bij Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Wist ik niet. Ik neem hem nooit zo serieus, maar dat zal ik voor deze keer dan maar wel doen
Aha.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hij krijgt ook vaak de samenvatting van AZ van diegene die daar over gaat (Arno zelf) en als AZ een 'grote wedstrijd' heeft oid zit hij vaak bij Studio Voetbal.
Het zou een wonder zijn als we Berghuis én Senesi behoudenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als de verdediging volgend jaar Bijlow; Svensson - Geertruida - Senesi - Malacia is, zou dat prima aansluiten bij wat Slot qua speelstijl wil.
Kokcu en Haps verkopen en daarvan het middenveld renoveren, samen met het vrijgekomen salarisbudget.
Als Berghuis blijft dan heb je voorin Sinisterra - Bozenik - Berghuis.
Wat voor middenveld zou dat moeten zijn om de speelstijl van Slot uit te kunnen voeren en aan te sluiten bij de voorhoede (Bozenik die geen aanspeelpunt is).
Of is dit te rooskleurig?![]()
Vloet, Danilo, Semedo, Doekhi, Vormer, van Wolfswinkel.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik word wel een beetje verdrietig van de versterkingen die de witte Chinees aanhaalt
Svensson zie ik graag komen maar lijkt me onhaalbaar
Kan me niet voorstellen dat Berghuis blijft, kan niet één reden bedenken waarom hij zou willen blijvenquote:
quote:Dirk Kuyt opperde deze week dat Advocaat meer gebruik moet maken van de talenten. Volgens de oud-Feyenoorder zijn de talenten die verhuurd zijn niet minder dan de spelers die nu op het veld staan. Kuyt had bijvoorbeeld liever jongens als Jordy Wehrmann meer minuten zien maken. ''Ik ben wel blij dat Kuyt dat gezegd heeft. En ik ben ook heel blij, als hij dit soort dingen zegt, dat hij maar heel kort bij ons gezeten heeft. Hoe kan hij daar nou over oordelen? Hij heeft hier een week stagegelopen… Toen waren die talenten er niet eens meer. Hoe kan hij nou oordelen of die dan beter zijn dan de spelers die er nu staan? Het is zijn mening en dat mag, maar ik begrijp de opmerking niet zo.''
quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dickie is weer eens mad. Maar hij luistert of leest geen enkele media hoor
Ik kan 'm niet meer exact herinneren maar dat was in de persco van vrijdag het geval ja.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Dick die boos is op iemand die kritiek durft te geven is wel een leuke rubriek. Ik begreep van de podcast dat het bestseller auteurtje ook een sneer had gekregen?
Ja terwijl die het juist zelden over het functioneren van Dickie hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Dick die boos is op iemand die kritiek durft te geven is wel een leuke rubriek. Ik begreep van de podcast dat het bestseller auteurtje ook een sneer had gekregen?
Mijn grootste klacht is dat ik al anderhalve minuut aan het kijken ben en er is nog niets gebeurdquote:
Je kan doorspoelen hé.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn grootste klacht is dat ik al anderhalve minuut aan het kijken ben en er is nog niets gebeurd
Na 1 minuut en 47 seconden begint hetquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn grootste klacht is dat ik al anderhalve minuut aan het kijken ben en er is nog niets gebeurd
De Jonge zei gister ook dat er een grote kans was dat je in september gewoon zonder test naar een stadion kon gaan. Afhankelijk van ontwikkeling epidemiologische situatie.quote:
Komt omdat het als live stream is geupload. Dan kun je dat er achteraf niet meer uitknippen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Joh. Mediateam van Feyenoord mag het er wel ff uitknippen
Yup, mensen lezen en luisteren nu eenmaal slecht.quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Jonge zei gister ook dat er een grote kans was dat je in september gewoon zonder test naar een stadion kon gaan. Afhankelijk van ontwikkeling epidemiologische situatie.
Zelfde hier. Degradatiestrijd is ook wel echt mooi dit jaar.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Ik zet het schakelkanaaltje lekker aan, keertje geen oogaids
Mooi: VBL / [Live Eredivisie #1408] Feyenoord is uitgespeeldquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfde hier. Degradatiestrijd is ook wel echt mooi dit jaar.
Nee.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi: VBL / [Live Eredivisie #1408] Feyenoord is uitgespeeld
Precies, weer een wedstrijdje dichterbij het einde van dit seizoen (als Vitesse verliest en wij winnen misschien zelfs twee!)quote:
Of 2 keer verliezen en Utrecht dat 2 keer wint en gewoon 6e wordenquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, weer een wedstrijdje dichterbij het einde van dit seizoen (als Vitesse verliest en wij winnen misschien zelfs twee!)
Dat maakt echt geen fuck uit, lege stadions zijn lege stadions.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of 2 keer verliezen en Utrecht dat 2 keer wint en gewoon 6e worden
Gaat niet gebeuren en maakt ook weinig uitquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of 2 keer verliezen en Utrecht dat 2 keer wint en gewoon 6e worden
Volgend seizoen worden we weer makkelijk derde (en winnen we de beker) makker.quote:
COOLSINGELquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend seizoen worden we weer makkelijk derde (en winnen we de beker) makker.
ADquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Vermoedelijke opstelling AD: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Haps; Toornstra, Fer, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra
Tot er een bal zich mee gaat bemoeien.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:40 schreef H.FR het volgende:
Op het oog is dit toch best een goed team zo.
Hij draagt in ieder geval al lange mouwen tegen de verschrikkelijke kou vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JorgensenGod.![]()
Nog ff een hattrickje pakken op het heerlijke kunstgras. Jammer dat ik de eerste helft ga missen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
LEF
FELHEID
GRETIGHEID
GIF
WINNAARSMENTALITEIT
GRAS OPVRETEN
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
ENERGIE
FOCUS
KRACHT UITSTRALEN
KEIHARD WERKEN
LATEN ZIEN DAT ER NIKS TE HALEN VALT
ALLES OP ALLES ZETTEN
JAGEN
schwalbes maken in het strafschopgebied
ALLES ERIN GOOIEN
DE STRIJD AANGAAN
DE DUELS WINNEN
ALLES VOOR DE WINST!!!!
Niks meer aan doen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Op het schakelkanaal lieten ze 20 seconden van de wedstrijd zien
Botteghin en Senesi die de bal naar elkaar aan het toespelen waren
Hij haalt er het maximale uit!quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Advocaat heeft er ook helemaal geen positiespel in gekregen in 1,5 jaar. Echt 0.0. Het is ook gewoon geen reet aan om naar te kijken.
Dit is geen overtreding Geert speelt de bal.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef DaMart het volgende:
Als dit een penalty is, had Berghuis er ook al een moeten hebben voor een zelfde overtreding...
Botteghin was het hè.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dit is geen overtreding Geert speelt de bal.
Met het vertrek van Vilhena en Karsdorp is het IQ wel wat gestegen denk ik. Referend aan de overtreding van Bottegod, die is gewoon ongelukkig. Kon ie weinig aan doen.quote:
Dit is niet alleen vandaag he. Dit is allemaal vaker gebeurd dit seizoen. Wij maken het onszelf vaak lastig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met het vertrek van Vilhena en Karsdorp is het IQ wel wat gestegen denk ik. Referend aan de overtreding van Bottegod, die is gewoon ongelukkig. Kon ie weinig aan doen.
Dit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef DaMart het volgende:
Als dit een penalty is, had Berghuis er ook al een moeten hebben voor een zelfde overtreding...
Donder op naar je schakelkanaaltje joh.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is niet alleen vandaag he. Dit is allemaal vaker gebeurd dit seizoen. Wij maken het onszelf vaak lastig.
Wat ben jij ontzettend aan het janken de laatste tijd joh.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Donder op naar je schakelkanaaltje joh.
Bijna niemand is Feyenoord-waardig. Helaasquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zier er allemaal zo ontzettend onbeholpen uit.
Ik heb er nog een paar nodig als Senesi vertrekt deze zomer. Wilde de beste man nog 1x live aanschouwen in De Kuip.quote:
Mwa, we hadden ook de pech dat Vitesse een tijdje boven zichzelf uitgestegen is, al is het grootste probleem natuurlijk dat Feyenoord de ondergrens steeds lager is gaan leggen..quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We laten vandaag wel zien dat we zeer terecht vijfde staan. Afgezien van een met momenten wereldvoetballer, goede keeper en sterke cv is het niet zo veel.
Woest.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend aan het janken de laatste tijd joh.
Kneus.
De scheidsrechter zou zijn eigen niveau maar niet halenquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef Duveldrinker het volgende:
De scheidsrechter had hetzelfde niveau als de scheidsrechter. Drama
Was weer belachelijk slecht ja.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef Duveldrinker het volgende:
De scheidsrechter had hetzelfde niveau als de scheidsrechter. Drama
Ik heb de HCS tijd meegemaakt, het kan vele malen erger,quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef fetX het volgende:
Dit is echt een van de meest afgrijselijke seizoenen die ik heb meegemaakt.
Ja, geen Europees volgend jaar.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Play-offs worden nog veel dramatischer qua niveau dan dit gok ik zomaar
2006-2007quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef fetX het volgende:
Dit is echt een van de meest afgrijselijke seizoenen die ik heb meegemaakt.
Daar hebben we toch niks te zoeken, kost ook alleen nog maar meer punten in de competitie.quote:
Ik ben eerder benieuwd of er überhaupt een Rotterdamse club Europa in zal gaan.quote:
Zelfde hier. Leek weer helemaal nergens op en op basis van de tweede helft verdien je echt niet meer dan een punt. Geen plan. En wat is de tactiek in godsnaam? Een middenvelder voor een aanvaller inbrengen als je moet scorenquote:
Ik probeerde het in perspectief te plaatsenquote:
Spelers bedoelde ikquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
De scheidsrechter zou zijn eigen niveau maar niet halen
442 met Bozenik en de Jurk in de spits, genot.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat ik niet snap, er zitten nauwelijks spelers op de bank. Kan je tegenwoordig geen spelers uit Jong Feyenoord meenemen ofzo? Je had geen enkele buitenspeler op de bank zitten... nu brengt ie Diemers voor Sinisterra. Schiet mij maar lek.
Je moet winnen, waarom niet Bozenik brengen naast Jorgensen (mits die door kon).
Conteh en Balde geblesseerd, rest van die jong spelers zijn allemaal verhuurd en/of trainen al het hele seizoen nauwelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat ik niet snap, er zitten nauwelijks spelers op de bank. Kan je tegenwoordig geen spelers uit Jong Feyenoord meenemen ofzo? Je had geen enkele buitenspeler op de bank zitten... nu brengt ie Diemers voor Sinisterra. Schiet mij maar lek.
Je moet winnen, waarom niet Bozenik brengen naast Jorgensen (mits die door kon).
Beetje onzinnige penal ja.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:37 schreef Oostblokkert het volgende:
Niet goed gezien maar was het een terechte pingel... totaal niet toch?
Het zou wat zijn als Sparta de Play Offs wint .quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd of er überhaupt een Rotterdamse club Europa in zal gaan.
Lompe dweil is het.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje onzinnige penal ja.
Al verbaast het mij ook weer niet dat juist Botteghin er op zo'n manier bij betrokken is.
Ik gun het ze wel, zeker na de laatste paar goede potten van ze, misschien wel een goede wake-up call voor die gedemotiveerde lijers die wij hebben voetballen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als Sparta de Play Offs wint .![]()
![]()
Al zou je het hun onderhand meer gunnen dan die overbetaalde nietsnutten van ons.
Gioquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Na 17 wedstrijden 35 punten, daarna nog 21 punten gehaald. Laatste wedstrijd vier wedstrijden toch mooi twee punten opgeleverd. Dat zou nog te accepteren zijn als de ploeg een bepaalde progressie door maakt, maar helaas.
Hoeveel zou een trainer nog moeten ‘presteren’ voordat zijn positie onhoudbaar wordt?
In de play-offs gaan we het ook niet klaar spelen.
Dick en Cor mogen lekker vertrekken. Laat lekker John die max. 2 potten doen, er zijn toch geen verwachtingen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Na 17 wedstrijden 35 punten, daarna nog 21 punten gehaald. Laatste wedstrijd vier wedstrijden toch mooi twee punten opgeleverd. Dat zou nog te accepteren zijn als de ploeg een bepaalde progressie door maakt, maar helaas.
Hoeveel zou een trainer nog moeten ‘presteren’ voordat zijn positie onhoudbaar wordt?
Bij Botteghin lijkt alles per ongeluk…maar hij is gewoon compleet motorisch gestoord.quote:
Wtf. Waarom blijft die niet bij Feijenoord???quote:
Er zijn er nog een paar te vinden die denken dat Dickie hier niks aan kan doen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Dan is geen strijd leveren nog steeds onacceptabel.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar te vinden die denken dat Dickie hier niks aan kan doen.
Nogmaals: is helemaal geen goed elftal, maar meer punten dan dit had echt makkelijk gekund met dit materiaal. Vanaf januari is de verhouding tussen spelers en trainer helemaal verstoord.
Denk dat iedereen het daar mee eens zal zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan is geen strijd leveren nog steeds onacceptabel.
Ook met dit materiaal moet je Vitesse onder je kunnen houden. We kunnen op maximaal 59 punten komen. Dan heb je als trainer echt een waardeloze prestatie geleverd. Maar Dick klaagt over alles en iedereen maar het ligt nooit aan hem.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar te vinden die denken dat Dickie hier niks aan kan doen.
Nogmaals: is helemaal geen goed elftal, maar meer punten dan dit had echt makkelijk gekund met dit materiaal. Sinds januari is de verhouding tussen spelers en trainer helemaal verstoord.
Had allang moeten gebeuren natuurlijk. Maar omdat het zijn laatste seizoen is, beoordelen we zijn prestaties maar niet en wordt het met de mantel der liefde bedekt. Over komedie gesproken…quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:53 schreef Scrummie het volgende:
Oh we gaan nog steeds met nog 3 wedstrijden de trainer ontslaan.
Komedie
Misschien moeten we Arnesen dan ook maar ontslaan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ook met dit materiaal moet je Vitesse onder je kunnen houden. We kunnen op maximaal 59 punten komen. Dan heb je als trainer echt een waardeloze prestatie geleverd. Maar Dick klaagt over alles en iedereen maar het ligt nooit aan hem.
Hij was zo verbolgen dat hij niet als eerste vervanger van Gio werd gezien, maar hij bewijst gewoon het gelijk van die beslissing. Zoals vaker gezegd het is een bijzonder matige trainer, die sinds Heerenveen uit compleet de grip op de ploeg is verloren. Het is Arnesen wel aan te rekenen dat hij dit heeft laten doormodderen.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moeten we Arnesen dan ook maar ontslaan.
En Koevermans er ook gelijk bij.
Alles eruit!
Het zijn meerdere factoren; zowel Dick, maar ook het materiaal en ook de ontstane verhouding tussen spelers en trainer. Alles bij elkaar zorgt voor een belabberd seizoen waar je overduidelijk onderpresteert.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ook met dit materiaal moet je Vitesse onder je kunnen houden. We kunnen op maximaal 59 punten komen. Dan heb je als trainer echt een waardeloze prestatie geleverd. Maar Dick klaagt over alles en iedereen maar het ligt nooit aan hem.
Hij was zo verbolgen dat hij niet als eerste vervanger van Gio werd gezien, maar hij bewijst gewoon het gelijk van die beslissing. Zoals vaker gezegd het is een bijzonder matige trainer, die sinds Heerenveen uit compleet de grip op de ploeg is verloren. Het is Arnesen wel aan te rekenen dat hij dit heeft laten doormodderen.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles eruit!
Misschien wil hij het hoogst haalbarequote:Op donderdag 13 mei 2021 16:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wtf. Waarom blijft die niet bij Feijenoord???
Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...quote:
Daar heb je niks over te zeggen, hij is 15quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...
Wanbeleid bij Feyenoord lijkt me sterk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...
Daar hebben wij noch de club weinig invloed over helaas.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Concurrentie?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wou je 'm vastbinden?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We hebben niet minder te zoeken in de conference League dan Vitesse of Utrecht hoor. Laat staan Sparta of Groningen.quote:
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles eruit!
Eens wel denk ik. Ik heb er niet zoveel moeite mee, maar ik denk ook wel dat er betere algemene directeuren te vinden zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.
19/22 mei.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de PO dagen? Beetje snel achter elkaar hopelijk. Wil niet veel langer bezig zijn met die oogaids
Prima plan, die kerel speelde al weinig klaar als commercieel directeur en nu nog steeds.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.
Volgend seizoen makkelijk 3e?quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn uiteindelijke conclusie is dat we dit seizoen niet zo goed hebben gespeeld
Ja de gracht in, net als met die Pool toen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat dus ook nog over 1 wedstrijd die play offs.
Kansloos dus.
Zal de selectie Dickie gaan jonassen?
Twee keer thuis. Makkie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat dus ook nog over 1 wedstrijd die play offs.
Kansloos dus.
Zal de selectie Dickie gaan jonassen?
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
Ik ga geen lijstjes maken, al ben ik ergens wel blij dat het zo’n ontzettend kutseizoen is geworden. Je zal maar niet naar de wedstrijden mogen en een absoluut topseizoen missen.
Dit seizoen herinnert gelukkig niemand zich meer over 3 jaar
Alhoewel ik de persconferenties van Dickie altijd wel vermakelijk vind ben ik in ieder geval blij dat we volgend seizoen naar een trainer gaan luisteren die niet alleen maar slappe excuses kan verzinnen en gewoon aanwijst waar het voetballend goed of slecht gaat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.
Ik vond 10/11 een stuk leuker dan dit jaarquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.
Dat Disneydocutje wordt 10/10 als we er in de playoffs ook kansloos uitvliegen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel ik de persconferenties van Dickie altijd wel vermakelijk vind ben ik in ieder geval blij dat we volgend seizoen naar een trainer gaan luisteren die niet alleen maar slappe excuses kan verzinnen en gewoon aanwijst waar het voetballend goed of slecht gaat.
Heb eigenlijk alleen best zin in dat disneydocutje. Benieuwd of Dickie daar nog zijn fiat aan gaat gevenHij krijgt deze week de afgemonteerde afleveringen na de winterstop te zien.
Kan me van dat seizoen alleen de traditionele winst op PSV herinneren als positieve noot. Uiteindelijk was een ploeg met spelers als Huysegems, Kolkka, Swerts, De Cler..etc..denk ik bijna net zo treurig als de huidige ploeg.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond 10/11 een stuk leuker dan dit jaar
Toen voelde ik nog vreugde na een belachelijk onverdiende 2-1 tegen Heracles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |